Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό grnikolis » Τετ 25 Ιούλ, 2018 16:26

χαιρετώ τα μέλη!
Κάτοχος Forester Χ2.0, 2003 μοντέλο (SG), ατμοσφαιρικό, προχώρησα και εγώ σε μετατροπή σε υγραέριο επιλέγοντας ύστερα από μελέτη των διαφορετικών συστημάτων (όσο είναι εφικτό) και των απόψεων των μελών εδώ, το Plug & Drive της BRC.
Δεν έχω κανει πολλά χλμ, το αντίθετο, μιας και η τοποθέτηση έγινε προ δύο ημερών, αλλά μέχρι στιγμής, όλα καλά.

Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι, το κατά πόσον έχει σημασία ο τύπος του μπουζί. Το αυτοκίνητο τώρα φοράει απλά NGK. Θα ήταν σκόπιμο, βοηθητικό, αποδοτικότερο, να αλλάξω σε ειδικά για LPG μπουζί, ή τουλάχιστον σε καλύτερα βενζίνης, τύπου Iridium και αν ναι, ποιας μάρκας και ποιον τύπο προτείνετε ? Επίσης, θα ήταν φρονιμότερο, τώρα που το καύσιμο είναι υγραέριο (παρότι πετρελαικής προέλευσης) να βάλω ψυχρότερα μπουζί?

Όσοι έχετε εμπειρία από μετατροπή σε Forester με EJ20 ατμοσφαιρικό κινητήρα, τι ρυθμίσεις θα προτείνατε σχετικά με τον ψεκασμό βενζίνης, τόσο για την ψύξη όσο και τη λίπανση των βαλβίδων?


Ευχαριστώ πολύ,
Νίκος
grnikolis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ, 2017 16:30

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τετ 25 Ιούλ, 2018 19:37

Τι σου λέει ο εγκαταστάτης σου για αυτά τα ερωτήματα;
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 127
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 25 Ιούλ, 2018 21:21

Ψάχτηκα και εγώ με αυτά τα ερωτήματα και έκανα δοκιμές με όλα αυτά που ανέφερες. Το τελικό μου προσωπικό συμπέρασμα είναι να βάζουμε τα ίδια που βάζαμε και πριν με πιο μικρά διαστήματα αλλαγής.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
111000 LPG
326000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 686
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό grnikolis » Πέμ 26 Ιούλ, 2018 09:20

Dimsabas έγραψε:Τι σου λέει ο εγκαταστάτης σου για αυτά τα ερωτήματα;


Ο εγκαταστάτης λέει πως τα ειδικά για LPG είναι περιττή πολυτέλεια και δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Μου είπε απλά να αλλάξω τα μπουζί με καινούργια, που απλά να είναι καλά. Επειδή όμως μια δεύτερη γνώμη δεν κάνει κακό, έβαλα το ερώτημα εδώ Λάμπρο.
grnikolis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ, 2017 16:30

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 26 Ιούλ, 2018 09:32

Κι εμένα μου είχε πει να βάζω τα κανονικά μπουζί.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 127
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Πέμ 26 Ιούλ, 2018 13:04

Μετά από 3 χρόνια έχω καταλήξει ότι είναι ανάλογα το αμάξι.

Στο EOS βάζω τα εργοστασιακά NGK ιριδίου και δεν έχω κάποιο πρόβλημα μετά από 65.000km.

Στο Freelander ξεκίνησα να βάζω τα εργοστασιακά ενισχυμένα (πλατίνας) αλλά τα έκαψε, μαζί με έναν πολλαπλασιαστή στα 20.000km.
Ο μηχανικός που το συντηρεί μου είπε ότι στο συγκεκριμένο με υγραέριο έχουν θέμα τα πλατίνας και από τότε βάζουμε τα απλά με αλλαγή μαζί με τα λάδια ανά 8.000km.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 115
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό grnikolis » Πέμ 26 Ιούλ, 2018 17:14

Τελικά πήρα για να δοκιμάσω, Denso απλά, αλλά τα Twin Tip για καλύτερη μετάδοση της καύσης λόγω ακίδων.
Οψόμεθα.
grnikolis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ, 2017 16:30

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό gxalk1970 » Παρ 27 Ιούλ, 2018 16:18

[quote="grnikolis"]Τελικά πήρα για να δοκιμάσω, Denso απλά, αλλά τα Twin Tip για καλύτερη μετάδοση της καύσης λόγω ακίδων.
Οψόμεθα.[/quote

καλησπέρα,
1) είδες καμιά διαφορά στο σύντομο αυτό διάστημα? και
2) έβαλες τα Κ16ΤΤ ή τα Κ20ΤΤ?
gxalk1970
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Πέμ 03 Μαρ, 2011 22:36

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό grnikolis » Σάβ 28 Ιούλ, 2018 16:49

Έβαλα το Κ16ΤΤ.
Περιέργως πως, ενώ σε όλους τους καταλόγους των εταιριών για το αμάξι μου προτείνουν τα BKR6E-11 (ως NGK ή ταν αντίστοιχα ανά εταιρία), το βιβλίο του αυτοκινήτου αναφέρει τα ΒΚΡ5Ε-11, μια σκάλα ψυχρότερα δηλαδή. Ακολουθώντας τη Subaru και όχι τους μπουζοκατασκευαστές επέλεξα τελικά τα Κ16ΤΤ.

Διαφορά δεν έχω δει. Εχω κάνει μόνο χιλιόμετρα, λίγα, στην πόλη, αλλά δεν έχω και εμπειρία με το πως θα πήγαινε το αμάξι με τα NGK σφού τα έβγαλα την επόμενη μέρα της εγκατάστασης.
grnikolis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ, 2017 16:30

Re: Forester 2.0X BRC P&D - Ερώτηση για μπουζί

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 29 Ιούλ, 2018 21:11

Προσωπικά στο Honda βάζω πάντα NGK.
Ότι δίνει το εργοστάσιο.Απλως κάθε 20.000 χλμ τα αλλαζω.
Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα , προτιμότερο είναι να αλλαξεις καλώδια - πολλαπλασιαστές.

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 561
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Επόμενο

Επιστροφή στο Subaru

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες