Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα όταν ο κινητήρας είναι κρύος

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα όταν ο κινητήρας είναι κρύος

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 26 Σεπ, 2019 21:56

panathasta έγραψε:Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο σε Corsa c 1.4 του 2005, τελικά βρήκες τι φταίει ?


Είχα το ίδιο πρόβλημα με το opel vectra του 2005.Κομπιάσματα στο ξεκίνημα με βενζίνα,μόλις γύριζε υγραέριο όλα άψογα.Το δούλευα βενζίνη 50-100 χιλιόμετρα έστρωνε, το γύριζα υγραέριο τα ίδια.
Τελικά εμένα ήταν θέμα μπερδέματος των εγκεφάλων.Άλλαξα εγκέφαλο - σύστημα και μετά από 30.000 χιλιόμετρα όλα μια χαρά.Άψογα.Κανένα πρόβλημα. Άρα πιστεύω πως ήταν θέμα εγκεφάλων.Παλιά είχα το zabardi τώρα έβαλα emegas.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 172.000 χιλ. με lpg και 300.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1873
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

:

Δημοσίευσηαπό baspav » Σάβ 18 Ιαν, 2020 00:39

Ξεθάβω λίγο το θέμα μιας και το πρόβλημα που έχω είναι παρόμοιο:

Έχω ένα Suzuki SX4, αγορασμένο το 2010. Το υγραέριο το έχω περίπου 7,5 χρόνια και έχω κάνει ~63.000 χλμ με αυτό (στο σύνολο ~75.000 χλμ).
Σύστημα υγραεριοκίνησης να πω την αλήθεια δεν ξέρω ποιο έχω.

Το πρόβλημα τώρα: είναι έντονο τον τελευταίο μήνα (ίσως επειδή έπιασαν τα κρύα και δεν ζεσταίνεται γρήγορα ο κινητήρας) ενώ μου πρωτοπαρουσιάστηκε το καλοκαίρι αλλά το έκανε αραιά και πού.

Όταν λοιπόν είναι τελείως κρύο το αυτοκίνητο (άρα με βενζίνη) και λίγο ανηφορικός ο δρόμος δείχνει να κομπιάζει. Στην αλλαγή από 1η σε 2α (ή από 3η σε 2α πχ) νιώθω κόμπιασμα το οποίο μπορεί να ξεπεραστεί σε επόμενα 50-100 μέτρα και να συνεχίσει (αν και εφόσον ο δρόμος γίνει ίσιος ή κατηφορικός) ή να αναβοσβήσει το check engine. Όταν συμβεί το check engine ή θα αρχίσει να ρετάρει το αυτοκίνητο (και πρέπει να το σβήσω και να το ξεκινήσω για να συνεχίσει σωστά) ή που στην πρώτη ευκαιρία που θα σταματήσει το αυτοκίνητο (φανάρι, κίνηση κλπ) η μηχανή θα σβήσει μόνη της (δεν σβήνει δηλαδή ποτέ εν κινήσει). Αν σβήσει μόνη της μετά καθυστερεί 5-6 δευτερόλεπτα παραπάνω να πάρει μπροστά (και εκεί ακούγεται κάτι περίεργο στη μίζα). Το πιο συνηθισμένο είναι να σβήνει τον κινητήρα (το ρετάρισμα το κάνει πιο σπάνια)

Όταν το αμάξι ζεσταθεί λίγο, δείχνει να λειτουργεί μια χαρά. Βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω αν δουλεύει με φουλ ιπποδύναμη αλλά δεν κομπιάζει, δεν ρετάρει, δεν σβήνει, μοιάζει με φυσιολογικό. Ανηφόρες, κατηφόρες, ίσιωμα πάει μια χαρά. Αυτό είτε το γυρίσω και το έχω μόνιμα βενζίνη είτε με βενζίνη και μετά υγραέριο. Δεν έχω παρατηρήσει κάποια αλλαγή στην κατανάλωση. Δείχνει φυσιολογική.

Η Suzuki σε σέρβις που έγινε (τους ρώτησα μετά που το πήρα όμως γιατί δεν το έκανε συχνά ακόμη) μου είπαν ότι δεν διάβασαν κάτι στον εγκέφαλο και το είδαν φυσιολογικό.
Το πήγα σε ένα μάστορα που μου σύστησε κάποιος, το κοίταξε 2 μέρες, έβρισκε διάφορα σφάλματα στον εγκέφαλο είπε όπως φτωχό μείγμα, τάση μπαταρίας, πολλαπλασιαστή (το έβγαζε όταν ρετάριζε το αμάξι σύμφωνα με την πιο πάνω περιγραφή) αλλά κάποια από αυτά (τα σφάλματα) δεν υφίστατο αφού έκανε μετρήσεις και τα έβρισκε οκ. Αλλάξε μου είπε τον έναν λάμδα σένσορα και ενώ έδειχνε να πάει καλά το αμάξι, την επομένη τα ίδια). Μέτρησε διάφορα πράγματα μεταξύ των οποίων και η αντλία βενζίνης και τα βρήκε φυσιολογικά. Εν ολίγοις δεν έκανε τελικά τίποτα, έβαλε και τον παλιό λάμδα πίσω και μου συνέστησε να το πάω στη Suzuki.

Κατόπιν μίλησα ξανά με τον υγραέριτζη και μου είπε οτι το υγραέριο δεν εμπλέκεται άμεσα αφού δεν το κάνει στο υγραέριο.

Μετά έκανα μια ερώτηση σε ένα εξειδικευμένο για Suzuki (όχι εξουσιοδοτημένο) και μου είπε ότι το πρώτο που θα κοιτάξει (εκτός των σφαλμάτων στον εγκέφαλο) είναι αν είναι ρυθμισμένες σωστά οι βαλβίδες (δεν είδε να έχει γίνει έλεγχος ποτέ σε κάτι τεχνικά δελτία που του έδειξα από τη Suzuki) αλλά φυσικά θα πρέπει να του το αφήσω και να το πάρω απόγευμα.

Έχει κανείς καμία ιδέα; Κανένα παρόμοιο πρόβλημα;

Να πω πως το αυτοκίνητο γενικά το προσέχω. Δεν πάω πάνω από 110-120 στην εθνική και κάνω και χιλιόμετρα με βενζίνη.
baspav
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 14:31

Re: Πρόβλημα όταν ο κινητήρας είναι κρύος

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 18 Ιαν, 2020 00:45

baspav έγραψε:Ξεθάβω λίγο το θέμα μιας και το πρόβλημα που έχω είναι παρόμοιο:

Έχω ένα Suzuki SX4, αγορασμένο το 2010. Το υγραέριο το έχω περίπου 7,5 χρόνια και έχω κάνει ~63.000 χλμ με αυτό (στο σύνολο ~75.000 χλμ).
Σύστημα υγραεριοκίνησης να πω την αλήθεια δεν ξέρω ποιο έχω.

Το πρόβλημα τώρα: είναι έντονο τον τελευταίο μήνα (ίσως επειδή έπιασαν τα κρύα και δεν ζεσταίνεται γρήγορα ο κινητήρας) ενώ μου πρωτοπαρουσιάστηκε το καλοκαίρι αλλά το έκανε αραιά και πού.

Όταν λοιπόν είναι τελείως κρύο το αυτοκίνητο (άρα με βενζίνη) και λίγο ανηφορικός ο δρόμος δείχνει να κομπιάζει. Στην αλλαγή από 1η σε 2α (ή από 3η σε 2α πχ) νιώθω κόμπιασμα το οποίο μπορεί να ξεπεραστεί σε επόμενα 50-100 μέτρα και να συνεχίσει (αν και εφόσον ο δρόμος γίνει ίσιος ή κατηφορικός) ή να αναβοσβήσει το check engine. Όταν συμβεί το check engine ή θα αρχίσει να ρετάρει το αυτοκίνητο (και πρέπει να το σβήσω και να το ξεκινήσω για να συνεχίσει σωστά) ή που στην πρώτη ευκαιρία που θα σταματήσει το αυτοκίνητο (φανάρι, κίνηση κλπ) η μηχανή θα σβήσει μόνη της (δεν σβήνει δηλαδή ποτέ εν κινήσει). Αν σβήσει μόνη της μετά καθυστερεί 5-6 δευτερόλεπτα παραπάνω να πάρει μπροστά (και εκεί ακούγεται κάτι περίεργο στη μίζα). Το πιο συνηθισμένο είναι να σβήνει τον κινητήρα (το ρετάρισμα το κάνει πιο σπάνια)

Όταν το αμάξι ζεσταθεί λίγο, δείχνει να λειτουργεί μια χαρά. Βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω αν δουλεύει με φουλ ιπποδύναμη αλλά δεν κομπιάζει, δεν ρετάρει, δεν σβήνει, μοιάζει με φυσιολογικό. Ανηφόρες, κατηφόρες, ίσιωμα πάει μια χαρά. Αυτό είτε το γυρίσω και το έχω μόνιμα βενζίνη είτε με βενζίνη και μετά υγραέριο. Δεν έχω παρατηρήσει κάποια αλλαγή στην κατανάλωση. Δείχνει φυσιολογική.

Η Suzuki σε σέρβις που έγινε (τους ρώτησα μετά που το πήρα όμως γιατί δεν το έκανε συχνά ακόμη) μου είπαν ότι δεν διάβασαν κάτι στον εγκέφαλο και το είδαν φυσιολογικό.
Το πήγα σε ένα μάστορα που μου σύστησε κάποιος, το κοίταξε 2 μέρες, έβρισκε διάφορα σφάλματα στον εγκέφαλο είπε όπως φτωχό μείγμα, τάση μπαταρίας, πολλαπλασιαστή (το έβγαζε όταν ρετάριζε το αμάξι σύμφωνα με την πιο πάνω περιγραφή) αλλά κάποια από αυτά (τα σφάλματα) δεν υφίστατο αφού έκανε μετρήσεις και τα έβρισκε οκ. Αλλάξε μου είπε τον έναν λάμδα σένσορα και ενώ έδειχνε να πάει καλά το αμάξι, την επομένη τα ίδια). Μέτρησε διάφορα πράγματα μεταξύ των οποίων και η αντλία βενζίνης και τα βρήκε φυσιολογικά. Εν ολίγοις δεν έκανε τελικά τίποτα, έβαλε και τον παλιό λάμδα πίσω και μου συνέστησε να το πάω στη Suzuki.

Κατόπιν μίλησα ξανά με τον υγραέριτζη και μου είπε οτι το υγραέριο δεν εμπλέκεται άμεσα αφού δεν το κάνει στο υγραέριο.

Μετά έκανα μια ερώτηση σε ένα εξειδικευμένο για Suzuki (όχι εξουσιοδοτημένο) και μου είπε ότι το πρώτο που θα κοιτάξει (εκτός των σφαλμάτων στον εγκέφαλο) είναι αν είναι ρυθμισμένες σωστά οι βαλβίδες (δεν είδε να έχει γίνει έλεγχος ποτέ σε κάτι τεχνικά δελτία που του έδειξα από τη Suzuki) αλλά φυσικά θα πρέπει να του το αφήσω και να το πάρω απόγευμα.

Έχει κανείς καμία ιδέα; Κανένα παρόμοιο πρόβλημα;

Να πω πως το αυτοκίνητο γενικά το προσέχω. Δεν πάω πάνω από 110-120 στην εθνική και κάνω και χιλιόμετρα με βενζίνη.
Ξεκινά από έλεγχο διακενων βαλβίδων να δεις που βρίσκεσαι σε σύγκριση με τα όρια κατασκευαστή .
Έπειτα μάθε τους κωδικούς σφαλμάτων που σου είπε το 2ο συνεργείο .


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast
160.000+ km
Mazda 6 2005
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1143
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα όταν ο κινητήρας είναι κρύος

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 18 Ιαν, 2020 08:08

Δουλεψε το μερικες μερες μονο με βενζινη, αν δεις μετα την 3η μερα οτι το προβλημα εξαφανιστηκε τοτε μπεκ υγραεριου ή εγκεφαλος υγραεριου ειναι οι περισσοτερο πιθανες βλαβες σου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2044
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα όταν ο κινητήρας είναι κρύος

Δημοσίευσηαπό baspav » Σάβ 18 Ιαν, 2020 09:19

hlias έγραψε:Δουλεψε το μερικες μερες μονο με βενζινη, αν δεις μετα την 3η μερα οτι το προβλημα εξαφανιστηκε τοτε μπεκ υγραεριου ή εγκεφαλος υγραεριου ειναι οι περισσοτερο πιθανες βλαβες σου.


Το δούλεψα τον τελευταίο μήνα 2 φορές σχεδόν βδομάδα. Μία φορά να αδειάσει το ντεπόζιτο να βάλω από άλλο βενζινάδικο και άλλη μία να αδειάσει να βάλω ΕΚΟ 100αρα. Τα ίδια.

meletis έγραψε:Ξεκινά από έλεγχο διακενων βαλβίδων να δεις που βρίσκεσαι σε σύγκριση με τα όρια κατασκευαστή .
Έπειτα μάθε τους κωδικούς σφαλμάτων που σου είπε το 2ο συνεργείο .


Λογικά θα βάλει το συνεργείο που θα το πάω να δει τους κωδικούς.
Το ίδιο μου είπε. Ξέρουμε πόσο κοστίζει πάνω κάτω μία ρύθμιση βαλβίδων;

Αυτό που έκανα σε πρώτη φάση είναι να κλείσω την παροχή του υγραερίου από την μπουκάλα, να μην βγαίνει καθόλου αέριο. Κάποιος άλλος μου έλεγε ότι μία μικρή πιθανότητα είναι να σπρώχνει λίγο αέριο ακόμη και το πρωί που είναι κρύο ή όταν το έχω σε βενζίνη και αυτό να του δημιουργεί θέμα. Ισχύει;
baspav
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 14:31

Re: Πρόβλημα όταν ο κινητήρας είναι κρύος

Δημοσίευσηαπό panathasta » Πέμ 12 Μαρ, 2020 11:13

profitiss έγραψε:Δεν ξέρω αν είναι θέμα υγραερίου. Παραθέτω τις πληροφορίες και εύχομαι να έχει αντιμετωπιστεί το ίδιο πρόβλημα από κάποιο μέλος.
Όταν είναι κρύος ο κινητήρας και τον βάζω μπρος, ναι μεν παίρνει τσακμάκι, αλλά μόλις πάω να πατήσω γκάζι, είτε με νεκρά, είτε με 1η ταχύτητα για να ξεκινήσω, κάνει μπερδέματα σαν να μην πηγαίνει καύσιμο και πάει να σβήσει. Μόλις αφήσω το γκάζι δεν σβήνει και δουλεύει στο ρελαντί με μπερδέματα πάλι όμως για λίγη ώρα. Μόλις ζεσταθεί λίγο (3-4 λεπτά περίπου) γυρνάει σε αέριο και ξεκινάω μια χαρά. Αν στην πορεία το γυρίσω σε βενζίνα, πάλι μια χαρά.
Η αντλία βενζίνης μετρήθηκε και είναι μια χαρά.
Καμμιά ιδέα γιατί το κάνει μόνο όταν είναι κρύο?


Είχα το ίδιο πρόβλημα σε corsa c 1.4 όπου το έψαξα αρκετά και όλοι κατέληγαν στα μπεκ της βενζίνης κάναμε καθάρισμα αλλά τίποτα και ήμουν για αλλαγή, τελικά το πρόβλημα λύθηκε με το που άλλαξα τυχαία μπαταρία που ήταν πεσμένη, τώρα το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει τίποτα, και είχα ρωτήσει τόσους ειδικούς και κανένας δεν είπε για μπαταρία, όλοι για μπεκ έλεγαν !!!!
panathasta
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 24 Νοέμ, 2016 17:23

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες