Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ρετάρισμα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό Jio » Τρί 09 Οκτ, 2018 01:18

τωρα τελευταια στο ρελαντι κινειται ο δεικτης των στροφων και το αμαξι ρεταρει...μηπως ειναι η πεταλουδα η το μειγμα του υγραεριου?
Jio
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 06 Σεπ, 2018 07:55

Re: ρεταρισμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 09 Οκτ, 2018 01:20

Δώσε περισσότερες πληροφορίες τι αμάξι είναι και τι συστήμα.
Επιπλέον τα μπουζί τα έχεις δει ;
Ρεύματα επίσης;
Βαλβίδες τι είδους έχεις;
Στο κάνει και στη βενζίνη;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 724
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: ρεταρισμα

Δημοσίευσηαπό Jio » Τρί 09 Οκτ, 2018 01:23

fabia 1400 2004 optima το κιτ και οταν το εβαλα 31\08\18 εβαλα 3ακιδα μπουζι bosh ... με την βενζινη δεν το κανει...
Jio
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 06 Σεπ, 2018 07:55

Re: ρεταρισμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 09 Οκτ, 2018 20:20

Τα μπουζί είναι σωστά ;
Δες για αρχή τους πολλαπλασιαστές .


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 724
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 30 Δεκ, 2018 20:51

Γράφω εδώ για να μην ανοίξω νέο thread . Σε accent του 2002 με 345000 χλμ σύνολο εκ των οποίων τα 130000 με υγραέριο άρχισαν να χτυπάνε τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων. Ακούγεται δηλαδή σαν ντίζελ. Ο θόρυβος είναι πιο δυνατός όταν είναι κρύο και υποχωρεί όταν ζεσταίνεται χωρίς όμως να εξαφανίζεται. Το αμάξι τραβάει κανονικά χωρίς να έχει χάσει την ισχύ του. Δοκίμασα ένα πρόσθετο της liquy molly για υδραυλικά ωστήρια χωρίς να δω κάποια διαφορά.Περνούν διάφορα από το μυαλό μου όπως
Να έφτασαν οι βαλβίδες στο τέλος (μέσα στο παιχνίδι και αυτό λόγω υγραερίου)
Αντλία λαδιού
Κάποιο ή κάποια από τα 12 ωστήρια να τα έχουν φτύσει.

Τι να τσεκάρω πριν πάω στο συνεργείο που έτσι και αλλιώς ανοίγει στις 2 Ιανουαρίου
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 725
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 30 Δεκ, 2018 23:08

Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) και 140.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1739
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 30 Δεκ, 2018 23:25

papoys έγραψε:Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.
Επειδή είχαμε παλιότερα Corsa C (z12xe κινητήρα) , εσάς εχει καδένα ή ιμάντα;
Έχουν μια ευαισθησία στη καδένα μετά τις 100000
Εάν θυμάμαι σωστά το γνήσιο σετ σε εμένα έκανε 250€ της GM.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 724
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 30 Δεκ, 2018 23:57

papoys έγραψε:Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.


Έχω πιο πολλά στο σύνολο από εσένα. Και εγώ θα τις αντιμετωπίσω με ψυχραιμία. Huyndai 12βάλβιδο είναι πόσο να κοστίζει η επισκευή. Αναρωτιέμαι αν έφτασε αυτή η ώρα.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 725
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 31 Δεκ, 2018 15:46

meletis έγραψε:
papoys έγραψε:Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.
Επειδή είχαμε παλιότερα Corsa C (z12xe κινητήρα) , εσάς εχει καδένα ή ιμάντα;
Έχουν μια ευαισθησία στη καδένα μετά τις 100000
Εάν θυμάμαι σωστά το γνήσιο σετ σε εμένα έκανε 250€ της GM.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Εμένα είναι ο z16xe του 2005 από τους πιο καλούς κινητήρες της opel για υγραέριο.Ιμάντα φοράει και μάλιστα θέλει συχνή αλλαγή περίπου κάθε 60.000 - 70.000 χιλιόμετρα.
Στην αρχή έβαζα γνήσιο και μου τον έπιαναν.Τώρα της SKF βάζω το σετ έχει 90-95 ευρώ + η αντλία η οποία λίγο ακριβούτσικη κάπου στα 60-70 ευρώ και ένα 70άρι συνεργείο την τελευταία φορά το πακέτο γύρω στα 220 ευρώ.
Στην opel χωρίς αντλία έδινα γύρω στα 350.Νταβατζηλίκι λέμε.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) και 140.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1739
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 01 Ιαν, 2019 11:27

Τελικά να το ψάξω περισσότερο ή να το αφήσω μέχρι ως που πάει καθώς το αμάξι δουλεύει. Τι χειρότερο μπορεί να συμβεί.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 725
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: zmy5710 και 17 επισκέπτες