panosopel έγραψε:Τα ανωνυμα ειναι φθηνα
Αλλα εχω δυο ερωτησεις
1)Ποσα χρονια λετε να σας βγαλουν?
2)Εχουν την ιδια καταναλωση με τα επωνυμα?και αυτο ειναι πολυ μα πολυ σημαντικο
Τα συστήματα αερίου ψεκασμού αποτελούν ώριμη τεχνολογία και μπορεί να τα κατασκευάσει ο καθένας, το πιο σύνθετο εξάρτημα, η ECU κατασκευάζεται μαζικά από την AEB εδώ και πολλά χρόνια, μπεκ υπάρχουν από πολλές πηγές για όλα τα γούστα, ο μειωτής πίεσης δεν περιέχει κάτι εξελιγμένο ώστε να μην μπορεί να το φτιάξει ο καθένας και η δεξαμενή είναι ένα απλό δοχείο, κάτι σαν θερμοσίφωνας, που επίσης μπορεί να το φτιάξει ο καθένας.
Με βάση τα παραπάνω, είναι θέμα τύχης (αστοχίας υλικού, που είναι τυχαίο θέμα) το πότε θα εμφανιστεί βλάβη σε κάποιο σύστημα και αυτό δεν εξαρτάται από τη χώρα κατασκευής. Ακόμα και τότε όμως, όσο φθηνότερο είναι το ανταλλακτικό που θα χρειαστεί, τόσο το καλύτερο.
Η κατανάλωση και γενικότερα η λειτουργία του συστήματος είναι θέμα ρύθμισης, προφανώς δεν εξαρτάται από τη χώρα κατασκευής, αλλά από το πόσο και αν και τι γνωρίζει ο "μάστορας", αν είναι εντελώς αγράμματος ή αν μπορεί να διαβάσει τις οδηγίες για να κάνει τη ρύθμιση, ή αν "εκπαιδεύτηκε" από την εταιρία εισαγωγής του συστήματος, και το μόνο που του έδειξαν (γιατί μόνο αυτό μπορούσε να καταλάβει) ήταν η "αυτόματη ρύθμιση" όσο την κατάλαβε και αυτήν.
Αν τώρα κάποιοι ενοχλούνται από τα Τούρκικα συστήματα, ίσως θα έπρεπε να ενοχλούνται ακόμα περισσότερο που εδώ στο Ελλαδιστάν είμαστε ανίκανοι να κατασκευάσουμε ακόμα και μια βίδα που να μπαίνει σε ένα τέτοιο σύστημα, πόσο μάλλον ολόκληρο το σύστημα.
Τέλος να αναφέρω οτι σε άλλες πιο προηγμένες χώρες έχουν μεγάλη διάδοση κιτ υγραερίου χαμηλής τιμής, Πολωνικής κατασκευής, σε μορφή DIY (αν θέλεις και μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου, όπως είναι σύνηθες σε πιο προηγμένες χώρες) και όπου στο κιτ περιλαμβάνονται και τα πλήρη εργαλεία (υλικό, λογισμικό) ρύθμισης από τον ίδιο τον τελικό χρήστη. Βέβαια εκεί τα αυτοκίνητα δεν τα έχουν για να πουλάνε μούρη, αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση...