Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG σε μοτερ μονου ψεκασμου

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 03 Ιουν, 2011 22:44

Κανενας με μονο ψεκασμο?? ολοι καινουρια αμαξια εχετε? :P
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό zouzoulaki » Κυρ 05 Ιουν, 2011 12:41

gkazakias έγραψε:Κανενας με μονο ψεκασμο?? ολοι καινουρια αμαξια εχετε? :P


kalimera k apo mena! loipon exo ena renault clio mono psekasmou. evala to aplo set tis lovato kai isixasa. to mono ilektroniko kai me kapoio egkefalo :P einai to o deiktis tou aeriou pou iparxei. dld peripou stis 3-3,5 xiliades strofes allazei automata apo benzini se aerio. akoma ena meionektina einai oti ama teliwsei to aerio den girnaei automata stin benzini. vevaia einai meionektima gia opoion den provlepei na exei aerio :P. to exo 3 mines eimai apoluta euxaristimenos kai exo 10.000 km mexri tora.
zouzoulaki
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Δευτ 28 Μαρ, 2011 20:49

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 05 Ιουν, 2011 17:17

zouzoulaki έγραψε:
gkazakias έγραψε:Κανενας με μονο ψεκασμο?? ολοι καινουρια αμαξια εχετε? :P


kalimera k apo mena! loipon exo ena renault clio mono psekasmou. evala to aplo set tis lovato kai isixasa. to mono ilektroniko kai me kapoio egkefalo :P einai to o deiktis tou aeriou pou iparxei. dld peripou stis 3-3,5 xiliades strofes allazei automata apo benzini se aerio. akoma ena meionektina einai oti ama teliwsei to aerio den girnaei automata stin benzini. vevaia einai meionektima gia opoion den provlepei na exei aerio :P. to exo 3 mines eimai apoluta euxaristimenos kai exo 10.000 km mexri tora.


Φιλε γραφε Ελληνικα σε παρακαλω.

Ναι, εχεις κανει 10.000χλμ αλλα ποσα απο αυτα ειναι πραγματι με υγραεριο ? Αν μας λες οτι γυρνα σε υγραεριο μονο μετα τις 3000-3.500στρ, αυτο σημαινει ή οτι δουλευεις συνεχεια το αμαξι ψηλά για να μπαινει το lpg(και να μην καις βενζινη) αλλα μαλλον πιο πολυ σε πορια γιατι στην πολη ειναι λιγο δυσκολο να εχεις αυτες τις στροφες....

Οπως και να'χει, αφου σε βολευει να το χαρεις και πανω απ'ολα χωρις προβληματα :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 06 Ιουν, 2011 01:17

Αυτα τα συστηματα θελουν μια γκαζια την πρωτη φορα που βαζεις μπρος για να γυρισει σε γκαζι. Αλιμονο δεν ειναι για συνεχεια. Mια φορα 3-3500 και μπηκε.

Σε ποιον το εβαλες το συστημα φιλε με το clio?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό sxal » Σάβ 11 Ιουν, 2011 12:23

καλημερα κ απο εμενα ,κ εγω εχω seat monopoint ,εβαλα lovato χωρις εγκεφαλο κανενα προβλημα γενικως,εχω καπου 12000 χιλιομετρα.μονο στην αρχη ειχα ενα προβληματακι ,οταν εκανα πολα χιλιομετρα με lpg και μετα γυρνουσα βενζινη ανεβοκατεβεναν οι στροφες τρελα,αλλα εκοψα με ρελε τον λ οταν γυρναει στο lpg για να μη νοιωθει ο εγκεφαλος πλουσια κ φτοχα μιγματα και απο τοτε ολα κομπλε.βεβαια αν βαλεισ εγκεφαλο με steper motor τοτε ειναι καλητερα γιατι ριθμιζεις το μιγμα σου αναλογα το τι νοιωθει ο λαμδα οπωτε εχεις κ καλητερη οικονομια.απο θεμα μετατροπης τιποτα το ιδιετερο ,το μονο εξτρα ειναι η εντολη απο το λ τα υπολοιπα ιδια ειναι.
sxal
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2011 12:06

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 11 Ιουν, 2011 12:57

Υπαρχει καποια αισθητη μειωση στην αποδοση? Ειναι ηδη αδυναμο το μοτερ εκ φυσεως εμενα...


Μου εχουν πει οτι τα συστηματα χωρις εγλεφαλο δεν εχουν καμια σχεση με λαμδα...εσενα πως εχει συνδεδεμενο τον λαμδα στο lpg?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Σάβ 11 Ιουν, 2011 23:56

Σε πολλά συστήματα η σύνδεση του αισθητήρα λ είναι προαιρετική, δεν απαιτείται για τη λειτουργία, αλλά αν τον συνδέσουμε τότε μπορεί και διορθώνει το μίγμα με βάση το σήμα από τον λ (closed loop) αλλιώς λειτουργεί πάντα σε open loop και ότι ήθελε προκύψει.

