Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 24 Μάιος, 2013 17:43

rover214 έγραψε:Επειδή κι εγώ έχω γνωστό με opel corsa diesel (το 1,3), εδώ θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι απίστευτα οικονομικό και από ότι μου είπε ο γνωστός μου καίει 4 λίτρα στα 100 μετρημένα (η εταιρία το ανακοινώνει 3,3-3,5), χωρίς βέβαια να γνωρίζω το στυλ οδήγησής του.


Αν προσέξης καλά στο ποστ μου μιλάω για μεταχειρισμένο 5-7 χρόνων γιατί καινούργιο θέλει τα διπλά σχεδόν
χρήματα για αγορά,τα οποία φυσικά δεν διαθετω.Ούτε για μεταχειρισμένο διέθετα τα 7000 που μου ζητούσαν
αλλά έλπιζα ότι θα πουλούσα 5000 το δκό μου να έβαζα και δύο αλλά στις αγγελίες που έβαλα κανένας δεν
ενδιαφέρθηκε.Και ευτυχώς που δεν ενδιαφέρθηκε γιατί καμία συζήτηση δεν μπορεί να γίνει για opel vectra με
opel corsa μοντέλο ίδιας χρονολογίας.
Ο γνωστός μου που σου λέω έχει corsa diesel μοντέλο 2005 1,3 και καίει όπως έχω γράψει σύμφωνα με τα
λεγόμενά του.Πιθανόν τα νέας τεχνολογίας να καίνε λιγότερο αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει το πακέτο. :lol:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 25 Μάιος, 2013 02:09

Ειμαι υγραεριοκινητος απο το 2010. Τιμη τοτε 0.65.
Εχω βγαλει την αξια του αυτοκινητου που πωλειται σημερα 5000 ευρω.
Το πηρα καινουριο το 2006 27.000 ευρω. Δεν το χαριζω για κανενα λογο. Αν δεν τα βγαζω περα θα το κανω κοτετσι. Ενα hyundai tucson διλιτρο ειναι.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Απ: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Σάβ 25 Μάιος, 2013 04:53

Εγώ είχα και έχω την τύχη να είμαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου που ήταν ο μεγάλος μου έρωτας. Μιας δίλιτρης Citroen C4, φουλ έξτρα. Όταν έβαλα υγραέριο, τον Ιανουάριο του 2010 δεν ήμουν σίγουρος ότι με συμφέρει πραγματικά. Τότε είχε το 0.668 και η βενζίνη 0.95 λεπτά. Μικρή η διάφορα για να πάρεις το ρίσκο μιας εγκατάστασης, και να πληρώσεις κ απο πάνω 1600 ευρώ. Την συνέχεια βέβαια όλοι την ξέρουμε.
Έχω ήδη κάνει απόσβεση 2 φορές το ποσό και συνεχίζω ακάθεκτος.

Δε θα πεθάνουμε ποτέ @€&% :-)# νεκροθάφτη...

From Galaxy Note 2 with Swype "talk and type"
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό rover214 » Σάβ 25 Μάιος, 2013 09:50

papoys έγραψε:
Και ευτυχώς που δεν ενδιαφέρθηκε γιατί καμία συζήτηση δεν μπορεί να γίνει για opel vectra με
opel corsa μοντέλο ίδιας χρονολογίας.
Ο γνωστός μου που σου λέω έχει corsa diesel μοντέλο 2005 1,3 και καίει όπως έχω γράψει σύμφωνα με τα
λεγόμενά του.Πιθανόν τα νέας τεχνολογίας να καίνε λιγότερο αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει το πακέτο. :lol:



Έτσι όπως το διάβασα εγώ κατάλαβα ότι εσύ έψαχνες μεν για μεταχειρισμένο, αλλά ότι ο γνωστός σου είχε το νέο μοντέλο.Αν συγκρίνουμε τα ίδιας χρονολογίας αυτοκίνητα τότε.....δεν υπάρχει σύγκριση, μιας και το vectra είναι ένα μεγάλο οικογενειακό με πολύ περισσότερους χώρους, ανέσεις και καλύτερη ποιότητα κατασκευής.Σε σχέση με ένα παλαιότερο diesel, όντως ένα υγραεριοκίνητο είναι πιο οικονομικό.Ο δικός μου γνωστός πάντως έχει το καινούριο (μοντέλο 2011) και δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος από κατανάλωση.Βέβαια και τα 14 με 15 χιλιάρικα που κοστίζει καινούριο αυτή τη στιγμή είναι μεγάλη επένδυση με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί.
Rover 214Si, Lovato Easy Fast χωρίς λαδιέρα
rover214
 
Δημοσιευσεις: 141
Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ, 2013 01:32

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Σάβ 25 Μάιος, 2013 12:51

Ποιος έχει να διαθέσει σήμερα 7000-10.000 Euro για να αγοράσει καινούριο diesel??
Μόνο κάτι εταιρίες και αυτά είναι με leasing..

Όλοι έχουμε παντρευτεί από 1-2 βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, των οποίων οι τιμές κυμαίνονται στο 25% της τιμής αγοράς τους.
Το θέμα εδώ είναι όχι πως θα τα σκοτώσουμε και θα ξοδέψουμε άλλα 10.000 Euro για να κάνουμε οικονομικές μετακινήσεις με diesel, άλλα πως με 800-1200 Euros μπορούμε να βγάλουμε ξανά τα αυτοκίνητα μας στο δρόμο και κυρίως να μην μας πιάνει κρύος ιδρώτας κάθε φορά που φουλάρουμε… ;)
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 25 Μάιος, 2013 16:16

LPGas έγραψε:Ποιος έχει να διαθέσει σήμερα 7000-10.000 Euro για να αγοράσει καινούριο diesel??
Μόνο κάτι εταιρίες και αυτά είναι με leasing..

Όλοι έχουμε παντρευτεί από 1-2 βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, των οποίων οι τιμές κυμαίνονται στο 25% της τιμής αγοράς τους.
Το θέμα εδώ είναι όχι πως θα τα σκοτώσουμε και θα ξοδέψουμε άλλα 10.000 Euro για να κάνουμε οικονομικές μετακινήσεις με diesel, άλλα πως με 800-1200 Euros μπορούμε να βγάλουμε ξανά τα αυτοκίνητα μας στο δρόμο και κυρίως να μην μας πιάνει κρύος ιδρώτας κάθε φορά που φουλάρουμε… ;)


Έτσι είναι αλλά σκέψου ότι πολλοί έχουν παντρευτεί κάτι άπειρα κυβικά που παλεύεται το καύσιμο με LPG αλλά δεν παλεύονται τα τέλη, τεκμήρια, Φόροι πολυτελείας και ότι αλλη παπαριά θα σκεφτεί το Ελληνικό κράτος για να μαζέψει φράγκα από αυτούς που δεν έχουν. Αν τελικά βρεις και δεν χαρίσεις το χρυσοπληρωμένο 2λιτρο + αυτοκινητάκι σου θα βρεθείς μπροστά σε μια ακόμη στρέβλωση : α μεταχειρισμένα λίγα κυβικά (αν τα βρεις) ζητάνε τρελλα χρήματα. Seicento 900 CC 2001 μοντέλο 3000€ :o . Οπότε ίσως συμφέρει για όποιον ψάχνει μεταχειρισμένο να συμπληρώσει τα 7000 - 8000 χιλιάδες και να πάρει ένα σωστό πετρέλαιο. Στην επαρχία δε που μπορείς να πάρεις και Euro4 τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Για φυσιολογικά κυβικά είναι όπως τα λες.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 25 Μάιος, 2013 17:39

gakost έγραψε:
LPGas έγραψε:Ποιος έχει να διαθέσει σήμερα 7000-10.000 Euro για να αγοράσει καινούριο diesel??
Μόνο κάτι εταιρίες και αυτά είναι με leasing..

Όλοι έχουμε παντρευτεί από 1-2 βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, των οποίων οι τιμές κυμαίνονται στο 25% της τιμής αγοράς τους.
Το θέμα εδώ είναι όχι πως θα τα σκοτώσουμε και θα ξοδέψουμε άλλα 10.000 Euro για να κάνουμε οικονομικές μετακινήσεις με diesel, άλλα πως με 800-1200 Euros μπορούμε να βγάλουμε ξανά τα αυτοκίνητα μας στο δρόμο και κυρίως να μην μας πιάνει κρύος ιδρώτας κάθε φορά που φουλάρουμε… ;)


Έτσι είναι αλλά σκέψου ότι πολλοί έχουν παντρευτεί κάτι άπειρα κυβικά που παλεύεται το καύσιμο με LPG αλλά δεν παλεύονται τα τέλη, τεκμήρια, Φόροι πολυτελείας και ότι αλλη παπαριά θα σκεφτεί το Ελληνικό κράτος για να μαζέψει φράγκα από αυτούς που δεν έχουν. Αν τελικά βρεις και δεν χαρίσεις το χρυσοπληρωμένο 2λιτρο + αυτοκινητάκι σου θα βρεθείς μπροστά σε μια ακόμη στρέβλωση : α μεταχειρισμένα λίγα κυβικά (αν τα βρεις) ζητάνε τρελλα χρήματα. Seicento 900 CC 2001 μοντέλο 3000€ :o . Οπότε ίσως συμφέρει για όποιον ψάχνει μεταχειρισμένο να συμπληρώσει τα 7000 - 8000 χιλιάδες και να πάρει ένα σωστό πετρέλαιο. Στην επαρχία δε που μπορείς να πάρεις και Euro4 τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Για φυσιολογικά κυβικά είναι όπως τα λες.






για την αισχροκερδεια των πρατηριουχων λεμε, για των εγκαταστατων λεμε, το βλεπετε ομως οτι ο ελληνας την εχει στο αιμα του την αισροκερδεια ? αυτος που πουλαει το seisento 3000 ευρω (που κατα πασα πιθανοτητα ειναι και ρημαδι) ειμαι σιγουρος αν στο αλλο αυτοκινητο του εχει υγραεριο, θα λεει για την αισχροκερδεια των πρατηριουχων. ;)
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 25 Μάιος, 2013 17:43

το συγκεκριμένο ήτανε καλό (άλλα όσο καλό και να είναι μιλάμε 11 χρονών αυτοκίνητο με αρχική αξία 7000€ και αν) αλλά σε αυτά που λες έχεις δίκιο. Από όπου τα αρπάξουμε είναι η νοοτροπία
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό blackman » Τετ 17 Ιούλ, 2013 12:14

Στην ιδια κατασταση περιπου ειμαι και εγω.Εχω ενα forester 2000 κ.εκ. του 2001 και προσπαθω να ενημερωθω σχετικα με την μετατροπη της υγραεριοκινησης.
Τελικα συμφερει για ολα τα οχηματα?Η μηπως ισχυει υπο προυποθεσεις?Να το κανω και ας ειναι μεγαλο το ρισκο?
blackman
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 17 Ιούλ, 2013 11:00

Re: Να βάλω υγραεριοκίνηση ή όχι ?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 17 Ιούλ, 2013 12:41

Φυσικά και συμφέρει, αλλά πρέπει να είσαι προσεκτικός στην επιλογή εγκαταστάτη και συστήματος υγραερίου.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει μέτρια ευαισθησία στις βαλβίδες εξαγωγής αλλά με σωστή ρύθμιση και στρατηγικά ελεγχόμενη αυτολίπανση, η ευαισθησία σχεδόν εκμηδενίζεται.
Μπορείς να δεις στο παρακάτω λινκ, πολλά παραδείγματα από εγκαταστάσεις σε Subaru και Forester.

http://lpgas.gr/el/photo-gallery/41-subaru
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες