από LPGhostWriter » Παρ 18 Φεβ, 2011 18:00
Μπραβο Gregory! Πολυ ενδιαφεροντα αυτα τα papers, αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι δουλειες φοιτητων και αποτελουν εργαστηριακα συμπερασματα για ενα πολυ συγκεκριμενο πειραμα.
Απο την αλλη, πιστευω πως το προβλημα στους συγχρονους κινητηρες, δεν ειναι τοσο η μικρη αυξηση της θερμοτητας που εκλυεται απο την καυση του LPG οσο η ελλειψη των προσθετων του LPG, που δεν βοηθα την μεταφορα της θερμοτητας απο τις βαλβιδες στις εδρες και δημιουργει οξειδωσεις κατα την επαφη των δυο μεταλλων.
Και παλι ομως αυτο διαφερει απο κινητηρα σε κινητηρα, αφου τα εργοστασια παραγωγης χρησιμοποιουν ενα σωρο διαφορετικα υλικα για εδρες και βαλβιδες.
Τα υλικα αυτα διαφερουν ακομη και στο ιδιο μοντελο, οταν αυτα προοριζονται για διαφορετικες αγορες. Ενα Toyota Corolla ας πουμε που προοριζεται για την αγορα της Ινδιας ή της Αργεντινης εχει καλυτερες βαλβιδες απο το Corolla της Γερμανιας και της Ελλαδας. Αυτο συμβαινει γιατι τα προσθετα στις βενζινες της Ινδιας δεν ειναι τοσο αποδοτικα οσο τα ελεγχομενα σε δοσολογια και ποιοτητα της Γερμανιας. Οποτε για να μην εχουν προβληματα προωρης φθορας λογο κακης ποιοτητας καυσιμου, ενισχυουν τα εμπλεκομενα με το καυσιμο τμηματα του κινητηρα.