Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό valsam » Κυρ 18 Μάιος, 2014 14:19

Ενταξει ειναι μερικοι συμφορουμιτες που δεν ξερουν και πολλα περα απο το να τρολαρουν!
Για να μην γραφει ο καθενας οτι π@παρια του κατεβενει:

Microwelding
Metallurgy shows us that any two similar metals that are truly clean (right down to a molecular level) will begin to stick back together if left touching for any length of time. The longer they are left this way (when the engine is not running), the more similar the metals are, and the cleaner their surfaces are, the more quickly they will begin to Microweld.

When two Microwelded surfaces are pulled apart, molecules of metal are pulled from both, resulting in surface damage. After prolonged surface damage due to Microwelding the valve head and seat may not produce a gas tight seal any more. The simplest way to prevent or retard Microwelding is to add 'Dirt' to the surfaces of the two pieces of metal. That 'Dirt' could be the Oil we use to stop things siezing up, it could be Polish or Paint of some kind, it could also be the Soot produced by burning some fuels. It is convenient that Petrol combustion produces lots of carbon (Soot) whereas it is a little inconvenient that LPG burns much cleaner than Petrol and does not leave Carbon deposits. Thus, the cleaner combustion of LPG and other fuels (CNG for instance) can actually promote Microwelding!

Αρα το γύρισμα στην βενζίνη πρίν το σβήσιμο του κινητήρα ειναι πολυ λογικο να παρεχει προστασια αφου η βενζινη αφηνει καταλοιπα (Soot) στις βαλβιδες και ετσι αποφευγετε το φαινομενο Microwelding !
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό NickSt » Κυρ 18 Μάιος, 2014 14:36

valsam έγραψε:Ενταξει ειναι μερικοι συμφορουμιτες που δεν ξερουν και πολλα περα απο το να τρολαρουν!
Για να μην γραφει ο καθενας οτι π@παρια του κατεβενει:

Microwelding
Metallurgy shows us that any two similar metals that are truly clean (right down to a molecular level) will begin to stick back together if left touching for any length of time. The longer they are left this way (when the engine is not running), the more similar the metals are, and the cleaner their surfaces are, the more quickly they will begin to Microweld.

When two Microwelded surfaces are pulled apart, molecules of metal are pulled from both, resulting in surface damage. After prolonged surface damage due to Microwelding the valve head and seat may not produce a gas tight seal any more. The simplest way to prevent or retard Microwelding is to add 'Dirt' to the surfaces of the two pieces of metal. That 'Dirt' could be the Oil we use to stop things siezing up, it could be Polish or Paint of some kind, it could also be the Soot produced by burning some fuels. It is convenient that Petrol combustion produces lots of carbon (Soot) whereas it is a little inconvenient that LPG burns much cleaner than Petrol and does not leave Carbon deposits. Thus, the cleaner combustion of LPG and other fuels (CNG for instance) can actually promote Microwelding!

Αρα το γύρισμα στην βενζίνη πρίν το σβήσιμο του κινητήρα ειναι πολυ λογικο να παρεχει προστασια αφου η βενζινη αφηνει καταλοιπα (Soot) στις βαλβιδες και ετσι αποφευγετε το φαινομενο Microwelding !


Επειδή συνεχίζεις κατά την προσφιλή σου τακτική να προκαλείς αναφερόμενος στήν δική μου δημοσίευση , σε ενημερώνω πως όταν αντιγράφεις ένα κείμενο και το δημοσιεύεις είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να αναφέρεις και την ΠΗΓΗ που προέρχεται το κείμενο προκειμένου αυτοί που θα το διαβάσουν να ελένξουν την αξιοπιστία του. Διαφορετικά χαρακτηρίζεται ως μη αξόπιστο...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό gakost » Κυρ 18 Μάιος, 2014 15:28

Ο ξάδερφος του κουμπάρου του θείου της γιαγιάς μου έβαλε υγραέριο σε ένα αμάξι που είχε ευαίσθητες βαλβίδες. Ο μάστορας που το πέρασε τον καθυσήχασε ότι δεν θα έχει πρόβλημα και ότι οι λίστες φυσικά και δεν ισχύουν αλλά πρέπει να παίρνει τα παρακάτω μέτρα. Λαδιέρα ανοιχτή αρκετά να στάζει full, tunap αυστηρά κάθε 5.000 km και στην δεξαμενή της βενζίνης και στου υγραερίου. Επίσης έχει ενεργοποιήσει τους μικροψεκασμούς βενζίνης από τις 500 έως 7500 σ.α.λ. σε ποσοστό από 95 έως 98% ανάλογα και με το φορτίο. Επίσης του ξεκαθάρισε ότι κάθε 30 λεπτά οδήγησης με υγραέριο θα πρέπει να το γυρνάει στην βενζίνη για 25 λεπτά. Για να μην ξεχαστεί του έκανε δώρο αυτό και εννοείται πριν το σβήσει τα τελευταία χιλιόμετρα πρέπει να γίνονται με βενζίνη. Α και οικονομία του είπε 50% ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ μαζί με ολική εγγύηση κινητήρα για 1,000,000 χιλιόμετρα από οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στον κινητήρα από το υγραέριο.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό ApLeRiX » Κυρ 18 Μάιος, 2014 15:49

LPGas έγραψε:Τίποτα δεν προσφέρει το συςτημα υγρού ψεκασμού στην προστασία των βαλβίδων. Εχει αναλυθεί το θέμα σε παλιότερα posts, οτι η τα πρόσθετα που οταν καίγονται προστατευτούν τις βαλβίδες, λοιπόν απο το υγραέριο είτε αυτο ψεκαζεται σε υγρή ή αέρια μορφή. Αυτο που δεν αντιλαμβάνομαι βέβαια ειναι πως μπορει να συνεχίζεται η φθορά μετα το σβήσιμο του κινητήρα. Αφου παύει να υπάρχει κινηση άρα και φθορές...


Προφανώς οι Ιταλοί αναφέρονται στο φαινόμενο του microwelding που περιγράφει ο valsam παραπάνω. Όταν κατασκευαστής στέλνει οδηγία , προφανώς έχει ενδείξεις και αποδείξεις για να το κάνει , στο κάτω κάτω δεν έχει να κάνει με προγραμματισμό ή κάτι άλλο. Είναι ας πούμε προτροπή προς τους πελάτες και μιλάμε για σύστημα που έχει τη δυνατότητα παράλληλου ψεκασμού.

Εγώ βέβαια δε μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να καθαρίζουν τόσο γρήγορα οι βαλβίδες και οι έδρες τους από τη καύση του LPG , όμως αν κάνεις ένα ταξίδι 200-300 χλμ και τα τελευταία 5 χλμ οδηγήσεις με βενζίνη , σιγά τη διαφορά που θα έχεις σε κόστος. Στο κάτω κάτω αν και εφόσον βάλω το σύστημα , ούτως ή άλλως και πέρα από αυτή την οδηγία , είχα στο μυαλό μου να το δουλεύω συχνά πυκνά με βενζίνη για να δουλεύει γενικώς η εργοστασιακή παροχή σε καύσιμο . Κάτι σαν την "αυτοσυντήρηση" του A/C το χειμώνα πχ ( αδόκιμος όρος αλλά θεωρώ κατανοητός) .

edit . Προσωπικά έχω μπερδευτεί και δεν έχω καταλάβει αν όντως η θερμοκρασία της κεφαλής ενός κινητήρα με σωστά ρυθμισμένο LPG και με σωστά ρυθμισμένη βενζίνη διαφέρει...Αν υποθετικά με το LPG είναι μεγαλύτερη φαντάζομαι συμβάλει στην εμφάνιση του παραπάνω φαινομένου. Το microwelding δε προκύπτει την ώρα της λειτουργίας , αλλά την ώρα της επαφής των διαφορετικών μεταλλικών επιφανειών μεταξύ τους, άρα όταν σταματήσει εντελώς το αυτοκίνητο.
ApLeRiX
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 16 Απρ, 2014 18:52

Re: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό NickSt » Κυρ 18 Μάιος, 2014 17:00

gakost έγραψε:Ο ξάδερφος του κουμπάρου του θείου της γιαγιάς μου έβαλε υγραέριο σε ένα αμάξι που είχε ευαίσθητες βαλβίδες. Ο μάστορας που το πέρασε τον καθυσήχασε ότι δεν θα έχει πρόβλημα και ότι οι λίστες φυσικά και δεν ισχύουν αλλά πρέπει να παίρνει τα παρακάτω μέτρα. Λαδιέρα ανοιχτή αρκετά να στάζει full, tunap αυστηρά κάθε 5.000 km και στην δεξαμενή της βενζίνης και στου υγραερίου. Επίσης έχει ενεργοποιήσει τους μικροψεκασμούς βενζίνης από τις 500 έως 7500 σ.α.λ. σε ποσοστό από 95 έως 98% ανάλογα και με το φορτίο. Επίσης του ξεκαθάρισε ότι κάθε 30 λεπτά οδήγησης με υγραέριο θα πρέπει να το γυρνάει στην βενζίνη για 25 λεπτά. Για να μην ξεχαστεί του έκανε δώρο αυτό και εννοείται πριν το σβήσει τα τελευταία χιλιόμετρα πρέπει να γίνονται με βενζίνη. Α και οικονομία του είπε 50% ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ μαζί με ολική εγγύηση κινητήρα για 1,000,000 χιλιόμετρα από οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στον κινητήρα από το υγραέριο.


:thumbup: :thumbup: :thumbup: :lol: :lol: :lol: :lol: +100000000..
...ακριβώς το ίδιο προέκυψε και στον μπατζανάκη της ξαδέρφης του αδερφού της κουμπάρας του παππού της γιαγιάς μου !!!!!!!!!!!!!!!!..
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 18 Μάιος, 2014 17:03

Η λαδιερα δεν δημιουργει "μουργα" προστασιας?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Απ: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Κυρ 18 Μάιος, 2014 17:50

Οπότε εγώ με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης σταθερά 2% κ αυξανόμενα ανάλογα τα φορτία κ λαδιέρα να στάζει 6-8 σταγόνες τ λεπτό έχω εξασφαλιστεί;-)

Στάλθηκε από το Xperia Neo V μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό valsam » Κυρ 18 Μάιος, 2014 20:48

valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Απ: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 18 Μάιος, 2014 21:03

dimoskats έγραψε:Οπότε εγώ με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης σταθερά 2% κ αυξανόμενα ανάλογα τα φορτία κ λαδιέρα να στάζει 6-8 σταγόνες τ λεπτό έχω εξασφαλιστεί;-)


Ο καιρος θα δειξει, αν εισαι εδω πες μας. Θα αργησεις πολυ να το μαθεις αν εχεις υδραυλικες βαλβιδες.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Απ: Πρόβλημα με βαλβίδες σε astra h twin

Δημοσίευσηαπό valsam » Δευτ 19 Μάιος, 2014 00:13

dimoskats έγραψε:Οπότε εγώ με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης σταθερά 2% κ αυξανόμενα ανάλογα τα φορτία κ λαδιέρα να στάζει 6-8 σταγόνες τ λεπτό έχω εξασφαλιστεί;-)

Στάλθηκε από το Xperia Neo V μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δες και τι λεει και ενας Αγγλος εμπορας Land Rover για το αν εισαι καλυμενος,
http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg ... -explained

"All V6 Jaguar / Ford Engines

All Freelander 2's

All V8 Discovery 3's

All V8 Range Rover Sports with super-charged and normally aspirated engines

All V8 Range Rovers manufactured after 2006 with super-charged and normally aspirated engines All the above Land-Rovers now use Ford engines.

Also all Fords

All Vauxhalls after 2006

Subaru, Hondas, Toyotas, Lexus and Nissans can suffer in less than 10,000 miles, even with lubrication systems such as Flashlube fitted these oil injection systems help a little but will not prevent wear entirely.

Pre 2006 L322 Range Rovers with BMW engines and Older P38 4.0 and 4.6 V8 Rover engines are fine and will easily cover large mileages

Caution must be used with Flashlube or similar systems as excess dosing will severely damage oxygen sensors and catalytic convertors. In the past we have experimented fitting hardened valve seats at great expense to Vauxhalls, Nissan X Trails and Primeras along with Flashlube kits and all have suffered valve recession damage again within 20k miles the Vauxhall Zafira in fewer than 12k miles"

Το καλυτερο ειναι το τελευταιο που λεει οτι οταν εβγαλαν τα αυτοκινητα την ζημια με τις εδρες-βαλβιδες και μετα αφου βαλαμε ενισχημενες εδρες και flashlube παλι μετα απο 20 χιλιαδες μιλια ξανα μανα παλι η ζημια, και σε ζαφιρα σε μολις 12 χιλιαδες μιλια!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες