Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ένας μικρός απολογισμός.

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 01 Νοέμ, 2018 10:04

Υπάρχει και ο άλλος παράγοντας. Έχοντας υγραέριο λόγω χαμηλότερου κόστους θα κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από ότι έκανες μέχρι τώρα. Εγώ κάνω περίπου 15000 ανά έτος. Με βενζίνη θα έκανα πολύ λιγότερα.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 708
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό tasostsal » Πέμ 01 Νοέμ, 2018 10:52

Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες . Καποιοι κανουμε πολλα χιλιομετρα απο αναγκη , οχι απο επιλογη . Οποτε εκει αναγκαστικα το υγραεριο ειναι μονοδρομος .
Mazda 3 Sedan 1.6 μοντ. 2008
BRC Sequent 32
tasostsal
 
Δημοσιευσεις: 41
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ, 2017 11:09

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 01 Νοέμ, 2018 17:45

tasostsal έγραψε:Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες . Καποιοι κανουμε πολλα χιλιομετρα απο αναγκη , οχι απο επιλογη . Οποτε εκει αναγκαστικα το υγραεριο ειναι μονοδρομος .


Φυσικά και υπάρχουν χιλιόμετρα που γίνονται από ανάγκη και δε μπορείς να κάνεις αλλιώς. Απλώς στα χιλιόμετρα της ανάγκης, λόγω χαμηλότερου κόστους ή λόγω ψυχολογίας αν θες, θα προσθέσεις και χιλιόμετρα βόλτας που με βενζίνη θα τα απέφευγες. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει σε εμένα.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 708
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό savas202 » Παρ 02 Νοέμ, 2018 15:42

Όταν τό καύσιμο είναι φθηνότερο εκτός από τα πάγια χιλιόμετρα λόγω εργασίας κάνεις και περισσότερα χιλιόμετρα βόλτας ,είναι λογικό.
savas202
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Τρί 17 Σεπ, 2013 17:59
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-Ανατολικα

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό tasostsal » Παρ 02 Νοέμ, 2018 16:51

Τουλαχιστον εμεις οι υγραεριοκινητοι κανουμε και καμια βολτα, εκτος απο τις αναγκαιες μετακινησεις χωρις να ποναει η τσεπη μας :)
Mazda 3 Sedan 1.6 μοντ. 2008
BRC Sequent 32
tasostsal
 
Δημοσιευσεις: 41
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ, 2017 11:09

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό socratesb » Κυρ 11 Νοέμ, 2018 13:18

prosilio έγραψε:Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο.


Στα νούμερα σου λένε ότι εσύ θέλεις να πουν!

Κάνεις παραδοχές με τα απολύτως δικά σου κριτήρια που σου φαίνονται λογικά.

Σαφώς και πρέπει να κάνει κανείς τους υπολογισμούς του για να δει πόσο συμφέρει.

H δική μου πραγματικότητα και όχι θεωρητικοί υπολογισμοί.

Αυτοκίνητο με κατανάλωση στην Αττική 11 lt/100 χλμ μετά από 4 χρόνια και 70.000 χλμ, έχω πληρώσει επιπλέον 3 συντηρήσεις των €30 και μια αλλαγή μπουζί €40 γιατί τα κάνω στα μισά χλμ αντί 60.000 κάθε 30.000. Mε κόστος οικονομικών πρατηρίων στο Χαλάνδρι από 0.60 έως 0,75 στις πιο ακριβές εποχές η διαφορά του + 10% δεν υφίσταται γιατί το αέριο είχε 45% της αξίας της βενζίνης. Κερδίζοντας λοιπόν περίπου 0,75 λεπτά στο λίτρο είναι για κάθε 10.000 χλμ 750 ευρώ δηλ συνολικό "όφελος " πάνω από €4000 σε αυτά τα χλμ!
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα. Η βενζίνη είναι καύσιμο από τις αρχές του 1900 και όλη τη τεχνολογία και εμπορικότητα των ιχ βασίστηκε εκεί. Το lpg είναι το ανώτερο απόσταγμα κατά την διαδικασία διύλισης του πετρελαίου και το πρόβλημά του ήταν η αποθήκευση και μεταφορά. Όταν το πετρέλαιο ήταν πολύ πολύ φθηνό δεν είχαν επενδύσει για την εκμετάλλευση του lpg αλλά όχι πια.
Προσωπικά εάν έπρεπε να πάρω αυτοκίνητο σήμερα, σίγουρα θα προτιμούσα κάποιο που η γίνεται σίγουρα καλή μετατροπή σε υγραέριο.
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό skrez » Κυρ 11 Νοέμ, 2018 23:51

socratesb έγραψε:
prosilio έγραψε:
Το υγραέριο είναι καθαρότερο καύσιμο, δεν αναμιγνύεται και δεν καταστρέφει τα λάδια του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σαφώς και δουλεύει ζωηρά ειδικά μετά από κάποια χλμ γιατί με τις αλλαγές λαδιών έχει καθαρίσει ο κινητήρας και σαφώς ένα αυτοκίνητο που έχει μετατραπεί με ποιοτικό κιτ και σωστή ρύθμιση θα βγάλει περισσότερα χλμ από ένα βενζινοκινητήρα.


Εννοείς ότι θα έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη στον κινητήρα ή σε αυτονομία ?
Seat Leon 1,8 Tsi
Prins Vsi 2 by Qgas
skrez
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 08 Οκτ, 2018 00:26

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης