Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Stag q-basic σε Hyundai i 20

Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό FiKiFiKi » Τετ 13 Νοέμ, 2019 18:31

Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.
FiKiFiKi
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Τρί 14 Φεβ, 2012 04:04

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 13 Νοέμ, 2019 18:38

FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό FiKiFiKi » Τετ 13 Νοέμ, 2019 18:48

meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
FiKiFiKi
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Τρί 14 Φεβ, 2012 04:04

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 13 Νοέμ, 2019 18:53

FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
Εγώ στο mazda 6 που το κοιτάω θα έβαζα το 4qbox plus με μπεκ Hana .
ή Europegas avance 32 με πνεύμονα tommaseto και μπεκ ξανά hana.
Απλώς το έχω καθυστερήσει επειδή το μαζεύω σε άλλα ζήτημα που παρουσιασε
Όποιος το αναλάβει αυτός να κάνει τη ρύθμιση .
Μην γίνεσαι μπαλάκι από τον έναν στο άλλο.
Πρέπει να μην παρατηρήσεις διαφορά.
Κάνε ένα τηλέφωνο στο Σαπούνα , είναι εξυπηρετικός

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 13 Νοέμ, 2019 18:53

FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
Εγώ στο mazda 6 που το κοιτάω θα έβαζα το 4qbox plus με μπεκ Hana .
ή Europegas avance 32 με πνεύμονα tommaseto και μπεκ ξανά hana.
Απλώς το έχω καθυστερήσει επειδή το μαζεύω σε άλλα ζήτημα που παρουσιασε
Όποιος το αναλάβει αυτός να κάνει τη ρύθμιση .
Μην γίνεσαι μπαλάκι από τον έναν στο άλλο.
Πρέπει να μην παρατηρήσεις διαφορά.
Κάνε ένα τηλέφωνο στο Σαπούνα , είναι εξυπηρετικός (και ρώτησε τον για τη μονάδα ελέγχου)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 13 Νοέμ, 2019 18:53

FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
Εγώ στο mazda 6 που το κοιτάω θα έβαζα το 4qbox plus με μπεκ Hana .
ή Europegas avance 32 με πνεύμονα tommaseto και μπεκ ξανά hana.
Απλώς το έχω καθυστερήσει επειδή το μαζεύω σε άλλα ζήτημα που παρουσιασε
Όποιος το αναλάβει αυτός να κάνει τη ρύθμιση .
Μην γίνεσαι μπαλάκι από τον έναν στο άλλο.
Πρέπει να μην παρατηρήσεις διαφορά.
Κάνε ένα τηλέφωνο στο Σαπούνα , είναι εξυπηρετικός (και ρώτησε τον για τη μονάδα ελέγχου)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό FiKiFiKi » Τετ 13 Νοέμ, 2019 19:00

meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
Εγώ στο mazda 6 που το κοιτάω θα έβαζα το 4qbox plus με μπεκ Hana .
ή Europegas avance 32 με πνεύμονα tommaseto και μπεκ ξανά hana.
Απλώς το έχω καθυστερήσει επειδή το μαζεύω σε άλλα ζήτημα που παρουσιασε
Όποιος το αναλάβει αυτός να κάνει τη ρύθμιση .
Μην γίνεσαι μπαλάκι από τον έναν στο άλλο.
Πρέπει να μην παρατηρήσεις διαφορά.
Κάνε ένα τηλέφωνο στο Σαπούνα , είναι εξυπηρετικός (και ρώτησε τον για τη μονάδα ελέγχου)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε τι τιμές τα βρήκες;
Στο σαιτ του πάντως που κοίταξα έχει στις περιγραφές κείμενα μεταφρασμένα με google translate και δεν βγάζω άκρη...
FiKiFiKi
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Τρί 14 Φεβ, 2012 04:04

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 13 Νοέμ, 2019 19:03

FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
Εγώ στο mazda 6 που το κοιτάω θα έβαζα το 4qbox plus με μπεκ Hana .
ή Europegas avance 32 με πνεύμονα tommaseto και μπεκ ξανά hana.
Απλώς το έχω καθυστερήσει επειδή το μαζεύω σε άλλα ζήτημα που παρουσιασε
Όποιος το αναλάβει αυτός να κάνει τη ρύθμιση .
Μην γίνεσαι μπαλάκι από τον έναν στο άλλο.
Πρέπει να μην παρατηρήσεις διαφορά.
Κάνε ένα τηλέφωνο στο Σαπούνα , είναι εξυπηρετικός (και ρώτησε τον για τη μονάδα ελέγχου)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε τι τιμές τα βρήκες;
Στο σαιτ του πάντως που κοίταξα έχει στις περιγραφές κείμενα μεταφρασμένα με google translate και δεν βγάζω άκρη...
Από 850 € με obd εγκεφαλο hana μπεκ .
Πάρε τώρα που γυρίζει και ένα καλώδιο επικοινωνιας γνήσιο να το έχεις

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 13 Νοέμ, 2019 19:06

FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
Εγώ στο mazda 6 που το κοιτάω θα έβαζα το 4qbox plus με μπεκ Hana .
ή Europegas avance 32 με πνεύμονα tommaseto και μπεκ ξανά hana.
Απλώς το έχω καθυστερήσει επειδή το μαζεύω σε άλλα ζήτημα που παρουσιασε
Όποιος το αναλάβει αυτός να κάνει τη ρύθμιση .
Μην γίνεσαι μπαλάκι από τον έναν στο άλλο.
Πρέπει να μην παρατηρήσεις διαφορά.
Κάνε ένα τηλέφωνο στο Σαπούνα , είναι εξυπηρετικός (και ρώτησε τον για τη μονάδα ελέγχου)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε τι τιμές τα βρήκες;
Στο σαιτ του πάντως που κοίταξα έχει στις περιγραφές κείμενα μεταφρασμένα με google translate και δεν βγάζω άκρη...
Από 850 € με obd εγκεφαλο hana μπεκ τα χρυσά .
Πάρε τώρα που γυρίζει και ένα καλώδιο επικοινωνιας γνήσιο να το έχεις σε όποιο σύστημα καταλήξεις .

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Stag q-basic σε Hyundai i 20

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 13 Νοέμ, 2019 19:06

FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:
meletis έγραψε:
FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;

Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;

Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.


Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μελέτη σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!
Μπεκ βάζει τα AC W02 τα οποία είναι μεν ηλεκτροβαλβίδας αλλά "πλησιάζουν" τα τύπου βενζίνης. Για hana ζητάει έξτρα 120€ αν δεν κάνω λάθος. Πνεύμονας θα μπει λογικά αυτός που δίνει στο πακέτο η stag.
Εμένα με προβληματίζει αν ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό και με βάση το φορτίο και αν πρέπει να βάλω εγκέφαλο με σύνδεση obd για μικροδιορθώσεις του μίγματος ή είναι overkill.
Για τη ρύθμιση στο δρόμο θα πρέπει να του ζαλίσω τα @@ για να το βγάλει έξω ή να πληρώσω κάποιον άλλο μάστορα από τους "διάσημους" στη Θεσσαλονίκη...
Εγώ στο mazda 6 που το κοιτάω θα έβαζα το 4qbox plus με μπεκ Hana .
ή Europegas avance 32 με πνεύμονα tommaseto και μπεκ ξανά hana.
Απλώς το έχω καθυστερήσει επειδή το μαζεύω σε άλλα ζήτημα που παρουσιασε
Όποιος το αναλάβει αυτός να κάνει τη ρύθμιση .
Μην γίνεσαι μπαλάκι από τον έναν στο άλλο.
Πρέπει να μην παρατηρήσεις διαφορά.
Κάνε ένα τηλέφωνο στο Σαπούνα , είναι εξυπηρετικός (και ρώτησε τον για τη μονάδα ελέγχου)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε τι τιμές τα βρήκες;
Στο σαιτ του πάντως που κοίταξα έχει στις περιγραφές κείμενα μεταφρασμένα με google translate και δεν βγάζω άκρη...
Από 850 € με obd εγκεφαλο hana μπεκ τα χρυσά .
Πάρε τώρα που γυρίζει και ένα καλώδιο επικοινωνιας γνήσιο να το έχεις σε όποιο σύστημα καταλήξεις .

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Επόμενο

Επιστροφή στο Hyundai

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης