Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μειωμενη ισχυς

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό bananas » Τετ 18 Σεπ, 2019 15:33

Καλησπερα νεος στο team. Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα αμεσως μετα την εγκατασταση συστηματος υγραεριου. Το αμαξι ειναι περιπου 10-15 αλογα κατω σε σχεση με τη βενζινη. Πιο νοχελικο σε ολο του το φασμα με ΤΡΟΜΕΡΑ εμφανες αποτελεσμα σε ταξιδι φορτωμενο με AC. Συγκεκριμενα με 6η στο ταξιδι με το υγραεριο ηθελε κατεβασμα για να κρατησω σταθερα χλμ, με το που το γυρναω βενζινη γεμιζει ΚΑΝΟΝΙΚΑ την 5η και κραταει την 6η. Επανειλλημενη δοκιμη (1000χλμ ταξιδι). Ιδιο οδοστρωμα ιδια κλιση ιδιο φορτιο ΑΚΡΙΒΩΣ με βενζινη ΑΙΣΘΗΤΑ πιο δυνατο και ροπατο ενω με το γκαζι νοχελικο και ΒΑΡΥ... Ο εγκαταστατης δε με κερδιζει στο οτι ΞΕΡΕΙ τι πρεπει να κανει. Εχω παει ηδη 3 φορες ΜΕΤΑ την εγκατασταση. Ειδικα βασιζομενος στα λεγομενα του (απλο αμαξι ειναι ατμοσφαιρικο, η αυτορυθμιση δουλευει 99% ενταξει) και αλλα μπλα μπλα μπλα μα τελικα το αμαξι ΔΕΝ παει.
Ακουω γνωμες
bananas
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 18 Σεπ, 2019 14:21

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό kostasgtc13 » Τετ 18 Σεπ, 2019 15:43

Αλλαξε εγκαταστατη αμέσως !! Τι μαρκα ειναι το αμαξι και τι μαρκα το αεριο???

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
kostasgtc13
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2018 15:50

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό bananas » Τετ 18 Σεπ, 2019 15:58

Ναι να αλλαξω εγκαταστατη ειναι προφανες. Ομως βασικα θελω να μαθω προς τα που πρεπει να κινηθω οσον αφορα το troubleshooting. Punto 1.4, εγκαταστατη προτιμω να μην αναφερω ακομα
bananas
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 18 Σεπ, 2019 14:21

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό kostasgtc13 » Τετ 18 Σεπ, 2019 16:20

bananas έγραψε:Ναι να αλλαξω εγκαταστατη ειναι προφανες. Ομως βασικα θελω να μαθω προς τα που πρεπει να κινηθω οσον αφορα το troubleshooting. Punto 1.4, εγκαταστατη προτιμω να μην αναφερω ακομα
Ρυθμίση στο δρομο φιλε μου!! Αν δεν στρωσει κ μ αυτο τοτε ειναι κατι αλλο!! Αλλα ξεκινα μ'αυτο!!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
kostasgtc13
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2018 15:50

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 18 Σεπ, 2019 16:37

bananas έγραψε:Καλησπερα νεος στο team. Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα αμεσως μετα την εγκατασταση συστηματος υγραεριου. Το αμαξι ειναι περιπου 10-15 αλογα κατω σε σχεση με τη βενζινη. Πιο νοχελικο σε ολο του το φασμα με ΤΡΟΜΕΡΑ εμφανες αποτελεσμα σε ταξιδι φορτωμενο με AC. Συγκεκριμενα με 6η στο ταξιδι με το υγραεριο ηθελε κατεβασμα για να κρατησω σταθερα χλμ, με το που το γυρναω βενζινη γεμιζει ΚΑΝΟΝΙΚΑ την 5η και κραταει την 6η. Επανειλλημενη δοκιμη (1000χλμ ταξιδι). Ιδιο οδοστρωμα ιδια κλιση ιδιο φορτιο ΑΚΡΙΒΩΣ με βενζινη ΑΙΣΘΗΤΑ πιο δυνατο και ροπατο ενω με το γκαζι νοχελικο και ΒΑΡΥ... Ο εγκαταστατης δε με κερδιζει στο οτι ΞΕΡΕΙ τι πρεπει να κανει. Εχω παει ηδη 3 φορες ΜΕΤΑ την εγκατασταση. Ειδικα βασιζομενος στα λεγομενα του (απλο αμαξι ειναι ατμοσφαιρικο, η αυτορυθμιση δουλευει 99% ενταξει) και αλλα μπλα μπλα μπλα μα τελικα το αμαξι ΔΕΝ παει.
Ακουω γνωμες
Κάτι παρόμοιο είχα και εγώ στις αρχές σε Honda Accord με συστημα Lovato.
Θα σε ρωτήσω , το αμάξι πριν το υγραέριο δούλευε σωστά στην βενζίνη ;
Μήπως είχε κάποιο θέμα στη βενζίνη ;
Μπουζί και μπουζοκαλωδια σε τι κατάσταση είναι όπως και φίλτρο αέρα ;
Το αμάξι πως το ρυθμισε ;
Εάν το ρυθμισε μόνο με αυτορύθμιση και στο ρελαντί είναι και άσχετος και λάθος η ρύθμιση του.
Το αμάξι πρέπει να βγει εν κινήσει και να ρυθμιστεί με φορτίο (δηλαδή φώτα , a/c αναμενο ) στο δρόμο.
Εγώ βρήκα άλλο εγκατάστατη ασχολήθηκε ο άνθρωπος 2 ημέρες και το αμάξι πήγαινε ίσως λίγο καλύτερα σε σύγκριση με τη βενζινη.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1079
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό bananas » Τετ 18 Σεπ, 2019 20:22

Μονο μαλακιζεται λιγο στο ρελαντι αλλα στη βενζινη και δουλευε και δουλευει ΣΩΣΤΑ.
bananas
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 18 Σεπ, 2019 14:21

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 19 Σεπ, 2019 10:54

bananas έγραψε:Μονο μαλακιζεται λιγο στο ρελαντι αλλα στη βενζινη και δουλευε και δουλευει ΣΩΣΤΑ.
Αφού δουλεύει σωστά κοίτα το υγραέριο .
Καθάρισε και τη πεταλούδα γκαζιού.
Δεν παίζει μόνο η ρύθμιση του συστήματος , αλλά και το μήκος των σωλήνων για τα μπεκ εάν έχει τρυπηθεί σωστά η εισαγωγή σου κ.λ.π
Πες του εγκατάστατη να το βγάλετε μαζί μια βόλτα στο δρόμο και να συνδέσει τον υπολογιστή στο υγραεριο

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1079
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό bananas » Πέμ 19 Σεπ, 2019 14:49

Επειδη τις εργασιες πλην του αεριου τις κανω μονος μου στο αμαξι, πεταλουδα ειναι οχι απλα πεντακαθαρη αλλα λες και βγηκε χθες απ το εργοστασιο, μπουζια καινουρια, πολλαπλασιαστες δε δειχνουν καποιο συμπτωμα και γενικα το κομματι lpg ειναι μαυρα μεσανυχτα στο μυαλο μου. Εχει καποιος απο εσας καποιο εγκαταστατη στο μυαλο του να μπορει να αναλαβει μια ρυθμιση με τον οποιο εχει μεινει απολυτα ικανοποιημενος;
bananas
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 18 Σεπ, 2019 14:21

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 19 Σεπ, 2019 15:13

bananas έγραψε:Επειδη τις εργασιες πλην του αεριου τις κανω μονος μου στο αμαξι, πεταλουδα ειναι οχι απλα πεντακαθαρη αλλα λες και βγηκε χθες απ το εργοστασιο, μπουζια καινουρια, πολλαπλασιαστες δε δειχνουν καποιο συμπτωμα και γενικα το κομματι lpg ειναι μαυρα μεσανυχτα στο μυαλο μου. Εχει καποιος απο εσας καποιο εγκαταστατη στο μυαλο του να μπορει να αναλαβει μια ρυθμιση με τον οποιο εχει μεινει απολυτα ικανοποιημενος;
Τι σύστημα φοράει και σε ποια περιοχή είσαι ;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1079
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Μειωμενη ισχυς

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Πέμ 19 Σεπ, 2019 18:12

Καλησπέρα.
Το "αυρορύθμιση => autocalibration => δεν έχει ρυθμιστεί το αυτοκίνητο όπως πρέπει.
Επειδή κινδυνεύεις από πτωχό μείγμα ή θα κάτσει ο εγκαταστάτης να κάνει την ρύθμιση στον δρόμο παρέα με το laptop όπως επιβάλλεται σε μια ορθή εγκατάσταση υγραερίου ή βρες σύντομα άλλον εγκαταστάτη, καθώς ο συγκεκριμένος δεν είναι γνώστης.
bananas έγραψε:Καλησπερα νεος στο team. Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα αμεσως μετα την εγκατασταση συστηματος υγραεριου. Το αμαξι ειναι περιπου 10-15 αλογα κατω σε σχεση με τη βενζινη. Πιο νοχελικο σε ολο του το φασμα με ΤΡΟΜΕΡΑ εμφανες αποτελεσμα σε ταξιδι φορτωμενο με AC. Συγκεκριμενα με 6η στο ταξιδι με το υγραεριο ηθελε κατεβασμα για να κρατησω σταθερα χλμ, με το που το γυρναω βενζινη γεμιζει ΚΑΝΟΝΙΚΑ την 5η και κραταει την 6η. Επανειλλημενη δοκιμη (1000χλμ ταξιδι). Ιδιο οδοστρωμα ιδια κλιση ιδιο φορτιο ΑΚΡΙΒΩΣ με βενζινη ΑΙΣΘΗΤΑ πιο δυνατο και ροπατο ενω με το γκαζι νοχελικο και ΒΑΡΥ... Ο εγκαταστατης δε με κερδιζει στο οτι ΞΕΡΕΙ τι πρεπει να κανει. Εχω παει ηδη 3 φορες ΜΕΤΑ την εγκατασταση. Ειδικα βασιζομενος στα λεγομενα του (απλο αμαξι ειναι ατμοσφαιρικο, η αυτορυθμιση δουλευει 99% ενταξει) και αλλα μπλα μπλα μπλα μα τελικα το αμαξι ΔΕΝ παει.
Ακουω γνωμες
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
20.000+ χλμ 104.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 69
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες