Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

Δημοσίευσηαπό tsipiou » Δευτ 13 Αύγ, 2018 00:08

Καλησπέρα,

Έχω ρίξει αρκετό διάβασμα και εδώ και αλλού, αλλά όσο διαβάζω μπερδεύομαι και αναβάλλω τελικά τη μετατροπή...
Αρκετά σημαντική παράμετρος από αυτά που ψάχνω, είναι να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο συμβατό με το αυτοκίνητό μου. Να έχω δηλαδή απροβλημάτιστη λειτουργία, χωρίς λαμπάκια check engine κλπ.
Μπορεί να ζητάω πολλά, αλλά πιστεύω ότι σε ένα σχετικά διάσημο μοτέρ (ναι αυτό με το κόκκινο καπάκι) πρέπει να υπάρχει μια λύση που θα σου πει κάποιος "αυτό βάλε και τέλος". Έψαξα για άποψη / πρόταση κάποιου με ίδιο μοτέρ αλλά δεν βρήκα..
Και αναφέρομαι στον συνδυασμό μάρκας αλλά και εγκαταστάτη προφανώς...

Καμία βοήθεια; Προσωπική εμπειρία;


Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
tsipiou
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 12 Αύγ, 2018 23:54

Re: E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Δευτ 13 Αύγ, 2018 00:50

Δεν ξέρω να σου απαντήσω στο ερώτημά σου, δυστυχώς.

Απλώς πιάστηκα από μια φράση σου κι ήθελα να σχολιάσω ότι εγώ πήγα στο μάστορα ένα αυτοκίνητο με αναμμένα τα λαμπάκια, τα οποία δύο άλλοι μηχανικοί (ο ένας επίσημη αντιπροσωπεία, από τις μεγαλύτερες της Ελλάδος) δεν κατάφεραν να εντοπίσουν-σβήσουν.

Εν τω μεταξύ, γνωστός με είχε φάει ότι και καλό να ήταν το αυτοκίνητο, μετά την εγκατάσταση θα γίνεται πάρτι με τα λαμπάκια στο ταμπλό.

Αντ' αυτού, πήρα πίσω ένα αυτοκίνητο άψογο, χωρίς λαμπάκια, με υγραέριο καραεργοστασιακή δουλειά. Μέχρι σήμερα, 13Κ χιλιόμετρα μετά, δε με έχει απασχολήσει το παραμικρό.

Οπότε, δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο ή πυρηνική φυσική. Ένας σωστός επαγγελματίας θα στο φτιάξει μια χαρά.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 136
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

Δημοσίευσηαπό tsipiou » Δευτ 13 Αύγ, 2018 09:28

Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!

Dimsabas έγραψε:Δεν ξέρω να σου απαντήσω στο ερώτημά σου, δυστυχώς.

Απλώς πιάστηκα από μια φράση σου κι ήθελα να σχολιάσω ότι εγώ πήγα στο μάστορα ένα αυτοκίνητο με αναμμένα τα λαμπάκια, τα οποία δύο άλλοι μηχανικοί (ο ένας επίσημη αντιπροσωπεία, από τις μεγαλύτερες της Ελλάδος) δεν κατάφεραν να εντοπίσουν-σβήσουν.

Εν τω μεταξύ, γνωστός με είχε φάει ότι και καλό να ήταν το αυτοκίνητο, μετά την εγκατάσταση θα γίνεται πάρτι με τα λαμπάκια στο ταμπλό.

Αντ' αυτού, πήρα πίσω ένα αυτοκίνητο άψογο, χωρίς λαμπάκια, με υγραέριο καραεργοστασιακή δουλειά. Μέχρι σήμερα, 13Κ χιλιόμετρα μετά, δε με έχει απασχολήσει το παραμικρό.

Οπότε, δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο ή πυρηνική φυσική. Ένας σωστός επαγγελματίας θα στο φτιάξει μια χαρά.
tsipiou
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 12 Αύγ, 2018 23:54

Re: E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 13 Αύγ, 2018 12:05

Δες για Πολωνικό σύστημα με μπεκ τύπου βενζίνης( Stag ή Europegas) ,είναι με πνεύμονα.
Να επιλέξεις με τη obd υποστήριξη.
Ρύθμιση στο δρομο με αναλυτή καυσαεριων.
Εάν θες να δώσεις περισσότερα δες για άμεσου ψεκασμού σύστημα.
Οποιοδήποτε πρόβλημα έχεις να το διορθώσεις πριν το υγραέριο.
Τα Mercedes από όσο έχω διαβάσει δεν έχουν θέμα.
Τα μπεκ όσο πιο κοντά γίνεται και χωρίς ανταπτορες. Ή εισαγωγή να τρυπηθεί στο πάγκο.
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;
Περιοχή;

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 707
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

Δημοσίευσηαπό tsipiou » Δευτ 13 Αύγ, 2018 13:00

Κάνω 10-11.000 το χρόνο. Περιοχή Παλαιό Φάληρο.
Σε ευχαριστώ.


meletis έγραψε:Δες για Πολωνικό σύστημα με μπεκ τύπου βενζίνης( Stag ή Europegas) ,είναι με πνεύμονα.
Να επιλέξεις με τη obd υποστήριξη.
Ρύθμιση στο δρομο με αναλυτή καυσαεριων.
Εάν θες να δώσεις περισσότερα δες για άμεσου ψεκασμού σύστημα.
Οποιοδήποτε πρόβλημα έχεις να το διορθώσεις πριν το υγραέριο.
Τα Mercedes από όσο έχω διαβάσει δεν έχουν θέμα.
Τα μπεκ όσο πιο κοντά γίνεται και χωρίς ανταπτορες. Ή εισαγωγή να τρυπηθεί στο πάγκο.
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;
Περιοχή;

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
tsipiou
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 12 Αύγ, 2018 23:54

Re: E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 13 Αύγ, 2018 14:23

tsipiou έγραψε:Κάνω 10-11.000 το χρόνο. Περιοχή Παλαιό Φάληρο.
Σε ευχαριστώ.


meletis έγραψε:Δες για Πολωνικό σύστημα με μπεκ τύπου βενζίνης( Stag ή Europegas) ,είναι με πνεύμονα.
Να επιλέξεις με τη obd υποστήριξη.
Ρύθμιση στο δρομο με αναλυτή καυσαεριων.
Εάν θες να δώσεις περισσότερα δες για άμεσου ψεκασμού σύστημα.
Οποιοδήποτε πρόβλημα έχεις να το διορθώσεις πριν το υγραέριο.
Τα Mercedes από όσο έχω διαβάσει δεν έχουν θέμα.
Τα μπεκ όσο πιο κοντά γίνεται και χωρίς ανταπτορες. Ή εισαγωγή να τρυπηθεί στο πάγκο.
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;
Περιοχή;

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειναι λίγα χιλιόμετρα για την απόσβεση.
Απλώς με σύστημα άμεσου ψεκασμού δεν θα καταναλώνει βενζίνη πολύ.
Έχω στο Νέο Κόσμο δουλεύει Πολωνικά αλλά δεν ξέρω για άμεσου ψεκασμού

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 707
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: E200 Kompressor W210 (2001 EVO / Facelift)

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 23 Αύγ, 2018 10:11

Δίπλα είμαστε περνά μια βόλτα
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2522
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594


Επιστροφή στο Mercedes

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες





cron