Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό Panso » Σάβ 27 Απρ, 2019 10:28

Σε σύνδεση με τον χρήστη profitiss αντιμετωπίζω σχεδόν το ίδιο πρόβλημα και εξηγώ,

Οδηγώ Citroen C3 1.6 XTR 2006 στο οποίο εγκαταστάθηκε, το 2012, σύστημα LPG BRC απο εξουσιοδοτημένη μονάδα Citroen,
το όχημα λειτούργησε κανονικά και εντελώς απροβλημάτιστα μέχρι τον Σεπτέμβρη 2018 όπου επιστρέφοντας απο ταξίδι και ύστερα απο εναν απλό ανεφοδιασμό καυσίμου παρουσιάστηκε η εξής δυσλειτουργία :

στην εκκίνηση, και μόνο στην χρήση αερίου, μέχρι 1600 - 1800 rpm ο κινητήρας παρουσιάζει διακοπές (δυνατό κλώτσημα) και μετά απο αυτό το φάσμα των στροφών λειτουργεί κανονικά,

το πρόβλημα παρουσιάζεται ανεξαρτήτως θερμοκρασίας κινητήρα και μπορείς μερικώς να το ελέγξεις με την χρήση του πετάλ αλλά αυτό είναι κουραστικό και δεν πετυχαίνει πάντα,
Εχουν γίνει οι εξής ενέργειες :
1. αλλαγή μπουζί, το πρόβλημα επανήρθε μετά απο δυο ημέρες χρήσης
2. αλλαγή πολλαπλασιαστή, το πρόβλημα επανήρθε μετά απο 10 ημέρες χρήσης
3. αλλαγές χαρτογράφησης του συστήματος, το πρόβλημα επανέρχεται πάντα σε διάστημα δυο ημερών

Υπο την καθοδήγηση ενος μηχανικού το όχημα μεταφέρθηκε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BRC στην Λ. Αθηνών όπου συμπτωματικά παρευρέθηκε Ιταλός μηχανικός της BRC ο οποίος ήρθε στην Αθήνα για τεχνική ενημέρωση των Ελλήνων συνεργατών και επι την ευκαιρία ασχολήθηκε ο ίδιος με το θέμα του αυτοκινήτου,
το όχημα παρέμεινε στην BRC για τρείς ημέρες και ενημερώθηκα απο τον μηχανικό μου οτι ήταν θέμα ρύθμισης του χάρτη και το πρόβλημα, σύμφωνα με τον Ιταλό μηχανικό, λύθηκε,

αντιλαμβάνεστε την εξέλιξη, η βλάβη επανήρθε ατόφια μετά απο δυο ημέρες και πλέον υπάρχει εκνευρισμός, κόπωση και απογοήτευση, εχω δαπανήσει εως τώρα περίπου 300€ και ενημερώθηκα οτι το θέμα το γνωρίζει και ο αντιπρόσωπος της BRC στην Ελλάδα κ. Βαλέριος με τον οποίο προσπαθώ να επικοινωνήσω χωρίς επιτυχία μέχρι σήμερα,

όποιος φίλος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα θα τον παρακαλούσα να με συμβουλέψει, να υπενθυμίσω οτι αυτή η συμπεριφορά αντιμετωπίζεται μόνο στην λειτουργία υγραερίου.
Panso
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 27 Απρ, 2019 09:48

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 27 Απρ, 2019 10:37

Στη βενζίνη σου παρουσιάζει οτιδήποτε;
Έχει και μπουζοκαλωδια μαζί με τους πολλαπλασιαστές ;
Πόσα χιλιόμετρα έχεις με το υγραέριο ;
Η πεταλούδα γκαζιού έχει καθαριστεί ; Είναι ηλεκτρονική , εάν είναι πιθανόν να χρειαστεί καλιμπραρισμα μέσω υπολογιστή.
Όταν το συνδέεις στο πρόγραμμα του υγραερίου μήπως σου βγάζει κάποιο σφάλμα;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό Panso » Σάβ 27 Απρ, 2019 13:18

meletis έγραψε:Στη βενζίνη σου παρουσιάζει οτιδήποτε;
Έχει και μπουζοκαλωδια μαζί με τους πολλαπλασιαστές ;
Πόσα χιλιόμετρα έχεις με το υγραέριο ;
Η πεταλούδα γκαζιού έχει καθαριστεί ; Είναι ηλεκτρονική , εάν είναι πιθανόν να χρειαστεί καλιμπραρισμα μέσω υπολογιστή.
Όταν το συνδέεις στο πρόγραμμα του υγραερίου μήπως σου βγάζει κάποιο σφάλμα;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


1. Στην βενζίνη δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα
2. Ο πολλαπλασιαστής είναι 1 σε 4 της Sagem και νομίζω οτι δεν έχουν αλλαχτεί τα καλώδια
3. Το υγραέριο έχει γράψει 56000Km
4. Δεν έχω γνώση για την πεταλούδα
5. Όποιος δοκίμαζε αλλαγή ρύθμισης μου έλεγε οτι η προηγούμενη ήταν λάθος ... δεν γνωρίζω περί σφάλματος, δεν είμαι πάντα παρών στις επεμβάσεις

Το αξιοσημείωτο είναι οτι όλες οι επεμβάσεις παρουσίαζαν 2 ημέρες κανονικής λειτουργίας, απο την 3η ημέρα επανέρχεται σταδιακά το πρόβλημα !!!
Panso
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 27 Απρ, 2019 09:48

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 27 Απρ, 2019 18:55

Κάνε ένα καθαρισμό μπεκ βενζίνης να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν κατουράει κάποιο μπεκ βενζίνης εκεί που δεν πρέπει. Και εάν συνεχίσει πρέπει να πας για έλεγχο ή προληπτική αντικατάσταση μπεκιερας υγραερίου, κάποιο μπεκ ίσως κολλάει ανοικτό εκεί που δεν πρέπει. Πρόσεξε μη σε μπερδεύει ότι στη βενζίνη δεν το κάνει .
Το ότι το τοποθετήσες σε αντιπροσωπεία Σιτροέν με ανησυχεί αρνητικά.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1385
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό Panso » Σάβ 27 Απρ, 2019 19:29

Δεν νομίζω οτι υπάρχει θέμα εγκατάστασης, όσοι μηχανικοί έχουν ασχοληθεί με το πρόβλημα μου είπαν οτι η εγκατάσταση είναι καλή, άλλωστε δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα για 6 χρόνια, κανένα,
για τα μπεκ του υγραερίου δεν έχω άποψη, πως είναι όμως δυνατόν το αμάξι να λειτουργεί σωστά για 2 ημέρες (μετά απο κάθε επέμβαση) και μετά να επανέρχεται?? τα μπεκ λειτουργούν σωστά και μετά απο 2 ημέρες δημιουργούν το πρόβλημα ??

εγω υποψιάζομαι μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον υπολογιστή του BRC και χάνει τις ρυθμίσεις του.
Panso
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 27 Απρ, 2019 09:48

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό Tasos19s » Σάβ 27 Απρ, 2019 21:33

Την λύση Πλήρωσε και άλλαζε ανταλλακτικά μέχρι να βρεις το πρόβλημα εγώ δεν την βλέπω σωστή
Πολλαπλασιαστές μπουζί και λοιπά θα είχαν θέματα και στη βενζίνη όχι μόνο στο αέριο

Εάν είναι όπως τα λες ακριβώς τότε ναι φαίνεται σαν κάποια δυσλειτουργία του εγκεφάλου
Και μπεκ όμως όπως είπαν και παραπάνω μπορεί να είναι γιατί σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών έχεις θέμα
Ίσως καμιά τάση της μπαταρίας;;;
Tasos19s
 
Δημοσιευσεις: 39
Εγγραφή: Τετ 24 Απρ, 2019 00:26

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 27 Απρ, 2019 22:22

Panso έγραψε:Δεν νομίζω οτι υπάρχει θέμα εγκατάστασης, όσοι μηχανικοί έχουν ασχοληθεί με το πρόβλημα μου είπαν οτι η εγκατάσταση είναι καλή, άλλωστε δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα για 6 χρόνια, κανένα,
για τα μπεκ του υγραερίου δεν έχω άποψη, πως είναι όμως δυνατόν το αμάξι να λειτουργεί σωστά για 2 ημέρες (μετά απο κάθε επέμβαση) και μετά να επανέρχεται?? τα μπεκ λειτουργούν σωστά και μετά απο 2 ημέρες δημιουργούν το πρόβλημα ??

εγω υποψιάζομαι μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον υπολογιστή του BRC και χάνει τις ρυθμίσεις του.
Για brc έχω ακούσει ότι κορυφή είναι ο Χρήστος στη lpgas στο Πειραιά. Έχεις πάει εκει?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1385
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 28 Απρ, 2019 07:30

Δεν σου έχει πει κανείς για δυσλειτουργία εγκεφάλων;;;;;;
Εγώ είχα πρόβλημα στην εκκίνηση με βενζίνη.Το έψαξα αρκετό καιρό αρκετές ρυθμίσεις κινούμενο - σταματημένο ένας πολλαπλασιαστή που δεν έφταιγε και τελικά λύθηκε όταν από μόνος μου αποφάσισα και άλλαξα εγκέφαλο υγραερίου.
Όλα τέλεια.
Ευτυχώς γιατί και καπάκι μηχανής ήμουν έτοιμος να βγάλω και μετά από σχεδόν 30.000 χιλιόμετρα από την αλλαγή και συνολικά 147.000 με υγραέριο όλα λειτουργούν τέλεια.
Δεν λέω ότι έχεις το ίδιο πρόβλημα αλλά ας το βάλουν και αυτό στην εξίσωση.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) και 154.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1796
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό ppd » Δευτ 29 Απρ, 2019 11:29

Panso έγραψε:Σε σύνδεση με τον χρήστη profitiss αντιμετωπίζω σχεδόν το ίδιο πρόβλημα και εξηγώ,

Οδηγώ Citroen C3 1.6 XTR 2006 στο οποίο εγκαταστάθηκε, το 2012, σύστημα LPG BRC απο εξουσιοδοτημένη μονάδα Citroen,
το όχημα λειτούργησε κανονικά και εντελώς απροβλημάτιστα μέχρι τον Σεπτέμβρη 2018 όπου επιστρέφοντας απο ταξίδι και ύστερα απο εναν απλό ανεφοδιασμό καυσίμου παρουσιάστηκε η εξής δυσλειτουργία :

στην εκκίνηση, και μόνο στην χρήση αερίου, μέχρι 1600 - 1800 rpm ο κινητήρας
παρουσιάζει διακοπές (δυνατό κλώτσημα) και μετά απο αυτό το φάσμα των στροφών λειτουργεί κανονικά,

το πρόβλημα παρουσιάζεται ανεξαρτήτως θερμοκρασίας κινητήρα και μπορείς μερικώς να το ελέγξεις με την χρήση του πετάλ αλλά αυτό είναι κουραστικό και δεν πετυχαίνει πάντα,
Εχουν γίνει οι εξής ενέργειες :
1. αλλαγή μπουζί, το πρόβλημα επανήρθε μετά απο δυο ημέρες χρήσης
2. αλλαγή πολλαπλασιαστή, το πρόβλημα επανήρθε μετά απο 10 ημέρες χρήσης
3. αλλαγές χαρτογράφησης του συστήματος, το πρόβλημα επανέρχεται πάντα σε διάστημα δυο ημερών

Υπο την καθοδήγηση ενος μηχανικού το όχημα μεταφέρθηκε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BRC στην Λ. Αθηνών όπου συμπτωματικά παρευρέθηκε Ιταλός μηχανικός της BRC ο οποίος ήρθε στην Αθήνα για τεχνική ενημέρωση των Ελλήνων συνεργατών και επι την ευκαιρία ασχολήθηκε ο ίδιος με το θέμα του αυτοκινήτου,
το όχημα παρέμεινε στην BRC για τρείς ημέρες και ενημερώθηκα απο τον μηχανικό μου οτι ήταν θέμα ρύθμισης του χάρτη και το πρόβλημα, σύμφωνα με τον Ιταλό μηχανικό, λύθηκε,

αντιλαμβάνεστε την εξέλιξη, η βλάβη επανήρθε ατόφια μετά απο δυο ημέρες και πλέον υπάρχει εκνευρισμός, κόπωση και απογοήτευση, εχω δαπανήσει εως τώρα περίπου 300€ και ενημερώθηκα οτι το θέμα το γνωρίζει και ο αντιπρόσωπος της BRC στην Ελλάδα κ. Βαλέριος με τον οποίο προσπαθώ να επικοινωνήσω χωρίς επιτυχία μέχρι σήμερα,

όποιος φίλος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα θα τον παρακαλούσα να με συμβουλέψει, να υπενθυμίσω οτι αυτή η συμπεριφορά αντιμετωπίζεται μόνο στην λειτουργία υγραερίου.




Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και ενώ ο εγκαταστατης μου έλεγε ότι είναι πολλαπλασιαστής, δεν τον άλλαζα γτ έχει 160ευρώ και όλοι έλεγαν ότι αν στη βενζίνη δουλεύει καλά τότε θα έπρεπε και στο υγραέριο. Δηλαδή είτε δουλεύει είτε δεν δουλεύει, δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση.
Έπειτα από αλλαγή μπουζι κ διάφορες ρυθμίσεις είπα θα αλλάξω πολλαπλασιαστή και αν δεν είναι αυτό θα πω στον εγκαταστατη να το ξηλώσει και θα έπαιρνα τα χρήματα πίσω όντας μέσα στην εγγύηση.
Τελικά ο εγκαταστατης είχε δίκιο. Αλλάξαμε πολλαπλασιαστή κ 40.000χλμ μετά το αυτοκίνητο δουλεύει ιδανικά.
Πολλαπλασιστη πήρα μέσα από την citroen και όχι aftermarket για το λόγο ότι πολλές φορές αυτά βγαίνουν ελαττωματικά με αποτέλεσμα να μην δουλεύουν στο υγραέριο καλά. Αυτό που θέλω να πω είναι: 1) αν έβαλες aftermarket τότε κοίτα να βάλεις πάνω κάποιον γνήσιο να το δοκιμάσεις και 2) υπάρχει περίπτωση αστοχίας υλικού ακόμα και σε γνήσια. Οπότε βρες ένα πολλαπλασιαστή γνήσιο και δοκίμασε τον πάνω στο δικό σου αυτοκίνητο, αν δουλέψει πήγαινε με την απόδειξη και ζητά έναν άλλον από εκεί που το αγόρασες.
Επιμένω ότι το πρόβλημα είναι αυτό, έχουμε και το ίδιο μοτέρ.
xsara II 16v optima nano 50k km lpg
sirion II 16v avance 32 5k km lpg
z3 24v N.I.G.S. 45k km lpg
ppd
 
Δημοσιευσεις: 44
Εγγραφή: Δευτ 27 Μαρ, 2017 00:13
Τοποθεσία: Varkiza

Re: Διακοπές του κινητήρα στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό Panso » Τρί 30 Απρ, 2019 00:18

εγω υποψιάζομαι μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον υπολογιστή του BRC και χάνει τις ρυθμίσεις του.[/quote]Για brc έχω ακούσει ότι κορυφή είναι ο Χρήστος στη lpgas στο Πειραιά. Έχεις πάει εκει?

Οχι φίλε δεν έχω πάει, αλλά εδώ μιλάμε οτι ασχολήθηκε τεχνικός της BRC σπο Ιταλία, τι καλύτερο να βρείς στην Ελλάδα ??
Panso
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 27 Απρ, 2019 09:48

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 35 επισκέπτες