Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

"Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίου

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

"Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίου

Δημοσίευσηαπό parrys » Κυρ 06 Ιαν, 2019 14:19

Καλημέρα, Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά :D !
Είμαι κάτοχος ενός Toyota Auris του 2011, 1.33,Dual VVT-I, 101hp, στο οποίο έχω εγκαταστήσει σύστημα υγραερίου με τα κάτωθι χαρακτηριστικά:
Μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου(εγκέφαλος αερίου): KME NEVO
Εξαερωτής (Πνέυμονας): Autogas Italia
Πολλαπλή βαλβίδα: Torreli
Μπεκιέρα: Hana
Λοιπόν, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα, κάθε φορά που γυρνάει από την βενζίνη στο αέριο, η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, είναι κάτω των 4-5 βαθμών κελσίου και οι στροφές του κινητήρα κάτω των 1500-2000, το αυτοκίνητο σβήνει, διαφορετικά κάνει ένα ελαφρύ ¨σκοτσάρισμα¨ διάρκειας ενός με δύο δευτερολέπτων και λειτουργεί κανονικά στο αέριο. Από μερίας μου έχω κάνει τις εξής ενέργειες:

1). άφησα την δεξαμενή του αερίου να αδειάσει τελείως προτού ξαναγεμίσω ούτως ώστε να εξαλείψω τελέιως την περίπτωση φτωχού μείγματος αερίου.
2). Ρύθμισα την θερμοκρασία μετάβασης από την βενζίνη σε αέριο του οχήματος από τους 30 στους 45 βαθμούς. (πραγματοποιήθηκε μέσω διαγνωστικού καλωδίου το οποίο διατηρώ στην κατοχή μου συνοδευόμενο με το απαραίτητο λογισμικό)

Τέλος παραθέτω ένα βίντεο του εγκαταστάτη αερίου με τις εν δυνάμει ρυθμίσεις τις οποίες μπορώ να πραγματοποιήσω στον εγκέφαλο του αερίου. Ευχαριστώ πολύ!
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CB1JqhYLTo
(θεωρώ ότι η λύση του προβλήματος πρέπει να βρίσκεται μεταξύ του 3:30-4:10)
parrys
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν, 2019 14:11

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 06 Ιαν, 2019 20:17

Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο σύστημα σε αυτοκίνητο accent του 2002. Εμένα βέβαια δε σβήνει αλλά ένα μικρό σκορτσάρισμα αν είμαι στο ρελαντί το νιώθω. Από το πρόγραμμα έχουμε επιλέξει θερμοκρασία αλλαγής βαθμούς, αναμονή από το άνοιγμα της βαλβίδας 10sec και χρόνο μετάβασης από κύλινδρο σε κύλινδρο 2sec. Επίσης γίνεται προθέρμανση των μπεκ κάτω από τους 20 βαθμούς. Το πρόβλημα συμμαζεύτηκε αλλά δε λύθηκε τελείως. Εσύ αφού δεν έχεις πρόβλημα πάνω από τις 1500 μπορείς να επιλέξεις στο πρόγραμμα η αλλαγή να γίνεται πάνω από τις 1500. Αν βρεις κάτι άλλο γράψε μπας και βρούμε λύση.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 758
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 22 Φεβ, 2019 19:21

Πήγα χθες σε γνωστό εγκαταστάτη της Θεσσαλονίκης, με καλή φήμη, για αυτό το πρόβλημα. Μου είπε πως είναι πρόβλημα των μπεκ κατά 99% και πως θέλουν καθαρισμό με υπερήχους. Έγινε ο καθαρισμός και το πρόβλημα χειροτέρεψε. Πλέον όταν πάει να αλλάξει σε υγραέριο σβήνει σαν να μην υπάρχει καύσιμο. Μόνο αν πατήσω πολύ το γκάζι γίνεται η αλλαγή. Από εκεί και πέρα δουλεύει κανονικά.Ξαναπήγα σήμερα και μου είπε πως θέλουν αλλαγή τα μπεκ. Πρόκειται για μπεκ χάνα τύπου βενζίνης που υποτίθεται πως δε θέλουν ούτε συντήρηση. Και αναρωτιέμαι πως γίνεται να έχουν πρόβλημα τα μπεκ και όταν τελικά γίνει η αλλαγή το αμάξι να δουλεύει κανονικά. Πως γίνεται μετά από καθαρισμό το πρόβλημα να γίνεται χειρότερο. Πως γίνεται το πρόγραμμα να βρίσκει τη λειτουργία τους σωστή; Κοντεύω να τρελαθώ. Και δε μπορώ να δώσω 200 ευρώ (τόσα μου ζήτησε) για μια υπόθεση. Δεν ξέρω τι να ελέγξω. Τα φώτα σας!
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 758
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 22 Φεβ, 2019 20:41

labros έγραψε:Πήγα χθες σε γνωστό εγκαταστάτη της Θεσσαλονίκης, με καλή φήμη, για αυτό το πρόβλημα. Μου είπε πως είναι πρόβλημα των μπεκ κατά 99% και πως θέλουν καθαρισμό με υπερήχους. Έγινε ο καθαρισμός και το πρόβλημα χειροτέρεψε. Πλέον όταν πάει να αλλάξει σε υγραέριο σβήνει σαν να μην υπάρχει καύσιμο. Μόνο αν πατήσω πολύ το γκάζι γίνεται η αλλαγή. Από εκεί και πέρα δουλεύει κανονικά.Ξαναπήγα σήμερα και μου είπε πως θέλουν αλλαγή τα μπεκ. Πρόκειται για μπεκ χάνα τύπου βενζίνης που υποτίθεται πως δε θέλουν ούτε συντήρηση. Και αναρωτιέμαι πως γίνεται να έχουν πρόβλημα τα μπεκ και όταν τελικά γίνει η αλλαγή το αμάξι να δουλεύει κανονικά. Πως γίνεται μετά από καθαρισμό το πρόβλημα να γίνεται χειρότερο. Πως γίνεται το πρόγραμμα να βρίσκει τη λειτουργία τους σωστή; Κοντεύω να τρελαθώ. Και δε μπορώ να δώσω 200 ευρώ (τόσα μου ζήτησε) για μια υπόθεση. Δεν ξέρω τι να ελέγξω. Τα φώτα σας!
Πόσα χιλιόμετρα τα έχεις επάνω τα Hana;
Σε εμενα όταν τοποθέτησα τα Hana μου είπε ότι αντέχουν. 90.000 με 100.000 χλμ
Μήπως είναι κανένας αισθητήρας Map του υγραερίου ;


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 790
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 22 Φεβ, 2019 21:38

Τα έχω κάπου 60000χλμ. Το πρόγραμμα του nevo δε δείχνει κάποιο πρόβλημα στο maf ούτε στα μπέκ. Και δε θα μπορούσε να δείχνει γιατί όταν μπαίνει στο διαγνωστικό όλα λειτουργούν κανονικά. Το θέμα είναι πως διαπιστώνεις το πρόβλημα. Αν είναι ο maf ας τον αλλάξω. Αν είναι τα μπεκ ας τα αλλάξω (αν και νομίζω πως μου είπε πολύ ακριβή τιμή). Δε μου κάθεται όμως να είναι τα μπέκ. Αφού καθαρίστηκαν. Πως γίνεται μετά να σβήνει; Εμένα μου δίνει την εντύπωση πως τη στιγμή της αλλαγής δε υπάρχει καθόλου αέριο στα μπεκ. Για να κάνω τη μετάβαση, δυο μέρες τώρα, ξεκινάω με το κουμπί στη βενζίνη. Όταν φτάσουμε στην κατάλληλη θερμοκρασία σταματάω κάπου γυρίζω σε υγραέριο και πατάω απότομα το γκάζι. Τότε γυρνάει και τα πάντα λειτουργούν κανονικά. Μιλάμε για μεταφυσική.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 758
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 22 Φεβ, 2019 21:55

Λαμπρο μπορει να ειναι τα μπεκ ή να ειναι και θεμα ρυθμισης, πως στο διαολο να βγαλει καποιος ακρη απο το πληκτρολογιο?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2030
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 22 Φεβ, 2019 21:59

hlias έγραψε:Λαμπρο μπορει να ειναι τα μπεκ ή να ειναι και θεμα ρυθμισης, πως στο διαολο να βγαλει καποιος ακρη απο το πληκτρολογιο?


Το θέμα είναι πως δεν έβγαλαν άκρη από κοντά δυο εγκαταστάτες. Μετά κατέφυγα στο πληκτρολόγιο. Όσο για τις ρυθμίσεις μετάβασης έχουν δοκιμαστεί τα πάντα.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 758
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 22 Φεβ, 2019 22:05

από τη σελίδα του Σούμπαση

Δεν έχω ομαλή αλλαγή από βενζίνη σε αέριο
Λανθασμένος πολλαπλασιαστής σε σχέση με τη βενζίνη • (πλούσιο μείγμα στην περιοχή του ρελαντί )
Λανθασμένη σχέση των μπεκ βενζίνης αερίου•
Ρύθμιση χρόνου απεμπλοκής

Από αυτά τα τρία καταλαβαίνω μόνο το τρίτο που έχει γίνει χωρίς αποτέλεσμα.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 758
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό gike » Σάβ 23 Φεβ, 2019 00:06

Εχω την αίσθηση οτι τα hana δεν τα πάνε τόσο καλά με τους υπέρηχους.Τι θέλω να πω...το ένα μου μπέκ είχε πιάσει πίσσα από κακό υγραέριο.Δε δούλευε καθόλου με υγραέριο ο πρώτος κύλινδρος.Μόνο μετά από περίπου 30 συνεχόμενα χλμ προφανώς ξεκολλούσε από τη πίσσα και δούλευε άψογα.Μόλις κρύωνε πάλι τα ίδια.Βγήκε η μπεκιέρα και πήγε για καθαρισμό σε υπέρηχους. Από τότε γυρίζει κανονικά σε υγραέριο δε ρετάρει στο δρόμο αλλά με νεκρά στο ρελαντί και μέχρι περίπου τις 1500 σαλ έχει ένα μικρό τρέμουλο που πρίν δεν είχε.Βενζίνη δουλεύει μια χαρά.Σαν κάτι να έχει αποσυγχρονίσει στα μπέκ.Θέλω βέβαια να δοκιμάσω και ένα νέο πολλαπλασιαστή αλλά κρατάω μικρό καλάθι,μάλλον πάω για μπεκιέρα.
gike
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Πέμ 06 Σεπ, 2012 01:03

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 23 Φεβ, 2019 00:25

gike έγραψε:Εχω την αίσθηση οτι τα hana δεν τα πάνε τόσο καλά με τους υπέρηχους.Τι θέλω να πω...το ένα μου μπέκ είχε πιάσει πίσσα από κακό υγραέριο.Δε δούλευε καθόλου με υγραέριο ο πρώτος κύλινδρος.Μόνο μετά από περίπου 30 συνεχόμενα χλμ προφανώς ξεκολλούσε από τη πίσσα και δούλευε άψογα.Μόλις κρύωνε πάλι τα ίδια.Βγήκε η μπεκιέρα και πήγε για καθαρισμό σε υπέρηχους. Από τότε γυρίζει κανονικά σε υγραέριο δε ρετάρει στο δρόμο αλλά με νεκρά στο ρελαντί και μέχρι περίπου τις 1500 σαλ έχει ένα μικρό τρέμουλο που πρίν δεν είχε.Βενζίνη δουλεύει μια χαρά.Σαν κάτι να έχει αποσυγχρονίσει στα μπέκ.Θέλω βέβαια να δοκιμάσω και ένα νέο πολλαπλασιαστή αλλά κρατάω μικρό καλάθι,μάλλον πάω για μπεκιέρα.


Άρα δεν έπρεπε να μου πει για καθαρισμό αλλά κατευθείαν για αντικατάσταση. Δηλαδή με τους υπέρηχους αντί να ξεβουλώσουν βούλωσαν περισσότερο; Γιατί αυτό φαίνεται να έγινε στα δικά μου.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 758
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: giorgos1486 και 18 επισκέπτες