Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

N/A with LPG to Turbocharged

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Πέμ 04 Απρ, 2019 22:19

ας κάνουμε μια υποθετική κουβέντα όχι για μένα για έναν φίλο μου φάση :mrgreen: :twisted:

οτι έχουμε έναν κινητήρα ατμοσφαιρικό και έχει ήδη εγκατεστημένο αέριο, ας πούμε οτι το σύστημα είναι ενα landirenzo evo

και αυτός ο φίλος πάει και καρφώνει ένα τούρμπο στην εξάτμιση και το φουσκώνει το κακόμοιρο το μοτεράκι
φτιάχνει και την ecu να δουλεύει με βενζίνη σωστά και όπως πρέπει

για να πατήσει το μαγικό κουμπάκι και να δουλέψει το αέριο τι γίνεται ; πνεύμονα άλλο ; πέταμα ; καμπούμ ;

η ερώτηση σε όποιον βαριέται να διαβάσει :
εργοστασιακό ατμοσφαιρικό με αέριο γίνεται μετατροπή σε τούρμπο, τι πρέπει να γίνει για το αέριο για να λειτουργεί ; το κρατάτε ή το βγάζετε ;
μιλάμε για 70-100 άλογα παραπάνω στην καλύτερη
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 05 Απρ, 2019 01:42

Εφόσον δουλεύει σωστά στη βενζίνη μπορεί να φτιαχτεί και να ρυθμιστεί να δουλέψει σωστά και στο υγραέριο
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2583
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Παρ 05 Απρ, 2019 04:19

κάτι περί διαφορετικούς πνεύμονες στα τσούρμο κλπ που διαβάζω ισχύουν ;


βασικα ο σκοπός είναι να γίνει τούρμπο να σεταριστεί σωστά και από εκεί και πέρα να δουμε αν αξίζει να μείνει το υγραέριο πάνω για να να έχει και μια στοιχειώδη οικονομία όταν δεν το πλακώνω
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 05 Απρ, 2019 09:04

kagiantas έγραψε:κάτι περί διαφορετικούς πνεύμονες στα τσούρμο κλπ που διαβάζω ισχύουν ;


βασικα ο σκοπός είναι να γίνει τούρμπο να σεταριστεί σωστά και από εκεί και πέρα να δουμε αν αξίζει να μείνει το υγραέριο πάνω για να να έχει και μια στοιχειώδη οικονομία όταν δεν το πλακώνω


Εννοείται πως αν προσθέσεις 70 άλογα παραπάνω χρειάζεται και ο αντίστοιχου μεγέθους πνεύμονας με τα ανάλογα μπεκ.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 775
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Παρ 05 Απρ, 2019 17:17

εκεί θέλω να καταλήξω η διαφορά είναι μόνο στην ιπποδύναμη που μπορεί να στηρίξει ένα σύστημα ή και στο τύπο κινητήρα ;

δλδ με πνεύμονα και μπεκ καθαρίζουμε ή θα θέλει και άλλη ecu το αέριο και στο τέλος πάω για άλλο σύστημα τελείως ;
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 05 Απρ, 2019 17:43

kagiantas έγραψε:εκεί θέλω να καταλήξω η διαφορά είναι μόνο στην ιπποδύναμη που μπορεί να στηρίξει ένα σύστημα ή και στο τύπο κινητήρα ;

δλδ με πνεύμονα και μπεκ καθαρίζουμε ή θα θέλει και άλλη ecu το αέριο και στο τέλος πάω για άλλο σύστημα τελείως ;
Εγκέφαλος ,μπουκάλα ίδια. Όλα τα άλλα αλλαγή ,μέχρι και η κεντρική παροχή μπορεί να χρειαστεί αλλαγή αν έχουν βάλει οριακή.

Για να ρυθμιστεί σωστά θέλει ρυθμιση στο δυναμομετρο ή στο δρόμο με wideband λ όπως θα γίνει και με τη βενζίνη . Αλλιώς θα γίνει ρύζι το μοτέρ.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1385
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Παρ 05 Απρ, 2019 18:44

το tuning το κάνω και εγώ δεν είναι τίποτα τρομερό έτσι το έκανα χρόνια τώρα στο δρόμο και wideband
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 05 Απρ, 2019 19:02

kagiantas έγραψε:το tuning το κάνω και εγώ δεν είναι τίποτα τρομερό έτσι το έκανα χρόνια τώρα στο δρόμο και wideband
Χαχα, όχι ότι είναι και ευκολακι, τόσα μοτέρ έχουν λιώσει πιστονια από tuning.
Τέλος πάντων αφού είσαι γνώστης σεταρε το μόνος σου. Βρες και το manual του Κιτ υγραερίου σου και ψάξε να δεις τι ακροφύσια θα χρειαστείς για τα μπεκ, τι μπεκ, τι πνεύμονα κτλ. Τα γράφουν όλα τα service manual. Βρες το πρόγραμμα και το καλώδιο του εγκεφάλου , καλύτερα δανείσου τα από τον εγκαταστατη σου να έχει ανοικτές όλες τις επιλογές και βουρ στο δρόμο για ρυθμιση. Οι εγκέφαλοι συνήθως αλλάζουν στα μοτέρ με παραπάνω κυλιδρους και στα άμεσου ψεκασμού μοτέρ.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1385
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό kagiantas » Παρ 05 Απρ, 2019 21:31

gkazakias έγραψε:
kagiantas έγραψε:το tuning το κάνω και εγώ δεν είναι τίποτα τρομερό έτσι το έκανα χρόνια τώρα στο δρόμο και wideband
Χαχα, όχι ότι είναι και ευκολακι, τόσα μοτέρ έχουν λιώσει πιστονια από tuning.
Τέλος πάντων αφού είσαι γνώστης σεταρε το μόνος σου. Βρες και το manual του Κιτ υγραερίου σου και ψάξε να δεις τι ακροφύσια θα χρειαστείς για τα μπεκ, τι μπεκ, τι πνεύμονα κτλ. Τα γράφουν όλα τα service manual. Βρες το πρόγραμμα και το καλώδιο του εγκεφάλου , καλύτερα δανείσου τα από τον εγκαταστατη σου να έχει ανοικτές όλες τις επιλογές και βουρ στο δρόμο για ρυθμιση. Οι εγκέφαλοι συνήθως αλλάζουν στα μοτέρ με παραπάνω κυλιδρους και στα άμεσου ψεκασμού μοτέρ.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



πρόγραμμα καλώδια κλπ τα έχω, από τη μέρα που το πήρα το αμάξι με αέριο εδώ και ένα χρόνο που το σέταρα δεν έχει κάνει κιχ χειμώνα καλοκαίρι
δεν είναι τρομερό να σετάρεις έναν χάρτη που έχουν τα αέρια αν έχεις δουλέψει με διάφορες ecu γενικά...
απλά δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να κάνω και τον μηχανικό μόνος μου σε κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ ( αέριο ) τα υπόλοιπα τούρμπισμα κλπ δεν είναι κάτι καινούριο..
kagiantas
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ, 2018 17:31

Re: N/A with LPG to Turbocharged

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Σάβ 06 Απρ, 2019 14:45

Μου μυρίζει 20VT η φάση... :mrgreen:
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες