Φίλε γκαζάκια ναι συμφωνώ με αυτά που λες, καλά όλα αυτά (τα νούμερα δεν ξέρω πως τα έβγαλες) σίγουρα τον κυριότερο ρόλο παίζει η εγκατάσταση αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και το σύστημα, γιατί και τον Θεό να έχεις εγκαταστάτη, εάν το σύστημα δεν συνεργάζεται σωστά ή δεν είναι το πιο ταιριαχτό και επαρκές για το αυτοκίνητό σου, κάποια στιγμή είναι πολύ πιθανόν να αρχίσουν να κάνουν την εμφάνισή τους προβλήματα.
Επίσης δεν είναι δυνατόν να μην λαμβάνεις υπόψη σου τέτοια χρηματική διαφορά που ζητάει το Valce Care σε σχέση με άλλες κορυφαίες προτάσεις με μεγαλύτερη προτίμηση μάλιστα όπως το Plug n Drive που έχουν δυνατότητα μικροψεκασμών βενζίνης. Είχα πάρει και εγώ μια προσφορά από τον QGAS πέρσυ το φθινόπωρο.
Prins vsi 2.0 … 1250 + κτεο 80 + εμουλατορ βεζνινης 50 €, ήταν η απάντηση του QGas στο mail μου
1380€ δηλ χωρίς να έχει δυνατότητα μικροψεκασμών την στιγμή που εμάς μας βγήκε 1290 κομπλέ με ΚΤΕΟ το Plug n Drive.
+350€ που έχει το Valcecare (κάπου εκεί δεν είναι η τιμή του)? Σύνολο 1730€... 440€ διαφορά κοντεύουμε να αγγίξουμε την κατηγορία συστημάτων άμεσου (υγρού) ψεκασμού, για να έχουμε τα αυτονόητα που έχουν άλλα συστήματα από άποψη λειτουργιών για ποιον λόγο;
+ το ότι όταν τελειώσει το λιπαντικό του Valvecare δεν μπορείς να δουλέψεις το αυτοκίνητο με υγραέριο (είχε γραφτεί από μέλος που ξύλωσε το Prins και έβαλε άλλο σύστημα και βρήκε την υγειά του), ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΟΥΛ...
+ το ότι αυτό σε υποχρεώνει να πηγαίνεις κάθε τόσο στο συνεργείο να σου βάζουν καινούριο (έξτρα έξοδα) ενώ με τα υπόλοιπα συστήματα απλά συμπληρώνεις βενζίνη. Ακόμη και ίδια να βγαίνουν στα χρήματα όμως για ποιο λόγο να εξαρτάσαι από το συνεργείο για αυτό το πράγμα;
+ το ότι η Prins το έβγαλε στην αγορά με ένα σωρό bugs τα οποία χρειάστηκαν δεκάδες updates του firmware για να λυθούν είναι αδικαιολόγητο για την τιμή του. (έχει αναφερθεί από τον ίδιο τον QGas παλαιότερα)
Δεν ξέρω. Πολύς μπελάς... και το βασικότερο πολύ ακριβό ενώ μπορείς να έχεις την ίδια λειτουργία ακριβώς με χρήση βενζίνης χωρίς να δώσεις περισσότερα χρήματα και εξίσου σημαντικό, χωρίς να δεσμεύεσαι τόσο πολύ από αυτό το έξτρα εξάρτημα που πχ μπορεί να σου τύχουν χίλια δυο από βλάβη του έξτρα συστήματος λίπανση μέχρι να είσαι ταξίδι, να σου έχει τελειώσει το χημικό του πρόσθετο και να μην μπορείς να δουλέψεις το αυτοκίνητο υγραέριο σε καμία από τις δύο περιπτώσεις. Καλό το Prins δεν λέω, αλλά θυμίζει πολιτικές της Apple η εταιρία με συγκεκριμένες επιλογές που έχει κάνει... Επιμένει να μην βάζει τεχνολογίες που οι υπόλοιπες εταιρίες έχουν υιοθετήσει και χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια κατά κόρον ακόμη και σε φθηνά συστήματα με τα μισά χρήματα.
Το αν διατηρεί τον κινητήρα καλά το Valve Care είναι πολύ σχετικό και εξαρτάται και από τον κινητήρα. Είναι αυτοκίνητα που ότι λίπανση και να τους βάλεις έχουν πρόβλημα... Όπως υπάρχουν και αυτοκίνητα που δουλεύουν σκέτο υγραέριο και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Οπότε αυτό που λες δεν είναι νόμος.
Φιλικά