Ας υποθεσουμε οτι η θερμοκρασια αλλαγης ειναι οι 40 βαθμοι, εφτασε ο κινητηρας τους 40 βαθμους και μπηκε το υγραεριο ο χρονος απο 40-80 ειναι ο ιδιος με εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος 5 ή 38 βαθμων?
Στο 2ο ερωτημα σου, 1. μεχρι πριν 5-6 χρονια που ελαχιστα κιτ (οι νοικονομικες σειρες τους) δεν ειχαν συνδεση obd ειχαμε τα προβληματα που λες?
2. ο εγκεφαλος υγραεριου κλεβει τον παλμο που στελνει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου στα μπεκ της βενζινης και τον στελνει στα μπεκ του αεριου, οταν ο εγκεφαλος της βενζινης θα στειλει διαφορετικο χρονο ψεκασμου δεν θα ακολουθησει και ο εγκεφαλος του αεριου? πιστευεις οτι στις χαμηλοτερες θερμοκρασιες ο χρονος ψεκασμου βενζινης ειναι ο ιδιος με τις υψηλες-μικροτερος ή μεγαλυτερος?