Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Βοήθεια για υγραεριοκίνηση σε Peugeot 607 2.2;

Βοήθεια για υγραεριοκίνηση σε Peugeot 607 2.2;

Δημοσίευσηαπό mtsag » Δευτ 24 Σεπ, 2018 18:55

Καλησπέρα σας,

Έχω ένα Peugeot 607 2.2 (μοντέλο '03) του οποίου τις πινακίδες έχω καταθέσει τα τρία τελευταία χρόνια, καθώς με το κόστος της βενζίνης κλπ ήταν πλέον υπερβολικά ασύμφορη η κινησή του. Ωστόσο, επειδή το αυτοκίνητο είναι σε πραγματικά άριστη κατάσταση (65000 χλμ) και είναι κρίμα να κάθεται, σκέφτηκα ότι η λύση της υγραεριοκίνησης ίσως μου δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσω να το κυκλοφορώ.

Πού, όμως, να κάνω τη μετατροπή;

Καθώς μένω Κρήτη, οι επιλογές δεν είναι απειρες... Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μου συστήσει κάποιον αξιόπιστο εγκαταστάτη που να κάνει καλή δουλεία, ή τι θα πρέπει να προσέξω κλπ;

Ευχαριστώ!
mtsag
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ 24 Σεπ, 2018 18:32

Re: Βοήθεια για υγραεριοκίνηση σε Peugeot 607 2.2;

Δημοσίευσηαπό tedd » Τρί 25 Σεπ, 2018 11:13

Σε ένα αυτοκίνητο με τόσα πολλα κυβικά και τους υψηλους φόρους και ασφάλιστρα που το ακολουθουν, το τελικο όφελος από την μετατροπή του σε υγραεριοκινητο νομίζω θα είναι πολύ μικρό αναλογιζομενοι και τα λίγα χιλιόμετρα που κανεί. Απο τα χιλιόμετρα που έχει κάνει και τα χρόνια που κυκλοφόρησε βγαίνει να έκανες 5-6000χλμ ανά έτος. Οπότε μετατρέποντας το υγραεριοκινητο και έχοντας ένας όφελος γύρω 35-40% πραγματικο όφελος στη τιμή καυσίμου, μόνο για την απόσβεση της εγκατάστασης θα θέλεις κοντά στην τετραετία και ισως και παραπανω. Θεωρω ασύμφορο το όλο concept.
Όσο αφορά τη κατάσταση του που αυτό είναι το κίνητρο σου, θα σου έλεγα ότι μεν έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα αλλά έχει στην πλάτη του 15 χρόνια με ότι συνεπάγεται αυτό καθ'ως ένα αυτοκίνητο δεν το φθείρουν μόνο τα χιλιόμετρα αλλά και χρόνος και ακομη περισσότερο όταν είναι σε ακινησία. Για μπει σε κίνηση θα χρειαστεί ένα σεβαστό ποσό καθώς θα χρειαστεί αλλαγή σε όλα τα υγρά του, τα λάστιχα και πιθανόν και κάποιες σωληνώσεις του αυτοκινήτου οι οποιες θα έχουν ξεραθεί. Μεγαλύτερος εχθρος του αυτοκινήτου είναι η ακινησία παρά οτιδήποτε άλλο.
Πάρε πρωτα μολύβι και χαρτί και υπολογισε σε βάθος πενταετίας τι κόστη κίνησης ,μετατράπης, φόρων, ασφαλειας,συντήρησης κτλπ θα εχεις και μετά πάρε απόφαση να βάλεις υγραέριο. Βάζοντας υγραέριο με τόσα χιλιόμετρα θα έχεις όφελος λόγο της τιμής καυσίμου κανένα 200-300αρι το χρόνο ενώ για τα υπόλοιπα κοστη επιπλέον κάνα 1000αρικο...χωρίς να υπολογίζουμε το γενικό σέρβις που θα θελει για να ξαναβγει στο δρόμο. Πολύ πιθανότερο να σε συμφέρει να το πουλήσεις ως έχει και να πάρεις άλλο μεταχειρισμενο μικροτερου κυβισμού και νεότερο όπου θα έχει και πολύ μικρότερη κατανάλωση και λόγω των λίγων χλμ που κανείς να μην είναι αναγκαία η μετατροπή σε υγραέριο.
Το υγραέριο δεν είναι πανακεια. συμφερει μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Αν θες 4-5 χρόνια να αποσβέσεις το σύστημα μονο, δεν αξιζει, μενεις στη βενζίνη.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 558
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Βοήθεια για υγραεριοκίνηση σε Peugeot 607 2.2;

Δημοσίευσηαπό mtsag » Τρί 25 Σεπ, 2018 13:46

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είχε λίγα χιλιόμετρα γιατί αυτή τη χρήση του έκανε ο πατέρας μου, σε εμένα περιήλθε μετά το θανατό του προ τριετίας. Εγώ κάνα πολλά περισσότερα, γύρω στα 15000χλμ το χρόνο. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο προχώρησα σε κατάθεση πινακίδων, καθώς δεν προλάβαινα να του βάζω βενζίνη!

Ήδη το οδηγώ πάλι εδώ και τρεις εβδομάδες, καθώς πήρα την πινακίδα πίσω για ένα μήνα, για να δω τι θα το κάνω. Οπότε τα βασικά έχουν ήδη γίνει. Το ερώτημα αφορά το μέλλον του αυτοκινήτου: το 'σκοτώνω' ή το μετρατρέπω σε υγραέριο για να το κινήσω μερικά χρόνια ακόμα;


tedd έγραψε:Σε ένα αυτοκίνητο με τόσα πολλα κυβικά και τους υψηλους φόρους και ασφάλιστρα που το ακολουθουν, το τελικο όφελος από την μετατροπή του σε υγραεριοκινητο νομίζω θα είναι πολύ μικρό αναλογιζομενοι και τα λίγα χιλιόμετρα που κανεί. Απο τα χιλιόμετρα που έχει κάνει και τα χρόνια που κυκλοφόρησε βγαίνει να έκανες 5-6000χλμ ανά έτος. Οπότε μετατρέποντας το υγραεριοκινητο και έχοντας ένας όφελος γύρω 35-40% πραγματικο όφελος στη τιμή καυσίμου, μόνο για την απόσβεση της εγκατάστασης θα θέλεις κοντά στην τετραετία και ισως και παραπανω. Θεωρω ασύμφορο το όλο concept.
Όσο αφορά τη κατάσταση του που αυτό είναι το κίνητρο σου, θα σου έλεγα ότι μεν έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα αλλά έχει στην πλάτη του 15 χρόνια με ότι συνεπάγεται αυτό καθ'ως ένα αυτοκίνητο δεν το φθείρουν μόνο τα χιλιόμετρα αλλά και χρόνος και ακομη περισσότερο όταν είναι σε ακινησία. Για μπει σε κίνηση θα χρειαστεί ένα σεβαστό ποσό καθώς θα χρειαστεί αλλαγή σε όλα τα υγρά του, τα λάστιχα και πιθανόν και κάποιες σωληνώσεις του αυτοκινήτου οι οποιες θα έχουν ξεραθεί. Μεγαλύτερος εχθρος του αυτοκινήτου είναι η ακινησία παρά οτιδήποτε άλλο.
Πάρε πρωτα μολύβι και χαρτί και υπολογισε σε βάθος πενταετίας τι κόστη κίνησης ,μετατράπης, φόρων, ασφαλειας,συντήρησης κτλπ θα εχεις και μετά πάρε απόφαση να βάλεις υγραέριο. Βάζοντας υγραέριο με τόσα χιλιόμετρα θα έχεις όφελος λόγο της τιμής καυσίμου κανένα 200-300αρι το χρόνο ενώ για τα υπόλοιπα κοστη επιπλέον κάνα 1000αρικο...χωρίς να υπολογίζουμε το γενικό σέρβις που θα θελει για να ξαναβγει στο δρόμο. Πολύ πιθανότερο να σε συμφέρει να το πουλήσεις ως έχει και να πάρεις άλλο μεταχειρισμενο μικροτερου κυβισμού και νεότερο όπου θα έχει και πολύ μικρότερη κατανάλωση και λόγω των λίγων χλμ που κανείς να μην είναι αναγκαία η μετατροπή σε υγραέριο.
Το υγραέριο δεν είναι πανακεια. συμφερει μόνο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Αν θες 4-5 χρόνια να αποσβέσεις το σύστημα μονο, δεν αξιζει, μενεις στη βενζίνη.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
mtsag
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ 24 Σεπ, 2018 18:32

Re: Βοήθεια για υγραεριοκίνηση σε Peugeot 607 2.2;

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 27 Σεπ, 2018 01:45

Για να το πουλήσεις θα στο αγοράσουν χαμηλά σε τιμή λόγω τελών και κατανάλωσης.
Ίσως κανένας έμπορος όπου θα αρχισει παζάρια.
Εάν έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις δούλεψε το βενζίνη να δεις πως συμπεριφέρεται.
Τώρα εάν αποφασίσεις για υγραέριο κάνεις ένα γενικό έλεγχο σε ρεύματα,πολλαπλασιαστές,και διαγνωση σε υπολογιστή.
Με 900€ ευρώ του βάζεις ένα σύστημα με μπεκ βενζίνης και θα έχεις οικονομία της τάξης του 45%
Για σύστημα αναλόγως πόσα μπορείς να διαθέσεις υπάρχουν επιλογές. Εγώ θα κοίταζα Πολωνικά πρώτα και μετά Ιταλικά συστήματα.
Βέβαια το Α&Ω είναι η ρύθμιση και ο εγκαταστάτης να το βγάλει στο δρόμο για δοκιμές και να δουλεύει άριστα στη βενζίνη.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 788
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Βοήθεια για υγραεριοκίνηση σε Peugeot 607 2.2;

Δημοσίευσηαπό mtsag » Πέμ 27 Σεπ, 2018 18:59

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω καταλήξει να το κρατήσω, ένα μήνα τώρα που το οδηγώ έχω δει κατανάλωση περίπου 10,5 λ/100 χλμ. Επειδή κάνω αρκετά χιλιόμετρα η μετατροπη σε υγραέριο είναι μονόδρομος.

Όταν λες 'του βάζεις ένα σύστημα με μπεκ βεζνίνης' μπορείς να μου πεις συγκεκριμένα κάποιο ή κάποια για να γνωρίζω;

Ευχαριστώ και πάλι!


meletis έγραψε:Για να το πουλήσεις θα στο αγοράσουν χαμηλά σε τιμή λόγω τελών και κατανάλωσης.
Ίσως κανένας έμπορος όπου θα αρχισει παζάρια.
Εάν έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις δούλεψε το βενζίνη να δεις πως συμπεριφέρεται.
Τώρα εάν αποφασίσεις για υγραέριο κάνεις ένα γενικό έλεγχο σε ρεύματα,πολλαπλασιαστές,και διαγνωση σε υπολογιστή.
Με 900€ ευρώ του βάζεις ένα σύστημα με μπεκ βενζίνης και θα έχεις οικονομία της τάξης του 45%
Για σύστημα αναλόγως πόσα μπορείς να διαθέσεις υπάρχουν επιλογές. Εγώ θα κοίταζα Πολωνικά πρώτα και μετά Ιταλικά συστήματα.
Βέβαια το Α&Ω είναι η ρύθμιση και ο εγκαταστάτης να το βγάλει στο δρόμο για δοκιμές και να δουλεύει άριστα στη βενζίνη.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
mtsag
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ 24 Σεπ, 2018 18:32

Re: Βοήθεια για υγραεριοκίνηση σε Peugeot 607 2.2;

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 27 Σεπ, 2018 19:23

mtsag έγραψε:Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω καταλήξει να το κρατήσω, ένα μήνα τώρα που το οδηγώ έχω δει κατανάλωση περίπου 10,5 λ/100 χλμ. Επειδή κάνω αρκετά χιλιόμετρα η μετατροπη σε υγραέριο είναι μονόδρομος.

Όταν λες 'του βάζεις ένα σύστημα με μπεκ βεζνίνης' μπορείς να μου πεις συγκεκριμένα κάποιο ή κάποια για να γνωρίζω;

Ευχαριστώ και πάλι!


meletis έγραψε:Για να το πουλήσεις θα στο αγοράσουν χαμηλά σε τιμή λόγω τελών και κατανάλωσης.
Ίσως κανένας έμπορος όπου θα αρχισει παζάρια.
Εάν έχεις αποφασίσει να το κρατήσεις δούλεψε το βενζίνη να δεις πως συμπεριφέρεται.
Τώρα εάν αποφασίσεις για υγραέριο κάνεις ένα γενικό έλεγχο σε ρεύματα,πολλαπλασιαστές,και διαγνωση σε υπολογιστή.
Με 900€ ευρώ του βάζεις ένα σύστημα με μπεκ βενζίνης και θα έχεις οικονομία της τάξης του 45%
Για σύστημα αναλόγως πόσα μπορείς να διαθέσεις υπάρχουν επιλογές. Εγώ θα κοίταζα Πολωνικά πρώτα και μετά Ιταλικά συστήματα.
Βέβαια το Α&Ω είναι η ρύθμιση και ο εγκαταστάτης να το βγάλει στο δρόμο για δοκιμές και να δουλεύει άριστα στη βενζίνη.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω Ιταλικό Lovato εδώ και 3 χρονια
Εάν έβαζα τώρα θα κοιταγα Πολωνικό EuropeGas ή Stag με μπεκ της εταιρείας Hana.
Το σωστό είναι ρύθμιση στο δρομο.
Επιπλέον να μάθεις σίγουρα τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας μήπως και χρειάζεται ρύθμιση ανά κάποιο διάστημα


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 788
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Peugeot

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης