Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό nickL » Πέμ 10 Μάιος, 2018 14:25

Παππού επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα με σένα, αυτό με το κλειδί στη μίζα που το γυρνάς 3 φορές μου το είχαν πει και μένα αλλά ο μηχανικός μου που το είπα μου είπα δεν ισχύει πλέον. Υπάρχει ένα μηχανηματάκι που τη μετράνε την πίεση της τρόμπας βενζίνης και είσαι 100% σίγουρος μετά, αλλιώς πας στα τυφλά.

Θεωρώ ότι το πρόβλημά σου βρίσκεται μπροστά. Με μισή μιζιά έπαιρνε και εμένα (αν το άναβα αμέσως μετά, αφού δηλαδή είχε σβήσει) κ ενώ είχα 2 μπεκ που κατουρούσαν και 1 με όχι καλή ροή, όπως έδειξε το μηχάνημα. Σημειωτέον, αφού τα καθάρισε τα μπεκ, και πάλι κατουρούσαν, οπότε έκλαψα και τα 50 ευρώ, αφού με 63 στο δικό μου αγόρασα 2 καινούργια. Άρα θέλω να πω ότι φαντάσου με 3 μπεκ να υπολειτουργούν, έπαιρνε αμέσως. Άλλαξα το ένα, το πρόβλημα βελτιώθηκε αλλά παρέμεινε, άλλαξα και τα υπόλοιπα και τότε έφτιαξε.

Εμένα πάντως τα μπεκ βενζίνης λογικά από την αχρησία λόγω του υγραερίου χάλασαν, πλέον τα έχω αλλάξει όλα. Ίσως θέλει πιο τακτικά χρήση βενζίνης. Βέβαια απ' την άλλη και στην peugeot Που ρώτησα μου είπαν ότι ούτως ή άλλως χαλασμένα μπεκ βενζίνης είτε υγραέριο είτε χωρίς, έχουν συνέχεια.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 265
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 10 Μάιος, 2018 22:03

Λοιπόν τα καλά νέα.
Όπως θα είδατε και από την υπογραφή άλλαξα τον εγκέφαλο.Πέταξα τον παλαιό zanardi και έβαλα τον emmegas με 270 ευρώ τελικά (εγκέφαλο - καλωδιώσεις) και τον έβαλα να ψεκάζει 10% βενζίνη σε όλο το φάσμα στροφών.
Ο παλαιός δεν ψέκαζε καθόλου,μόνο υγραέριο όταν γύριζε και είπα μετά από 122.000 χιλιόμετρα με υγραέριο για καλίτερη προστασία να βάλω καινούργιο με ψεκασμό.
Δεν έχω παράπονα από τον παλαιό αν και φτηνιάρικος τα έβγαλε και με το παραπάνω τα λεφτά του και απλά έκλεισε ο κύκλος του.
Εντυπώσεις μετά από 500 χιλιόμετρα με τον καινούργιο.Νομίζω πως έχω άλλο αυτοκίνητο.Σα να κέρδισε και ιπποδύναμη.Σαν να ανάσανε.Πιθανόν οφείλετε και στον ψεκασμό βενζίνης έστω και μικρό.
Αλλά το πιο βασικό.Κάποια μικροπροβλήματα που είχα ορισμένες φορές στην εκκίνηση με βενζίνη εξαφανίστηκαν.Μάλλον προέρχονταν από κακή ρύθμιση ,γιατί δεν έβρισκα πουθενά εγκαταστάτη να κατέχει τον zanardi να τον ρυθμίσει σωστά,ή μη καλή συνεργασία του παλαιού εγκεφάλου υγραερίου με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Τώρα το θέμα της εκκίνησης θα το δω με την πρώτη ευκαιρία.Δεν είναι τόσοι επείγον και έχω ξεπεράσει τον προϋπολογισμό με τον εγκέφαλο.
Το βλέπω μάλλον τον άλλο μήνα.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 130.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1665
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 10 Μάιος, 2018 22:48

papoys έγραψε:Λοιπόν τα καλά νέα.
Όπως θα είδατε και από την υπογραφή άλλαξα τον εγκέφαλο.Πέταξα τον παλαιό zanardi και έβαλα τον emmegas με 270 ευρώ τελικά (εγκέφαλο - καλωδιώσεις) και τον έβαλα να ψεκάζει 10% βενζίνη σε όλο το φάσμα στροφών.
Ο παλαιός δεν ψέκαζε καθόλου,μόνο υγραέριο όταν γύριζε και είπα μετά από 122.000 χιλιόμετρα με υγραέριο για καλίτερη προστασία να βάλω καινούργιο με ψεκασμό.
Δεν έχω παράπονα από τον παλαιό αν και φτηνιάρικος τα έβγαλε και με το παραπάνω τα λεφτά του και απλά έκλεισε ο κύκλος του.
Εντυπώσεις μετά από 500 χιλιόμετρα με τον καινούργιο.Νομίζω πως έχω άλλο αυτοκίνητο.Σα να κέρδισε και ιπποδύναμη.Σαν να ανάσανε.Πιθανόν οφείλετε και στον ψεκασμό βενζίνης έστω και μικρό.
Αλλά το πιο βασικό.Κάποια μικροπροβλήματα που είχα ορισμένες φορές στην εκκίνηση με βενζίνη εξαφανίστηκαν.Μάλλον προέρχονταν από κακή ρύθμιση ,γιατί δεν έβρισκα πουθενά εγκαταστάτη να κατέχει τον zanardi να τον ρυθμίσει σωστά,ή μη καλή συνεργασία του παλαιού εγκεφάλου υγραερίου με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Τώρα το θέμα της εκκίνησης θα το δω με την πρώτη ευκαιρία.Δεν είναι τόσοι επείγον και έχω ξεπεράσει τον προϋπολογισμό με τον εγκέφαλο.
Το βλέπω μάλλον τον άλλο μήνα.
Καλοταξιδο.
Βενζινη να εχετε παντα >¼ και συχνη ανανεωση (τουλαχιστον 1 φορα το μηνα).
Και εγω θα προβω σε αλλαγη τον επομενο μηνα εγκεφαλου-πνευμονα-καλωδιωσεων.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 621
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 11 Μάιος, 2018 06:55

Μελέτη αν το έχεις αποφασίσει κάνε το.
Μία συμβουλή.Δεν θα σου πω βάλε τον τάδε ή τον τάδε ιταλικό πολωνικό ολανδικό κ.λ.π.
Εμπιστεύσου έναν καλό εγκέφαλο τον οποίο δουλεύει κυρίως ο εγκαταστάτης σου τον οποίο γνωρίζει καλά και θα είναι πάντα καλά ρυθμισμένος.Αν πας σε κάποιον που δεν τον ξέρει πειραματισμούς θα κάνει μέχρι να τον μάθει καλά.Αν θέλεις συγκεκριμένο βρες εγκαταστάτη που να τον δουλεύει να είσαι σίγουρος.

Εγώ αυτό έκανα και από τα πρώτα δείγματα φαίνεται πως δικαιώνομαι.
Θα το πω αν και κάποιοι ίσως δυσαρεστηθούν.Ορισμένοι να μην χάσουν τον πελάτη του βάζουν ότι ζητήσει άσχετα αν τον ξέρουν και μετά αρχίζουν τα προβλήματα γιατί δεν ξέρουν να τον ρυθμίσουν.Πες φίλε εγώ αυτόν βάζω αυτόν εμπιστεύομαι αν θες άλλον πήγαινε αλλού.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 130.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1665
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό nickL » Παρ 11 Μάιος, 2018 16:52

Με γεια το νέο εγκέφαλο και καλά χιλιόμετρα!

270 ο εγκέφαλος με το νέο 80αρι του κτεο ή 270 + 80; Είναι κι αυτό το νέο χαράτσι τώρα.

Μια απορία, γιατί 10% βενζίνη σε όλο το φάσμα και όχι ανάλογα το φορτίο;
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 265
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 12 Μάιος, 2018 08:03

nickL έγραψε:Με γεια το νέο εγκέφαλο και καλά χιλιόμετρα!270 ο εγκέφαλος με το νέο 80αρι του κτεο ή 270 + 80; Είναι κι αυτό το νέο χαράτσι τώρα.

Μια απορία, γιατί 10% βενζίνη σε όλο το φάσμα και όχι ανάλογα το φορτίο;

Ευχαριστώ.
Απλά γιατί ο κινητήρας έχει 122.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 250.000 συνολικά.Έτσι σκέφτηκα για καλύτερη λίπανση αφού μέχρι τώρα από τη στιγμή που γύριζε ο παλιός μόνο υγραέριο, να του παρατείνω όσο μπορώ περισσότερο τη ζωή.
Εξάλλου αν του έβαζα σύμφωνα με το φορτίο σπάνια θα πήγαινε σε ψεκασμό γιατί είμαι οδηγός που σπάνια ξεπερνάω τις 2.500 στροφές. :mrgreen:

Μακάρι να συνεχίσει να πάει όπως πηγαίνει και μετά από κάποια χιλιόμετρα βλέπω για αλλαγές.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 130.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1665
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 12 Μάιος, 2018 14:26

papoys έγραψε:
nickL έγραψε:Με γεια το νέο εγκέφαλο και καλά χιλιόμετρα!270 ο εγκέφαλος με το νέο 80αρι του κτεο ή 270 + 80; Είναι κι αυτό το νέο χαράτσι τώρα.

Μια απορία, γιατί 10% βενζίνη σε όλο το φάσμα και όχι ανάλογα το φορτίο;

Ευχαριστώ.
Απλά γιατί ο κινητήρας έχει 122.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 250.000 συνολικά.Έτσι σκέφτηκα για καλύτερη λίπανση αφού μέχρι τώρα από τη στιγμή που γύριζε ο παλιός μόνο υγραέριο, να του παρατείνω όσο μπορώ περισσότερο τη ζωή.
Εξάλλου αν του έβαζα σύμφωνα με το φορτίο σπάνια θα πήγαινε σε ψεκασμό γιατί είμαι οδηγός που σπάνια ξεπερνάω τις 2.500 στροφές. :mrgreen:

Μακάρι να συνεχίσει να πάει όπως πηγαίνει και μετά από κάποια χιλιόμετρα βλέπω για αλλαγές.


Το φορτίο δεν έχει να κάνει με τις στροφές αλλά με το πόσο πατάμε το γκάζι. Μπορεί να έχω 1500 στροφές και να πατήσω γκάζι για να πάω σε 2500. Τότε το φορτίο είναι υψηλό και τότε έχεις περισσότερη ανάκγη για ψεκασμό βενζίνης αν τον έχεις. Πχ στο δικό μου είναι ρυθμισμένο αν ο ψεκασμός ξεπερνάει τα 10ms να ψεκάζει για 2 ms βενζίνη με έναν ακόμη περιορισμό οι στροφές να είναι πάνω από 2000. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως αν είμαι πα΄νω από 2000 και βυθίσω το γκάζι έχω και 2 ms βενζίνης. Νομίζω λοιπόν πως πρέπει να επιλέξεις έναν συνδιασμό στροφών και φορτίου (μην υποτιμάς το φορτίο).
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 701
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό nickL » Σάβ 12 Μάιος, 2018 16:49

labros έγραψε: Το φορτίο δεν έχει να κάνει με τις στροφές αλλά με το πόσο πατάμε το γκάζι. Μπορεί να έχω 1500 στροφές και να πατήσω γκάζι για να πάω σε 2500. Τότε το φορτίο είναι υψηλό και τότε έχεις περισσότερη ανάκγη για ψεκασμό βενζίνης αν τον έχεις.


Ακριβώς
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 265
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Σάβ 12 Μάιος, 2018 16:56

και στο προγραμμα του αεριου αυτο μεταφραζετε με αυξησηπιεσης αεριου για αυτο και πατωντας βαθια γκαζι θες καυσιμο....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 648
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 12 Μάιος, 2018 19:00

Θα τα λάβω υπόψιν παιδιά και όταν πάω για σέρβις θα δούμε για αλλαγές.

Πάντως μέχρι αυτή τη στιγμή το αμαξάκι πάει μια χαρά φαίνεται ότι ανάσανε και το ήθελε ειδικά στο ξεκίνημα με βενζίνα που είχα πριν τα προβληματάκια και εξαφανίσθηκαν.
Από την άλλη δεν το φοβάμαι στα φορτία γιατί όπως έχω ξαναπεί ποτέ δεν είχα βαρύ πόδι.Οι στροφές μου ανεβαίνουν πάντα νορμάλ και ποτέ απότομα ενδεχομένως και για αυτό να ξεπέρασα τα 122.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς προβλήματα στο κινητήρα.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 130.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1665
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Qgas και 8 επισκέπτες