socratesb έγραψε:GeorgeFo έγραψε:Το πήγα στον μηχανικό, ο οποίος άνοιξε μηχανή και την έστειλε για ρεκτιφιέ. Πήγα σήμερα στο μηχανουργείο και μ είπε ότι η μια βαλβίδα εξαγωγής έχει θέμα διότι με το υγραέριο έκλεισε το διάκενο. Μου είπε ότι θα το φτιάξει αλλά αυτός ο κινητήρας δεν είναι για υγραέριο κ από εδώ κ πέρα θα έχω θέματα. Δεν θα αντέξει για πολύ. Ποια η γνώμη σας;
Υ.Γ τώρα που το έχω στο συνεργείο άλλαξα κ αντλία βενζίνης και ίσως χρειαστεί κ πολλαπλασιαστής
Έχω φίλο με ignis με 160 χιλ χλμ εκ των οποίων οι 100+ με lpg. Ελέγχει το διάκενο κάθε 20 χιλ χμλ και έχει χρειαστεί να ρυθμίσει 2 φορές που έκλεισαν οι εξαγωγής. Συνεχίζει χωρίς προβλήματα. Εάν η ρύθμιση στο αέριο είναι σωστή και έχει μικτή χρήση θεωρώ ότι αντέχει μια χαρά. Γλιτώνεις αρκετά.
Είναι ευαίσθητα αυτά τα μοτέρ , ignis και νομίζω ίδιο φοράει και το jimmy. Tο m13 εάν θυμάμαι σωστά.
Ωστόσο θέλει συχνό έλεγχο διακενων βαλβίδων κάθε 30,000 χιλιόμετρα
Του γνωστού σου γιατί έκλεισαν οι εξαγωγής ;
Παίζει ρόλο και η ρύθμιση του συστήματος αλλά και ο τρόπος οδήγησης.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk