Παιδιά ξέρει κανείς την συμπεριφορά του υγραερίου στην εξάτμηση του αυτοκινήτου.Την τρώει ή οχι;
Ευχαριστώ
DaKancho έγραψε:Η εξάτμιση θα λειτουργεί σε υψηλότερες θερμοκρασίες επειδή σε μια τυπική περίπτωση θα έχουμε λάθος προπορεία ανάφλεξης για υγραέριο και η καύση θα συνεχίζεται μετά το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής. Έτσι μέρος της θερμότητας καύσης δεν αποτίθεται στον κύλινδρο (από όπου μπορεί να απαχθεί από το κύκλωμα ψύξης) αλλά στη βαλβίδα εξαγωγής και στην εξάτμιση αυξάνοντας τη θερμοκρασία στα εξαρτήματα αυτά.
Η αύξηση θερμοκρασίας σε όλο το μήκος της εξάτμισης επιταχύνει την οξείδωση και την κόπωση του μετάλλου (λόγω κύκλων θέρμανσης - ψύξης με μεγαλύτερο εύρος) και επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ξεπεράσει τη θερμοκρασία αντοχής του καταλύτη.
gakost έγραψε:
...και λογική οδήγηση από τον οδηγό ...
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες
|
|