Από τη στιγμή που δεν υπάρχει πεπατημένη,ένας μπούσουλας δηλαδή και να επιτρέπει ο Νόμος μία τέτοια μετατροπή
φυσικά και θα είναι ασύμφορη και μπελάς να την ξεκινήσει ένας απλός ιδικτήτης αυτοκινήτου.
Η μόνη λύση σε μια τέτοια διαδικασία πιστεύω εγώ να είναι κάποιος μηχανικός-ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων με σχετικό
συνεργείο αυτοκινήτων που να σκέφτεται να ασχοληθεί επαγγελματικά με κάτι τέτοιο.Οπότε ξεκινάει δοκιμαστικά με
ένα αυτοκίνητο, βλέπει χαρτούρα-κόστος τα βάζει κάτω και υπολογίζει αν συμφέρει να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο.
Π.χ.αν ένα diesel opel vectra μοντέλο 2008 κοστίζει μεταχειρισμένο 9.000 ευρώ και του κοστίσει μία τέτοια μετατροπή
4.500-5.000 ευρώ με τα εργατικά με πιθανή μελλοντική πτώση της τιμής από τη στιγμή που ασχοληθεί επαγγελματικά,
πιθανώς να συμφέρει μία τέτοια μετατροπή,από τη στιγμή που μπορείνα εγγυηθεί και άψογη λειτουργία.
Φυσικά όλα τα ανωτέρω προυποθέτουν το κράτος-κυβέρνηση να αφήσει τη διαφορά τιμής πετρελαίου - βενζίνης όπως
υπάρχει σήμερα.
Αλλά έχει κανείς Έλληνας εμπιστοσύνη στην σημερινή ή έστω αυριανή κυβέρνηση.
Εάν είχα ένα παρόμοιο αυτοκίνητο και αποφάσιζα να κάνω μετατροπή σε υγραέριο ή πετρέλαιο το πιο πιθανό είναι
να προτιμούσα το πετρέλαιο αλλά δεν θα το έκανα γιατί φοβάμαι μήπως αύριο κάποια κυβέρνηση εξισώσει την τιμή
βενζίνης πετρελαίου για να βρεί π.χ. τα 100.000.000 ευρώ που της ζητάει η τρόικα και της λείπουν..
Τώρα για τον μηχανικό - ηλεκτρολόγο δεν ξέρω να σας πω.
Υ.Γ.Όταν βλέπης αυτό το αμόκ του Έλληνα τον οποίο με την σχετική διαφήμιση τον έπεισαν να τρέχει να πάρει diesel
να φοβάσαι ότι πίσω από τα ωραία λόγια υπάρχει λάκκος.
Μήπως όλοι οι ιθύνοντες έχουν συνενοηθεί μας πουλάνε σήμερα diesel μας τα παίρνουν χοντρά και αύριο βγαίνει ο
ανάλογος υπουργός και μας λέει δακρύβρεχτα ότι η τρόικα και η Ευρωπαική Ένωση μας ανάγκασε να εξισώσουμε
την τιμή πετρελαίου-βενζίνης.