από papoys » Τρί 02 Ιαν, 2018 11:42
Εγώ πιστεύω πως όλα είναι θέμα τύχης και κάρματος.
Έχω το opel vectra που καίει σε βενζίνα όσο το WV .Πριν 5 χρόνια που το έβαλα σε αγγελία πώλησης να πάρω κάτι πιο οικονομικό σε καύσιμα και αφού στα 3.900 που το έφτασα δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο αποφάσισα σε κόντρα αυτών που μου έλεγαν οι περισσότεροι ότι δεν είναι και πολύ φιλικό με το υγραέριο να κάνω μετατροπή.
Έβαλα ένα φτηνό κιτ 650 ευρώ,συμβατό με τον κινητήρα, και ανάλογο της αξίας του αυτοκινήτου.
Έτυχε να κάνω 23.000 χιλιόμερα περίπου το χρόνο και να μένω σε περιοχή (Β/Α Αττική) με φτηνές τιμές υγραερίου 72-72 λεπτά σήμερα.
Μετά από 113.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 240.000 συνολικά,μία αλλαγή μπεκιέρας , μίας αντλίας καυσίμου και κέρδος 150% περίπου πάνω από αυτό που ήθελα να το πουλήσω,έχω πει πως αν και όταν έρθει η ώρα να κάψει βαλβίδες ,μακάρι να μη έρθει,αλλά αν έρθει απλά θα του κάνω μία καλή επισκευή και θα συνεχίσω να κινούμαι με υγραέριο (χωρίς ψεκασμούς βενζίνης άρα και μεγαλίτερο κέρδος)
Πες μου τώρα εσύ αν όλα δεν είναι θέμα τύχης και κάρματος γιατί αν τότε βρισκόταν κάποιος και μου έδινε τα 3.900 δεν θα μου είχαν συμβεί όλα τα παραπάνω.
Βέβαια σέβομαι και τις απόψεις όλων των ανωτέρω πως στη μετατροπή ρόλο παίζει το καλό κιτ και ο καλός εγκαταστάτης.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