Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Τρί 19 Νοέμ, 2019 14:47

Μετά από πολύ καιρό, επιστρέφω με νέο πρόβλημα στο οποίο αδυνατεί να βρει λύση ο τεχνικός που έχει αναλάβει την συντήρηση του συστήματος υγραερίου. Το αυτοκίνητο είναι το Renault RX4, και το σύστημα είναι το Smart EXR της Lovato, με μπεκ Hana, τα οποία φορέθηκαν μετά την άρνηση του επίσημου εισαγωγέα - αντιπροσώπου να μου καλύψει την εγγύηση που υποτίθεται ότι είχα. Προσοχή, ακολουθεί... σεντόνι :-\

Με την αλλαγή στα μπεκ, έγινε νέα βαθμονόμηση, καθώς και αναβάθμιση του συστήματος με νεότερο firmware, και το αυτοκίνητο πραγματικά άλλαξε εντελώς συμπεριφορά, σίγουρα δούλευε πολύ καλύτερα από ότι με τα τετράγωνα μπεκ , και μάλιστα παρατήρησα μια μικρή αύξηση της αυτονομίας, βέβαια και αυτή θα μπορούσε να είναι αποτέλεσμα του ότι άλλαξα βενζινάδικο αναζητώντας ένα πρόβλημα που δεν λύθηκε ποτέ. Η ρύθμιση του συστήματος έγινε πιο διεξοδικά, με οδήγηση στο δρόμο, και παράλληλο έλεγχο του μείγματος μέσω του αισθητήρα λάμδα και του διαγνωστικού του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο. Το αποτέλεσμα ήταν να πλησιάσουμε χειροκίνητα τον χάρτη του αερίου σε εκείνον της βενζίνης προσπαθώντας πάντα να διατηρούμε χαμηλά την τιμή ρύθμισης μείγματος, όσο πιο κοντά στο ιδανικό γινόταν.

Περίπου ένα μήνα μετά άρχισε να εμφανίζεται στο ρελαντί ένα περίεργο φαινόμενο. Όταν έστριβα το τιμόνι αριστερά ή δεξιά, ή όταν πατούσα το γκάζι απότομα το αυτοκίνητο έκανε ένα μπέρδεμα σαν μπούκωμα (ή σαν έλλειψη καυσίμου το γιατί το αναφέρω αυτό θα το διαβάσετε στη συνέχεια) και κατόπιν ανέβαζε στροφές κανονικά. Όσο πιο κρύο το μοτέρ, τόσο πιο έντονο το "μπέρδεμα" Κάνοντας πιο πλούσιο το χάρτη στο ρελαντί (γι αυτό αναφέρω πιο πάνω ότι μπορεί να ήταν έλλειψη καυσίμου), καταφέραμε να καλύψουμε εν μέρη το πρόβλημα αυτό, για την ακρίβεια θα έλεγα ότι εξαφανίστηκε εντελώς, όταν συμπτωματικά έσπασε εντελώς και η βαλβίδα πίεσης του υδραυλικού τιμονιού, με αποτέλεσμα να μην στέλνει πια σήμα στην ECU. Στο πάτημα του γκαζιού βέβαια δεν "καθάρισε" 100% ποτέ, όμως ήταν ελάχιστα αντιληπτό.

Με την αντικατάσταση του πρεσοστάτη με καινούργιο γνήσιο ανταλλακτικό, το πρόβλημα επανήλθε και μάλιστα με άγριες διαθέσεις, έγινε πολύ πιο έντονο και όσο και να ρύθμιζε ο τεχνικός το μείγμα στο ρελαντί από κάποιο σημείο και μετά δεν υπήρχε καμία βελτίωση. Αναζητώντας την βλάβη έγιναν και άλλες εργασίες, όπως αντικατάσταση δυναμό, προσθήκη γειώσεων, αλλαγή τρόμπας υδραυλικού τιμονιού, δοκιμή με άλλες πεταλούδες γκαζιού, αλλαγή στα λάστιχα της εισαγωγής για την περίπτωση που τραβάει κάπου αέρα. Τελικά ενεργοποιήσαμε το linear autocalibration και μετά από κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη και μερικά με υγραέριο το σύστημα "ταίριαξε" μόνο του τους χάρτες βενζίνης και αερίου, επιστρέφοντας το ρελαντί σε πιο φτωχά μείγματα και φυσικά με το πρόβλημα να παραμένει.

Σ.Σ: Στη βενζίνη υπάρχει μια μικρή πτώση στροφών προφανώς όταν στρίβει το τιμόνι γιατί το φορτίο της τρόμπας "ζορίζει" τον κινητήρα. Όμως στο απότομο πάτημα του γκαζιού δεν αντιλαμβάνομαι κόμπιασμα - μπέρδεμα. Ούτε φαίνεται κάτι στο στροφόμετρο, ο κινητήρας ανταποκρίνεται αμέσως.

Τελικά: Αποσυνδέθηκε προσωρινά η βαλβίδα του πρεσοστάτη και τουλάχιστον στο στρίψιμο του τιμονιού το πρόβλημα λύθηκε. Δοκιμάστηκε και άλλη βαλβίδα υπό τον φόβο ελαττωματικού ανταλλακτικού όμως δεν άλλαξε τίποτα απολύτως. Έτσι δουλεύει το τελευταίο εξάμηνο.

Όμως: Αυτό ήταν καθαρά για να κρυφτεί το πραγματικό πρόβλημα κάτω από το χαλί, τις ημέρες που είχαμε άσχημο καιρό και χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος το απότομο πάτημα στο γκάζι έφερε ξανά στην επιφάνεια αυτό το κόμπιασμα - μπέρδεμα που είχαμε και πριν. Οπότε και για μία ακόμα φορά "φύγαμε" από το autocalibration και ανεβάσαμε τα μείγματα στο ρελαντί κάποιες μονάδες ακόμα ώστε να "κρυφτεί" και αυτό κάτω από το χαλί. Προφανώς αν συνδεθεί ο αισθητήρας πίεσης όλα βαίνουν προς το χειρότερο =))

Δεν ξέρω αν έχει συναντήσει κάποιος κάτι παρόμοιο, ο τεχνικός σήκωσε τα χέρια ψηλά και μου είπε ότι μάλλον θα πρέπει να ζήσω με αυτό, με παρέπεμψε μάλιστα σε άνθρωπο που ασχολείται αποκλειστικά με λοβάτο και ούτε εκείνος κατάφερε να μου βρει κάποια λύση (αρκέστηκε να κάνει μια αναβάθμιση firmware και καινούργιο autocalibration, ενώ μου είπε να δώσω άλλα 250 ευρώ για να βάλω μπεκ λοβάτο μήπως το πρόβλημα είναι από τα Hana).

Πλέον είμαι μόνος μου, γι αυτό οποιαδήποτε σκέψη είναι ευπρόσδεκτη.
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 19 Νοέμ, 2019 15:26

Πρέπει να κάνει ο εγκαταστατη σου δοκιμαστικές αλλαγες (πριν χρεωθείς την οριστική λύση, την οποία δεν πρέπει λόγο εγγύησης) να βάλει πάνω νέο πνευμονα και νέα μπεκ. Επίσης να τσεκαρει εκ νέου τα ακροφυσια παροχής των μπεκ , μήπως πρέπει να τα μικρυνει τα νούμερα λιγο η να τα μεγαλώσει .
Άμα υπάρχει πρόβλημα με κάποιο υλικό , ότι και να κάνει με το πρόγραμμα δεν στρώνει ,μόνο μπαλωνεται προσωρινά .

Μίλα με Γκολέμη από Τρίπολη που είναι ψαχουλας μέχρι αηδιας

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1432
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Τρί 19 Νοέμ, 2019 15:51

Δεν έχω πλέον εγγύηση έχει περάσει η διετία που έδιναν με το σύστημα. Που στην ουσία ούτε και αυτή η διετία υπήρξε επίσημα. Ο "ειδικός" που πήγα δεν δέχεται να δοκιμάσει μπεκ αν δεν τα αγοράσω πρώτα γιατί αν του ξεμείνουν δεν θα μπορεί να τα δώσει μεταχειρισμένα, χωρίς βέβαια να διευκρινίζει τι γίνεται στην περίπτωση που τα μπεκ αυτά δεν λύσουν το πρόβλημα.

Το autocalibration δείχνει ότι τα ακροφύσια είναι σωστά, και η πίεση στον πνεύμονα παραμένει σταθερή εκεί που είναι ρυθμισμένη σε όλο το φάσμα, τουλάχιστον έτσι έχει αποφανθεί ο τεχνικός που κουράρει το σύστημα το τελευταίο διάστημα. Αν κάτι θα μπορούσε να έχει σχέση με τον πνεύμονα θα ήταν πιθανώς οι θερμοκρασίες, που όμως και αυτές δείχνουν σωστές, μάλιστα μία απο τις δουλειές που κάναμε ήταν να τσεκαριστεί ενδελεχώς το σύστημα ψύξης μήπως τυχόν και δεν δούλευε σωστά και δεν έφτανε στις θερμοκρασίες που πρέπει ο πνευμονας. Είχα αναφέρει πιο πάνω ότι όσο το μοτέρ φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας το πρόβλημα γίνεται λιγότερο αντιληπτό, χωρίς όμως να εξαφανίζεται.

Θα μιλήσω με Γκολέμη αν μπορεί να βοηθήσει αν εξαντλήσω όλες τις πιθανότητες να βρω μια λύση μόνος μου.
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 19 Νοέμ, 2019 21:02

mitsikoulis έγραψε:Μετά από πολύ καιρό, επιστρέφω με νέο πρόβλημα στο οποίο αδυνατεί να βρει λύση ο τεχνικός που έχει αναλάβει την συντήρηση του συστήματος υγραερίου. Το αυτοκίνητο είναι το Renault RX4, και το σύστημα είναι το Smart EXR της Lovato, με μπεκ Hana, τα οποία φορέθηκαν μετά την άρνηση του επίσημου εισαγωγέα - αντιπροσώπου να μου καλύψει την εγγύηση που υποτίθεται ότι είχα. Προσοχή, ακολουθεί... σεντόνι :-\

Με την αλλαγή στα μπεκ, έγινε νέα βαθμονόμηση, καθώς και αναβάθμιση του συστήματος με νεότερο firmware, και το αυτοκίνητο πραγματικά άλλαξε εντελώς συμπεριφορά, σίγουρα δούλευε πολύ καλύτερα από ότι με τα τετράγωνα μπεκ , και μάλιστα παρατήρησα μια μικρή αύξηση της αυτονομίας, βέβαια και αυτή θα μπορούσε να είναι αποτέλεσμα του ότι άλλαξα βενζινάδικο αναζητώντας ένα πρόβλημα που δεν λύθηκε ποτέ. Η ρύθμιση του συστήματος έγινε πιο διεξοδικά, με οδήγηση στο δρόμο, και παράλληλο έλεγχο του μείγματος μέσω του αισθητήρα λάμδα και του διαγνωστικού του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο. Το αποτέλεσμα ήταν να πλησιάσουμε χειροκίνητα τον χάρτη του αερίου σε εκείνον της βενζίνης προσπαθώντας πάντα να διατηρούμε χαμηλά την τιμή ρύθμισης μείγματος, όσο πιο κοντά στο ιδανικό γινόταν.

Περίπου ένα μήνα μετά άρχισε να εμφανίζεται στο ρελαντί ένα περίεργο φαινόμενο. Όταν έστριβα το τιμόνι αριστερά ή δεξιά, ή όταν πατούσα το γκάζι απότομα το αυτοκίνητο έκανε ένα μπέρδεμα σαν μπούκωμα (ή σαν έλλειψη καυσίμου το γιατί το αναφέρω αυτό θα το διαβάσετε στη συνέχεια) και κατόπιν ανέβαζε στροφές κανονικά. Όσο πιο κρύο το μοτέρ, τόσο πιο έντονο το "μπέρδεμα" Κάνοντας πιο πλούσιο το χάρτη στο ρελαντί (γι αυτό αναφέρω πιο πάνω ότι μπορεί να ήταν έλλειψη καυσίμου), καταφέραμε να καλύψουμε εν μέρη το πρόβλημα αυτό, για την ακρίβεια θα έλεγα ότι εξαφανίστηκε εντελώς, όταν συμπτωματικά έσπασε εντελώς και η βαλβίδα πίεσης του υδραυλικού τιμονιού, με αποτέλεσμα να μην στέλνει πια σήμα στην ECU. Στο πάτημα του γκαζιού βέβαια δεν "καθάρισε" 100% ποτέ, όμως ήταν ελάχιστα αντιληπτό.

Με την αντικατάσταση του πρεσοστάτη με καινούργιο γνήσιο ανταλλακτικό, το πρόβλημα επανήλθε και μάλιστα με άγριες διαθέσεις, έγινε πολύ πιο έντονο και όσο και να ρύθμιζε ο τεχνικός το μείγμα στο ρελαντί από κάποιο σημείο και μετά δεν υπήρχε καμία βελτίωση. Αναζητώντας την βλάβη έγιναν και άλλες εργασίες, όπως αντικατάσταση δυναμό, προσθήκη γειώσεων, αλλαγή τρόμπας υδραυλικού τιμονιού, δοκιμή με άλλες πεταλούδες γκαζιού, αλλαγή στα λάστιχα της εισαγωγής για την περίπτωση που τραβάει κάπου αέρα. Τελικά ενεργοποιήσαμε το linear autocalibration και μετά από κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη και μερικά με υγραέριο το σύστημα "ταίριαξε" μόνο του τους χάρτες βενζίνης και αερίου, επιστρέφοντας το ρελαντί σε πιο φτωχά μείγματα και φυσικά με το πρόβλημα να παραμένει.

Σ.Σ: Στη βενζίνη υπάρχει μια μικρή πτώση στροφών προφανώς όταν στρίβει το τιμόνι γιατί το φορτίο της τρόμπας "ζορίζει" τον κινητήρα. Όμως στο απότομο πάτημα του γκαζιού δεν αντιλαμβάνομαι κόμπιασμα - μπέρδεμα. Ούτε φαίνεται κάτι στο στροφόμετρο, ο κινητήρας ανταποκρίνεται αμέσως.

Τελικά: Αποσυνδέθηκε προσωρινά η βαλβίδα του πρεσοστάτη και τουλάχιστον στο στρίψιμο του τιμονιού το πρόβλημα λύθηκε. Δοκιμάστηκε και άλλη βαλβίδα υπό τον φόβο ελαττωματικού ανταλλακτικού όμως δεν άλλαξε τίποτα απολύτως. Έτσι δουλεύει το τελευταίο εξάμηνο.

Όμως: Αυτό ήταν καθαρά για να κρυφτεί το πραγματικό πρόβλημα κάτω από το χαλί, τις ημέρες που είχαμε άσχημο καιρό και χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος το απότομο πάτημα στο γκάζι έφερε ξανά στην επιφάνεια αυτό το κόμπιασμα - μπέρδεμα που είχαμε και πριν. Οπότε και για μία ακόμα φορά "φύγαμε" από το autocalibration και ανεβάσαμε τα μείγματα στο ρελαντί κάποιες μονάδες ακόμα ώστε να "κρυφτεί" και αυτό κάτω από το χαλί. Προφανώς αν συνδεθεί ο αισθητήρας πίεσης όλα βαίνουν προς το χειρότερο =))

Δεν ξέρω αν έχει συναντήσει κάποιος κάτι παρόμοιο, ο τεχνικός σήκωσε τα χέρια ψηλά και μου είπε ότι μάλλον θα πρέπει να ζήσω με αυτό, με παρέπεμψε μάλιστα σε άνθρωπο που ασχολείται αποκλειστικά με λοβάτο και ούτε εκείνος κατάφερε να μου βρει κάποια λύση (αρκέστηκε να κάνει μια αναβάθμιση firmware και καινούργιο autocalibration, ενώ μου είπε να δώσω άλλα 250 ευρώ για να βάλω μπεκ λοβάτο μήπως το πρόβλημα είναι από τα Hana).

Πλέον είμαι μόνος μου, γι αυτό οποιαδήποτε σκέψη είναι ευπρόσδεκτη.
Eιχα και εγώ lovato easy fast βέβαια σε Honda.
Μετά τις 45000 αντικατεστησα τα μπεκ της Lovato.
Ο εγκαταστάτης (2ος ) που διόρθωσε και τη όλη ρύθμιση γιατί ο αρχικός το ρυθμιζε ρελαντί μου είπε βάλε τα Hana .
Έτσι και αλλιώς είχα βγει εκτός εγγύησης λόγω χιλιομετρων.
Έβαλα όντως τα Hana το ρυθμισαμε στο δρόμο το αμάξι δούλευε άριστα για 30.000.
Μετά άρχισε να με πετάει σε βενζίνη μόλις του παταγα τέρμα γκάζι και γενικά δεν δούλευε σωστά .
Πήγα στο εγκατάστατη.
Μας έβγαζε συνεχώς , σφάλμα αισθητήρας πίεσης .
Το αλλάζω με γνήσιο (που δεν είναι και φθηνός 110€) ξανά τα ίδια , μου λέει επειδή έχεις και 90.000 χιλιομετρα να δούμε και το πνευμονα σου , το ανοίγουμε βάζουμε νέο Κιτ επισκευής ξανά ρύθμιση και διορθώθηκε.
Δεν κράτησε για πολύ η χαρά άρχισε ξανά να πετάει σφάλμα πίεσης αισθητήρα.
Εν ολίγοις αφού ο άνθρωπος δεν έπαιρνε χρήματα , και έφτασα σε σημείο να το ξηλωσω , περάσαμε διάφορες εκδόσεις firmware και πιο παλιά και πιο καινούργια και με μια συγκεκριμένη έστρωσε , ώρες ατέλειωτες στο δρόμο και πραγματικά σπάσιμο νεύρων.
Μου είπε ότι του είχε ξανατυχει σε Lovato για το λόγο ότι με τα μπεκ άλλης εταιρείας , δεν μπορεί να τα υποστηρίξει δε ωμική αντίσταση και μετά από κάποιες ώρες λειτουργίας θέλει ξανά πέρασμα το firmware .
Μου είπε εν ολίγοις ότι τα Lovato ενώ έχουν καλό πνεύμονα , πονάνε στο θέμα των μπεκ και στο αισθητήρα πίεσης βγάζουν βλάβες.
Πάντως στο νέο αμάξι που πήρα έχω αποφασίσει να βάλω EuropeGas avance 32 με μπεκ Hana Gold (αυτά είχα κιόλας)
Αυτό που άξιζε να σημειώσω ήταν ότι η επίσημη αντιπροσωπεία με βοήθησε παρόλο που ήμουν εκτός εγγύησης , και δεν είχε αγοραστεί από αυτους (από το αρχικό εγκατάστατη), Αντιπροσωπεία είχε 3 , τώρα πλέον είναι μια επίσημη αντιπροσωπεία στη Φλώρινα .
Εγώ το είχα βάλει το 2016

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1073
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 20 Νοέμ, 2019 06:48

mitsikoulis έγραψε:Δεν έχω πλέον εγγύηση έχει περάσει η διετία που έδιναν με το σύστημα. Που στην ουσία ούτε και αυτή η διετία υπήρξε επίσημα. Ο "ειδικός" που πήγα δεν δέχεται να δοκιμάσει μπεκ αν δεν τα αγοράσω πρώτα γιατί αν του ξεμείνουν δεν θα μπορεί να τα δώσει μεταχειρισμένα, χωρίς βέβαια να διευκρινίζει τι γίνεται στην περίπτωση που τα μπεκ αυτά δεν λύσουν το πρόβλημα.

Το autocalibration δείχνει ότι τα ακροφύσια είναι σωστά, και η πίεση στον πνεύμονα παραμένει σταθερή εκεί που είναι ρυθμισμένη σε όλο το φάσμα, τουλάχιστον έτσι έχει αποφανθεί ο τεχνικός που κουράρει το σύστημα το τελευταίο διάστημα. Αν κάτι θα μπορούσε να έχει σχέση με τον πνεύμονα θα ήταν πιθανώς οι θερμοκρασίες, που όμως και αυτές δείχνουν σωστές, μάλιστα μία απο τις δουλειές που κάναμε ήταν να τσεκαριστεί ενδελεχώς το σύστημα ψύξης μήπως τυχόν και δεν δούλευε σωστά και δεν έφτανε στις θερμοκρασίες που πρέπει ο πνευμονας. Είχα αναφέρει πιο πάνω ότι όσο το μοτέρ φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας το πρόβλημα γίνεται λιγότερο αντιληπτό, χωρίς όμως να εξαφανίζεται.

Θα μιλήσω με Γκολέμη αν μπορεί να βοηθήσει αν εξαντλήσω όλες τις πιθανότητες να βρω μια λύση μόνος μου.
Άλλαξε τεχνικό. Δεν κανει. Δεν υπάρχει μαγαζί που να φέρει καινούρια μπεκ για δοκιμη και αν τελικά δεν φταινε αυτά και τα βγάλει, να μην μπορεί σε 1 το πολύ 2 μέρες να τα τοποθετήσει σε αμάξι ως νέα εγκατάσταση ή ως αντικατάσταση σε παλιά .

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1432
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Τετ 20 Νοέμ, 2019 10:39

meletis έγραψε:Eιχα και εγώ lovato easy fast βέβαια σε Honda.
Μετά τις 45000 αντικατεστησα τα μπεκ της Lovato.


Νομίζω ότι κάπου εκεί κοντά "έπεσαν" και τα δικά μου. Για την ακρίβεια μία από τις 4 ηλεκτροβαλβίδες σταματούσε να λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο ζεσταινόταν. Έτσι κάπως κατέληξα στα Hana στον τεχνικό που πήγαινε το αμάξι μέχρι και σήμερα και αφού ο ένας αντιπρόσωπος που έχει μείνει δεν δεχόταν να αλλάξει τα μπεκ βρίσκοντας συνεχώς δικαιολογίες γιατί το σύστημα είχε αγοραστεί από άλλον όταν ήταν τρεις. Τελικά βρήκε κάπου σε κάποιο σημείο σε πλαστικό τμήμα ένα σταμπαρισμένο μήνα του 2016 και μου είπε ότι ειμαι εκτός για λίγους μήνες και ότι είχε όλη την καλή διάθεση. (Το είδαμε) Μάλιστα ήταν τότε η μεταβατική περίοδος (μόλις είχε μείνει μόνος του). Δεν με βοήθησε καθόλου και γι αυτό ξενέρωσα πάρα πολύ με το θέμα της λοβάτο.


meletis έγραψε:Eιχα και εγώ lovato easy fast βέβαια σε Honda.
Μου είπε ότι του είχε ξανατυχει σε Lovato για το λόγο ότι με τα μπεκ άλλης εταιρείας , δεν μπορεί να τα υποστηρίξει δε ωμική αντίσταση και μετά από κάποιες ώρες λειτουργίας θέλει ξανά πέρασμα το firmware .
Μου είπε εν ολίγοις ότι τα Lovato ενώ έχουν καλό πνεύμονα , πονάνε στο θέμα των μπεκ και στο αισθητήρα πίεσης βγάζουν βλάβες.


Αυτό μου το είπε και εμένα ότι δηλαδή δεν έχει η λοβάτο επιλογή να βάλεις μπεκ άλλης εταιρείας και έτσι διαλέγουν ένα που είναι "κοντινό" στα Hana. Αυτό βέβαια που δεν ανέφερε κανείς, ούτε καν ο αποκλειστικός εγκαταστάτης που με έστειλαν αργότερα για διάγνωση, είναι αυτό για το firmware. Απλά περνούσε πάντα το νεότερο κάθε φορά που πήγαινα. Τώρα βρίσκομαι σε μια κατάσταση "κάπου στη μέση", δεν έχω το πιο πρόσφατο, αλλά ούτε και το πιο παλιό και δεν ξέρω αν το προς τα πάνω ή το προς τα κάτω θα είναι εκείνο που θα δώσει τη λύση.

Θα ήταν συνεπώς ενδιαφέρον αν ξέραμε ποιό Firmware τελικά σου πέρασαν και έλυσες τα ζητήματά σου. Το να το κάνω και εγώ και να ξαναφορτώνω τον παλιό χάρτη (εάν βέβαια κάτι τέτοιο είναι σωστό σαν κίνηση), δεν μου είναι κόπος. Γλυτώνει και ο τεχνικός το πρήξιμο, και εγώ τους καφέδες που κερνάω :lol:

Με αισθητήρα πίεσης ποτέ δεν είχα πρόβλημα, ίσως να ήμουν από τους τυχερούς. Έχω δει βέβαια στο μαγαζί που πάω για το δικό μου αρκετούς με θέμα στο φίλτρο-μαπ που πράγματι κοστίζει αρκετά. Για τα άλλα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Μόνο για τα δικά τους μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας και δη τα τετράγωνα είχα ακούσει άπειρες φορές ότι θέλουν επισκευή κάθε κάποια χιλιόμετρα και άλλες τόσες φορές ότι συνεχίζουν αθάνατα ακόμα και αν ξεχάσεις να κάνεις την επισκευή για πάνω από 100.000 χιλιόμετρα. Τελικά σε εμένα έτυχε το αντίθετο, συν ότι για τα τετράγωνα μπεκ μου είπαν πως ΔΕΝ υπάρχει τελικά κιτ επισκευής. Άρα... για τι αθάνατα μιλάμε, για τι επισκευές κάθε ΧΧΧΧ χιλιόμετρα, για τι εγγυήσεις. Για τον πνεύμονα μου είπαν ότι μόλις λύσεις τις βίδες για το φιλτράκι του έρχεται έξω και το σπείρωμα, ΚΑΙ αυτό συνέβη, κάναμε helicoil, αν στην επόμενη αλλαγή γίνει το ίδιο, ούτε ο πνεύμονας τους ήταν κάτι το αξιόλογο. Ίσως τελικά ήταν χαζομάρα που μπήκε το κιτ της λοβάτο εξ αρχής, αλλά η διαφορά με το europegas+hana τότε ήταν κοντά στα 250 ευρώ... που τα πλήρωσα μετά. Γι αυτό ξαναλέω ότι ίσως δεν τα υπολόγισα σωστά.

Το αυτοκίνητο είναι παλιό και ήδη έχει αρχίσει να δείχνει τα σημάδια του... γήρατος, μέσα και έξω από την καμπίνα. Δεν θεωρώ έξυπνη οικονομικά κίνηση να ρίξω πάλι χρήματα για να περάσω το σύστημα σε Europegas (έχω ακούσει και εγώ πάρα πολύ καλά λόγια και έχω δει βέβαια και πράγματα). Θα το αφήσω με το λοβάτο, ελπίζοντας να βρεθεί κάποια λύση στο ζήτημα του, και ναι στο επόμενό μου απόκτημα αν βάλω ξανά υγραέριο θα είναι σίγουρα άλλης εταιρείας.

gkazakias έγραψε:Άλλαξε τεχνικό. Δεν κανει. Δεν υπάρχει μαγαζί που να φέρει καινούρια μπεκ για δοκιμη και αν τελικά δεν φταινε αυτά και τα βγάλει, να μην μπορεί σε 1 το πολύ 2 μέρες να τα τοποθετήσει σε αμάξι ως νέα εγκατάσταση ή ως αντικατάσταση σε παλιά .

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μάλλον δεν τα έγραψα σωστά. Ο τεχνικός που πηγαίνω το αμάξι μέχρι σήμερα ασχολείται, αλλά δεν υποστηρίζει επίσημα τα λοβάτο. Ο μόνος λόγος που ασχολείται είναι γιατί μέχρι το 2006 έβαζαν και αυτοί Lovato. Πλέον το έχει γυρίσει αποκλειστικά σε europegas και γι αυτό μου πρότεινε αν θέλω να αλλάξω το σύστημα για να μπορεί να με εξυπηρετήσει καλύτερα. Φυσικά κάτι τέτοιο εξήγησα πως δεν μπορεί να γίνει από οικονομικής άποψης.

Ο τεχνικός αυτός (Α) με έστειλε σε έναν γνωστό του εγκαταστάτη (Β) που ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τα λοβάτο, ή τουλάχιστον έτσι ήταν μέχρι πέρσι. Εκείνος (ο Β) κατέληξε στο ότι φταίνε τα Hana και πρέπει να μπουν οι ηλεκτροβαλβίδες της Lovato κόστους 250 ευρώ. Εκείνος ήταν που την πρώτη φορά εντόπισε (?) την χαλασμένη τετράγωνη ηλεκτροβαλβίδα και ήθελε να μου βάλει τις καλύτερες της Lovato - κόστους 250 ευρώ - ΑΦΟΥ επικοινώνησε με τον αντιπρόσωπο και δεν κάλυπτε τις δικές μου (έχω γράψει κάπου το σίριαλ). ο Β ήταν που δεν δεχόταν να δοκιμάσουμε τα μπεκ και επέμενε να τα αγοράσω, προτού τα βάλει πάνω, επιμένοντας ότι τα Hana ήταν κακή επιλογή αφού δεν υποστηρίζονται και ότι κακώς κάνουμε τέτοιες μίξεις στο σύστημα :)) Έτσι ο Α μου είπε να το αφήσω και να μην ξανασχοληθώ και να μην ξαναπάω στον Β, και ότι θα το ξαναψάχναμε μαζί δίχως όμως να καταλήξουμε πουθενά μέχρι και σήμερα.
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 20 Νοέμ, 2019 10:56

Και εμένα ο 2ος εγκαταστάτης παλιότερα έβαζε Λοβατο .
Πλέον δουλεύει μόνο EuropeGas και Stag.
Και σε εμένα τότε που είχα τα προβλήματα δεν μου έπαιρνε λεφτά .
Να σου ποια έκδοση είχα βάλει είναι αδύνατον γιατί δεν υπάρχει το σύστημα λογω εμπλοκής ατυχήματος του οχήματος .
Εάν θυμάμαι στη επιλογή προφίλ βάζαμε το Κ για να δεχτεί και τα "Hana"
Πάντως για ξηλωμα και εγκατάσταση , μπορείς να κρατξσεις τη ίδια δεξαμενή εάν δεν λήγει σύντομα θυμάμαι 350-400€ μου είχε πει , αλλά δούλεψε μετά από πολλές προσπάθειες δεν το πείραξα.
Εάν το κρατήσεις το αμάξι και δεν έχει αρχίσει να ζητάει πράγματα μηχανικά ίσως θα ήταν η καλύτερη λύση άμα δεν βγάλεις άκρη με το lovato
Τα ρεύματα του οχήματος , μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν εχει) σε τι κατάσταση είναι ;
Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1073
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Παρ 22 Νοέμ, 2019 18:31

Παντως, οι πιο φρικτές ιστορίες που εχω διαβασει στο φορουμ εχουν και λιγο λοβατο μεσα...
..εφ οσον εχεις δεξαμενη πολυβαλβιδα σωληνωσεις μπεκ και αδεια σε υγραεριο, νομιζω οτι δεν ειναι ασχημη ιδεα να αντικαταστησεις το υπολοιπο συστημα πνευμονα εγκεφαλο μαπ και μαλιστα πλεξουδα με τις ηλεκτρικες συνδεσεις απο την αρχη...πολυ ψυχοφθορο το ψαξιμο στο αγνωστο.
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Παρ 22 Νοέμ, 2019 19:36

@meletis: Προς το παρόν δεν θέλω να δώσω χρήματα για να φύγω από το λοβάτο. Η μπουκάλα πρέπει να έχει μια πενταετία γεμάτη ακόμα, δηλαδή μπορώ να την κρατήσω, όπως και τον πνεύμονα μπορώ να κρατήσω αφού πλέον έχει περάσει και αυτός τα βρεφικά του προβλήματα με τα κλωτσημένα σπειρώματα τα οποία έγιναν helicoil. Στην ουσία λείπει μόνο ένας εγκέφαλος πλεξούδα europegas και καθάρισα.

Για τα ηλεκτρικά μιας και το ανέφερες, δεν θυμάμαι αν το έγραψα τελικά πιο πάνω, εκτός από το τμήμα γειώσεις - φόρτιση - και φροντίδα σε τμήματα της πλεξούδας που πιθανόν να είχαν πρόβλημα, έχω καινούργιους πολλαπλασιαστές beru (έχει έναν σε κάθε κύλινδρο), όσο πιο κοντά δηλαδή γινόταν να κινηθώ σε γνήσιους, επίσης έχω αλλάξει - αναβαθμίσει τον αισθητήρα στροφάλου με τον νέου τύπου (συχνή βλάβη σε ρενώ), μαζί με το ανταλλακτικό του πλεξουδάκι. Μπουζί έβαζα κάθε 6000 χιλιόμετρα το πολύ γνήσια renault, για να αποφύγω τυχόν "παράσιτα" προς τον εγκέφαλο λόγω της ανάφλεξης (λόγια τεχνικού της ρενώ), πλέον τα αφήνω όμως λίγο περισσότερο, όχι πάντως πάνω από 9000, ελέγχοντας σε κάθε αλλαγή λαδιών και τα διάκενα. Απλά μπουζί μονής ακίδας, ούτε ιριδίου, ούτε από άλλα κράματα και ιστορίες για αγρίους.

Γενικά θεωρώ ότι όλο το μοτέρ είναι σε εξαιρετικό επίπεδο από άποψη συντήρησης και προσοχής, γι αυτό και όταν άκουγα ότι το αμάξι έχει πρόβλημα στις βενζίνες και πρέπει να το δει μηχανικός με έπιαναν τα διαόλια μου. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα από το λοβάτο το οποίο οφείλω να πω ότι μετά τις πρώτες 30.000 χιλιόμετρα όπου και χάλασαν τα μπεκ δεν ξαναδούλεψε ΠΟΤΕ σωστά. Ούτε όμως και πριν πήγαινα απροβλημάτιστος, ειδικά στο ρελαντί είχα πολλά ζητήματα, γι αυτό θεωρώ ότι δεν είναι από τα μπεκ το πρόβλημα. Απλά το περιόρισε εκεί ο ειδικός "Β" που το είδε γιατί δεν μπορούσε να βρει τίποτα άλλο μετά την αναβάθμιση του firmware. Άλλωστε μετά τα Hana και για κάποιο διάστημα το ρελαντί μου ήταν ΆΨΟΓΟ και ξαφνικά ήρθαν τα πάνω κάτω σε όλα.

Έγινε άλλη μια προσπάθεια, για να "μπαλώσουμε" λίγο την κατάσταση γιατί πλέον με τα κρύα είναι ανυπόφορο στην οδήγηση σε κίνηση. Κατ αρχάς, αυξήσαμε το μείγμα στο ρελαντί (700 στροφές) και είναι το ίδιο με το μείγμα στην αμέσως επόμενη κλίμακα των 1500 στροφών (ή 2000 δεν θυμάμαι), η επόμενη κίνηση είναι να έχω το αμάξι πιο πλούσιο στο ρελαντί από ότι στις 1500 στροφές δηλαδή τι να πω πια.... Η μέτρηση σε πραγματικό χρόνο στο ρελαντί είναι με κεντρική τιμή ρύθμισης 128=ιδανικό μείγμα να βρίσκομαι 99~110 δηλαδή οριακά πιο πλούσιο. Παράλληλα προσθέσαμε και +10 βαθμούς στην θερμοκρασία αλλαγής από βενζίνη σε υγραέριο, για να γίνεται η αλλαγή λίγο πιο μετά και όταν τα "προβλήματα" ή συμπτώματα που μας ταλαιπωρούν αρχίζουν πλέον να εξασθενούν.


Ακόμα υπάρχει το μπέρδεμα στο στρίψιμο του τιμονιού, ακόμα υπάρχει το μπέρδεμα στο απότομο γκάζι αλλά είναι όπως έγραψα πιο πάνω κρυμμένα κάτω από το χαλί και τουλάχιστον δεν επηρρεάζουν την οδήγηση σε μεγάλο βαθμό. Δεν είναι αυτή η λύση, δυστυχώς. Μακάρι να μπορούσα να προχωρήσω σε αλλαγή συστήματος αλλά για την ώρα είναι αδύνατο - ασύμφορο. (πλησιάζουν και τα τέλη κυκλοφορίας άλλωστε)

ΥΓ: Δεν έχω σταθερή, έδρα, βρίσκομαι ανάλογα με την περίσταση είτε Τρίπολη, είτε σε κάποιο από τα χωριά του δήμου Γορτυνίας και κάνω συχνά ταξίδια στα γύρω χωριά λόγω της φύσης της δουλειάς μου (πολιτικός μηχανικός), είτε Αθήνα. Φυσικά όποτε έρχομαι δεν ξεχνάω να επισκευθώ τον φίλο μου για να κεράσω καφέ και να μου ρυθμίσει τα προβλήματα στο λοβάτο ανάλογα με τον καιρό. Περνάω κάποιες μέρες και στην Αθήνα φυσικά και μετά ξαναφεύγω για επαρχία. Μπορώ όμως να προσαρμόσω το πρόγραμμά μου ώστε να μείνει το αυτοκίνητο στην άκρη για έλεγχο κάποιες μέρες εάν χρειαστεί.
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Κυρ 01 Δεκ, 2019 18:20

Τελικά βρέθηκε μια λύση μέσω γνωστού του γνωστού, ο οποίος είχε έρθει στην Τρίπολη και προσφέρθηκε να με βοηθήσει. Έχει μάλιστα και ο ίδιος Lovato σε Renault και έχει μελετήσει πάρα πολύ το θέμα και όλες τις ρυθμίσεις της εφαρμογής, ακόμα και εκείνες που προστέθηκαν στις νεότερες εκδόσεις και δεν αναφέρονται στα Installation Manual που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο.

Χρησιμοποίησε το πρόγραμμα clip της Renault για να βλέπει τα μείγματα σε πραγματικό χρόνο, κατόπιν έκανε κάποιες ρυθμίσεις στο χάρτη επάνω, και σε κάποιες παραμέτρους που έχουν να κάνουν με τα extra injections, ενώ μου αφαίρεσε και το auto calibration, το οποίο ζήτησα να το ενεργοποιήσουμε ξανά γιατί το θέλω εγώ. Κατόπιν, αφού "γράψω" κάποια χιλιόμετρα θα ξανακάνουμε έλεγχο εάν είμαι ικανοποιημένος με τον τρόπο που δουλεύει το αυτοκίνητο και αφού επιμένω τότε θα μου ενεργοποιήσει το auto calibration. Ήταν όμως τόσο σίγουρος για το αποτέλεσμα που επέμενε ότι δεν χρειάζεται να είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη προσαρμογή, το αντίθετο μάλιστα. Θα δείξει....

Για την ώρα έχω κάνει ένα τεπόζιτο και βλέπω πως πράγματι το πρόβλημα που είχα στο ρελαντί έχει εξαφανιστεί εντελώς. Υπάρχουν κάποια μικρά "κατάλοιπα" θα έλεγα που γίνονται αντιληπτά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχω μπερδέματα και σβησίματα όπως είχα μέχρι τώρα. :thumbup:
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες