Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Lpg σε citroen c2 vts

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό LPGas » Παρ 09 Αύγ, 2013 15:08

Σωστά ;)
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 12 Αύγ, 2013 22:15

Οτσν η εγκατάσταση γινει σωστα με διακλαδωτη ανα κυλινδρο δεν υπάρχουν όλα αυτα που αναφέρεστε , εγκατάσταση Qgas με λιπανση JLM εδω και πολυ καιρο δεν υπαρχει χωρις το octopus της JLM , απόλυτη προστασια ανά κυλινδρο
http://www.jlmlubricants.com/en/product ... LM-Octopus

Εικόνα
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2535
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 13 Αύγ, 2013 09:20

Δεν βρίσκουμε κανένα λόγο τοποθέτησης του παραπάνω προϊόντος για πολλούς λόγους:

• Καταπόνηση της πολλαπλής με extra 4 τρύπες.
• Extra κόστος κατά την εγκατάσταση
• Extra σωληνάκια και εξαρτήματα στον κινητήρα που αυξάνουν την πιθανότητα κάτι να χαλάσει
• Μεγαλύτερος κίνδυνος να χαλάσει ο ρυθμιστής της λαδιέρας, να πέσει μεγάλη ποσότητα λαδιού στον κινητήρα και να χαλάσει ο καταλύτης, ο οποίος στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα κοστίζει από 1.000 αρικο και πάνω.
• Αυξάνεται η πιθανότητα ο μηχανικός που το συντηρεί να δυσκολευτεί στην συντήρηση του αυτοκίνητου λόγο των extra εξαρτημάτων
• Τίποτα δεν εξασφαλίζει την ισόποση κατανομή του πρόσθετου λαδιού από τη στιγμή που η ροη είναι φυσική. Το υγρό ακολουθει πάντοτε την εύκολη διαδρομή όταν η ροη του είναι φυσική, οπότε μπορεί ένα σωληνάκι να τραβά πάντοτε μεγάλο ποσοστό πρόσθετου
• Από τη στιγμή που η ροη εξαρτάται από την υποπίεση, όταν ο κινητήρας φορτίζεται, και η υποπίεση «μικραίνει» τότε εκχύνεται λιγότερο πρόσθετο, γεγονός που είναι εντελώς αντίθετο με την απαίτηση του κινητήρα τη δεδομένη στιγμή.
• Άμεσο αποτέλεσμα είναι η λίπανση να είναι λίγη στα μεγάλα φορτία του κινητήρα, και υπερβολική στο ρελαντί, γεγονός που καθιστά τη λειτουργία του συστήματος αντισυμβατική.
• Από τη στιγμή που υπάρχει η τεχνολογία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αυτολίπανσης με βενζίνη (BRC VSR System), όλα τα παραπάνω είναι παρωχημένες λύσεις που μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, στην εποχή τον ταξί.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 14 Αύγ, 2013 22:48

LPGas έγραψε:Δεν βρίσκουμε κανένα λόγο τοποθέτησης του παραπάνω προϊόντος για πολλούς λόγους:

• Καταπόνηση της πολλαπλής με extra 4 τρύπες.

Ελάχιστα η διάμετρος τους είνσι 3 mm

• Extra κόστος κατά την εγκατάσταση

20 € διαφορά απο την τιμη του συστήματος λιπανσης ...

• Extra σωληνάκια και εξαρτήματα στον κινητήρα που αυξάνουν την πιθανότητα κάτι να χαλάσει

Δύσκολο πολυ ποιοτικό υλικό εχει γερμανική πιστοποίηση δεν εχει χαλάσει κανένα αν εχει τοποθετηθεί σωστά.

• Μεγαλύτερος κίνδυνος να χαλάσει ο ρυθμιστής της λαδιέρας, να πέσει μεγάλη ποσότητα λαδιού στον κινητήρα και να χαλάσει ο καταλύτης, ο οποίος στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα κοστίζει από 1.000 αρικο και πάνω.

Μηδαμινος αν ξέρει ο εγκαταστατης να τοποθετει σωστά το κιτ δεν εχει ανεξέλεγκτη ροη λόγω αντεπιστορφης βαλβίδας - κόντρας


• Αυξάνεται η πιθανότητα ο μηχανικός που το συντηρεί να δυσκολευτεί στην συντήρηση του αυτοκίνητου λόγο των extra εξαρτημάτων

Αν ξέρει ο εγκατέστατης να τοποθετεί καμια περίπτωση να ενοχλήσει το μηχανικό που συντηρεί το αυτοκίνητο είνσι ελάχιστου όγκου ο διακλαδωτής και παρέχει τη σωστοτερη λιπανση βαλβιδων..

.
• Τίποτα δεν εξασφαλίζει την ισόποση κατανομή του πρόσθετου λαδιού από τη στιγμή που η ροη είναι φυσική. Το υγρό ακολουθει πάντοτε την εύκολη διαδρομή όταν η ροη του είναι φυσική, οπότε μπορεί ένα σωληνάκι να τραβά πάντοτε μεγάλο ποσοστό πρόσθετου

Μήν γράφουμε οτι θελουμε αν δε γνωρίζουμε το προϊόν .. Εχει διακλαδωτη ελεγχόμενης ροής...

• Από τη στιγμή που η ροη εξαρτάται από την υποπίεση, όταν ο κινητήρας φορτίζεται, και η υποπίεση «μικραίνει» τότε εκχύνεται λιγότερο πρόσθετο, γεγονός που είναι εντελώς αντίθετο με την απαίτηση του κινητήρα τη δεδομένη στιγμή.

Δεν λειτουργεί βάση του φορτίου αλλα δρα προσθετικά δημιουργώντας ένα φιλμ προστασίας των βαλβιδων

• Άμεσο αποτέλεσμα είναι η λίπανση να είναι λίγη στα μεγάλα φορτία του κινητήρα, και υπερβολική στο ρελαντί, γεγονός που καθιστά τη λειτουργία του συστήματος αντισυμβατική.

Δρα οπως αναφέρθηκε προσθετικά δεν δρα την δεδομένη στιγμη φορτίου η ρελαντι ...

• Από τη στιγμή που υπάρχει η τεχνολογία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αυτολίπανσης με βενζίνη (BRC VSR System), όλα τα παραπάνω είναι παρωχημένες λύσεις που μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, στην εποχή τον ταξί.


Δεν υπαρχει λιπανση στο ρελαντι καθόλου με την προσθήκη βενζίνης η την αυτολίπανση που την βάφτισε η BRC ή petrol adition της ΑΕΒ , σε πολλα αυτοκίνητα η ζημια μπορεί να ερθει κατω απο τις 2500 στροφές για αυτο το λόγο εμείς επιλέγουμε σε ευαίσθητα μοτέρ ναι έχουμε συνδυασμό κσι των δυο πχ ένα xtrial εχει 40 χιλιάδες χιλ απροβληματιστα με λιπανση ανα κυλινδρο κσι ψεκασμό βενζίνης, χωρις αλλαγη προκαταλύτη.

Αν ηταν ετσι γιατι εταιρίες κολοσσοί επιλέγουν συστηματα λιπανσης βαλβιδων ; Πόσα προηγμενα κιτ που κυκλοφορουν σωρηδον στην ελληνικη αγορα εξ τουρκιας βουλγαριας ιταλισς κτλ έχουν πιστοποίηση R115 ....τη μοναδικη που μπορεί να περάσει κτεο σε σοβαρές χώρες οπως η Ελβετία η Γερμανία η Ολλανδία και το Βέλγιο ; Ξέρετε τι είνσι η πιστοποίηση R 115 ?

Έχουμε μετατρέψει πανω απο 10 αυτοκίνητα που έφυγαν στη δυτική ευρωπη επιτυχώς και πέρασαν ΚΤΕΟ στις παραπάνω χώρες λόγω του R115 , Βέλγιο Ολλανδία Ελβετία , η πιστοποίηση επιτρέπει εκτός πολλών άλλων πραγμάτων την ταυτόχρονη καύση βενζίνης υγραεριου.

Ξέρετε πόσα αυτοκίνητα που εξηχθησαν στο εξωτερικό με υγραεριο τοποθετημένο και πιστοποιημένο στην ελλαδα κόπηκαν ; Απειρα !! Φίλε Χρήστο τα περισσότερα με BRC !! Κανένα κιτ δεν είχε R115 .. Η προσθήκη βενζίνης βοηθά δεν είνσι το φάρμακο για πάσα νοσο μην το κάνουμε σαν το υγρός ψεκασμός παει με όλα σαν κοκα κολα και δεν καίει βαλβίδες ..
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2535
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 14 Αύγ, 2013 23:15

στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι και οι πιο προβληματικες, με ποιον τροπο δημιουργει το φιλμ προστασιας, κατα την καυση δεν καιγεται και το λαδι? αν ναι πως προστατευει τις βαλβιδες εξαγωγης? αν οχι που καταληγει το ζωντανο λαδι?
ψεκασμος βενζινας υπαρχει και στο ρελαντι με κυκλους λειτουργιας, δεν ειναι αποτελεσματικος?
υπαρχουν XTRAIL με αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις λαδιερα, χωρις επεμβαση στον προκαταλυτη της μανας τους και γραφουν ακομα χιλιομετρα.
πιστευεις οτι η πιστοποιηση R67 που επιβαλλεται στην Ελλαδα ειναι ελλειπης σε θεμα ασφαλειας και αν ναι σε ποιον τομεα?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2021
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 15 Αύγ, 2013 12:00

hlias έγραψε:στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι και οι πιο προβληματικες, με ποιον τροπο δημιουργει το φιλμ προστασιας, κατα την καυση δεν καιγεται και το λαδι? αν ναι πως προστατευει τις βαλβιδες εξαγωγης? αν οχι που καταληγει το ζωντανο λαδι?
ψεκασμος βενζινας υπαρχει και στο ρελαντι με κυκλους λειτουργιας, δεν ειναι αποτελεσματικος?
υπαρχουν XTRAIL με αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις λαδιερα, χωρις επεμβαση στον προκαταλυτη της μανας τους και γραφουν ακομα χιλιομετρα.
πιστευεις οτι η πιστοποιηση R67 που επιβαλλεται στην Ελλαδα ειναι ελλειπης σε θεμα ασφαλειας και αν ναι σε ποιον τομεα?


Ηλία η JLM εχει διάφορα τεστ με και χωρις λιπανση οπως κα η Prins , το λιπαντικό εχει συγκεκριμένη φόρμουλα προστασίας αλλα δεν λύνει τα πάντα πχ ένα φτωχο μείγμα η ένα κακορυθμισμενο αυτοκίνητο, γενικα όμως με σωστη χρήση του λιπαντικού ή μειώνονται σημαντικά τα θέματα με τις κλειστές βαλβίδες. Το λιπαντικό εχει ολική καύση στον κυλινδρο και δεν αφήνει κατάλοιπα. Οι κύκλοι ψεκασμού βενζίνης στο ρελαντι αν είνσι σε ποσοστό 30 % του συνολικού καυσίμου ναι σε λιγότερη ποσότητα δεν κερδίζεις κάτι. Αυτο που σίγουρα δουλεύει είνσι κατω απο τις 1000 στροφές να γυρνά βενζίνη.

Η πιστοποίηση R67 είνσι για τις χώρες της Ασίας άντε της ανατολικής Ευρώπης για αυτο δεν περνάνε τα δικά μας αυτοκίνητα στα ΚΤΕΟ της Ευρώπης .. Πχ το 80 % των δεξαμενών που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα δεν έχουν πιστοποίηση στην Ευρωπη, οι σωληνώσεις οι βάσεις τα ηλεκτρονικά τα μπεκ τζίφος... Θέλουν R115 πράγμα που εκτοξεύει τη τιμη του κιτ στα 2 και χιλιαρικα για ένα 4 κυλινδρο πλησιάζοντας τις τιμες της Γερμανίας και της Oλλανδιας δεν σου κανε εντύπωση οτι το Prins Silverline δεν κυκλοφορει στην Γερμανία την Ολλανδία το Βέλγιο την Γαλλία κτλ ; Αλλα ευρέως στην Ελλαδα την Τουρκία την Πολωνία και τις ασιατικές χώρες ; Το R115 kit εχει δεξαμενη 4 παροχών βάσεις και σωληνώσεις R115 διάφορα υλικά προστασίας γεμίζει με flexible παροχη 18 mm ( σχεδόν γεμίζει στο 1/3 του χρόνου με τις πολυβαλβίδες ) και συνήθως κλειδωμένα χαρτογράφηση για θέματα ρύπων...
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2535
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 15 Αύγ, 2013 13:39

Qgas έγραψε:
hlias έγραψε:στις βαλβιδες εξαγωγης που ειναι και οι πιο προβληματικες, με ποιον τροπο δημιουργει το φιλμ προστασιας, κατα την καυση δεν καιγεται και το λαδι? αν ναι πως προστατευει τις βαλβιδες εξαγωγης? αν οχι που καταληγει το ζωντανο λαδι?
ψεκασμος βενζινας υπαρχει και στο ρελαντι με κυκλους λειτουργιας, δεν ειναι αποτελεσματικος?
υπαρχουν XTRAIL με αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις λαδιερα, χωρις επεμβαση στον προκαταλυτη της μανας τους και γραφουν ακομα χιλιομετρα.
πιστευεις οτι η πιστοποιηση R67 που επιβαλλεται στην Ελλαδα ειναι ελλειπης σε θεμα ασφαλειας και αν ναι σε ποιον τομεα?


Ηλία η JLM εχει διάφορα τεστ με και χωρις λιπανση οπως κα η Prins , το λιπαντικό εχει συγκεκριμένη φόρμουλα προστασίας αλλα δεν λύνει τα πάντα πχ ένα φτωχο μείγμα η ένα κακορυθμισμενο αυτοκίνητο, γενικα όμως με σωστη χρήση του λιπαντικού ή μειώνονται σημαντικά τα θέματα με τις κλειστές βαλβίδες. Το λιπαντικό εχει ολική καύση στον κυλινδρο και δεν αφήνει κατάλοιπα. Οι κύκλοι ψεκασμού βενζίνης στο ρελαντι αν είνσι σε ποσοστό 30 % του συνολικού καυσίμου ναι σε λιγότερη ποσότητα δεν κερδίζεις κάτι. Αυτο που σίγουρα δουλεύει είνσι κατω απο τις 1000 στροφές να γυρνά βενζίνη.

Η πιστοποίηση R67 είνσι για τις χώρες της Ασίας άντε της ανατολικής Ευρώπης για αυτο δεν περνάνε τα δικά μας αυτοκίνητα στα ΚΤΕΟ της Ευρώπης .. Πχ το 80 % των δεξαμενών που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα δεν έχουν πιστοποίηση στην Ευρωπη, οι σωληνώσεις οι βάσεις τα ηλεκτρονικά τα μπεκ τζίφος... Θέλουν R115 πράγμα που εκτοξεύει τη τιμη του κιτ στα 2 και χιλιαρικα για ένα 4 κυλινδρο πλησιάζοντας τις τιμες της Γερμανίας και της Oλλανδιας δεν σου κανε εντύπωση οτι το Prins Silverline δεν κυκλοφορει στην Γερμανία την Ολλανδία το Βέλγιο την Γαλλία κτλ ; Αλλα ευρέως στην Ελλαδα την Τουρκία την Πολωνία και τις ασιατικές χώρες ; Το R115 kit εχει δεξαμενη 4 παροχών βάσεις και σωληνώσεις R115 διάφορα υλικά προστασίας γεμίζει με flexible παροχη 18 mm ( σχεδόν γεμίζει στο 1/3 του χρόνου με τις πολυβαλβίδες ) και συνήθως κλειδωμένα χαρτογράφηση για θέματα ρύπων...



συγχωρεσε με που ξαναρωταω, η πιστοποιηση 67R εχει μελανα σημεια ως προς την ασφαλεια χρησης υγραεριου? το οτι η 115R ειναι ανωτερη προδιαγραφη δεν σημαινει οτι η προηγουμενη ειναι "ελαττωματικη" ως προς την ασφαλεια, αν και δεν εχω μελετησει την 115R πιστευω οτι οι διαφορες που εχει ειναι στο θεμα των καυσαεριων κατα κυριο λογο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2021
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 15 Αύγ, 2013 21:56

Αν καταλαβα καλα για να ανοιξατε θεμα με λαδιερες απλες ,ηλεκτρικες ,διακλαδοτες, ψεκασμους βενζινης σε ποσοστο 30%(Για εξηγησε μας σε παρακαλω Ηλια αυτο το "στο ρελαντι αν είνσι σε ποσοστό 30 % του συνολικού καυσίμου ναι σε λιγότερη ποσότητα δεν κερδίζεις κάτι")εσεις οι επαγγελματιας μεσα στο θεμα Lpg σε citroen c2 vts που ειναι απ'οτι καταλαβα ενα απο τα πιο καταληλα αυτοκινητα για μετατροπη υγραεριου απο θεμα βλαβης βαλβιδων-εδρων και αυτο φιλοι επαγγελματιες(Ηλια,Qgas, LPGas)εμενα προσωπικα μου αφηνει την εντυπωση οτι το προβλημα που παρουσιαζουν τα αυτοκινητα με τις βαλβιδες-εδρες πρεπει να ειναι στην πραγματικοτητα πολυ εκτεταμενο και οχι "μονο σε ελαχιστα αυτοκινητα"οπως μας λενε οι περισσοτεροι εγκαταστατες οταν ειναι να περασουμε καποιο συστημα στο αυτοκινητο μας!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 16 Αύγ, 2013 00:25

@ Ηλίας η 67R δεν νομίζω να εχει προβλημα ασφαλείας αν φυσικα οι προμηθευτές μας τηρούν τις προδιαγραφές που πολυ φοβάμαι πως όχι κάποιοι απο αυτούς, το οτι δεν περνάει στην Ευρωπη και στσ κτεο της ειναι άλλο θέμα το σίγουρο είνσι οτι η 67R δεν επιτρέπει ταυτόχρονη καύση αερίου και βενζίνης ενω η R115 το επιτρέπει. Η λεγόμενη λοιπον αυτολίπανση η petrol adition δουλεύει καλα βοηθα πολυ την καυση του αεριου και τη λιπανση του κινητηρα αλλα πιστοποίηση δεν εχει.
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2535
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Lpg σε citroen c2 vts

Δημοσίευσηαπό stelmanious » Κυρ 19 Ιαν, 2014 11:58

Καλημερα παιδια,
ενας φιλος εχει βαλει υγραεριο σε C2 1.4 και επειδη πουλαει το αμαξι θελει να μου το δωσει.Καταρχην μπαινει στο δικο μου VTS 1.6 και αν συμφερει το ξηλωνε -βαλε απο κοστος!
stelmanious
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιαν, 2014 11:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Citroen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης