Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τεχνική μελέτη από παρατεταμένη χρήση LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Τεχνική μελέτη από παρατεταμένη χρήση LPG

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Πέμ 17 Φεβ, 2011 23:40

Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: Τεχνική μελέτη από παρατεταμένη χρήση LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 18 Φεβ, 2011 00:56

GREGORI έγραψε:http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf


Eνα απο τα κομματια που μου αρεσε ηταν το σημειο που λεει οτι, οι φθορες που παρουσιαζει ''εμφανίστηκαν μετα απο 1.000 ωρες λειτουργειας''....
Ας κανω και γω τοσες και δεν θα εχω κανενα προβλημα αν παρουσιασει κατι.... Αυτα βεβαια υπο ορισμενες συνθηκες και οχι παντα, οπως λεει παρακατω.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Τεχνική μελέτη από παρατεταμένη χρήση LPG

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Παρ 18 Φεβ, 2011 18:00

Μπραβο Gregory! Πολυ ενδιαφεροντα αυτα τα papers, αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι δουλειες φοιτητων και αποτελουν εργαστηριακα συμπερασματα για ενα πολυ συγκεκριμενο πειραμα.
Απο την αλλη, πιστευω πως το προβλημα στους συγχρονους κινητηρες, δεν ειναι τοσο η μικρη αυξηση της θερμοτητας που εκλυεται απο την καυση του LPG οσο η ελλειψη των προσθετων του LPG, που δεν βοηθα την μεταφορα της θερμοτητας απο τις βαλβιδες στις εδρες και δημιουργει οξειδωσεις κατα την επαφη των δυο μεταλλων.
Και παλι ομως αυτο διαφερει απο κινητηρα σε κινητηρα, αφου τα εργοστασια παραγωγης χρησιμοποιουν ενα σωρο διαφορετικα υλικα για εδρες και βαλβιδες.
Τα υλικα αυτα διαφερουν ακομη και στο ιδιο μοντελο, οταν αυτα προοριζονται για διαφορετικες αγορες. Ενα Toyota Corolla ας πουμε που προοριζεται για την αγορα της Ινδιας ή της Αργεντινης εχει καλυτερες βαλβιδες απο το Corolla της Γερμανιας και της Ελλαδας. Αυτο συμβαινει γιατι τα προσθετα στις βενζινες της Ινδιας δεν ειναι τοσο αποδοτικα οσο τα ελεγχομενα σε δοσολογια και ποιοτητα της Γερμανιας. Οποτε για να μην εχουν προβληματα προωρης φθορας λογο κακης ποιοτητας καυσιμου, ενισχυουν τα εμπλεκομενα με το καυσιμο τμηματα του κινητηρα.
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 36 επισκέπτες