Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό bobo32 » Πέμ 28 Δεκ, 2017 19:29

Ειναι λιγο διςκολο να βρω καποιον με το ιδιο car.πιςτευω οτι εχω βρει καλο μαςτορα.τωρα αν ειναι οριακο ή οχι δεν μου λεει κατι.γιατι δεν ξερω ποςο θα αντεξω ακομα να με προςπερνανε και οι νταλικες..θελω να οδηγω κανονικαααα και παλι.Το προβλημα με τις βαλβιδες που πολλοι λενε για τι τιμες μιλαμε αν προκυψει;να εχω μια ιδεα..
bobo32
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 21 Ιουν, 2017 12:42

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 28 Δεκ, 2017 19:36

Δεν περίμενα να καις 7.5, περίμενα να καις πάνω από 10. Για αυτό κι έγραψα 12 στο παράδειγμά μου.
Από εκεί και πέρα, έχεις δύο σενάρια μπροστά σου:
Το ένα λέει ότι κρατάς το αμάξι σου (που είναι σούπερ όχημα, δε σου έχει βγάλει ζημιά) και δίνεις ένα χιλιάρικο, άντε 1200 ευρώ για υγραέριο.
Το άλλο λέει ότι θα δώσεις 5 χιλιάρικα για να πάρεις κάτι που δε γνωρίζεις και που θα είναι σαφώς υποδεέστερο αυτοκίνητο. Άλλο Tiguan άλλο Golf. Και θα τραβήξεις και μια σχετική ταλαιπωρία να δώσεις το δικό σου και να βρεις το άλλο.
Και στις δύο περιπτώσεις, το κόστος κίνησης θα είναι το ίδιο. Η πιθανότητα βλάβης είναι επίσης παρόμοια. Μια χαρά ζημιές βγάζουν τα πετρέλαια και μάλιστα τσούζουν.
Ποιο από τα δύο σενάρια είναι πιο ελκυστικό; Εγώ θα έλεγα ότι το δεύτερο δεν υπερτερεί πουθενά έναντι του πρώτου.
Τελευταία επεξεργασία από Dimsabas και Πέμ 28 Δεκ, 2017 19:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 28 Δεκ, 2017 19:49

bobo32 έγραψε:Ειναι λιγο διςκολο να βρω καποιον με το ιδιο car.πιςτευω οτι εχω βρει καλο μαςτορα.τωρα αν ειναι οριακο ή οχι δεν μου λεει κατι.γιατι δεν ξερω ποςο θα αντεξω ακομα να με προςπερνανε και οι νταλικες..θελω να οδηγω κανονικαααα και παλι.Το προβλημα με τις βαλβιδες που πολλοι λενε για τι τιμες μιλαμε αν προκυψει;να εχω μια ιδεα..
5 κατοστάρικα ως χιλιάρικο, τόσο έχω ακούσει γενικά. Χωρίς να ξέρω τι κοστολόγιο ανταλλακτικών έχει ένα αυτοκίνητο όπως το δικό σου.
Θα σου πω τι έκανα εγώ, που διανύω την έκτη μέρα υγραεριοκίνητος και δηλώνω κάργα ερωτευμένος. Είχα τις ίδιες ανησυχίες με σένα.
Πρώτον, δεν υπάρχει δεν αξίζει. Μπορεί να κάνεις απόσβεση λίγο αργότερα αλλά είναι δεδομένο ότι θα αρχίσεις να έχεις κέρδος.
Δεύτερον, αν δεις αλλιώς το θέμα (δε σκέφτεσαι ότι έδωσες χρήματα στο μάστορα αλλά λες ότι μάζεψες ένα κολονάκι, έδωσες 1200 ευρώ στον φαναρτζή), αρχίζεις να απολαμβάνεις την οικονομία σου από την πρώτη μέρα. Βελτιώνεις την ποιότητα ζωής σου χωρίς να σκέφτεσαι πότε αρχίζει η απόσβεση.
Τρίτον, έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία ποιος θα σου βάλει το υγραέριο. Εγώ διάβασα πάρα πολύ μέσα στο φόρουμ. Υπάρχουν γνώμες για τους πιο γνωστούς εγκαταστάτες. Θα βρεις κάποιον να ξεχωρίζει κοντά σου. Εγώ βρήκα, τόσες σελίδες κι έγραφαν όλοι διθυράμβους. Ούτε μισό αρνητικό σχόλιο.
Τα ίδια λέω κι εγώ. Εξαιρετική συνεργασία. Του πήγα ένα αυτοκίνητο με αναμμένα λαμπάκια μηχανής και πήρα ένα που δουλεύει άψογα σε όλα τα επίπεδα. Εργοστασιακή δουλειά!
Τέταρτον, δώσε κάτι παραπάνω για καλό σύστημα. Όλοι απορούν γιατί έδωσα πάνω από χιλιάρικο. Βλέπουν τις διαφημίσεις για υγραέριο με 500-600 ευρώ, αλλά νομίζω ότι αν δώσεις κάτι παραπάνω να βάλεις κάτι πολύ καλό, θα ησυχάσεις για πάντα.
Έκτον, βάλε όσο πιο ασφαλείς ρυθμίσεις γίνεται. Στο δικό μου ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2000 σαλ και πάνω από τις 4500, ψεκάζει σκέτη βενζίνη. Αξιοπιστία εις βάρος της οικονομίας. Έτσι κι αλλιώς, θα γίνεις πάρα πολύ οικονομικός. Τι διαφορά θα μου έκανε αν είχα κόστος 6 ευρώ αντί για 6.5 στα 100 χιλιόμετρα; Καλύτερα να είναι όσο πιο safe γίνεται.

Φωκίωνα, σε ευχαριστώ για την όλη βοήθεια. Όντως προμοτάρεις το υγραέριο και το γράφω για καλό. Γενικά, τόσο εσύ όσο κι όλο το φόρουμ, μου ανοίξατε τα μάτια. Σας ευχαριστώ πολύ!
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό bobo32 » Πέμ 28 Δεκ, 2017 20:47

Καταρχην σε ευχαριστω και σενα και ολα τα παιδια για τις γνωσεις που δινεται εδω και τις γνωμες σας.σεβαστες ολες και με βοηθανε να παρω μια αποφαση..πολυ καλο το tuguan αλλα εγω το βλεπω σαν ενα ψηλο golf.δεν βλεπω τεραστιες διαφορες αναμεσα στα δυο αυτοκινητα.χαιρομαι που βλεπω ατομα να ειναι απολυτα ευχαριστημενοι απο το υγραεριο.εχω ξεχασει πως ειναι να οδηγεις φυσιολογικα και οχι να παω οσο ποιο ησυχα γινεται για να μην φτασει το αμαξι σε τρελες καταναλωσεις.και εννοειται θελω να απολαμβανω την οδηγηση οπως παλια ειτε με το υγραεριο ειτε με diesel.εχω βρει πιστευω με τα λιγα που ξερω και καλο και ακριβο συστημα και καλο μαστορα.και φυσικα θα τον βαλω να παρουμε οσο ποιο πολλα μετρα ασφαλειας(επιπλεον ρυθμισεις τις λες ή να ψεκαζει παραπανω βενζινη το λες) γινεται για να μην δημιουργηθουν προβληματα στο αυτοκινητο.γιατι εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι οσο περισσοτερο γινεται εφοσον αποφασισω για υγραεριο..

Υ.Γ. 4500 στροφες ανεφερες προηγουμενος να ψεκαζει βενζινη.με την οδηγηση που κανω δεν ξεπερναω ουτε τις 3500 στροφες... :lol: :lol: :lol:
bobo32
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 21 Ιουν, 2017 12:42

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό bobo32 » Πέμ 28 Δεκ, 2017 20:50

Αν εκαιγα πανω απο 10 λιτρα δεν θα το κρατουσα ουτε μηνα το αυτοκινητο.. :lol: :lol:
bobo32
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 21 Ιουν, 2017 12:42

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 28 Δεκ, 2017 21:04

Καλά, ούτε εγώ ξεπερνώ τις 4500. Το πολύ στις 3000 αλλάζω. Όμως, μπορεί να χρειαστεί σε μια προσπέραση. Όπως και να έχει, αυτά είναι υπέρ μας, για να μην παρουσιάσει πρόβλημα το μοτέρ.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να λιώσεις στο διάβασμα στα φόρουμ των Tiguan και των Golf (ελληνικά και ξένα) για να δεις τι γράφουν οι υγραεριοκίνητοι με το δικό σου κινητήρα.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό sso » Παρ 29 Δεκ, 2017 00:14

Φίλε bobo32 να σου πω κι εγώ τη γνώμη μου μιας και έχω δύο αυτοκίνητα.
Το ένα είναι αυτό της υπογραφής μου με υγραέριο και το άλλο ένα honda civic diesel.
Το υγραέριο το έχω βάλει από το 2012 και έχω κάνει περίπου 102.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα λόγω του υγραερίου. Βέβαια όταν το έβαλα πλήρωσα 1250€ φιλική τιμή από 1450€ που ήταν η κανονική τιμή. Εκείνο τον καιρό έβρισκα άλλα συστήματα και με 700€. Όμως έβαλα το ακριβό και δεν το μετάνιωσα. Φυσικά έχω κάνει απόσβεση και έχω και ένα πολύ σημαντικό κέρδος.
Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να δώσεις βάση στα εξής σημεία:
1. Καλό Κιτ
2. Καλός εγκατάστασης που να ξέρει να κάνει σωστή ρύθμιση
3. Καλό καύσιμο. Όχι το φθηνότερο αλλά το καλύτερο και όχι νοθευμένο.
4. Κάπως συντηρητική οδήγηση. Δεν λέω να πας σαν κότα και να σε προσπερνάνε οι νταλίκες. Μπορείς να πας μέχρι 4000 στροφές. Το δικό μου πιάνει 140 με αυτές τις στροφές. Δεν χρειάζομαι περισσότερα. Και στα μακρινά ταξίδια διαλείμματα. Όχι μονοκόμματα.

Πάμε τώρα στο diesel.
Θα μιλήσω βέβαια για το δικό μου. Ναι έχει φανταστικές ροπές. Κορυφαίες στην κατηγορία του. Και αυτό το ευχαριστιεέσαι στα προσπεράσματα και στις ανηφόρες. Σε σημεία που με το corolla με το ζόρι πάω με τρίτη, με το honda πάω με 5η άνετα. Εντάξει είναι άλλη αίσθηση. Ευχαριστιέμαι τις ανηφόρες και τις στροφές στην διαδρομή Λαμία-Δομοκός.
Από κατανάλωση κατά μέσο όρο μου πάει περίπου 5 λίτρα/100 χλμ. Χοντρικά έρχεται στα ίδια επίπεδα με το υγραεριοκίνητο από άποψη κόστους καυσίμου.
Όμως το service στο diesel τσούζει.
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού κοστίζει πάνω από 125€. Βέβαια γίνεται κάθε χρόνο ή κάθε 20000 χλμ. Το βγάζει στην "έξυπνη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών". Έχει το service reminder.
Γνωστός μου στο golf bluemotion diesel πλήρωσε 180€ για λάδια.
Αυτά χοντρικά... Σκέπτεσαι, ζυγίζεις και αποφασίζεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 220
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Παρ 29 Δεκ, 2017 18:42

TSI εδώ με τα 122 άλογα, σχεδόν απόλυτα ευχαριστημένος μετά από 55.000 χλμ με υγραέριο. Και το έβαλα και Τσοπελό, φαντάσου! :lol: :lol:

Τα VW πονάνε αλλού κυρίως, όχι τόσο στο υγραέριο. Σε καδένες, πιστόνια στους 160άρηδες, mechatronic στα αυτόματα κιβώτια DSG, στο τσίμπημα του λαδιού αν δεν προσεχθεί στο στρώσιμο και τρώει σκίσιμο από την αρχή, κλπ.
Στα όσα αφορούν το υγραέριο, οι βαλβίδες είναι υδραυλικές και αυτορυθμιζόμενες, οι εγκέφαλοι είναι προρυθμισμένοι από το εργοστάσιο, οπότε με μια καλή εγκατάσταση δεν προβλέπονται προβλήματα.

Τώρα, για τους υπολογισμούς που κάνεις φίλε, είναι πολύ χοντρικά με παραδοχές που δεν ισχύουν (π.χ. το υγραέριο έχει τα τελευταία 2,5 χρόνια μέσο όρο τιμής 0,710€/λ) και γι' αυτό βγάζεις μεγάλη χρονική διάρκεια απόσβεσης.
Αν θές να πάρεις μια ιδέα για λεπτομερή καταγραφή στατιστικών, δές τα φετινά στατιστικά και τα περσυνά.

Και σκέψου ότι έχω αρκετά βαρύ πόδι.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 100
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό bobo32 » Σάβ 30 Δεκ, 2017 16:13

Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας.πραγματικα με βοηθατε αρκετα ωστε να εχω μια καλυτερη εικονα και για τις δυο περιπτωσεις και να δω στο τελος τη θα αποφασισω.βεβαια παιζουν αρκετα πραγματα ρολο πχ τι αυτοκινητα μεταχειρισμενα θα βρω με τα χρηματα που θελω να δωσω,ποσο θα μπορεσω να πουλησω το δικο μου αν αποφασισω να το πουλησω,να μαντεψω τι μπορει να γινει στο μελλον με τις τιμες πετρελαιου και υγραεριου.ειναι αρκετοι παραγοντες η αληθεια ειναι.χαιρομαι παντως που βλεπω ατομα με υγραεριο να μην εχουν προβληματα ωστε αν καταληξω και εγω στο υγραεριο να παρακαλαω να ειμαι κ εγω ενας απο αυτους.παντως εχω σκοπο να βαλω καλο προγραμμα και να παω σε καλο εγκαταστατη και στην οδηγηση να τηρω ολα αυτα που γραφετε ωστε να μην δημιουργηθουν προβληματα συντομα ή και καθολου αν γινεται..


Sent from my iPad using Tapatalk
bobo32
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 21 Ιουν, 2017 12:42

Re: Μετατροπη σε υγραεριο ή diesel??

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Σάβ 30 Δεκ, 2017 17:34

Υπάρχει κι αυτή η φήμη:

http://www.zougla.gr/money/forologika/a ... ti-venzini
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες