Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λάδια Μηχανής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 10 Οκτ, 2019 20:45

sso έγραψε:Τώρα βγαίνει και σε 5λιτρο και το πήρα 35€. Τα ίδια λάδια η honda μου τα χρέωσε κάπου 65€....

Στάλθηκε από το MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καλά και οι αντιπροσωπείες τα χρεώνουν διπλά σε σχέση με τους πωλητές. Έχει προσφορά 40% το autodoc (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη) στα λάδια και σκέφτομαι να παραγγείλω για την επόμενη αλλαγή. ~40 ευρώ τα 5l Liqui Moly. Πάρα πολύ καλά... 51 τα είχα πάρει τον Ιούλιο.
1) Peugeot 207 1.4 VTi (8FS)
2) Citroën C4 1.4 (KFU)
BRC Plug&Drive MY10 + petrol reset
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 438
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 03 Νοέμ, 2019 00:40

Χρησιμοποιεί κανείς λιπαντικά eneos.
Συγκεκριμένα δοκίμασα στο Μαzda 6 τη σειρά premium.
Αλλά το καίει και μάλιστα αρκετά.
Έχουν ακουστεί διάφορα για τα συγκεκριμένα, αλλά τα προμηθεύτηκα από το συνεργείο που πηγαίνω ώστε να αποκλείσω κάθε ενδεχόμενο .
Έλεγα να δοκιμάσω Liqui Moly ή Μοtul βάσει των προδιαγραφών.
Να κάνω 2-3 αλλαγές πρώτα , εαν ξανακαψει τότε να αρχίσω να ψαχτω.
Το είχα έτοιμο για υγραεριο , αλλά με ανησύχησε η κατανάλωση λαδιού.
Έχουμε κανένα έμπιστο μαγαζί Αθήνα Ν
Προάστια ή Δ.Αττικη;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003 -Lovato easy&fast
Mazda 6 2005- EuropeGas Avance 32
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1169
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό johng » Κυρ 03 Νοέμ, 2019 12:58

Για LiquiMoly και Motul

http://www.trade-wind.gr/



meletis έγραψε:Χρησιμοποιεί κανείς λιπαντικά eneos.
Συγκεκριμένα δοκίμασα στο Μαzda 6 τη σειρά premium.
Αλλά το καίει και μάλιστα αρκετά.
Έχουν ακουστεί διάφορα για τα συγκεκριμένα, αλλά τα προμηθεύτηκα από το συνεργείο που πηγαίνω ώστε να αποκλείσω κάθε ενδεχόμενο .
Έλεγα να δοκιμάσω Liqui Moly ή Μοtul βάσει των προδιαγραφών.
Να κάνω 2-3 αλλαγές πρώτα , εαν ξανακαψει τότε να αρχίσω να ψαχτω.
Το είχα έτοιμο για υγραεριο , αλλά με ανησύχησε η κατανάλωση λαδιού.
Έχουμε κανένα έμπιστο μαγαζί Αθήνα Ν
Προάστια ή Δ.Αττικη;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
johng
 
Δημοσιευσεις: 58
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό basilis2009 » Τρί 05 Νοέμ, 2019 16:23

καλησπερα εχω δοκιμασει τα παραπανω και αλλα πολλα με πολυ καλα αποτελεσματα μου ταιριαξαν τα bardahl xtc 10/40w ημι-συνθετικο σε opel corsa c και τωρα σε mitsubishi colt τα οποια εχουν συστημα lpg αν συνεχιστει το καψιμο υπαρχει το προσθετο bardahl b2 βαζειs 10-20% απο το περιεχομενο του μπουκαλιου και καλη επιτυχια.
basilis2009
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν, 2019 17:45

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 07 Νοέμ, 2019 13:40

Η ελληνική περιγραφή τα λέει πολύ ιδανικα, ενώ η επίσημη περιγραφή λέει :
"Bardahl B2 is an oil stabilizer and thickener for (classics) / engines with high mileage or high oil consumption. This oil additive ensures that the oil is thickened, with the result that the oil will seal the pistons better. The consequence of this is that the engine will consume less oil "

Δηλαδή με λίγα λόγια το συγκεκριμένο πρόσθετο κάνει πιο παχύ το λάδι με αποτέλεσμα το φιλμ λιπαντικου να είναι πιο παχύ και έτσι να μειώνεται η ποσότητα που περνά από τα πιστόνια και έτσι να υπάρχει μείωση της καύσης λαδιού. Για αυτό λέει και ότι στη δοσολογία δεν πρέπει να ξεπερναμε το 20% γιατί θα μειωθεί η απόδοση του κινητήρα, γιατί μάλλον το λάδι γίνεται σαν μελι.
Κατά εμέ στην ουσία αυτό που επιτυγχάνει είναι πχ το 40αρι να γίνει σαν 50αρι υπό μία έννοια,αυτό όμως εχει αποτέλεσμα να έχουμε έχουμε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και κατά την εκκίνηση να θέλει περισσότερο χρόνο να πάει το λάδι σε όλα τα σημεία , ειδικά τωρα που θα πέσουν και οι θερμοκρασίες δεν είναι ότι καλύτερο καθώς το λάδι θα είναι πιο παχύρευστο.
Ίσως να αξίζει για κινητήρες με υψηλή κατανάλωση λαδιού και όχι τόσο για κάψιμο 200-300-400μλ/100. Εδώ η Όπελ η vw κ.α. λένε ότι έως 1λ/1000χλμ είναι φυσιολογικό.

Για αυτό Μελέτη και σε αλλο φορουμ σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάποιο λάδι που είναι high mileage των οποίων η ρευστότητα πυκνότητα του λαδιού δεν επιρέαζετε από την προσθήκη πρόσθετων. Tο Μοs2 της liqui moly πχ, αυτό που επιτυγχάνει είναι να μειώνει της τριβές δεν στεγανοποιει τα σημεία που περνάει λάδι στον κινητήρα.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 31 επισκέπτες