Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Υγραέριο και σβήσιμο μηχανής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Υγραέριο και σβήσιμο μηχανής

Δημοσίευσηαπό tgi » Παρ 18 Σεπ, 2020 14:20

Καλησπέρα
δεν φταίει το υγραέριο... πιθανόν να φταις εσύ!!!!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θέλει συχνά, πολύ συχνά ρύθμιση βαλβίδων.
δες το παρακάτω video κι αν μπορείς δες κι άλλα videakia από τον συγκεκριμένο επισκευαστή που τονίζει πολύ συχνά τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

https://www.youtube.com/watch?v=SzHPceat8qU&ab_channel=PANAGIOTISGOLEMIS
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Υγραέριο και σβήσιμο μηχανής

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 18 Σεπ, 2020 14:26

Φίλε με το swift , κάθε 30.000 χλμ έλεγχο βαλβίδες. Αν το έκανες δεν θα είχες κανένα πρόβλημα. Δεν στο είπε ο υγραερας οκ πριν 9 χρόνια κυκλοφορούσαν και πολλοί κατσαπλιαδες, αλλά το συνεργείο που συντηρει το όχημα δεν το γνώριζε??


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Υγραέριο και σβήσιμο μηχανής

Δημοσίευσηαπό GeorgeFo » Τρί 17 Νοέμ, 2020 14:39

Το πήγα στον μηχανικό, ο οποίος άνοιξε μηχανή και την έστειλε για ρεκτιφιέ. Πήγα σήμερα στο μηχανουργείο και μ είπε ότι η μια βαλβίδα εξαγωγής έχει θέμα διότι με το υγραέριο έκλεισε το διάκενο. Μου είπε ότι θα το φτιάξει αλλά αυτός ο κινητήρας δεν είναι για υγραέριο κ από εδώ κ πέρα θα έχω θέματα. Δεν θα αντέξει για πολύ. Ποια η γνώμη σας;

Υ.Γ τώρα που το έχω στο συνεργείο άλλαξα κ αντλία βενζίνης και ίσως χρειαστεί κ πολλαπλασιαστής
GeorgeFo
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν, 2019 13:49

Re: Υγραέριο και σβήσιμο μηχανής

Δημοσίευσηαπό socratesb » Τετ 18 Νοέμ, 2020 17:22

GeorgeFo έγραψε:Το πήγα στον μηχανικό, ο οποίος άνοιξε μηχανή και την έστειλε για ρεκτιφιέ. Πήγα σήμερα στο μηχανουργείο και μ είπε ότι η μια βαλβίδα εξαγωγής έχει θέμα διότι με το υγραέριο έκλεισε το διάκενο. Μου είπε ότι θα το φτιάξει αλλά αυτός ο κινητήρας δεν είναι για υγραέριο κ από εδώ κ πέρα θα έχω θέματα. Δεν θα αντέξει για πολύ. Ποια η γνώμη σας;

Υ.Γ τώρα που το έχω στο συνεργείο άλλαξα κ αντλία βενζίνης και ίσως χρειαστεί κ πολλαπλασιαστής


Έχω φίλο με ignis με 160 χιλ χλμ εκ των οποίων οι 100+ με lpg. Ελέγχει το διάκενο κάθε 20 χιλ χμλ και έχει χρειαστεί να ρυθμίσει 2 φορές που έκλεισαν οι εξαγωγής. Συνεχίζει χωρίς προβλήματα. Εάν η ρύθμιση στο αέριο είναι σωστή και έχει μικτή χρήση θεωρώ ότι αντέχει μια χαρά. Γλιτώνεις αρκετά.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Υγραέριο και σβήσιμο μηχανής

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 18 Νοέμ, 2020 18:00

socratesb έγραψε:
GeorgeFo έγραψε:Το πήγα στον μηχανικό, ο οποίος άνοιξε μηχανή και την έστειλε για ρεκτιφιέ. Πήγα σήμερα στο μηχανουργείο και μ είπε ότι η μια βαλβίδα εξαγωγής έχει θέμα διότι με το υγραέριο έκλεισε το διάκενο. Μου είπε ότι θα το φτιάξει αλλά αυτός ο κινητήρας δεν είναι για υγραέριο κ από εδώ κ πέρα θα έχω θέματα. Δεν θα αντέξει για πολύ. Ποια η γνώμη σας;

Υ.Γ τώρα που το έχω στο συνεργείο άλλαξα κ αντλία βενζίνης και ίσως χρειαστεί κ πολλαπλασιαστής


Έχω φίλο με ignis με 160 χιλ χλμ εκ των οποίων οι 100+ με lpg. Ελέγχει το διάκενο κάθε 20 χιλ χμλ και έχει χρειαστεί να ρυθμίσει 2 φορές που έκλεισαν οι εξαγωγής. Συνεχίζει χωρίς προβλήματα. Εάν η ρύθμιση στο αέριο είναι σωστή και έχει μικτή χρήση θεωρώ ότι αντέχει μια χαρά. Γλιτώνεις αρκετά.
Είναι ευαίσθητα αυτά τα μοτέρ , ignis και νομίζω ίδιο φοράει και το jimmy. Tο m13 εάν θυμάμαι σωστά.
Ωστόσο θέλει συχνό έλεγχο διακενων βαλβίδων κάθε 30,000 χιλιόμετρα
Του γνωστού σου γιατί έκλεισαν οι εξαγωγής ;
Παίζει ρόλο και η ρύθμιση του συστήματος αλλά και ο τρόπος οδήγησης.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Υγραέριο και σβήσιμο μηχανής

Δημοσίευσηαπό socratesb » Πέμ 19 Νοέμ, 2020 08:55

meletis έγραψε:Ωστόσο θέλει συχνό έλεγχο διακενων βαλβίδων κάθε 30,000 χιλιόμετρα
Του γνωστού σου γιατί έκλεισαν οι εξαγωγής ;
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


To "θέμα" με αυτά τα μοτέρ είναι ότι τα μέταλλα στις έδρες των βαλβίδων δεν αντέχουν όπως σε άλλα που είναι ανθεκτικά πχ peugot, citroen, vw έχουν πολύ καλή φήμη, με σωστή ρύθμιση πρόβλημα ποτέ!.
Στα suzuki οι πιο ευαίσθητες έδρες υποχωρούν οπότε το διάκενο κλείνει και εάν δεν ρυθμίσεις ξανά και ξανά όταν χρειάζεται μένουν ανοιχτές με τα γνωστά προβλήματα που θέλει το καπάκι επισκευή στην συνέχεια. Μια ρύθμιση που δυστυχώς δεν υπάρχει default στα συστήματα lpg είναι η χαρτογράφηση του advance. Έχω διαβάσει σε άρθρο με δοκιμές σε εργαστήριο ότι 2 με 4 μοίρες extra προπορεία ταιριάζουν στο lpg. Λογικά αυτό έχει και όφελος στην μακροζωία των εδρών εκτός από την καλύτερη απόδοση του κινητήρα.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες