sakis έγραψε:Emergency start έχουν σχεδόν όλα τα κιτ LPG και το έχουν για την περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει από βενζίνη η από αντλία βενζίνης. Επειδή όμως, όπως πολύ σωστά γράφτηκε πιο πάνω, προκαλεί φθορά στον πνεύμονα και στον κινητήρα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο σε περίπτωση ανάγκης κι όχι άσκοπα γι’ αυτό πολλά κιτ έχουν μετρητή και μετά από κάποιον αριθμό χρήσεων π.χ. 10 ο εγκέφαλος το απενεργοποιεί.
Για να ξεκινήσετε το αυτοκίνητο σας με υγραέριο στα περισσότερα κιτ η διαδικασία είναι η εξής: με τον διακόπτη στην θέση off πατάμε και κρατάμε πατημένο τον διακόπτη του υγραερίου και χωρίς να τον αφήσουμε βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο και μόλις αυτό πάρει μπροστά τον αφήνουμε. Μετά από αυτό θα παρατηρήσετε ότι ο διακόπτης του υγραερίου είναι προσωρινά απενεργοποιημένος, δηλαδή όσο και να τον πατάμε δεν γίνεται καμία εναλλαγή βενζίνης υγραερίου κι΄αυτό γιατί υποτίθεται ότι έχουμε μείνει από βενζίνη. Για να επανέλθει ο διακόπτης στην κανονική λειτουργία του απλά σβήνουμε το αυτοκίνητο και όλα πλέον είναι όπως πριν.
Εάν θέλετε να δοκιμάσετε την συγκεκριμένη λειτουργία για να ξέρετε τι να κάνετε σε περίπτωση ανάγκης μην το κάνετε με το αυτοκίνητο κρύο και το φθείρετε άσκοπα κάντε το όταν η θερμοκρασία έχει φτάσει την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Σε περίπτωση πραγματικής ανάγκης το να ξεκινήσει το αυτοκίνητο 2-3 φορές με αυτόν τον τρόπο δεν είναι τραγικό γι αυτό άλλωστε και υπάρχει.
αυτό το ξέρεις σίγουρα; είχα ακούσει συζήτηση που ιδιοκτήτης jeep το δούλευε μόνιμα σε αέριο και επειδή δεν είχε σταγόνα βενζίνη για πάνω από 2 μήνες έκαψε αντλία βενζίνης. Όπως όμως είπα ούτε τον άνθρωπο ξέρω ούτε άλλες λεπτομέρειες, απλά την συζήτηση άκουσα, αν ξέρεις κάτι σίγουρα τότε για φθορές κλειδώματα κλπ τότε οκ.