Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 13 Ιούλ, 2016 21:57

Qgas έγραψε: A150 320.000 km με Prins vsi & valve care πληροφορίες Λαντιδης οινοποιεία μεταφορά κρασιών κάθε μέρα χωρίς ψεκασμό βενζίνης συνολικά 420.000 km

Μη γράφετε ότι ναναι συμβατότατο εινσι το μοτέρ αυτό με υγραέριο ..


Κανένα αμάξι δεν θα σωθεί αν δεν έχει σωστά μείγματα ... Εμείς έχουμε 100 τέτοια σε Α και Β class .. Σχολαστική συντήρηση αμαξιού και αερίου και θα δούλευει για πάντα


Φυσικά και δεν έχει ψεκασμούς βενζίνης αφού έχει βάλει Prins... Τα Prins απ' ότι έχετε γράψει και όσο το είχα ψάξει κι εγώ όταν ήταν για το δικό μας δεν έχουν τέτοια δυνατότητα για παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης. Η Prins θέλει να πουλάει το valve care που είναι πανάκριβο στην αγορά του και δεν δίνει ψεκασμούς βενζίνης... Οπότε ουσιαστικά δεν είναι χωρίς λίπανση (σκέτο υγραέριο) το αυτοκίνητο που γράψατε...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 13 Ιούλ, 2016 22:52

Απο την ζημιά σε προστατεύει 70% η σωστη ρύθμιση και 30% τα πρόσθετα συστήματα λίπανσης.

Υ.Γ αυτό έχω καταλάβει εγώ, αλλά υποψιαζομαι οτι το ποσοστο πρεπει να είναι πολύ παραπανω στο θέμα 'σωστο μίγμα.'

Και μην βλέπετε μονο το θέμα χρήμα. Πολλές φορες το φθηνό είναι ακριβότερο. Δηλαδή ακόμη σε χαλάει το valve care(η τιμή του δηλαδή) που σε συνδιασμό με το prins εχει αποδειξει ότι κρατάει το μοτέρ στην πένα?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 14 Ιούλ, 2016 01:37

Φίλε γκαζάκια ναι συμφωνώ με αυτά που λες, καλά όλα αυτά (τα νούμερα δεν ξέρω πως τα έβγαλες) σίγουρα τον κυριότερο ρόλο παίζει η εγκατάσταση αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και το σύστημα, γιατί και τον Θεό να έχεις εγκαταστάτη, εάν το σύστημα δεν συνεργάζεται σωστά ή δεν είναι το πιο ταιριαχτό και επαρκές για το αυτοκίνητό σου, κάποια στιγμή είναι πολύ πιθανόν να αρχίσουν να κάνουν την εμφάνισή τους προβλήματα.

Επίσης δεν είναι δυνατόν να μην λαμβάνεις υπόψη σου τέτοια χρηματική διαφορά που ζητάει το Valce Care σε σχέση με άλλες κορυφαίες προτάσεις με μεγαλύτερη προτίμηση μάλιστα όπως το Plug n Drive που έχουν δυνατότητα μικροψεκασμών βενζίνης. Είχα πάρει και εγώ μια προσφορά από τον QGAS πέρσυ το φθινόπωρο.
Prins vsi 2.0 … 1250 + κτεο 80 + εμουλατορ βεζνινης 50 €, ήταν η απάντηση του QGas στο mail μου

1380€ δηλ χωρίς να έχει δυνατότητα μικροψεκασμών την στιγμή που εμάς μας βγήκε 1290 κομπλέ με ΚΤΕΟ το Plug n Drive.
+350€ που έχει το Valcecare (κάπου εκεί δεν είναι η τιμή του)? Σύνολο 1730€... 440€ διαφορά κοντεύουμε να αγγίξουμε την κατηγορία συστημάτων άμεσου (υγρού) ψεκασμού, για να έχουμε τα αυτονόητα που έχουν άλλα συστήματα από άποψη λειτουργιών για ποιον λόγο;
+ το ότι όταν τελειώσει το λιπαντικό του Valvecare δεν μπορείς να δουλέψεις το αυτοκίνητο με υγραέριο (είχε γραφτεί από μέλος που ξύλωσε το Prins και έβαλε άλλο σύστημα και βρήκε την υγειά του), ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΟΥΛ...
+ το ότι αυτό σε υποχρεώνει να πηγαίνεις κάθε τόσο στο συνεργείο να σου βάζουν καινούριο (έξτρα έξοδα) ενώ με τα υπόλοιπα συστήματα απλά συμπληρώνεις βενζίνη. Ακόμη και ίδια να βγαίνουν στα χρήματα όμως για ποιο λόγο να εξαρτάσαι από το συνεργείο για αυτό το πράγμα;
+ το ότι η Prins το έβγαλε στην αγορά με ένα σωρό bugs τα οποία χρειάστηκαν δεκάδες updates του firmware για να λυθούν είναι αδικαιολόγητο για την τιμή του. (έχει αναφερθεί από τον ίδιο τον QGas παλαιότερα)

Δεν ξέρω. Πολύς μπελάς... και το βασικότερο πολύ ακριβό ενώ μπορείς να έχεις την ίδια λειτουργία ακριβώς με χρήση βενζίνης χωρίς να δώσεις περισσότερα χρήματα και εξίσου σημαντικό, χωρίς να δεσμεύεσαι τόσο πολύ από αυτό το έξτρα εξάρτημα που πχ μπορεί να σου τύχουν χίλια δυο από βλάβη του έξτρα συστήματος λίπανση μέχρι να είσαι ταξίδι, να σου έχει τελειώσει το χημικό του πρόσθετο και να μην μπορείς να δουλέψεις το αυτοκίνητο υγραέριο σε καμία από τις δύο περιπτώσεις. Καλό το Prins δεν λέω, αλλά θυμίζει πολιτικές της Apple η εταιρία με συγκεκριμένες επιλογές που έχει κάνει... Επιμένει να μην βάζει τεχνολογίες που οι υπόλοιπες εταιρίες έχουν υιοθετήσει και χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια κατά κόρον ακόμη και σε φθηνά συστήματα με τα μισά χρήματα.

Το αν διατηρεί τον κινητήρα καλά το Valve Care είναι πολύ σχετικό και εξαρτάται και από τον κινητήρα. Είναι αυτοκίνητα που ότι λίπανση και να τους βάλεις έχουν πρόβλημα... Όπως υπάρχουν και αυτοκίνητα που δουλεύουν σκέτο υγραέριο και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Οπότε αυτό που λες δεν είναι νόμος.

Φιλικά :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό erimitis » Πέμ 14 Ιούλ, 2016 06:49

Qgas σχολαστικη συντηρηση υγραεριου δηλαδη τι παραπανω μπορουσε να κανει?

Στάλθηκε από το Lenovo P1ma40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 14 Ιούλ, 2016 08:48

Όταν υπαρχουν εγκαταστάτες που έχουν στο πελατολόγιο τους πελάτες με το αμάξι σου με απροβληματιστη λειτουργια για πολλά χλμ αυτό λέει πολλα . Για παράδειγμα το αμάξι που λέει παραπανω (με στοιχεια κατοχου) και είναι ίδιο με του θέματος το οποίο ειναι λιωσμενο στα χλμ δεν κανει κιχ. Θα βρεις μερικούς εγκαταστάτες(ελαχιστους) πρόθυμους να σε φέρουν σε επαφη με πελάτες τους που παρακολουθούν το αμάξι και γνωρίζουν το ιστορικό του. Εγώ προσωπικά θα τα δινα τα 1800 ευρω για μια τόσο δοκιμασμενη λύση. Ανάλογα βέβαια ποσο θέλω να κρατήσω το αμάξι. Προσωπικά τα παντρεύομαι. Εαν τα αλλαζα σαν τα πουκάμισα θα εβαζα το φθηνότερο. Δεν ξέρω αν με πιανεις.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό viallesi » Πέμ 14 Ιούλ, 2016 09:45

Φίλε referravag την βενζίνη δεν την πληρώνεις? Τσάμπα την βάζεις? Ίσα ίσα που η βενζίνη κοστίζει πιο πολύ απο το valvecare. Σας αρχικό κόστος εγκατάστασης σαφώς είναι μεγαλύτερο, αλλά σαν κόστος χρήσης όχι.
Για τα bugs δεν έχω ιδέα που λες. Όσο το να πηγαίνεις συνέχεια να παίρνεις valvecare υπάρχει και το ebay που στα φέρνει σπίτι σου.

Άσχετα βέβαια όλα αυτά αφού έτσι και αλλιώς με το μήνυμα του ο QGas αυτό που θέλει να πει (τουλάχιστον εγώ αυτό καταλαβαίνω) ότι υπάρχει θέμα εγκατάστασης - προγραμματισμού και παρουσιάζονται αυτά τα προβλήματα. Όχι ότι είναι ασύμβατο το συγκεκριμένο αμάξι.

Ως προς απάντηση του φίλου τώρα με το πρόβλημα του. Δεν θα πήγαινα στον ίδιο που είχε φτιάξει ξανά την κεφαλή. Θα έψαχνα κάποιον που να γνωρίζει τις απαιτήσεις για υγραέριο.
Ο εγκαταστάτης σου τι λέει για όλα αυτά? Έχεις πάει ποτέ σε άλλον να δει το αμάξι σου?
Αν δεν μπορείς να βρεις κάποιον εγκαταστάτη και κάποιον να σου φτιάξει την κεφαλή που εμπιστεύεσαι καλύτερα ξήλωσε το για να βρεις την υγεία σου. Δεν έχει κανένα νόημα σε 50000 χλμ να βγάζεις 1000 (τουλάχιστον) ζημιά.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 14 Ιούλ, 2016 10:48

αυτο ακριβως εννοω και σαφεστατα τα 40 € της λιπανσης για 10000 χιλ ειναι φθηνοτερα της χρησης βενζινης για λιπανση

και τα 40 € δεν ειναι απλα 40 € ειναι 32 καθαρα ενω το ebay δεν εχει φπα επισης ειναι ελεγχος συστηματος καλης λειτουργιας κτλ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 14 Ιούλ, 2016 11:04

Το prins αυτορυθμιζεται πληρως σύμφωνα με τη βενζίνη του αμαξιού ή θέλει και αυτό κάποιες λεπτομέριες χειροκίνητες στη ρύθμιση του χάρτη στο δρόμο?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 15 Ιούλ, 2016 01:15

Παίδες καλό το Prins αλλά πανάκριβο. Σίγουρα δεν δουλεύει μόνο με Prins απρόβλημάτιστα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κι εμείς όταν είχαμε πάει για εγκατάσταση μας είχε πάρει τη σειρά ένας επαγγελματίας με βανακι Mercedes + plug n dive, ο οποίος κάνει τουλάχιστον 400χλμ καθημερινά όπως μας είχε πει. Κανένα απολύτως πρόβλημα... Πανάκριβο το Prins + valve care...

Το να εξεταρτάσαι από αυτό το έξτρα σύστημα είναι προβληματικό. Επίσης καλό να αγοράσεις το λιπαντικό από το eBay όπως λες, αλλά αν ο εγκατάστασης έχει βάλει την δεξαμενή του πίσω από τον προφυλακτήρα ή τον θόλο κρυμμένο και αναγκάζεται ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου να πρέπει να πάει στο συνεργείο κάθε φορά... Το είχε κάνει εγκατάστατης στο παιδί που ανέφερε ότι είχε προβλήματα με το Prins και από όταν το ξήλωσε και έβαλε το "υποδεέστερο" BRC όπως του χε πει ο εγκατάστατης βρήκε την υγειά του... Όχι δεν λέει να πρέπει να πηγαίνεις συνέχεια στο συνεργείο για να γεμίζεις... Αυτό είναι το βασικότερο.

Καθένας τα ζυγίζει και επιλέγει. Για εμένα Prins+valve care στην τιμή που ζητάει έχει το χειρότερο Vale for money με διάφορα... Κορυφαία συστήματα σημαντικά φθηνότερα από το Prins + valve care υπάρχουν πολλά που κάνουν άψογα τη δουλειά με χρήση βενζίνης για λίπανση...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό crazysok » Παρ 15 Ιούλ, 2016 11:59

Παιδια να αλλάξω κ σύστημα υγραερίου δεν παίζει....εχω όπως ειπα το λοβατο με καινούργια Μπεκάκια για καλύτερο ψεκασμό.Προσφατα άλλαξα και πνεύμονα γιατι το χειμώνα αργούσε να πιάσει θερμοκρασία και αν έμπαινε νωρίτερα στο αέριο ρεταριζε λιγο επειδή ήταν κρύο.Γενικα θέματα με ρύθμιση δεν ειχα γιατι πολυ απλα δούλευε ρολόι με μαγακια φορτία ακομα και τωρα καλοκαιρι με το αιρ κοντισιον.Το θέμα ειναι απο εδω κ πέρα τι κάνουμε γιατι το αυτοκινητο δεν θα το δωσω.Οποτε θέλω να το προστατέψω.Βασικα ισως εγινε λαθος στην πρώτη επισκευή και οι έδρες δεν ήταν όπως πρέπει.Αλλα 50.000 ειναι πολυ λίγα πιστεύω για να το ξανα βγαλει
crazysok
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 21 Φεβ, 2013 14:27

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 20 επισκέπτες