Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Τρί 19 Ιουν, 2018 15:14

sso έγραψε:
Candlemass έγραψε:...Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε και σύμφωνα με το trip computer, μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,9-9l/100km...

Φίλε Candlemass γιατί θεωρείς ότι κινούμενος με βενζίνη θα είχες μεγαλύτερη κατανάλωση από ό,τι με το υγραέριο; Ο κανόνας είναι ότι με το υγραέριο έχουμε 15-20% μεγαλύτερη κατανάλωση!!!


Γιατί
1) Στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, η συμμετοχή βενζίνης είναι υποχρεωτική. Το δικό μου καίει 8,78l/100km υγραέριο ΚΑΙ 1,77l/100km βενζίνη ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, το οποίο είναι αρκετά παραπάνω από απλά το +15-20% σε κινητήρες που καίνε μόνο υγραέριο.
2) Το γράφει το trip computer, που είναι σχετικά ακριβές, με αποκλίσεις περίπου 3% στη βενζίνη.

Και τελείως μπακαλίστικα, αν αφαιρέσουμε από το 9,0 l/100km που παίρνω κατά προσέγγιση, το 1,77 l/100km που καίει πραγματικά στη βενζίνη τώρα, μένει 7,23 l/100km. Αν βάλουμε ένα +20% αύξηση κατανάλωσης λόγω διαφορετικής θερμογόνου δύναμης του υγραερίου βγαίνει 7,23 * 1,20 = 8,676 l/100km, το οποίο είναι πολύ κοντά στην πραγματική κατανάλωση του υγραερίου (8,78l/100km). Όλα αυτά τελείως μπακαλίστικα γιατί πράξεις μεταξύ διαφορετικών τύπων καυσίμου είναι αδόκιμες (δεν μπορείς να προσθέτεις μήλα με πορτοκάλια).
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 115
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 22 Ιούλ, 2018 07:38

Τρεις συνεχόμενες μετρήσεις σε άδεια δεξαμενή 42 - 42,5 και 43 λίτρα.
Από 520 έως 535 χιλιόμετρα και τις τρεις. Πετάει το vectra παιδιά.Ξανάνιωσε με το νέο εγκέφαλο. :thumbup:
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 127.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1657
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τρί 24 Ιούλ, 2018 01:58

Γιατί
1) Στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, η συμμετοχή βενζίνης είναι υποχρεωτική. Το δικό μου καίει 8,78l/100km υγραέριο ΚΑΙ 1,77l/100km βενζίνη ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, το οποίο είναι αρκετά παραπάνω από απλά το +15-20% σε κινητήρες που καίνε μόνο υγραέριο.


Λάθος υπάρχουν Κιτ που δεν καίνε καθόλου βενζίνη σε αμεσου ψεκασμού καίνε πολύ λίγη πχ 5% Μαξ....απλά το δικο σου είναι παλαισς τεχνολογιας
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2461
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Τρί 24 Ιούλ, 2018 12:20

Qgas έγραψε:Λάθος υπάρχουν Κιτ που δεν καίνε καθόλου βενζίνη σε αμεσου ψεκασμού καίνε πολύ λίγη πχ 5% Μαξ....απλά το δικο σου είναι παλαισς τεχνολογιας


Προσωπικά με νοιάζει περισσότερο η υγεία του κινητήρα, παρά η λίγο καλύτερη οικονομία, και γι' αυτό επέλεξα το κορυφαίο τότε Ιταλικό σύστημα, που δεν έχει βγάλει κανένα θέμα στα 65.000 km σε 3 χρόνια που το έχω εγκαταστήσει.

Αν έβαζα τώρα, πάλι LandiRenzo θα επέλεγα.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 115
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 09 Αύγ, 2018 12:20

Από εχθές μπήκα και εγώ στην οικογένεια της υγραεριοκίνησης.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να έχω εικόνα για την κατανάλωση μιας και από εχθές μέχρι σήμερα έχω κάνει μόλις 105 χλμ με υγραέριο ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για τις ενδείξεις των λεντ στο όργανο στάθμης καυσίμου του υγραερίου που είναι μέσα στο αυτοκίνητο.
Το δικό μου αποτελείται από 4 λεντάκια και σβήνουν από δεξιά προς τα αριστερά.
Μέχρι στιγμής μου έχουν σβήσει τα πρώτα δύο λαμπάκια και για την ακρίβεια το πρώτο έσβησε στα 61χλμ και το δεύτερο στα 105χλμ.
Συνεπώς το πρώτο μου έβγαλε 61 χλμ αυτονομία και το δεύτερο 44χλμ.
Να σημειώσω ότι το πρώτο γέμισμα πήρε 43,9 λίτρα υγραέριο σε δεξαμενή 52 λίτρων.
Το σύστημα είναι της BRC Sequent 32 και ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές αποκλειστικά βενζίνη.
Υ.Γ Η τελευταία ένδειξη μέσης κατανάλωσης βενζίνης πριν την μετατροπή ήταν 8,3 λίτρα/100 χλμ σε μικτές συνθήκες με περισσότερο χρήση σε αστικό κύκλο στην περιοχή Αχαρναί.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 09 Αύγ, 2018 12:29

kakaroto έγραψε:Από εχθές μπήκα και εγώ στην οικογένεια της υγραεριοκίνησης.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να έχω εικόνα για την κατανάλωση μιας και από εχθές μέχρι σήμερα έχω κάνει μόλις 105 χλμ με υγραέριο ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για τις ενδείξεις των λεντ στο όργανο στάθμης καυσίμου του υγραερίου που είναι μέσα στο αυτοκίνητο.
Το δικό μου αποτελείται από 4 λεντάκια και σβήνουν από δεξιά προς τα αριστερά.
Μέχρι στιγμής μου έχουν σβήσει τα πρώτα δύο λαμπάκια και για την ακρίβεια το πρώτο έσβησε στα 61χλμ και το δεύτερο στα 105χλμ.
Συνεπώς το πρώτο μου έβγαλε 61 χλμ αυτονομία και το δεύτερο 44χλμ.
Να σημειώσω ότι το πρώτο γέμισμα πήρε 43,9 λίτρα υγραέριο σε δεξαμενή 52 λίτρων.
Το σύστημα είναι της BRC Sequent 32 και ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές αποκλειστικά βενζίνη.
Υ.Γ Η τελευταία ένδειξη μέσης κατανάλωσης βενζίνης πριν την μετατροπή ήταν 8,3 λίτρα/100 χλμ σε μικτές συνθήκες με περισσότερο χρήση σε αστικό κύκλο στην περιοχή Αχαρναί.
Μέτρησε κατανάλωση χωρίς τον υπολογιστή ταξιδιού.
Επιπλέον εάν το φουλαρεις στο 1ο σκάσιμο να το κλείνει , γιατί συνήθως το αφήνουν να γίνει στρογγυλοποίηση.
Πολύ πιθανόν να χαλάσει ή πολυβαλβιδα με το καιρό.
Κάνε 1500 χλμ και πήγαινε το να ξανά δει τη ρύθμιση.
Φίλτρα θα σου πρότεινα ανά 20.000 χλμ.
Ίσως καλύτερα θα ήταν στις 10000 για να φύγει και ή σκουριά από τη δεξαμενή τώρα τη 1η φορα

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 562
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 09 Αύγ, 2018 21:14

meletis έγραψε:
kakaroto έγραψε:Από εχθές μπήκα και εγώ στην οικογένεια της υγραεριοκίνησης.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να έχω εικόνα για την κατανάλωση μιας και από εχθές μέχρι σήμερα έχω κάνει μόλις 105 χλμ με υγραέριο ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για τις ενδείξεις των λεντ στο όργανο στάθμης καυσίμου του υγραερίου που είναι μέσα στο αυτοκίνητο.
Το δικό μου αποτελείται από 4 λεντάκια και σβήνουν από δεξιά προς τα αριστερά.
Μέχρι στιγμής μου έχουν σβήσει τα πρώτα δύο λαμπάκια και για την ακρίβεια το πρώτο έσβησε στα 61χλμ και το δεύτερο στα 105χλμ.
Συνεπώς το πρώτο μου έβγαλε 61 χλμ αυτονομία και το δεύτερο 44χλμ.
Να σημειώσω ότι το πρώτο γέμισμα πήρε 43,9 λίτρα υγραέριο σε δεξαμενή 52 λίτρων.
Το σύστημα είναι της BRC Sequent 32 και ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές αποκλειστικά βενζίνη.
Υ.Γ Η τελευταία ένδειξη μέσης κατανάλωσης βενζίνης πριν την μετατροπή ήταν 8,3 λίτρα/100 χλμ σε μικτές συνθήκες με περισσότερο χρήση σε αστικό κύκλο στην περιοχή Αχαρναί.
Μέτρησε κατανάλωση χωρίς τον υπολογιστή ταξιδιού.
Επιπλέον εάν το φουλαρεις στο 1ο σκάσιμο να το κλείνει , γιατί συνήθως το αφήνουν να γίνει στρογγυλοποίηση.
Πολύ πιθανόν να χαλάσει ή πολυβαλβιδα με το καιρό.
Κάνε 1500 χλμ και πήγαινε το να ξανά δει τη ρύθμιση.
Φίλτρα θα σου πρότεινα ανά 20.000 χλμ.
Ίσως καλύτερα θα ήταν στις 10000 για να φύγει και ή σκουριά από τη δεξαμενή τώρα τη 1η φορα

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι μου είπε ο εγκαταστάτης να πάω όπως είπες μετά από 1500 χλμ για έλεγχο και ότι τα φίλτρα γίνεται αλλαγή το αέριας φάσης στις 15000 αν θυμάμαι καλά και το υγρής στις 30000χλμ.
Όταν θα πάω για γέμισμα σκέφτομαι να πω τον πρατηριούχο να βάλει πχ 40 λίτρα για σιγουριά.
Εφόσον στο πρώτο γέμισμα με στεγνή δεξαμενή πήρε 43,9 λίτρα όταν πάω εκ νέου για γέμισμα δεν θα πάρει λιγότερο?
Ισχύει ότι όταν τελειώσει το υγραέριο και γυρίσει στην βενζίνη παραμένουν κάποια λίτρα ακόμα στην δεξαμενή?
Και αν ναι πόσα?
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 09 Αύγ, 2018 22:01

Κάτι πρέπει να μένει γιατί αν το γυρίσεις χειροκίνητα, θα δεις ότι δουλεύει λίγο ακόμα με υγραέριο.
Πάντως, επειδή έχω ακριβώς το ίδιο σύστημα, μη δίνεις καμία σημασία στα λαμπάκια. Απλώς να ξέρεις πόσα χιλιόμετρα σου βγάζει το κάθε γέμισμα, τα λαμπάκια βαράνε στο γάμο του Καραγκιόζη.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 127
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 09 Αύγ, 2018 22:14

Εμένα από το σφύριγμα εχω υπόλοιπο ~ 15χλμ . Κανε τις μετρήσεις τώρα για αρχή (5-10 φορές) και να μην το αφήνεις συνέχεια να αδειάζει. Λένε ότι μειώνεται ή αντοχή της μεμβράνης του πνεύμονα.


Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 562
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 09 Αύγ, 2018 22:49

Dimsabas έγραψε:Κάτι πρέπει να μένει γιατί αν το γυρίσεις χειροκίνητα, θα δεις ότι δουλεύει λίγο ακόμα με υγραέριο.
Πάντως, επειδή έχω ακριβώς το ίδιο σύστημα, μη δίνεις καμία σημασία στα λαμπάκια. Απλώς να ξέρεις πόσα χιλιόμετρα σου βγάζει το κάθε γέμισμα, τα λαμπάκια βαράνε στο γάμο του Καραγκιόζη.

Και εμένα μου φάνηκε περίεργο το πρώτο λαμπάκι να βγάζεις 60 χλμ και το δεύτερο 45 χλμ.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: kakaroto και 4 επισκέπτες