Όμως τα μαστόρια επειδή βαριούνται προτιμούν να μην συνδέουν οτιδήποτε δεν είναι απολύτως απαραίτητο για τη λειτουργία, δεν υπάρχει κάτι περίεργο σε αυτό, ενώ αν ενημερώσουν τον πελάτη οτι μπορεί να συνδεθεί ο λ τότε μπορεί ο πελάτης να ζητήσει σύνδεση και να ...μπλέξουν με ακόμα ένα καλώδιο κτλ.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: LPG σε ψεκασμο μονου σημειου.

Δημοσίευσηαπό tasos1 » Παρ 12 Αύγ, 2011 22:09

Εγώ εκτός από το Agila που έχω και πηγαίνει μια χαρά, έχει ο πατέρας μου ένα Fiat Marea 1.4 του 98' μονού ψεκασμού και είμαι σε σκέψη για το αν γίνεται ή όχι να του βάλω υγραέριο. 650 ευρώ θα μου στοιχίσει, αλλά το φοβάμαι λίγο... Έχει κανείς άλλος κάνει μετατροπή σε Marea μονού ψεκασμού?
tasos1
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 20:12

LPG σε μοτερ μονου ψεκασμου

Δημοσίευσηαπό dimitrisf » Κυρ 24 Νοέμ, 2013 19:22

εχω μερικες αποριες..ξερω οτι πολλες μπορει να εχουν απαντηθει καπου στο φορουμ αλλα τα θεματα εχουν πλεον τοσες πολλες σελιδες που δεν μπορεις να τα πιασεις απο την αρχη!!
1.σε μοτερ μονου ψεκασμου με εγκεφαλο αισθητηρα λαβδα,throttle position sensor,vehicle speed sensor.reving sensor κ αλλα τετοια πως δουλευει το υγραεριο?πως θα συνεργαστει?
2.αν ειμαι σε κατηφορα με ταχυτητα μεσα η λειτουργια cut off του κινητηρα κοβει πληρως το καυσιμο....στην περιπτωση του υγραεριου τι συμβαινει?συνεχιζει να ψεκαζει μια ελαχιστη ποσοτητα?το μπουζι δινουν σπινθηρα?
3.αν ξερω οτι προκειται να κανω μια ανυφορικη διαδρομη ή ενα μεγαλο ταξιδι(περα απο το να το γυρισω σε βενζινη) γινεται εγω να κανω το μειγμα του υγραεριου πιο πλουσιο?και οταν επιστρεψω στον τοπο μου στη νορμαλ χρηση να το γυρισω παλι σε αυτο που ηταν ρυθμισμενο εξαρχης?ή δεν μπορω να επεμβω...ειναι δυσκολο?απαγορευτικο?
dimitrisf
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 19 Ιουν, 2012 01:10

Re: LPG σε μοτερ μονου ψεκασμου

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 13 Απρ, 2016 03:47

Τοποθετησα συστημα ατικερ στο favorit στην alfa gas στο Περιστερι. Απλο συστημα καρμπυρατερατο. Πνευμονας τομασσετο, μπουκαλα 34 λιτρα. Το αμαξι λειτουργει αριστα καθως ρυθμιστηκε με αναλυτη καυσαεριων. Σαν αποδοση ελαφρως λιγοτερο νευρο και τιποτα αλλο.
Μεγαλο πλεονεκτημα η κρυα εκκινηση με lpg σε θερμοκρασιες εως και 10-15 βαθμους. Για ζεστο καιρο η και ζεστο κινητηρα δεν το συζητω καν. Απλα μην ξεχασει κανεις την βενζινη και μελωσει στο ρεζερβουαρ αφου ειναι αχρηστη εντελως. Καλο θα ειναι να την ανανεωνουμε μια φορα το μηνα.

Στις εναλλαγες καυσιμου υπαρχει ενα θεμα για 2-3 sec οπως ειναι λογικο αφου δεν διαχειριζεται κατι ηλεκτρονικα. Απο αεριο σε βενζινη εχει ενα ελαφρυ μπουκωμα λογο ταυτοχρονου ψεκασμου καυσιμων που φευγει σε 3 δευτερολεπτα, ειναι μεχρι να αδειαζει ο σωληνας αεριου απο πνευμονα μεχρι το μιξερ.
Απο βενζινη σε αεριο ενω κοβει ο ρελες ακαριαια το μπεκ εχει ενα κενο 2 δευτερολεπτα μεχρι να ερθει υγραεριο στο μιξερ.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες