Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Αντλία βενζίνης

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 16 Σεπ, 2018 12:33

tom2tsi έγραψε:Τα καθαριστικα των μπεκ ή του κυκλωματος τροφοδοσιας(liqui moly - wurth injection cleaner κλπ) πιστευεται οτι βοηθουνε την κατασταση με τα καυσιμα για την προστασια της βενζινης?
Εγώ έριξα μια φορά καθαριστικό γιατί είχα και αρκετά χιλιόμετρα στα Μπέκ βενζίνης. Δεν μπορώ να πω ότι είδα διάφορα.
Το φίλτρο βενζίνης αλλάζει ή είναι βυθιζόμενο στην αντλία.
Εγώ το αλλάζω πλέον ανά 30.000χλμ

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 707
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό topmar » Τρί 18 Σεπ, 2018 12:12

Καλημέρα, έχω σε ένα Opel Astra H 1.4 Z14XEP αέριο Lovato. Τοποθετήθηκε στα 53.000ΚΜ το 2014 και τώρα έχει 78.000ΚΜ.

Το αμάξι κινείται αποκλειστικά εντός πόλης, σε μικρές διαδρομές.

Στα 76.000ΚΜ (πέρσι) άρχισε να μην παίρνει μπρος με την πρώτη φορά, όταν ήταν κρύο, ενώ με την 2η μίζα έπαιρνε άμεσα. Το πήγα σε μηχανικό και διαπίστωσε ότι έφταιγε η αντλία βενζίνης, δεν κρατούσε επιστρεφομενα ήταν η διάγνωση. Αντικατασταθηκε με μεταχειρισμένη αντλία που κόστισε 75€ και έκτοτε δούλεψε κανονικά.

Εδώ και μερικές μέρες, βλέπω τα ίδια συμπτώματα όμως, δυσκολία να πάρει μπρος με την πρώτη, όταν είναι κρύο.

Λέτε να χάλασε πάλι η αντλία; Μήπως άλλη είναι η αιτία;

Βενζίνη έχω στο 40% διαρκώς αλλά καταναλώνεται σε μακρύ διάστημα 4μηνου και.... Όλο αέριο δουλεύει....

Redmi Note 5 via Tapatalk
topmar
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 18 Σεπ, 2018 12:56

topmar έγραψε:Καλημέρα, έχω σε ένα Opel Astra H 1.4 Z14XEP αέριο Lovato. Τοποθετήθηκε στα 53.000ΚΜ το 2014 και τώρα έχει 78.000ΚΜ.

Το αμάξι κινείται αποκλειστικά εντός πόλης, σε μικρές διαδρομές.

Στα 76.000ΚΜ (πέρσι) άρχισε να μην παίρνει μπρος με την πρώτη φορά, όταν ήταν κρύο, ενώ με την 2η μίζα έπαιρνε άμεσα. Το πήγα σε μηχανικό και διαπίστωσε ότι έφταιγε η αντλία βενζίνης, δεν κρατούσε επιστρεφομενα ήταν η διάγνωση. Αντικατασταθηκε με μεταχειρισμένη αντλία που κόστισε 75€ και έκτοτε δούλεψε κανονικά.

Εδώ και μερικές μέρες, βλέπω τα ίδια συμπτώματα όμως, δυσκολία να πάρει μπρος με την πρώτη, όταν είναι κρύο.

Λέτε να χάλασε πάλι η αντλία; Μήπως άλλη είναι η αιτία;

Βενζίνη έχω στο 40% διαρκώς αλλά καταναλώνεται σε μακρύ διάστημα 4μηνου και.... Όλο αέριο δουλεύει....

Redmi Note 5 via Tapatalk
Αρχικά κακώς σου έβαλε μεταχειρισμένο.
Σε τέτοια ανταλλακτικά δεν ξέρεις τι θα σου τύχει.
Μετά τι είδους Μπέκ έχει το σύστημα μήπως έχει ηλεκτροβαλβιδες και έχουν διαρροή; Εμένα περίπου στο Lovato το παρουσίασε στις 60.000.


Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 707
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό topmar » Τρί 18 Σεπ, 2018 13:35

meletis έγραψε:Αρχικά κακώς σου έβαλε μεταχειρισμένο.
Σε τέτοια ανταλλακτικά δεν ξέρεις τι θα σου τύχει.
Μετά τι είδους Μπέκ έχει το σύστημα μήπως έχει ηλεκτροβαλβιδες και έχουν διαρροή; Εμένα περίπου στο Lovato το παρουσίασε στις 60.000.

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το μεταχειρισμένο ήταν επιλογή που μου δόθηκε, ως φθηνότερη λύση.

Όσον αφορά τα Μπέκ και τα υπόλοιπα που λες, εννοείς ότι είναι θέμα εξαρτήματος αερίου και όχι αυτοκινήτου;

Το πρόβλημα στο Lovato που παρουσίασε το δικό σου, ήταν ίδιο με αυτό που περιγράφω κι εγώ; Η λύση τελικά ποια ήταν και πόσο κόστισε;



Redmi Note 5 via Tapatalk
topmar
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 18 Σεπ, 2018 13:43

topmar έγραψε:
meletis έγραψε:Αρχικά κακώς σου έβαλε μεταχειρισμένο.
Σε τέτοια ανταλλακτικά δεν ξέρεις τι θα σου τύχει.
Μετά τι είδους Μπέκ έχει το σύστημα μήπως έχει ηλεκτροβαλβιδες και έχουν διαρροή; Εμένα περίπου στο Lovato το παρουσίασε στις 60.000.

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το μεταχειρισμένο ήταν επιλογή που μου δόθηκε, ως φθηνότερη λύση.

Όσον αφορά τα Μπέκ και τα υπόλοιπα που λες, εννοείς ότι είναι θέμα εξαρτήματος αερίου και όχι αυτοκινήτου;

Το πρόβλημα στο Lovato που παρουσίασε το δικό σου, ήταν ίδιο με αυτό που περιγράφω κι εγώ; Η λύση τελικά ποια ήταν και πόσο κόστισε;



Redmi Note 5 via Tapatalk
Εμένα στη αρχή ήταν η αντλία καυσίμου ,αλλαξα όλο το στέλεχος.
Έπειτα εφόσον δούλευε μια χαρά , τα 2 Μπέκ του υγραερίου δεν ψεκαζαν ομοιόμορφα όπως τα άλλα 2.
Άλλαξα και τα Μπέκ.
Θέλει ψάξιμο ίσως είναι κάπου αλλού εσένα το πρόβλημα.Δεν έχω ίδιο αμαξι

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 707
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό topmar » Τρί 18 Σεπ, 2018 13:59

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου φίλε μου, θα το κοιτάξω όλο από την αρχή....

Redmi Note 5 via Tapatalk
topmar
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 19 Σεπ, 2018 03:27

Παρομοιο θέμα είχα και εγώ.
Κλισέ το υγραέριο εντελως από το βανακι που έχει στη δεξαμενή υγραερίου και κινησου μόνο βενζίνη να δεις πως πάει. Αν αρχίσει να παιρνει μπροστά με την μία τότε το θέμα είναι στα μπεκ του υγραερίου που δεν κλείνουν καλά και κατουράνεκαι πλημμυρίζει ο θάλαμος.
Αν συνεχίζει το θέμα είναι να έχει πρόβλημα η αντλία βενζινης. Οταν γυρίζεις την μίζα στη πρώτη θέση ακούς τον θόρυβο που κάνει το μοτέρ της που ανεβάζει πίεση? Όταν γυρίζεις τη μίζα μην βάζεις αμέσως μπρος. γ
Γύρισε το κλειδί στη πρώτη θέση περίμενε 4-5" δευτερα και μέσα μιζαρε να πάρει μπρος. Δοκίμασε να το κάνεις αυτό 2-3 φορές πριν βάλεις μπροστά, περιμένοντας 5-10 δευτερα μεταξύ κάθε προσπάθειας. Επθσης Ίσως το πρόβλημα να είναι μονο στο μοτέρ την αντλίας το οποίο άμα πέσεις σε μάστορα που δεν βαριεται και να θέλει να ξεμπερδευςι γρήγορα, μπορει να το αντικαταστήσει και με κόστος πολύ λιγότερο από μία καινούρια ακόμη και από μεταχειρισμένη αντλία.
Επίσης κοίτα να κρατάς τη στάθμη της βενζίνης στο 40% στο ελαχιστο, δεν είναι ξεκάθαρο έτσι οπως το γράφεις, ώστε να ψύχεται η αντλία καλύτερα.
Αν τελικά δεν γίνει τιποτε τότε πάνε σε καινούρια επώνυμη και ίσως της εταιρίας που είχε εξ αρχής το αυτοκίνητο. Μπορείς να βρεις και σε μαγαζιά απέξω, μην πας μέσω αντιπροσωπείας γιατί θα σε σφάξουν.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό tom2tsi » Δευτ 24 Σεπ, 2018 19:37

τα συστηματα ξεγελανε την αντλια βενζινης και δηλωνεται στο ecu της βενζινης οτι ολα πανε καλα..οποτε οταν η ανλτια ειναι σε αδρανεια για πολλα χλμ λογω του οτι καταναλωνουμε συνεχεια υγραεριο λογικο ειναι καποτε να τα τιναξει αφου δεν εχει κατασκευαστει για αυτον τον σκοπο, οποτε πρεπει να γινεται χρηση θεωρω εστω και περιστασιακα σε χαμηλο και υψηλο φορτιο.προσωπικα βαζω καθε 5-6,000 χλμ ενα μπουκαλακι wurth/liqui moly που ειναι για καθαρισμο κυκλωματος βενζινης και το ξεκαπνιζω που και που μονο με βενζινη. μεχρι στιγμηςμε 40000χλμ με 2.0tfsi δεν εχω το παραμικρο θεμα
tom2tsi
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος, 2018 16:17

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό topmar » Δευτ 24 Σεπ, 2018 20:55

tedd έγραψε:Παρομοιο θέμα είχα και εγώ.
Κλισέ το υγραέριο εντελως από το βανακι που έχει στη δεξαμενή υγραερίου και κινησου μόνο βενζίνη να δεις πως πάει. Αν αρχίσει να παιρνει μπροστά με την μία τότε το θέμα είναι στα μπεκ του υγραερίου που δεν κλείνουν καλά και κατουράνεκαι πλημμυρίζει ο θάλαμος.
Αν συνεχίζει το θέμα είναι να έχει πρόβλημα η αντλία βενζινης. Οταν γυρίζεις την μίζα στη πρώτη θέση ακούς τον θόρυβο που κάνει το μοτέρ της που ανεβάζει πίεση? Όταν γυρίζεις τη μίζα μην βάζεις αμέσως μπρος. γ
Γύρισε το κλειδί στη πρώτη θέση περίμενε 4-5" δευτερα και μέσα μιζαρε να πάρει μπρος. Δοκίμασε να το κάνεις αυτό 2-3 φορές πριν βάλεις μπροστά, περιμένοντας 5-10 δευτερα μεταξύ κάθε προσπάθειας. Επθσης Ίσως το πρόβλημα να είναι μονο στο μοτέρ την αντλίας το οποίο άμα πέσεις σε μάστορα που δεν βαριεται και να θέλει να ξεμπερδευςι γρήγορα, μπορει να το αντικαταστήσει και με κόστος πολύ λιγότερο από μία καινούρια ακόμη και από μεταχειρισμένη αντλία.
Επίσης κοίτα να κρατάς τη στάθμη της βενζίνης στο 40% στο ελαχιστο, δεν είναι ξεκάθαρο έτσι οπως το γράφεις, ώστε να ψύχεται η αντλία καλύτερα.
Αν τελικά δεν γίνει τιποτε τότε πάνε σε καινούρια επώνυμη και ίσως της εταιρίας που είχε εξ αρχής το αυτοκίνητο. Μπορείς να βρεις και σε μαγαζιά απέξω, μην πας μέσω αντιπροσωπείας γιατί θα σε σφάξουν.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή σου.

Πιο συγκεκριμένα για το πρόβλημα (ίσως βοηθήσει στην διάγνωση ή στον αποκλεισμό κάποιων εξαρτημάτων), θα αναφέρω ότι το πρόβλημα που δεν παίρνει μπρος με την πρώτη φορά, εμφανίζεται ΜΟΝΟ όταν είναι κρύο το μοτέρ (π.χ το πρωί). Εάν αφήσω να μιζαρει (με την πρώτη φορά πάντα) αρκετές μιζιες, στη 7-8η μιζια θα πάρει ρεταροντας λίγο στην αρχή. Επίσης, αν μιζαρω την πρώτη φορά (από κρύο) 2-3 μιζιες και δεν παίρνει (πάντα), αφήσω τη μίζα και ξαναδώσω μιζια, θα πάρει κατευθείαν, οπότε κάτι με την πίεση την πρώτη φορά συμβαίνει, σαν να μην στέλνει βενζίνη την πρώτη μιζια. Κάτι παίζει με τα επιστρεφομενα, είπε ο μάστορας. Υπόψιν ότι με βενζίνη παίρνει μπρος το μοτέρ, οπότε το αέριο το αποκλείω στο πρόβλημα, όπως φαίνεται. Τέλος, η βενζίνη είναι πάντα στο 25-50% του ρεζερβουάρ.

tom2tsi έγραψε:τα συστηματα ξεγελανε την αντλια βενζινης και δηλωνεται στο ecu της βενζινης οτι ολα πανε καλα..οποτε οταν η ανλτια ειναι σε αδρανεια για πολλα χλμ λογω του οτι καταναλωνουμε συνεχεια υγραεριο λογικο ειναι καποτε να τα τιναξει αφου δεν εχει κατασκευαστει για αυτον τον σκοπο, οποτε πρεπει να γινεται χρηση θεωρω εστω και περιστασιακα σε χαμηλο και υψηλο φορτιο.προσωπικα βαζω καθε 5-6,000 χλμ ενα μπουκαλακι wurth/liqui moly που ειναι για καθαρισμο κυκλωματος βενζινης και το ξεκαπνιζω που και που μονο με βενζινη. μεχρι στιγμηςμε 40000χλμ με 2.0tfsi δεν εχω το παραμικρο θεμα


Επειδή το αυτοκίνητο κάνει σχεδόν 3000ΚΜ ετησίως, δηλαδή αποκλειστικά εντός πόλης λίγα χιλιόμετρα, το κάνω που και που αυτό με την βενζίνη, το γυρίζω στην βενζίνη και κάνω λίγα χιλιόμετρα, για να δουλέψει η αντλία.

Μου φαίνεται ότι δεν θα το γλιτώσω το θέμα της αντλίας, αρκεί να επιβεβαιωθεί και να μπορεί να αλλάξει το μοτέρ της αντλίας ο μάστορας, να μην χρειάζεται να πάρω νέα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες παιδιά.

Redmi Note 5 via Tapatalk
topmar
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18

Re: Αντλία βενζίνης

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 24 Σεπ, 2018 22:13

topmar έγραψε:
tedd έγραψε:Παρομοιο θέμα είχα και εγώ.
Κλισέ το υγραέριο εντελως από το βανακι που έχει στη δεξαμενή υγραερίου και κινησου μόνο βενζίνη να δεις πως πάει. Αν αρχίσει να παιρνει μπροστά με την μία τότε το θέμα είναι στα μπεκ του υγραερίου που δεν κλείνουν καλά και κατουράνεκαι πλημμυρίζει ο θάλαμος.
Αν συνεχίζει το θέμα είναι να έχει πρόβλημα η αντλία βενζινης. Οταν γυρίζεις την μίζα στη πρώτη θέση ακούς τον θόρυβο που κάνει το μοτέρ της που ανεβάζει πίεση? Όταν γυρίζεις τη μίζα μην βάζεις αμέσως μπρος. γ
Γύρισε το κλειδί στη πρώτη θέση περίμενε 4-5" δευτερα και μέσα μιζαρε να πάρει μπρος. Δοκίμασε να το κάνεις αυτό 2-3 φορές πριν βάλεις μπροστά, περιμένοντας 5-10 δευτερα μεταξύ κάθε προσπάθειας. Επθσης Ίσως το πρόβλημα να είναι μονο στο μοτέρ την αντλίας το οποίο άμα πέσεις σε μάστορα που δεν βαριεται και να θέλει να ξεμπερδευςι γρήγορα, μπορει να το αντικαταστήσει και με κόστος πολύ λιγότερο από μία καινούρια ακόμη και από μεταχειρισμένη αντλία.
Επίσης κοίτα να κρατάς τη στάθμη της βενζίνης στο 40% στο ελαχιστο, δεν είναι ξεκάθαρο έτσι οπως το γράφεις, ώστε να ψύχεται η αντλία καλύτερα.
Αν τελικά δεν γίνει τιποτε τότε πάνε σε καινούρια επώνυμη και ίσως της εταιρίας που είχε εξ αρχής το αυτοκίνητο. Μπορείς να βρεις και σε μαγαζιά απέξω, μην πας μέσω αντιπροσωπείας γιατί θα σε σφάξουν.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή σου.

Πιο συγκεκριμένα για το πρόβλημα (ίσως βοηθήσει στην διάγνωση ή στον αποκλεισμό κάποιων εξαρτημάτων), θα αναφέρω ότι το πρόβλημα που δεν παίρνει μπρος με την πρώτη φορά, εμφανίζεται ΜΟΝΟ όταν είναι κρύο το μοτέρ (π.χ το πρωί). Εάν αφήσω να μιζαρει (με την πρώτη φορά πάντα) αρκετές μιζιες, στη 7-8η μιζια θα πάρει ρεταροντας λίγο στην αρχή. Επίσης, αν μιζαρω την πρώτη φορά (από κρύο) 2-3 μιζιες και δεν παίρνει (πάντα), αφήσω τη μίζα και ξαναδώσω μιζια, θα πάρει κατευθείαν, οπότε κάτι με την πίεση την πρώτη φορά συμβαίνει, σαν να μην στέλνει βενζίνη την πρώτη μιζια. Κάτι παίζει με τα επιστρεφομενα, είπε ο μάστορας. Υπόψιν ότι με βενζίνη παίρνει μπρος το μοτέρ, οπότε το αέριο το αποκλείω στο πρόβλημα, όπως φαίνεται. Τέλος, η βενζίνη είναι πάντα στο 25-50% του ρεζερβουάρ.

tom2tsi έγραψε:τα συστηματα ξεγελανε την αντλια βενζινης και δηλωνεται στο ecu της βενζινης οτι ολα πανε καλα..οποτε οταν η ανλτια ειναι σε αδρανεια για πολλα χλμ λογω του οτι καταναλωνουμε συνεχεια υγραεριο λογικο ειναι καποτε να τα τιναξει αφου δεν εχει κατασκευαστει για αυτον τον σκοπο, οποτε πρεπει να γινεται χρηση θεωρω εστω και περιστασιακα σε χαμηλο και υψηλο φορτιο.προσωπικα βαζω καθε 5-6,000 χλμ ενα μπουκαλακι wurth/liqui moly που ειναι για καθαρισμο κυκλωματος βενζινης και το ξεκαπνιζω που και που μονο με βενζινη. μεχρι στιγμηςμε 40000χλμ με 2.0tfsi δεν εχω το παραμικρο θεμα


Επειδή το αυτοκίνητο κάνει σχεδόν 3000ΚΜ ετησίως, δηλαδή αποκλειστικά εντός πόλης λίγα χιλιόμετρα, το κάνω που και που αυτό με την βενζίνη, το γυρίζω στην βενζίνη και κάνω λίγα χιλιόμετρα, για να δουλέψει η αντλία.

Μου φαίνεται ότι δεν θα το γλιτώσω το θέμα της αντλίας, αρκεί να επιβεβαιωθεί και να μπορεί να αλλάξει το μοτέρ της αντλίας ο μάστορας, να μην χρειάζεται να πάρω νέα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες παιδιά.

Redmi Note 5 via Tapatalk
To πιο σωστό είναι να καθαριστεί το ρεζερβουάρ και να αλλάξεις ολο το στέλεχος της αντλίας όχι μόνο το μοτέρ.
Επίσης πόσα χιλιόμετρα έχεις και τα μπεκ της βενζίνης τα έχετε δει;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 707
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες