Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Toyota Corolla και βαλβίδες...

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό gkamas » Τρί 08 Μάιος, 2018 16:24

Γεια σας,
Έχω ένα Toyota corolla E12 1.4 vvti του 2006 και έχω 75.000 km με lpg (270.000 km συνολικα) με το σύστημα STAG Qbox plus με ψεκασμό βενζίνης.
Μέτρησα προληπτικά τα διάκενα βαλβίδων και προέκυψαν οι παρακάτω μετρήσεις:
Εισαγωγής (όρια κατασκευαστή 0,15~0,25): Όλες οι βαλβίδες 0,20
Εξαγωγής (όρια κατασκευαστή 0,25~0,35):
1ος κύλινδρος: 0,15 και 0,25
2ος κύλινδρος: 0,30 και 0,25
3ος κύλινδρος: 0,20 και 0,25
4ος κύλινδρος: 0,25 και 0,25
Όπως προκύπτει από τα παραπάνω στο 1ο και 3ο κύλινδρο από μια βαλβίδα είναι εκτός ορίων κατασκευαστή. Το αυτοκίνητο πάει μια χαρά και δεν έχω κάποιο πρόβλημα.
Οι βαλβίδες είναι μηχανικές και ρυθμίζονται με καπελώτα.
Ρώτησα κάνα δύο συνεργία και μου πρότεινα διάφορες λύσεις:
1) Να γίνει ρύθμιση βαλβίδων με καινούρια καπελώτα με σημαντικό κόστος (κάθε καπελώτο 22 ευρώ αγορά).
2) Να γίνει ρύθμιση βαλβίδων με τα ίδια καπελώτα αφού τα καπελώτα «ρυθμιστούν» σε μηχανουργείο (σχετικά μικρό κόστος).
3) Να γίνει επισκευή καπακιού ώστε να «έρθουν» ξανά σωστά οι βαλβίδες με τις έδρες με σημαντικό κόστος.
Στις δύο πρώτες περιπτώσεις μου είπαν ότι η λύση είναι προσωρινή και κάποια στιγμή θα πρέπει να ανοικτή το καπάκι της μηχανής.
Γενικά δεν ξέρω τι να κάνω, εσείς τι προτείνετε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
gkamas
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 08 Ιουν, 2012 17:30

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 08 Μάιος, 2018 17:16

Εχω το ίδιο αυτοκίνητο του 2005,
Πριν από 20 περίπου μήνες και έχοντας κάνει 80,000 χλμ με υγραέριο έκανα έλεγχο βαλβίδων και βρέθηκαν "εντάξει". Εάν είχαν κλείσει και ήταν εκτός προδιαγραφών θα γινόταν "επισκευή" των καπελώτων. Αυτό που κάνουν σ' αυτή τη περίπτωση είναι να "φάνε" λίγο τα καπελώτα ώστε το διάκενο να έρθει στα σωστά όρια. https://youtu.be/h5Pm9EFarVA
Η προσωρινή λύση που σου λένε ότι είναι τι σημαίνει; Για πόσο χρόνο θ' αντέξουν; 1 χρόνο; 2 χρόνια; 5 χρόνια;
Εγώ αυτό θα ρωτούσα και αναλόγως θα έπρατα λαμβάνοντας υπ' όψη και πόσα χρόνια σκοπεύω να κρατήσω ακόμα το αυτοκίνητο.
Και βλέπω ότι και οι υπόλοιπες βαλβίδες εξαγωγής (εκτός από μία) είναι στο όριο, 0,25
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 08 Μάιος, 2018 20:24

Πόσα χρόνια έχεις το υγραέριο και πόσο απόσβεση έχεις κάνει;
Εγω προσωπικά θα πήγαινα στην 3η επιλογή,για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τι χρήση έκανες στο αμάξι με υγράεριο;
Λιγο νωρίς είναι απο άποψη χιλιομέτρων.
Το σύστημα μου είναι καλό , αλλά είναι σωστο ρυθμισμένο, δηλαδη το εχετε βγάλει το αμαξι να το ρυθμίσετε στο δρόμο με φορτίο.
Και εγώ σε Honda Αccord έχω υγράεριο της Lovato που υποτίθεται είναι ευαίσυητα τα Ιαπωνικά και εχω κάνει ~92.000 χλμ με υγράεριο σε 2.5 χρόνια.
Βέβαια και εγω έχω μηχανικές βαλβίδες αλλά είναι τύπου κοκοράκια και τις ρυθμίζω ανα 30.000 χλμ.
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό gkamas » Τρί 08 Μάιος, 2018 22:38

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,

Το προσωρινή λύση εάν καταλαβαίνω καλά οφείλεται στο γεγονός ότι εάν οι βαλβίδες "τρώγονται" τότε κάποια στιγμή δεν θα παίρνουν ρύθμιση και θα πρέπει να γίνει επισκευή βαλβίδες-καπάκι άλλα πότε θα γίνει αυτό δεν μπορεί να σου πει κάποιος με σιγουριά.

Γενικά το αμάξι σκοπεύω να το κρατήσω, υγραέριο έχω 2.5 χρόνια και απόσβεση έχω κάνει εδώ και καιρό. Γενικά κάνω γύρω στα 30.000 km τον χρόνο, περίπου τα 20.000 σε ταξίδι και τα 10.000 σε πόλη, δεν το ζορίζω, πάνω από 3.000 στροφές ψεκάζει και βενζίνη και πάνω από 4100 στροφές γυρνάει αποκλειστικά σε βενζίνη.

Σχετικά με την ρύθμιση από ότι μου έχει πει ο εγκαταστάτης έχει κάνει ρύθμιση στο δρόμο και όποτε το συνδέει στο διαγνωστικό μου λέει ότι γενικά έχει πολύ καλά ρυθμισμένο και ο χάρτης του υγραερίου είναι σχεδόν ιδανικός. Βέβαια να πω πως δεν γνωρίζω και πολλά τεχνικά θέματα ώστε να μπορώ να κρίνω.

Γενικά αυτό που με προβληματίζει, είναι ότι ο αμάξι λειτουργεί χωρίς κάποιο πρόβλημα (πχ δεν καεί σταγόνα λάδι) και να ανοίξω καπάκι - αλλάξω φλάντζα κλπ μου φαίνεται λίγο "βαρύ" με την έννοια αν τυχόν δεν παίσεις σε καλό "μάστορα" μην αρχίσουν άλλα προβλήματα πχ να καεί λάδια κλπ. Δεν ξέρω μήπως ως μη γνώστης είμαι υπερβολικός?
gkamas
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 08 Ιουν, 2012 17:30

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 09 Μάιος, 2018 04:21

Κανεις την δεύτερη μέθοδο με το μηχανουργειο και σηκωνεις όλες τις βαλβίδες στο ανώτερο όριο 0.35mm. Θα ησυχασεις για καμια 100.000+ χλμ το λιγοτερο.

Το αμάξι πρεπει να ρυθμιστεί να ψεκάζει βενζίνη ΣΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ,δηλαδή ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΣ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , δεν έχει καμια ουσία να ριχνει βενζίνη βαση των στροφών του κινητήρα.

Να στο πω απλα , είσαι με 2500 και πατημένο σχεδόν τέρμα το πεντάλ ,και στην αλλη περίπτωση είσαι με 4500 σε ευθεία και απλα το ακουμπας .
Όλη η καταπόνηση είναι στην πρωτη περιπτωση!! Στην δεύτερη πραγματικα δεν υπαρχει το παραμικρό ζόρι.

Με μια ρύθμιση βαλβίδων πλεον και μια λίγο ψαγμενη ρύθμιση του υγραερίου στα φορτία δεν θα ξαναασχοληθεις με αυτό το θέμα στο μοτέρ σου.


Αυτό που λένε όλοι οτι δεν το πιεζω πανω απο 3000 στροφές, αντιλαμβανεστε ποσο λάθος είναι? Το πάνε με χαμηλες στροφές και πατανε βαθειά το πεντάλ στο πάτωμα για να τραβήξει το μοτερ.
Το σωστο είναι στροφές κοντά στη ροπή και αυτόματα θα δείτε οτι δεν χρειαζεται να πιέζεις βαθειά το γκάζι .....
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1222
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Τετ 09 Μάιος, 2018 10:55

Πολύ σωστό το τελευταίο. Πρέπει να πηγαίνει βάση υποπιεσης στην εισαγωγή και όχι βάση στροφών.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό sso » Τετ 09 Μάιος, 2018 15:26

Το δικό μου ήταν ρυθμισμένο να ψεκάζει βενζίνη από τις 2,300 στροφές υπό φορτίο.
Πριν από ένα χρόνο περίπου είπα στον εγκαταστάτη ότι η κατανάλωση της βενζίνης είναι πολύ μικρή (περίπου 0,5 λίτρο/100 χλμ) και έκανε διόρθωση να ψεκάζει από τις 2,000 στροφές υπό φορτίο!.
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 09 Μάιος, 2018 17:01

sso έγραψε:Το δικό μου ήταν ρυθμισμένο να ψεκάζει βενζίνη από τις 2,300 στροφές υπό φορτίο.
Πριν από ένα χρόνο περίπου είπα στον εγκαταστάτη ότι η κατανάλωση της βενζίνης είναι πολύ μικρή (περίπου 0,5 λίτρο/100 χλμ) και έκανε διόρθωση να ψεκάζει από τις 2,000 στροφές υπό φορτίο!.
Αν δεν το πλακωνεις δεν καις βενζίνη , και έτσι είναι το σωστο.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1222
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Toyota Corolla και βαλβίδες...

Δημοσίευσηαπό gkamas » Πέμ 10 Μάιος, 2018 16:17

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,

Γνωρίζει κανείς εάν το STAG Qbox plus έχει ρύθμιση για ψεκασμό βεντζίνης με βάση το φορτίο (και όχι μόνο με τις στροφές)?
gkamas
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 08 Ιουν, 2012 17:30


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες