Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: πρωπορεια η αβανς και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 02:36

hlias έγραψε:
Qgas έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:
Qgas έγραψε:
giorgos3924 έγραψε:]
έλα να σου δείξω εγώ αρκετούς νέους και με γνώσεις μηχανικούς που έχουν γνώμη σε όλα και μάλιστα κατηγορηματική, ενώ ταυτόχρονα κοιτώντας το στροφόμετρο και μαρσάροντας με στημένο αυτί στο παράθυρο βγάζουν διάγνωση μίγματος :D :P


Κρίμα αν το κανουν φίλε μου τεχνίτες αερίου δεν πρέπει να εινσι !! η διάγνωση πλέον εχει παει πολυ μπροστα χωρις μεγάλο κοστος και δεν θα επρεπε !!



μαστορα μου ποιος θα αγορασει εργαλεια ο αεριτζης? δεν ξερεις τι γινετε? για ελα μια βολτα απο την Νικαια και τον Κορυδαλλο να δεις και να φριξεις ουτε ποτηροτρυπανο δεν εχουν διγνωστικο θελεις εσυ?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό LPGas » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 13:16

Ένα από τα πιο επιτυχημένα Project στο οποίο είχαμε δοκιμάσει να παίξουμε με χάρτες advance είναι το Forester 2.5 XT της INCTEK.
viewtopic.php?f=77&t=85

Με πολύ προσεγμένες ρυθμίσεις στον εργοστασιακό εγκέφαλο της Subaru μέσω όμως πραγματικού επαναπρογραμματισμού με το software της EcuTek, είχαμε επιτύχει 11 ίππους παραπάνω εκμεταλλευόμενοι τα ψηλά οκτάνια του LPG.

Δεν τοποθετήσαμε τίποτα όμως παράλληλο. Ο εγκέφαλος των Subaru έχει τόσο active χάρτες ignition που οτιδήποτε παράλληλο τοποθετηθεί ο εγκέφαλος μπλοκάρει και πέφτει σε safe mode.
Το Forester έχει διανύσει πλέον 80.000 Χλμ με υγραέριο δίχως κανένα πρόβλημα.

Στην LPGas, advance processors έχουμε τοποθετήσει μόνο σε αυτοκίνητα με τρισιμπιτερ με πολύ καλά αποτελέσματα
Η BRC σε κανένα DOEM μοντέλο της εξοπλισμένο με σύστημα LPG δεν τοποθετεί advance processors.

Μόνο στα μοντέλα με CNG συστήματα εξοπλίζονται απαραίτητα με τους παράλληλους εγκεφάλους, ώστε να αποκτήσουν ξανά το 20% της ιπποδύναμης που χάνουν από την καύση του CNG
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 15:31

Μπραβο στην LPgas που εχει προσωπικο που ασχολειται(ισως να ειστε απο τους πολυ λιγους που το κανουν) τοσο πολυ ακομα και με τους μαμα εγκεφαλους των αυτοκινητων και καταφερνει να εχει τοσο καλα αποτελεσματα!! Συγχαρητηρια!!

Μπορει καποιος να εξηγησει και αυτο που εχω ξαναρωτησει?

<Οστόσο η βενζίνη θέλει μικρο αβανς στις χαμηλές στροφές και αυξάνει όσο αυξάνουν οι στροφές ενώ το υγραέριο θέλει μεγαλο αβάνς στις χαμηλές στροφές στις μεσαίες μειώνεται και είναι κοντά στο αβάνς της βενζίνης και στις υψηλές μειώνεται ακομα περισσότερο και είναι πολύ κάτω απο αυτο της βενζίνης. Θέλω να πώ δηλαδη οτι όσους χάρτες και να έχει αποθηκευμένους ο εγκέφαλος της βενζίνης, σίγουρα δεν θα ταιριαζουν με του υγραερίου διότι το υγραέριο απαιτεί μια καμπύλη αβανς, αντίθετη απο αυτή της βενζίνης(μεγάλο αβάνς στις χαμηλές και μικρό στις υψηλές). Οπότε ενας κινητηρας κατασκευασμένος για βενζίνη είναι άτοπο να έχει χάρτη με υψηλό αβάνς στις χαμηλές γιατι η βενζίνη με υψηλό αβάνς στις χαμηλές θα χτυπάει πειράκια και στις υψηλες κατι αντιστοιχο... Αυτο μου λέει η απλή λογική,ισως και να ειμαι λάθος. Ας εξηγησει καποιος γνωστης.

Πανω σε αυτο θα ηθελα να μου πει ο LPgas που εχει ασχοληθει με το θεμα, αν ολα τα αυτοκινητα εχουν active advance. Eίναι όλοι οι εγκέφαλοι τόσο active οσο του forester? και τι γίνεται με αυτά τα αυτοκίνητα που δεν έχουν τέτοιους active εγκεφαλους? σε αυτα δε μπορει να μπει ο παράλληλος για να φτιάξει κάπως την απόδοση τους με το LPG?

Επίσης ας απαντήσει κάποιος που να ξέρει:
Γιατι δεν μπαίνουν τα μπέκ του υγραερίου απευθείας επάνω στην πολλαπλή ωστε να μην χανεται ούτε χρόνος ούτε αέριο? Έχουν πρόβλημα με την θερμοκρασία που αναπτύσεται στην πολλαπλή εισαγωγής(παρόλο που δεν ειναι και πολύ μεγάλη)? Ή μήπως επειδη δε βολεύει τον εγκαταστατη να έχει εύκολη πρόσβαση στα μπέκ μετά την τοποθέτηση τους εκει(στα service ας πουμε)?>
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 15:48

το προβλημα για το αβανς ειναι στις ψηλες στροφες, εκει εχουμε παραλληλο ψεκασμο βενζινης ή καποια αλλα συστηματα γυρνανε σε βενζινη.
στις περισσοτερες εισαγωγες για να μην πω σε ολες δεν υπαρχει ο χωρος για να καρφωθουν πανω τους τα μπεκ με τις μπριζες τους και οι σωληνες υγραεριου. ασε που οι περισσοτερες μπεκιερες υγραεριου δεν εχουν ξεχωριστα μπεκ αλλα τα δινουν σε ζευγη ή τετραδα οποτε δεν εχουν και το καταλληλο μηκος για την καθε εισαγωγη.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 18:00

Οποτε στις στροφες που γινεται petrol addition ουσιαστικα η βενζινη βοηθαει το lpg να καει ευκολοτερα και γρηγοροτερα και δεν χρειαζεται μεγαλο αβανς?

Αρα τα αυτοκινητα με ευαισθητους κινητηρες που ψεκαζουν και βενζινη απο χαμηλες στροφες,το αβανς πλησιαζει αρκετα αυτο της βενζινης και ετσι μπορει με τους ειδη αποθηκευμενους χαρτες αβανς(σε περιπτωση που δεν εχει active advance οπως το forester)να κανει τις απαραιτητες διορθωσεις και να εχουμε το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα αποδοσης. Σωστα καταλαβα?
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 21:30

Ορθώς αν και καθήμενος στον υπολογιστή ..

Επισης διορθώσεις αβανς έχουν οι εγκέφαλοι της prins εδω και πολλα χρονια στο κρυφό λογισμικο που κανεις δεν ξερει πως δουλευει με τι αλγοριθμο αλλα δουλευει άψογα ρυθμιζοντας του απλα ενα μείγμα . Στους νέους Bosch VSI 2.0 εχει παπάδες να ρυθμισεις απο nox correction μέχρι συνεχή παρακολούθηση τρίμ , λαμδα και συνεχών διορθώσεων.
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 22:42

Δεν εχει ομως petrol addition η Prins ομως,ε? Και για τους ευαισθητους κινητηρες ειναι ενα θεματακι αυτο...το οποιο λυνεται βεβαια με λαδιερα αλλά αν βαλεις και την λαδιερα της Prins που ειναι μια απο τις καλυτερες αν οχι η καλυτερη της αγορας,τοτε το κοστος μεγαλώνει αρκετα. Γιατι ομως μια τοσο καλη εταιρια οπως ειναι η Prins δεν εχει επιλογη petrol addition?
Ο Bosch VSI 2.0 μηπως εχει επιλογη petrol addition?
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 23:42

ilektronikos έγραψε:Δεν εχει ομως petrol addition η Prins ομως,ε? Και για τους ευαισθητους κινητηρες ειναι ενα θεματακι αυτο...το οποιο λυνεται βεβαια με λαδιερα αλλά αν βαλεις και την λαδιερα της Prins που ειναι μια απο τις καλυτερες αν οχι η καλυτερη της αγορας,τοτε το κοστος μεγαλώνει αρκετα. Γιατι ομως μια τοσο καλη εταιρια οπως ειναι η Prins δεν εχει επιλογη petrol addition?
Ο Bosch VSI 2.0 μηπως εχει επιλογη petrol addition?


Όχι παρά τις προσπάθειες μας δεν μας το δίνουν δυνατότητα υπαρχει διοτι το κανει στα νεα VSI 2.0 DI ( βλέπε porche panamera ) δεν χρειάζεται μας λένε το κανει το εγκέφαλος τη διορθωση καύσης .. για λιπανση valve care !! Αν ειχαμε και αυτο θα είμασταν άρχοντες !!
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό ilektronikos » Σάβ 09 Νοέμ, 2013 23:52

Θελουν να πουλανε και λαδιερες οι κυριοι του εργοστασιου... Αλλα δεν καταλαβαινουν οτι αν ειχαν τη δυνατοτητα petrol additiοn,ετσι οπως εχουν πεσει οι τιμες στα κιτ,πολλοι δε θα σκεφτοταν καθολου να κοιτανε αλλη μαρκα!!!
ilektronikos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν, 2013 19:22

Re: Προπορεία (αβανς) και καυση lpg

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Κυρ 10 Νοέμ, 2013 12:09

Δηλαδή από τι στιγμή που θα γίνει ανάφλεξη στα μπουζί ο x χρόνος που κάνει να καεί εξολοκλήρου το μείγμα καθαρού υγραερίου
μειώνεται - βελτιώνεται - με αυτήν την ελάχιστη ποσότητα βενζίνης;
Δηλαδή πρακτικά τί αλλάζει; Ξεκινάει η καύση γρηγορότερα και διαρκεί λιγότερο;
Δηλαδή το πρόβλημα είναι ότι αργεί να "πάρει" το μείγμα ή αργεί να τελειώσει η καύση; ή και τα 2;
Αν ισχύει το πρώτο μπορώ να καταλάβω τι παίζει, αλλά αν ισχύει το 2ο ή και τα 2 θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει το πως
καταφέρνει αυτή η ποσότητα να βελτιστοποιήσει το μείγμα και σε τί αναλογία "βενζίνη/υγραέριο" πρέπει να υπάρχει.

Και τελικά, ο ψεκασμός βενζίνης γίνεται για να λιπανθούν οι βαλβίδες από το "λάδι της βενζίνης" που ταυτόχρονα τις ψύχει και ρίχνει τη θερμοκρασία ή
να βελτιστοποιήσει την καύση;

εμένα ο μηχανικός υγραερίου μου είχε πει πως ρίχνει τη θερμοκρασία στο θάλαμο επειδή η βενζίνη είναι υγρή και κρύα.
Αλήθεια!
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες