Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 17 Μαρ, 2015 18:42

Στο c4 με 1.6 NFU κινητήρα δεν χρειάζεται ψεκασμος βενζίνας δουλεύει σε όλο το φασμα των στοφών 100% αέριο.
Και με ένα απλο OBD σύστημα το αυτοκίνητο λειτουργει σωστα με αέριο.
Έβαλα BRC P&D διότι ήθελα την σταθερότητα της BRC και την ακριβεια των μπεκ της. Δεν είναι τυχαίο ότι τα μπλε μπεκ (Normal type A με MB1200 είναι για 20Κw και το όχημα μου είναι 80Kw (4*20Kw) . Δηλαδη μελετημένα πάνω στο κινητηρα μου.
Και το CNG πάλι πανω σε αυτον τον κινητήρα έγινε ( normal type A με Zenith 2500 πάλι 20Kw)

Ο 1.6 NFU της citroen είναι reference για την BRC.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό george7009 » Τρί 17 Μαρ, 2015 21:29

Ο NFU όπως λες είναι τέλειος για lpg . Για τον KFU γνωρίζεις τίποτα ?
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 17 Μαρ, 2015 23:03

Για τον KFU 1.4 90hp δεν υπάρχει εταιρεια που να παράγει μπουζι υγραεριου και θα πρεπει να βάζεις τα ngk "LZKAR7A" και να τους μειώνεις το διάκενο ώστε να έχουν τελικα 0.7mm. Δεν είναι κακος αλλα σίγουρα όχι ο καλυτερος κινητήρας της Peugeot . Στα 1.4 ο TU3A-KFV και ο EP3C είναι αυτος που είναι για LPG απο την Peugeot.
Τι LTFT έχεις στον κινητήρα αυτο με αέριο?
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό george7009 » Τετ 18 Μαρ, 2015 01:27

Τα LTFT κινούνται κοντά στο 0 δεν έχουν μεγάλες αποκλείσεις ....
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 18 Μαρ, 2015 04:20

NtzanisNikos έγραψε:Εχοντας καμμια σχεση με ηλεκτρονικα-ηλεκτρολογικα για να καταλαβω σταματατε την λειτουργια της αντλιας μετα απο ενα λεπτο αλλα ο παραλληλος ψεκασμος βενζινης πως επιτυγχανεται? αν καταλαβα σωστα βεβαια την ανωτερω λειτουργια

νικο δεν εχουμε παραλληλο ψεκασμο με αυτην την συνθηκη.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 685
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 20 Μαρ, 2015 13:20

Φίλε george7009 για το 207 1.4 με τον 1360cc κοιτα review.

http://gazeo.com/gazeotv/road-tests/Peu ... st,64.html
Και για Citroën C-Elysée.

http://gazeo.com/gazeotv/road-tests/Cit ... t,228.html
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό george7009 » Σάβ 21 Μαρ, 2015 00:16

Αυτό αφορά όμως τα 8v μοντέλα .
Το δικό μου είναι 16v.
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Απ: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό kostis » Σάβ 05 Μαρ, 2016 18:10

tripas έγραψε:Στο c4 με 1.6 NFU κινητήρα δεν χρειάζεται ψεκασμος βενζίνας δουλεύει σε όλο το φασμα των στοφών 100% αέριο.
Και με ένα απλο OBD σύστημα το αυτοκίνητο λειτουργει σωστα με αέριο.
Έβαλα BRC P&D διότι ήθελα την σταθερότητα της BRC και την ακριβεια των μπεκ της. Δεν είναι τυχαίο ότι τα μπλε μπεκ (Normal type A με MB1200 είναι για 20Κw και το όχημα μου είναι 80Kw (4*20Kw) . Δηλαδη μελετημένα πάνω στο κινητηρα μου.
Και το CNG πάλι πανω σε αυτον τον κινητήρα έγινε ( normal type A με Zenith 2500 πάλι 20Kw)

Ο 1.6 NFU της citroen είναι reference για την BRC.


Tripas εσύ που ξέρεις να σε ρωτήσω, επειδή θέλει να βάλει και ο κουμπάρος μου στο C4 .
Το μοτέρ αυτό έχει διαπιστωθεί δηλαδή οτι δεν έχει ανάγκη απο ψεκασμούς βενζίνης? Αν ναι απο ποιόν και,κυρίως,γιατί δεν εχει ανάγκη? Έχει κατάλληλες βαλβίδες- έδρες για lpg?
Επίσης τί εννοείς οτι είναι reference?
Ευχαριστώ ;-)

Suzuki WagonR 1.3 BRC seq24
kostis
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ, 2014 18:03

Re: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 06 Μαρ, 2016 18:17

Φίλε kostis αν ο κουμπάρος σου έχει το C4 με τον 1.6 NFU-TU5JP4 κινητηρα (109 hp) βάζει άφοβα ,και LPG αλλα και CNG, σε έναν σοβαρο εγκαταστατη.

Δες τι λέει το εργοστασιο γι αυτον τον κινητήρα.
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/fr-fr/nos-produits/moteurs/autres-moteurs

Για να καταλάβεις ,ποσο ενισχυμενες βαλβίδες εξαγωγης έχει, για το κινητήρα αυτον η ΜΙΑ "βαλβίδα εξαγωγής" κοστίζει 33.53 Ευρώ ενώ η μια βαλβίδα εισαγωγής κάνει 15.23 Ευρώ τιμές "citroen service website".

Τώρα για το να ψεκάζει βενζινα ή οχι βενζίνα προσωπικα είμαι υπερ του να ψεκάζει βενζινα στα μεγαλα φορτια απο τις 3.000 στροφες και πάνω για πολλους λογους (προστασια αντλίας βενζίνης , μπεκ βενζινης , μπουζι κλπ).

Αυτα με βάση την δική μου εμπειρια και των φίλων μου απο το citroen club θεσσαλονικης.
Υπάρχει μέλος στο club που εχει στον συγκεκριμένο κινητήρα πάνω απο 200.000km με LPG και συνολικα 270.000km.

Όσο για το reference το 2007 στο "10° Metanauto - Bologna" με αυτον τον κινητήρα του C4 πήγε η BRC.
http://www.brc.it/it/gallery.asp?anno=2007&gallery=19
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Απ: LPG - Ευπάθεια αντλίας βενζίνης Citroen C4

Δημοσίευσηαπό kostis » Κυρ 06 Μαρ, 2016 18:26

tripas έγραψε:Φίλε kostis αν ο κουμπάρος σου έχει το C4 με τον 1.6 NFU-TU5JP4 κινητηρα (109 hp) βάζει άφοβα ,και LPG αλλα και CNG, σε έναν σοβαρο εγκαταστατη.

Δες τι λέει το εργοστασιο γι αυτον τον κινητήρα.
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/fr-fr/nos-produits/moteurs/autres-moteurs

Για να καταλάβεις ,ποσο ενισχυμενες βαλβίδες εξαγωγης έχει, για το κινητήρα αυτον η ΜΙΑ "βαλβίδα εξαγωγής" κοστίζει 33.53 Ευρώ ενώ η μια βαλβίδα εισαγωγής κάνει 15.23 Ευρώ τιμές "citroen service website".

Τώρα για το να ψεκάζει βενζινα ή οχι βενζίνα προσωπικα είμαι υπερ του να ψεκάζει βενζινα στα μεγαλα φορτια απο τις 3.000 στροφες και πάνω για πολλους λογους (προστασια αντλίας βενζίνης , μπεκ βενζινης , μπουζι κλπ).

Αυτα με βάση την δική μου εμπειρια και των φίλων μου απο το citroen club θεσσαλονικης.
Υπάρχει μέλος στο club που εχει στον συγκεκριμένο κινητήρα πάνω απο 200.000km με LPG και συνολικα 270.000km.


Φίλε tripas σου είμαι υπόχρεος...
kostis
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ, 2014 18:03

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Citroen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες





cron