Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Δευτ 14 Οκτ, 2019 16:05

Καλησπέρα σε όλους,

Αρχικά να σας πω ότι αυτό το forum με έσωσε, γιατί βρέθηκα στη κατοχή μου με ένα αυτοκίνητο με αέριο καθώς έχασα τον πατέρα μου ξαφνικά.
Δεν είχα ξανά ποτέ αέριο, δεν ήθελα να βάλω σε αμαξι αέριο, ωστόσο με το Hyundai γλυκαθηκα και ψάχνοντας να μάθω για αέριο προφανώς βγήκα σε εσάς και με τις εμπειρίες σας και τις γνώσεις σας με βοηθήσατε πολύ.
Για την ιστορία είμαι μηχανολόγος μηχανικός ΤΕ και εργάζομαι σε συντήρηση σε μεγάλη βιομηχανία όποτε το να κατανοήσω το μηχανολογικό μέρος μιας μηχανής είναι κάτι σχετικά εύκολο για εμένα.

Πάμε στην ουσία τώρα.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Hyundai i30 1.4 του 2010 με 77.000 και έχει αέριο απο τα 20-30χιλ χιλιόμετρα. Το σύστημα LPG είναι της Lovato το Smart Exr.

Όλα καλα, έκανε το σερβις του στα 70000χλμ συν αλλαγή λαδιού και φίλτρο λαδιού για τον κινητήρα.
Αλλαγή μπουζι, φίλτρο εισαγωγής έκανε στα 50.000 άγνωστο τι μπήκε τότε γιατί δεν ήταν στη κατοχή μου και δεν πρόλαβα να μιλήσω με τον πατέρα μου.

Στα 76000 άρχισε να εμφανίζει ένα τρανταγμα στο πρώτο μιζαρισμα, μόνο στο πρώτο. Αν έπαιρνε το αυτοκίνητο μπροστά και μετά το έσβηνα δεν είχε θέμα. Και κάποιες φορές έπαιρνε αλλα ρεταριζε πολυ χαμηλά στις στροφές.
Άλλαξα φίλτρο βενζίνης (μέσα στο ρεζερβουάρ το κεντρικό) και Γιατί είχα 76000χλμ και Γιατί μου έδινε την εντύπωση ότι δε τροφοδοτουνταν σωστά.

Χθες και προχθές όμως έγινε το κάτι διαφορετικό.
Προχθές το βράδυ (θερμοκρασία περιβάλλοντος 17) ξεκινώντας από σινδο για να παω σπίτι στην φάση περίπου της αλλαγής εμφάνισε check engine (αναβοσνηνε) έκανε κάτι μπερδεματα το αμαξι, σταμάτησα στην άκρη, έσβησα, ξαναεβαζα όλα οκ.

Χθες όμως το βράδυ πάλι ίδια τοποθεσία (σινδος=υγρασια) και ίδια θερμοκρασία, πάλι στην αλλαγή έκανε μπέρδεμα, επεσε πάρα πολυ η απόδοση του κινητήρα. Σταμάτησα, έσβησα, ξανά μπροστα ξανά λαμπακι. Ξανά και ξανά και ξανα σταμάτα ξεκινα.
Το λαμπακι έμεινε, πήγα σήμερα να το δω το πρωί και εμφάνισε Misfire Cylinder 4.

Να σας πω προκαταβολικά είδα τα άλλα θέματα Αλλά απο ένα σημείο και μετά δεν έβγαζα άκρη.
Το πρόβλημα στην εκκίνηση συνεχίζεται κανονικά και μετά την αλλαγή φίλτρου βενζίνης.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση δωθει.
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 14 Οκτ, 2019 16:22

dimitrisskr έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,

Αρχικά να σας πω ότι αυτό το forum με έσωσε, γιατί βρέθηκα στη κατοχή μου με ένα αυτοκίνητο με αέριο καθώς έχασα τον πατέρα μου ξαφνικά.
Δεν είχα ξανά ποτέ αέριο, δεν ήθελα να βάλω σε αμαξι αέριο, ωστόσο με το Hyundai γλυκαθηκα και ψάχνοντας να μάθω για αέριο προφανώς βγήκα σε εσάς και με τις εμπειρίες σας και τις γνώσεις σας με βοηθήσατε πολύ.
Για την ιστορία είμαι μηχανολόγος μηχανικός ΤΕ και εργάζομαι σε συντήρηση σε μεγάλη βιομηχανία όποτε το να κατανοήσω το μηχανολογικό μέρος μιας μηχανής είναι κάτι σχετικά εύκολο για εμένα.

Πάμε στην ουσία τώρα.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Hyundai i30 1.4 του 2010 με 77.000 και έχει αέριο απο τα 20-30χιλ χιλιόμετρα. Το σύστημα LPG είναι της Lovato το Smart Exr.

Όλα καλα, έκανε το σερβις του στα 70000χλμ συν αλλαγή λαδιού και φίλτρο λαδιού για τον κινητήρα.
Αλλαγή μπουζι, φίλτρο εισαγωγής έκανε στα 50.000 άγνωστο τι μπήκε τότε γιατί δεν ήταν στη κατοχή μου και δεν πρόλαβα να μιλήσω με τον πατέρα μου.

Στα 76000 άρχισε να εμφανίζει ένα τρανταγμα στο πρώτο μιζαρισμα, μόνο στο πρώτο. Αν έπαιρνε το αυτοκίνητο μπροστά και μετά το έσβηνα δεν είχε θέμα. Και κάποιες φορές έπαιρνε αλλα ρεταριζε πολυ χαμηλά στις στροφές.
Άλλαξα φίλτρο βενζίνης (μέσα στο ρεζερβουάρ το κεντρικό) και Γιατί είχα 76000χλμ και Γιατί μου έδινε την εντύπωση ότι δε τροφοδοτουνταν σωστά.

Χθες και προχθές όμως έγινε το κάτι διαφορετικό.
Προχθές το βράδυ (θερμοκρασία περιβάλλοντος 17) ξεκινώντας από σινδο για να παω σπίτι στην φάση περίπου της αλλαγής εμφάνισε check engine (αναβοσνηνε) έκανε κάτι μπερδεματα το αμαξι, σταμάτησα στην άκρη, έσβησα, ξαναεβαζα όλα οκ.

Χθες όμως το βράδυ πάλι ίδια τοποθεσία (σινδος=υγρασια) και ίδια θερμοκρασία, πάλι στην αλλαγή έκανε μπέρδεμα, επεσε πάρα πολυ η απόδοση του κινητήρα. Σταμάτησα, έσβησα, ξανά μπροστα ξανά λαμπακι. Ξανά και ξανά και ξανα σταμάτα ξεκινα.
Το λαμπακι έμεινε, πήγα σήμερα να το δω το πρωί και εμφάνισε Misfire Cylinder 4.

Να σας πω προκαταβολικά είδα τα άλλα θέματα Αλλά απο ένα σημείο και μετά δεν έβγαζα άκρη.
Το πρόβλημα στην εκκίνηση συνεχίζεται κανονικά και μετά την αλλαγή φίλτρου βενζίνης.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση δωθει.
Κλείσε τη παροχή του υγραεριου από τη δεξαμενή και δουλεψε το με βενζίνη μερικά χιλιόμετρα
Μήπως κάποιο μπεκ υγραεριου , έχει θέμα και όσο κάθεται το αμάξι σβηστό γεμίζει ο θάλαμος καύσης.
Έπειτα σύνδεσε το σε διαγνωστικό να δεις εάν έχει καταγράψει βλάβες και τέλος κάνε και ένα έλεγχο διακενων βαλβίδων να τα συγκρίνεις με το κατασκευαστή.
Επιπλέον δες και τα μπουζοκαλωδια του
δεν ξέρω τι είδους ανάφλεξη έχει το συγκεκριμένο.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1073
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Δευτ 14 Οκτ, 2019 20:27

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση.

Τι εννοείς με το "δε ξέρω τι είδους ανάφλεξη"; κλασικό μπουζι νομίζω. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ δε το χω ψάξει ποτέ, τώρα βγήκε θέμα. Αλλά από ότι είδα σε καταστήματα με ανταλλακτικά είναι το κλασικό μπουζι - πολλαπλασιαστής (ατομικός για κάθε μπουζι) και μπουζοκαλωδιο.

Το θεμα είναι ότι και τις δύο φορες που το έκανε δούλευε ώρα σε βενζίνη. Και το θέμα με το λαμπακι έγινε ακριβώς στη φάση της αλλαγής. Σε μιάμιση ώρα θα βάλω μπροστά πάλι, να δούμε τι γίνεται.
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Δευτ 14 Οκτ, 2019 22:35

Μόλις γύρισα. Το αυτοκίνητο όντως κινούνταν μόνο με βενζίνη από το πρωί.
Με το που έκανα αλλαγή σε αέριο απευθείας χτύπαγε το check engine και αναβοσβηνε. Μόλις το γύριζα σε βενζίνη ξανά όλα εντάξει...

Οπότε κάτι παίζει απο κει. Ελπίζω όντως να είναι η μπεκιερα...
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 14 Οκτ, 2019 22:52

dimitrisskr έγραψε:Μόλις γύρισα. Το αυτοκίνητο όντως κινούνταν μόνο με βενζίνη από το πρωί.
Με το που έκανα αλλαγή σε αέριο απευθείας χτύπαγε το check engine και αναβοσβηνε. Μόλις το γύριζα σε βενζίνη ξανά όλα εντάξει...

Οπότε κάτι παίζει απο κει. Ελπίζω όντως να είναι η μπεκιερα...
Να πας να στο συνδέσει ο εγκαταστάτης στο υπολογιστή το εγκέφαλο υγραεριου ίσως έχει καταγράψει και βλάβη.
Να μάθεις και εάν ο κινητήρας σου εχει μηχανικές βαλβίδες και να κάνεις έλεγχο διακενων εάν ειναι
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1073
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Τρί 15 Οκτ, 2019 01:01

Έγινε! Θα κλείσω άμεσα ραντεβού και επανέρχομαι με νέα!
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Πέμ 17 Οκτ, 2019 09:58

Όντως ήταν το μπεκ υγραερίου του 4ου κυλίνδρου. Αστοχία μου είπε. Αλλαχθηκε. Το θέμα είναι ότι στις ρυθμίσεις δεν είχε να ψεκάζει με βενζίνη ο προηγούμενος μάστορας.

Κάτι που με σοκαρε αρκετά... Έγινε κι αυτό! Όλα καλα! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 17 Οκτ, 2019 10:26

dimitrisskr έγραψε:Όντως ήταν το μπεκ υγραερίου του 4ου κυλίνδρου. Αστοχία μου είπε. Αλλαχθηκε. Το θέμα είναι ότι στις ρυθμίσεις δεν είχε να ψεκάζει με βενζίνη ο προηγούμενος μάστορας.

Κάτι που με σοκαρε αρκετά... Έγινε κι αυτό! Όλα καλα! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές
Ωραία , ρώτησες τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας σου ;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1073
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Misfire cylinder 4... Και Έχω φάει μπέρδεμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Πέμ 17 Οκτ, 2019 18:32

Μηχανικές. Θα χρειαστούν μέτρηση
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες