Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προβλημα με συστημα υγραεριοκινησης diego 3 σε Ford Maverick

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Προβλημα με συστημα υγραεριοκινησης diego 3 σε Ford Maverick

Δημοσίευσηαπό D1MITRIS » Δευτ 24 Δεκ, 2018 18:22

Εντάξει!
Με την περιήγησή σας στο forum αποδέχεστε την χρήση cookies. Περισσότερες πληροφορίες.










Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!




Προσφορές• Τιμές Υγραερίου• Ευρετήριο Δ. Συζήτησης
Αλλαγή γραμματοσειράς
Προεπισκόπηση εκτύπωσης
Πίνακας Ελέγχου Μέλους (0 νέα μηνύματα) • Προβολή των δημοσιεύσεων σας ΕπικοινωνίαΣυχνές ΕρωτήσειςΜέληΑποσύνδεση [ D1MITRIS ]

Πίνακας Ελέγχου Μέλους
Επισκόπηση Προφίλ Ρυθμίσεις κοινότητας Προσωπικά μηνύματα Ομάδες μελών Φίλοι & Εχθροί
Δημιουργία μηνύματος
Διαχείριση προχείρων ΠΜ
Εισερχόμενα
Εξερχόμενα (1)
Απεσταλμένα
Κανόνες, φάκελοι & ρυθμίσεις
Προβολή μηνυμάτων: Εισερχόμενα
Ο φάκελος είναι κατά 1% πλήρης (1 από τα 70 επιτρεπόμενα μηνύματα αποθηκευμένα)

Απάντηση στο μήνυμα
Επιστροφή στο Εισερχόμενα
Προβολή ΠΜ στο ιστορικό
Re: Maverick 2000cc diego 3
Αποστολή: Δευτ 24 Δεκ, 2018 16:26
Από: autogasforumadmin
Προς: D1MITRIS

Καλησπέρα - ανοίξτε ένα καινούριο θέμα εδώ: posting.php?mode=post&f=3.

Καλές γιορτές!
autogasforum.gr
autogasforumadmin
Διαχειριστής

Δημοσιευσεις: 117
Εγγραφή: Πέμ 28 Οκτ, 2010 10:01
Κορυφή
Προηγούμενο ΠΜΕπόμενο ΠΜΜετακίνηση στον φάκελο: Μετάβαση
ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ:
Re: Maverick 2000cc diego 3
Αποστολή: Δευτ 24 Δεκ, 2018 16:26
από τον autogasforumadmin

Καλησπέρα - ανοίξτε ένα καινούριο θέμα εδώ: posting.php?mode=post&f=3.

Καλές γιορτές!
autogasforum.gr
Maverick 2000cc diego 3
Αποστολή: Δευτ 24 Δεκ, 2018 16:05
από τον D1MITRIS

Καλησπερα σε ολους και χρονια πολλα!!!
Θα ηθελα την βοηθεια σας για καποια προβληματα που αντιμετωπίζω με ενα Ford Maverick 2000cc μοντελο του 2003 που εχω στην κατοχη μου!!
Το ένα απο τα δυο προβληματα που αντιμετωπιζω εχει να κάνει με την θερμοκρασια....
Το προβλημα ξεκινησε οταν αντικατεστησα το καλοριφερ στο αυτοκινητο με ενα αλλο καλοριφερ immitation...βγαίνοντας στην εθνικη και πηγαίνοντας με 110χλμ και πανω η θερμοκρασια ανεβαινει κατακορυφα στα κοκκινα μολις βγαλεις ταχυτητα και αφησεις το αυτοκινητο να ρολαρει για να σταματησεις στα διοδια πχ.....τελευταία το κανει επισης και με ταχυτητα ειδικα πανω απο τα 120 -130 χλμ και ξαναγυριζει αμεσως αλλα αμεσως στα κανονικα επιπεδα....η θερμοκρασια δεν μενει ποτε στα κοκκινα οσο γρηγορα ανεβαινει τοσο γρηγορα κατεβαινει παλι στα κανονικα επιπεδα....για να σας προλαβω θα σας πω οτι εδω και τοσο καιρο που αντιμετωπιζω αυτο το προβλημα εχω αλλαξει τα παντα....απο αντλιες νερου θερμοστατες ψυγεια βεντιλατερ....κλπ...το μονο που δεν εχω αλλαξει ειναι βαλβιδα θερμοκρασιας κεφαλης αφου δεν υπαρχει....διαβασα στο forum σας καποιο αλλο μελος ειχε ενα παρόμοιο προβλημα και ειχε να κανει με την συνδεση του καλοριφερ....ισχυει και αν ναι πως πρεπει να ειναι???η τι αλλο νομιζετε διοτι κανενας απολυτως μηχανικος δεν ξερει....
Το δευτερο προβλημα εχει να κανει με το συστημα γκαζιου αυτο καθ αυτο....
Τελευταια το συστημα δεν λειτουργουσε σωστα και μου εσβηνε πολλές φορες οταν το αμαξι ηταν στο ρελαντι...ρυθμισεις επι ρυθμισεων και το πρόβλημα παρεμηνε ωσπου καποια στιγμη στην εθνικη μου το πεταγε συνεχεια και γυριζε στην βενζινη....ο τεχνικος μου συστησε αλλαγη μπεκ την οποια και εκανα.....εδειχνε να λειτουργει αλλα μετα απο μια εβδομαδα περιπου και παλι στην εθνικη το αυτοκινητο αρχισε να σκορτσαρει παρα πολυ και παντα εσβηνε στο ρελαντι παιρνοντας μπροστα με δυσκολια.....στο συνεργειο που πηγαίνω δεν μπορουν ναμου δωσουν λυση.....λεγοντας μου μπορει να φταινε τα μπεκ ο πνευμονας ο αισθητηρας κλπ κλπ κλπ...εχει καποιος φιλος κατι να με βοηθησει η καποιο συνεργειο που να υποστηριζει το diego 3 που φοραω ????διοτι εχω χαλασει παρα πολλα χρηματα και δεν εχω βρει λυση....
Ευχαριστω εκ των προταιρων!!!
Κορυφή











Ευρετήριο Δ. ΣυζήτησηςΚαλωσορίσατε! • Διαφημιστείτε! • Όροι Χρήσης • Διαγραφή cookies • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Powered by phpBB ©
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
D1MITRIS
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 24 Δεκ, 2018 14:15

Re: Προβλημα με συστημα υγραεριοκινησης diego 3 σε Ford Mave

Δημοσίευσηαπό johng » Τρί 25 Δεκ, 2018 16:29

Εγω θα αλλαζα αισθητηρα στροφων στροφαλοφορου για αρχη
johng
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Προβλημα με συστημα υγραεριοκινησης diego 3 σε Ford Mave

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 25 Δεκ, 2018 19:48

diego 3 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Υπάρχει τέτοιο σύστημα ;;;;; Από που το ψώνισες.

Εγώ προσωπικά από αυτό θα άρχιζα.Εάν δεν έβρισκα κάποιον να το υποστηρίζει θα το καταργούσα τελείως και θα πήγαινα σε βενζίνα ή θα πήγαινα σε ένα σοβαρό εγκαταστάτη να μου βάλει ένα σοβαρό σύστημα.
Βέβαια έχεις και τις θερμοκρασίες οι οποίες για μένα είναι το πιο σοβαρό το οποίο αν δεν λύσεις ξέχασε τα υπόλοιπα.

Με λίγα λόγια ξεσύνδεσέ το τελείως πήγαινε με βενζίνη να διαπιστώσεις αν και τι προβλήματα έχεις λύσε τα και μετά βλέπεις το σύστημα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) και 154.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1795
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Προβλημα με συστημα υγραεριοκινησης diego 3 σε Ford Mave

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 25 Δεκ, 2018 23:38

Εκεί που διόρθωσα το υγραέριο στο δικό μου αμάξι έφτιαχνε ίδιο μοντέλο με το δικό σου.
Να ξέρεις είναι ευαίσθητα στο υγραεριο και θέλουν σωστή ρύθμιση.
Λύσε το θέμα με τις θερμοκρασίες και μετά εάν δεν βρεις κάποιον να μπορέσει να σου ρυθμίσει το Κιτ που έχεις τώρα , άλλαξε μόνο μπροστά μέρος του Κιτ.

Όσο αφορά τη θερμοκρασία του κινητήρα μήπως είναι βουλωμένο το ψυγείο του;
Ο μάστορας που προέβει σε όλες τις αλλαγές τι σου είπε;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 879
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Προβλημα με συστημα υγραεριοκινησης diego 3 σε Ford Mave

Δημοσίευσηαπό papoys » Τετ 26 Δεκ, 2018 05:08

Και εγώ είχα προβλήματα ρύθμισης με το zanardi από τα 85.000 χιλιόμετρα και μετά το οποίο ελάχιστοι δούλευαν αλλά για μένα κανείς δεν ήξερε να ρυθμίσει.

Βέβαια έφτασα αισίως με αυτό τα 120.000 χιλιόμετρα όπου άλλαξα και τον εγκέφαλο για να διαπιστώσω ότι εκεί είχα το πρόβλημα που κανείς δεν μπορούσε να λύσει ή απλά ο εγκέφαλος υγραερίου τα είχε παίξει.Εγώ δεν είχα κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα.Το μόνο ότι στην κρύα εκκίνηση με βενζίνα κάποιες φορές και όχι πάντα είχα μικροδιακοπές.Μόλις γύριζε υγραέριο όλα καλά.

Κόστος 120 τα μπεκ 80 ο πνεύμονας και 260 ο εγκέφαλος.Τα άλλα σταδιακά από τις 85.000 έως 120.000 με υγραέριο και βρήκα την υγειά μου,εγώ όμως δεν είχα κανένα άλλο πρόβλημα με το αυτοκίνητο.Πλέον κοντεύω τις 140.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και όλα συνεχίζουν μια χαρά.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) και 154.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1795
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: teoglock1976 και 29 επισκέπτες