Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα σε επιτάχυνση

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα σε επιτάχυνση

Δημοσίευσηαπό stelios46 » Τρί 19 Φεβ, 2019 20:41

Γεια σας ...εδω και 3-4 μερες μου παρουσιαζε το αμαξι ενα προβλημα στο ανοιγμα του γκαζιου με πετουσε το αεριο και γυριζε στη βενζινη..αυτο γινοταν ομως μονο οταν το ντεποζιτο εφτανε απο τη μεση και κατω...πηγα στο συνεργειο και μου εβαλε αερα στη δεξαμενη λεγοντας οτι εχει χασει την πιεση απο μεσα..εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα και δεν μου το ξαναπαρουσιασε..εχει κανεις καποια εμπειρια με το συγκεκριμενο προβλημα?
---να πω οτι αυτο παρουσιαστηκε οταν εβαλα ενα καθαριστικο στη δεξαμενη και 2-3 φορες μου εφυγε αερας απο την ταπα--και λεω μηπως οντως παιζει ρολο... :?: :?:
stelios46
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ, 2019 20:32

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΠΤΑΧΥΝΣΗ

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 23 Φεβ, 2019 23:29

Ωραία αψογος τις συνέπειες τις ξερεις ;
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2598
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΠΤΑΧΥΝΣΗ

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Κυρ 24 Φεβ, 2019 14:06

Καλημέρα!
Μην ξαναπάς σε αυτόν τον εγκαταστάτη.
Σου πρέσαρε αέρα στην δεξαμενή; Αντιλήφθηκα σωστά αυτό που έγραψες;
Διότι έτσι αύξησε την αναλογία καυσίμου (αέρια φάση/ατμοί lpg) οξειδωτικού (το οξυγόνο στο αέρα).
Και αυτό αυξάνει την πιθανότητα για ατύχημα, να μπορεί να γίνει ανάφλεξη εντός της δεξαμενής υγραερίου.

Flammability_tcm301-23832_w1024_n.jpg
Flammability_tcm301-23832_w1024_n.jpg (69.13 KiB) 2182 προβολές


Δες το παρακάτω σύνδεσμο
Μείγματα αερίου με χονδρική αναλογία καυσίμου/αέρα μεταξύ 1,5% - 10% κατά όγκο είναι αναφλέξιμα.

"Again let us take example of propane. Propane has UFL of 9.5% by volume. So if the concentration of propane is 11%, we can say that there will not be enough air to support combustion and this mixture will not ignite.

Now lets say you measure the concentration of butane in a tank and found it to be 2.0% by volume. Are you in flammable range ?"

https://www.myseatime.com/blog/detail/5-basic-tanker-terms-every-seafarer-must-know

stelios46 έγραψε:Γεια σας ...εδω και 3-4 μερες μου παρουσιαζε το αμαξι ενα προβλημα στο ανοιγμα του γκαζιου με πετουσε το αεριο και γυριζε στη βενζινη..αυτο γινοταν ομως μονο οταν το ντεποζιτο εφτανε απο τη μεση και κατω...πηγα στο συνεργειο και μου εβαλε αερα στη δεξαμενη λεγοντας οτι εχει χασει την πιεση απο μεσα..εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα και δεν μου το ξαναπαρουσιασε..εχει κανεις καποια εμπειρια με το συγκεκριμενο προβλημα?
---να πω οτι αυτο παρουσιαστηκε οταν εβαλα ενα καθαριστικο στη δεξαμενη και 2-3 φορες μου εφυγε αερας απο την ταπα--και λεω μηπως οντως παιζει ρολο... :?: :?:
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
20.000+ χλμ 104.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 64
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΠΤΑΧΥΝΣΗ

Δημοσίευσηαπό stelios46 » Κυρ 24 Φεβ, 2019 19:28

Qgas έγραψε:Ωραία αψογος τις συνέπειες τις ξερεις ;

Όχι βέβαια αν ήξερα θα ρωτούσα? Τι πρέπει να κάνω τώρα δηλαδή :!:
stelios46
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ, 2019 20:32

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΠΤΑΧΥΝΣΗ

Δημοσίευσηαπό stelios46 » Κυρ 24 Φεβ, 2019 19:30

NIKOSP έγραψε:Καλημέρα!
Μην ξαναπάς σε αυτόν τον εγκαταστάτη.
Σου πρέσαρε αέρα στην δεξαμενή; Αντιλήφθηκα σωστά αυτό που έγραψες;
Διότι έτσι αύξησε την αναλογία καυσίμου (αέρια φάση/ατμοί lpg) οξειδωτικού (το οξυγόνο στο αέρα).
Και αυτό αυξάνει την πιθανότητα για ατύχημα, να μπορεί να γίνει ανάφλεξη εντός της δεξαμενής υγραερίου.

Flammability_tcm301-23832_w1024_n.jpg


Δες το παρακάτω σύνδεσμο
Μείγματα αερίου με χονδρική αναλογία καυσίμου/αέρα μεταξύ 1,5% - 10% κατά όγκο είναι αναφλέξιμα.

"Again let us take example of propane. Propane has UFL of 9.5% by volume. So if the concentration of propane is 11%, we can say that there will not be enough air to support combustion and this mixture will not ignite.

Now lets say you measure the concentration of butane in a tank and found it to be 2.0% by volume. Are you in flammable range ?"

https://www.myseatime.com/blog/detail/5-basic-tanker-terms-every-seafarer-must-know

stelios46 έγραψε:Γεια σας ...εδω και 3-4 μερες μου παρουσιαζε το αμαξι ενα προβλημα στο ανοιγμα του γκαζιου με πετουσε το αεριο και γυριζε στη βενζινη..αυτο γινοταν ομως μονο οταν το ντεποζιτο εφτανε απο τη μεση και κατω...πηγα στο συνεργειο και μου εβαλε αερα στη δεξαμενη λεγοντας οτι εχει χασει την πιεση απο μεσα..εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα και δεν μου το ξαναπαρουσιασε..εχει κανεις καποια εμπειρια με το συγκεκριμενο προβλημα?
---να πω οτι αυτο παρουσιαστηκε οταν εβαλα ενα καθαριστικο στη δεξαμενη και 2-3 φορες μου εφυγε αερας απο την ταπα--και λεω μηπως οντως παιζει ρολο... :?: :?:

Ναι σωστά κατάλαβες όπως μου είπε και αυτός για κάποιο λόγο έχασε αέρα και δεν μπορούσε να πρεσάρει η αντλία όταν η στάθμη έπεφτε από τη μέση και κάτω τώρα τι να σου πω δεν ξέρω για αυτό ρωτάω ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω τώρα για να μην έχουμε παρενέργειες???
stelios46
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ, 2019 20:32

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΠΤΑΧΥΝΣΗ

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Δευτ 25 Φεβ, 2019 00:25

Τι σύστημα έχεις;
Αερίου ή υγρού ψεκασμού;
Τα αερίου ψεκασμού ΔΕΝ έχουν αντλία. Πρεσάρουν με την πίεση της δεξαμενής προς τον εξαερωτή ("πνεύμονα").
Τα υγρού ψεκασμού έχουν αντλία. ΔΕΝ έχουν εξαερωτή.
Ότι και να έχεις, αυτό που έκανε ο εγκαταστάτης είναι επιεικώς απαράδεκτο.
Που μένεις; Αν μένεις Αθήνα μπορώ να σου προτείνω με pm τον εγκαταστάτη μου.

stelios46 έγραψε:
NIKOSP έγραψε:Καλημέρα!
Μην ξαναπάς σε αυτόν τον εγκαταστάτη.
Σου πρέσαρε αέρα στην δεξαμενή; Αντιλήφθηκα σωστά αυτό που έγραψες;
Διότι έτσι αύξησε την αναλογία καυσίμου (αέρια φάση/ατμοί lpg) οξειδωτικού (το οξυγόνο στο αέρα).
Και αυτό αυξάνει την πιθανότητα για ατύχημα, να μπορεί να γίνει ανάφλεξη εντός της δεξαμενής υγραερίου.

Flammability_tcm301-23832_w1024_n.jpg


Δες το παρακάτω σύνδεσμο
Μείγματα αερίου με χονδρική αναλογία καυσίμου/αέρα μεταξύ 1,5% - 10% κατά όγκο είναι αναφλέξιμα.

"Again let us take example of propane. Propane has UFL of 9.5% by volume. So if the concentration of propane is 11%, we can say that there will not be enough air to support combustion and this mixture will not ignite.

Now lets say you measure the concentration of butane in a tank and found it to be 2.0% by volume. Are you in flammable range ?"

https://www.myseatime.com/blog/detail/5-basic-tanker-terms-every-seafarer-must-know

stelios46 έγραψε:Γεια σας ...εδω και 3-4 μερες μου παρουσιαζε το αμαξι ενα προβλημα στο ανοιγμα του γκαζιου με πετουσε το αεριο και γυριζε στη βενζινη..αυτο γινοταν ομως μονο οταν το ντεποζιτο εφτανε απο τη μεση και κατω...πηγα στο συνεργειο και μου εβαλε αερα στη δεξαμενη λεγοντας οτι εχει χασει την πιεση απο μεσα..εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα και δεν μου το ξαναπαρουσιασε..εχει κανεις καποια εμπειρια με το συγκεκριμενο προβλημα?
---να πω οτι αυτο παρουσιαστηκε οταν εβαλα ενα καθαριστικο στη δεξαμενη και 2-3 φορες μου εφυγε αερας απο την ταπα--και λεω μηπως οντως παιζει ρολο... :?: :?:

Ναι σωστά κατάλαβες όπως μου είπε και αυτός για κάποιο λόγο έχασε αέρα και δεν μπορούσε να πρεσάρει η αντλία όταν η στάθμη έπεφτε από τη μέση και κάτω τώρα τι να σου πω δεν ξέρω για αυτό ρωτάω ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω τώρα για να μην έχουμε παρενέργειες???
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
20.000+ χλμ 104.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 64
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΠΤΑΧΥΝΣΗ

Δημοσίευσηαπό stelios46 » Δευτ 25 Φεβ, 2019 01:03

NIKOSP έγραψε:Τι σύστημα έχεις;
Αερίου ή υγρού ψεκασμού;
Τα αερίου ψεκασμού ΔΕΝ έχουν αντλία. Πρεσάρουν με την πίεση της δεξαμενής προς τον εξαερωτή ("πνεύμονα").
Τα υγρού ψεκασμού έχουν αντλία. ΔΕΝ έχουν εξαερωτή.
Ότι και να έχεις, αυτό που έκανε ο εγκαταστάτης είναι επιεικώς απαράδεκτο.
Που μένεις; Αν μένεις Αθήνα μπορώ να σου προτείνω με pm τον εγκαταστάτη μου.

stelios46 έγραψε:
NIKOSP έγραψε:Καλημέρα!
Μην ξαναπάς σε αυτόν τον εγκαταστάτη.
Σου πρέσαρε αέρα στην δεξαμενή; Αντιλήφθηκα σωστά αυτό που έγραψες;
Διότι έτσι αύξησε την αναλογία καυσίμου (αέρια φάση/ατμοί lpg) οξειδωτικού (το οξυγόνο στο αέρα).
Και αυτό αυξάνει την πιθανότητα για ατύχημα, να μπορεί να γίνει ανάφλεξη εντός της δεξαμενής υγραερίου.

Flammability_tcm301-23832_w1024_n.jpg


Δες το παρακάτω σύνδεσμο
Μείγματα αερίου με χονδρική αναλογία καυσίμου/αέρα μεταξύ 1,5% - 10% κατά όγκο είναι αναφλέξιμα.

"Again let us take example of propane. Propane has UFL of 9.5% by volume. So if the concentration of propane is 11%, we can say that there will not be enough air to support combustion and this mixture will not ignite.

Now lets say you measure the concentration of butane in a tank and found it to be 2.0% by volume. Are you in flammable range ?"

https://www.myseatime.com/blog/detail/5-basic-tanker-terms-every-seafarer-must-know

stelios46 έγραψε:Γεια σας ...εδω και 3-4 μερες μου παρουσιαζε το αμαξι ενα προβλημα στο ανοιγμα του γκαζιου με πετουσε το αεριο και γυριζε στη βενζινη..αυτο γινοταν ομως μονο οταν το ντεποζιτο εφτανε απο τη μεση και κατω...πηγα στο συνεργειο και μου εβαλε αερα στη δεξαμενη λεγοντας οτι εχει χασει την πιεση απο μεσα..εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα και δεν μου το ξαναπαρουσιασε..εχει κανεις καποια εμπειρια με το συγκεκριμενο προβλημα?
---να πω οτι αυτο παρουσιαστηκε οταν εβαλα ενα καθαριστικο στη δεξαμενη και 2-3 φορες μου εφυγε αερας απο την ταπα--και λεω μηπως οντως παιζει ρολο... :?: :?:

Ναι σωστά κατάλαβες όπως μου είπε και αυτός για κάποιο λόγο έχασε αέρα και δεν μπορούσε να πρεσάρει η αντλία όταν η στάθμη έπεφτε από τη μέση και κάτω τώρα τι να σου πω δεν ξέρω για αυτό ρωτάω ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω τώρα για να μην έχουμε παρενέργειες???

BRC plug and drive....παραπανω δεν ξερω τι ειναι....απο δραμα ειμαι φιλε μου...σε ευχαριστω παντως...
stelios46
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ, 2019 20:32

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΕΠΤΑΧΥΝΣΗ

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Δευτ 25 Φεβ, 2019 17:04

Αερίου ψεκασμού είναι απ' ότι καταλαβαίνω.
Όπως και να χει, προτείνω να βρεις άλλον εγκαταστάτη να δει το σύστημα και ίσως να στο ρυθμίσει όπως χρειάζεται.

stelios46 έγραψε:
NIKOSP έγραψε:Τι σύστημα έχεις;
Αερίου ή υγρού ψεκασμού;
Τα αερίου ψεκασμού ΔΕΝ έχουν αντλία. Πρεσάρουν με την πίεση της δεξαμενής προς τον εξαερωτή ("πνεύμονα").
Τα υγρού ψεκασμού έχουν αντλία. ΔΕΝ έχουν εξαερωτή.
Ότι και να έχεις, αυτό που έκανε ο εγκαταστάτης είναι επιεικώς απαράδεκτο.
Που μένεις; Αν μένεις Αθήνα μπορώ να σου προτείνω με pm τον εγκαταστάτη μου.

stelios46 έγραψε:
NIKOSP έγραψε:Καλημέρα!
Μην ξαναπάς σε αυτόν τον εγκαταστάτη.
Σου πρέσαρε αέρα στην δεξαμενή; Αντιλήφθηκα σωστά αυτό που έγραψες;
Διότι έτσι αύξησε την αναλογία καυσίμου (αέρια φάση/ατμοί lpg) οξειδωτικού (το οξυγόνο στο αέρα).
Και αυτό αυξάνει την πιθανότητα για ατύχημα, να μπορεί να γίνει ανάφλεξη εντός της δεξαμενής υγραερίου.

Flammability_tcm301-23832_w1024_n.jpg


Δες το παρακάτω σύνδεσμο
Μείγματα αερίου με χονδρική αναλογία καυσίμου/αέρα μεταξύ 1,5% - 10% κατά όγκο είναι αναφλέξιμα.

"Again let us take example of propane. Propane has UFL of 9.5% by volume. So if the concentration of propane is 11%, we can say that there will not be enough air to support combustion and this mixture will not ignite.

Now lets say you measure the concentration of butane in a tank and found it to be 2.0% by volume. Are you in flammable range ?"

https://www.myseatime.com/blog/detail/5-basic-tanker-terms-every-seafarer-must-know

stelios46 έγραψε:Γεια σας ...εδω και 3-4 μερες μου παρουσιαζε το αμαξι ενα προβλημα στο ανοιγμα του γκαζιου με πετουσε το αεριο και γυριζε στη βενζινη..αυτο γινοταν ομως μονο οταν το ντεποζιτο εφτανε απο τη μεση και κατω...πηγα στο συνεργειο και μου εβαλε αερα στη δεξαμενη λεγοντας οτι εχει χασει την πιεση απο μεσα..εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα και δεν μου το ξαναπαρουσιασε..εχει κανεις καποια εμπειρια με το συγκεκριμενο προβλημα?
---να πω οτι αυτο παρουσιαστηκε οταν εβαλα ενα καθαριστικο στη δεξαμενη και 2-3 φορες μου εφυγε αερας απο την ταπα--και λεω μηπως οντως παιζει ρολο... :?: :?:

Ναι σωστά κατάλαβες όπως μου είπε και αυτός για κάποιο λόγο έχασε αέρα και δεν μπορούσε να πρεσάρει η αντλία όταν η στάθμη έπεφτε από τη μέση και κάτω τώρα τι να σου πω δεν ξέρω για αυτό ρωτάω ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω τώρα για να μην έχουμε παρενέργειες???

BRC plug and drive....παραπανω δεν ξερω τι ειναι....απο δραμα ειμαι φιλε μου...σε ευχαριστω παντως...
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
20.000+ χλμ 104.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 64
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 34 επισκέπτες