Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Πέμ 26 Φεβ, 2015 20:18

Φίλοι μου θα θελα την συνεισφορά σας και την εμπειρία σας στο ζήτημα της ευπάθειας της αντλίας βενζίνης στο C4 με LPG.
Μετά από πόσα χιλιόμετρα με LPG σας χάλασε, πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά το αυτοκίνητο σας και τι σύστημα φοράτε κλπ?
Το ρωτώ αυτο διότι είμαι ήδη κατοχος ενος c4 1.6NFU 2008 με LPG μόνο 16.000Km συνολικά 71.000km kai BRC plug&Drive. Δεν έχω κάποιο θέμα προς το παρόν αλλά να έχουμε μια ιδέα τι να περιμενουμε.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 27 Φεβ, 2015 05:03

oso αφηνεις την αντλια στεγνη από βενζινα θα την χαιρετησεις συντομα και μετα θα πρεπει να κατεβασεις ντεποζιτο για αλλαγη ....εχω βαλει ένα χρονομετρο στο δικο μου και μολις οπλισει το πηνιο του πνευμονα μου δινει ένα χρονο περιπου στο 1 λεπτο το ηλεκτρονικο κύκλωμα και με την βοηθεια ρελλε κοβω το ρευμα που παει στην αντλια....το εχω δοκιμασει και σε πορεια και δεν εχω κανενα κοψιμο η άλλο σύμπτωμα αν θελω να γυρισω από αεριο βενζινα και μαλιστα εχω στο κύκλωμα και θεση by-pass που όταν για καποιο λογο βγει οφφ το ηλεκτρονικο κύκλωμα η αντλια να δουλευει ανεξάρτητα από το ηλεκτρονικο κύκλωμα που την κοβει.....
στα βασικα βαλε βενζινα περιπου στο 1/4 και πανω και δεν θα εχεις πρόβλημα...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό dim63 » Παρ 27 Φεβ, 2015 17:41

πηγαινε βαλε βενζινη κατι λιγοτερο απο την μεση
και 5 - 10€ το μηνα για ανανεωση

και καθε 6 μηνες τρωγε και λιγι μπινζινη 10 15 λιτρα για να βαζεις φρεσκια να μην λασπωνει
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 278
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 27 Φεβ, 2015 18:59

Φίλε dim63
Μηπως αυτο δεν είναι γενικος κανονας διοτι φίλος τα έκανε αυτα και μπορει και περισσοτερα και τελικα χθες τον άφησε το c4 1.6 2006 για δεύτερη φορά απο αντλία βενζίνης στον δεύτερο όροφο του υπόγειου παρκιν της Θέρμης. Μπροστα δεν έπαιρνε με το αέριο, οδική βοήθεια δεν μπαίνει εκει κάτω... κατάλαβες τι επαθε.......
Συνολικά είχε 127.000km μονο 50.000km με LPG 1 αντλία αλλαγή, χθές μετα απο άλλα 28.000km με LPG μπαμ και η δέυτερη αντλια βενζίνης.
Ο πατέρας του με volvo s40 1.8 2000 έχει 105.000 με LPG και καμια 250.000 ΚΜ συνολο και το λαμπάκι βενζίνας μόνιμα αναμμένο και ακόμη με την μαμα αντλια βενζίνης είναι και να συνεχίσει ο άνθρωπος να είναι.
Τι στο καλό τελικά γίνεται?
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό dim63 » Παρ 27 Φεβ, 2015 19:48

γινετε το 'οτι υπαρχει χαλαει'

εχοντας περασει απο τα χερια μου 4 αυτοκινητα που εφυγαν με πανω απο 230.000 χλμ το καθενα και τα 4 γαλλικα και 2λιτρα βενζινοβορα ολα ,κανενα προβλημα βεβαια ετρωγαν εως και τεποζιτο την ημερα.

ενα μικρο που εχω τωρα με 105.000 χιαλιαρακι με πατκιουτ διαδρομες - καποιες φορες το βγαζω και μακριτερς βολτες , κανενα προβημα.
το tribute σχεδον 'η και περισσοτερα απο 40000 lpg χλμ δεν εχει δειξει κατι.

τρομπα υγρων

λιπαινεται μεσο του υγρου που περναει μεσα της (λαδι , νερο ,καυσημα.....)
ψυχεται μεσο του υγρου που περναει μεσα της

ευπαθεια μεγαλη σε ολες οταν μεινουν χωρις λιπανση
θεμα ποιοτητας ποσο ανοχη εχουν στη ΜΗ λιπανση

ουσιαστικα τηρώντας το να ειναι παντα μουσκεμενες και βυθισμενες μεσα στο υγρο βελτιωνει την μακροζωια τους

ε΄και απο την αλλη ειπαμε 'οτι δεν υπαρχει δεν χαλαει'
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 278
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 27 Φεβ, 2015 23:41

Φίλε manoliss επειδη βλέπω ότι είσαι citroenakias αυτα τα ρελε και τα ηλεκτονικά που αναφέρεις ξέρεις αν έχουν καλή συνεργασία με τα ηλεκτρονικά c4 που όπως ξερεις είναι full στα ηλεκτρονικα? Είναι απο κάποιον επωνυμο κατασκευαστή (magneti marelli , bosch) ή την ιδια την citroen?
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Κυρ 15 Μαρ, 2015 16:01

Εμένα μου κάηκε η τρόμπα στο δίλιτρο που είχα μετά από 30.000 χλμ με lpg. Ευτυχώς είχα σύστημα υγρού ψεκασμού και το έβαλα μπροστά απευθείας με υγραέριο.
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 183
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 15 Μαρ, 2015 18:14

tripas έγραψε:Φίλε manoliss επειδη βλέπω ότι είσαι citroenakias αυτα τα ρελε και τα ηλεκτονικά που αναφέρεις ξέρεις αν έχουν καλή συνεργασία με τα ηλεκτρονικά c4 που όπως ξερεις είναι full στα ηλεκτρονικα? Είναι απο κάποιον επωνυμο κατασκευαστή (magneti marelli , bosch) ή την ιδια την citroen?

όχι καμια σχεση εχεις ένα ηλεκτρονικο κύκλωμα χρονοδιακοπτη που όταν τροφοδοτηθεί με 12 βολτ αρχιζει μετραει χρονο για παράδειγμα 1 λεπτο και μολις περασει το 1 λεπτο δινει εντολη σε ένα ρελλε (που εχει μια επαφη σε κατασταση ηρεμιας μονιμα κλειστη)να ανοιξει την επαφη αυτή...στην συγκεκκριμενη επαφη εχεις περασει τα καλωδια που πανε στην αντλια φυσικα μετα την 10αρα ασφαλεια οποτε τοτε με ανοιχτη επαφη κοβει τα 12 βολτ στην αντλια και σταματα η λειτουργια της.....αν για οποιοδήποτε λογο το κύκλωμα του χρονοδιακοπτη χασει τα 12 βολτ τοτε η επαφη από ανοικτη γυριζει σε κλειστη που είναι η κατασταση ηρεμιας του χρονοδιακοπτη και αυτόματα τροφοδοτείτε η αντλια με 12 βολτ η μεταγωγη είναι ακαριαια.....
τωρα θα μου πεις ότι αν δεν γυρισει?
και θα σου απαντησω ότι εμενα μου καηκε η αντλια όταν δεν ειχα αεριο στο αμαξι και το κυκλοφορουσα με βενζινα στα καλα καθουμενα...
αν θες στα καλωδια ισχυος της αντλιας βαλε μια ασφαλειοθηκη και αν για καποιο λογο κολλησει το ρελλετου χρονοδιακοπτη βαζεις μια ασφαλεια 10Α και παρακάμπτεις το ηλεκτρονικο κύκλωμα και εισε οκ με τον τροπο αυτό η αντλια δουλευει μονιμα...
έναν ηλεκτρολογο θες ετσι ώστε να ξερει κατι παραπανω από το να αλλαζει λαμπες και θα εισε οκ
για τον χρονοδιακοπτη εχεις 2 επιλογες
1.ηλεκτρονικο κύκλωμα της Smart kit με κοστος περιπου στα 13 ευρω και ένα ρελλε με μονιμα κλειστη επαφη και αν θες και μια θηκη ασφαλειας
2.ενα ρελλε καθυστέρησης με χρονο κατι λιγοτερο από 15 δευτ/πτα με κοστος καπου στα 40 ευρα...
την διεγερση για τα 12 βολτ για τον χρονοδιακοπτη θα την παρεις από το πηνιο του πνευμονα εχει 2 καλωδια με +- 12 βολτ
πιο απλο δεν γινετε να σου το πω.....
με εργατικα θα σου κοστισει κατι αλλα είναι πολύ λιγοτερα από αντλια.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 17 Μαρ, 2015 09:11

Φίλε manoliss ευχαριστώ πολυ για την αναλυτικη περιγραφή σου.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Τρί 17 Μαρ, 2015 13:43

Εχοντας καμμια σχεση με ηλεκτρονικα-ηλεκτρολογικα για να καταλαβω σταματατε την λειτουργια της αντλιας μετα απο ενα λεπτο αλλα ο παραλληλος ψεκασμος βενζινης πως επιτυγχανεται? αν καταλαβα σωστα βεβαια την ανωτερω λειτουργια
NtzanisNikos
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Citroen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες