Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα ανάφλεξης Hyundai Accent 2003

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 10 Ιουν, 2011 00:33

sakis έγραψε:Emergency start έχουν σχεδόν όλα τα κιτ LPG και το έχουν για την περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει από βενζίνη η από αντλία βενζίνης. Επειδή όμως, όπως πολύ σωστά γράφτηκε πιο πάνω, προκαλεί φθορά στον πνεύμονα και στον κινητήρα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο σε περίπτωση ανάγκης κι όχι άσκοπα γι’ αυτό πολλά κιτ έχουν μετρητή και μετά από κάποιον αριθμό χρήσεων π.χ. 10 ο εγκέφαλος το απενεργοποιεί.
Για να ξεκινήσετε το αυτοκίνητο σας με υγραέριο στα περισσότερα κιτ η διαδικασία είναι η εξής: με τον διακόπτη στην θέση off πατάμε και κρατάμε πατημένο τον διακόπτη του υγραερίου και χωρίς να τον αφήσουμε βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο και μόλις αυτό πάρει μπροστά τον αφήνουμε. Μετά από αυτό θα παρατηρήσετε ότι ο διακόπτης του υγραερίου είναι προσωρινά απενεργοποιημένος, δηλαδή όσο και να τον πατάμε δεν γίνεται καμία εναλλαγή βενζίνης υγραερίου κι΄αυτό γιατί υποτίθεται ότι έχουμε μείνει από βενζίνη. Για να επανέλθει ο διακόπτης στην κανονική λειτουργία του απλά σβήνουμε το αυτοκίνητο και όλα πλέον είναι όπως πριν.
Εάν θέλετε να δοκιμάσετε την συγκεκριμένη λειτουργία για να ξέρετε τι να κάνετε σε περίπτωση ανάγκης μην το κάνετε με το αυτοκίνητο κρύο και το φθείρετε άσκοπα κάντε το όταν η θερμοκρασία έχει φτάσει την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Σε περίπτωση πραγματικής ανάγκης το να ξεκινήσει το αυτοκίνητο 2-3 φορές με αυτόν τον τρόπο δεν είναι τραγικό γι αυτό άλλωστε και υπάρχει.


αυτό το ξέρεις σίγουρα; είχα ακούσει συζήτηση που ιδιοκτήτης jeep το δούλευε μόνιμα σε αέριο και επειδή δεν είχε σταγόνα βενζίνη για πάνω από 2 μήνες έκαψε αντλία βενζίνης. Όπως όμως είπα ούτε τον άνθρωπο ξέρω ούτε άλλες λεπτομέρειες, απλά την συζήτηση άκουσα, αν ξέρεις κάτι σίγουρα τότε για φθορές κλειδώματα κλπ τότε οκ.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Παρ 10 Ιουν, 2011 00:57

Αυτο που λες το γράφει με bold γράμματα στο manual. Η αντλία βενζίνης δουλεύει ακόμη και όταν κινούμαστε με υγραέριο. Αν δεν έχει βενζίνη το ρεζερβουαρ αυτή δεν μπορεί να ψυχθεί και καιγεται, οπότε δεν πρέπει ποτέ να αφήνεις άδειο ρεζερβουάρ. Ούτε και με πολύ λίγη βενζίνη (ρεζέρβα) γιατί σε στροφές/φρεναρίσματα η αντλία πάλι δουλεύει εν κενό

astragjtg έγραψε:
ksistros2008 έγραψε:Ειναι τσεκαρισμενος ειναι οκ,κατι αλλο?


Αισθητηρας λ ?

Ο λ δεν διαβάζεται για κάποιο διάστημα όταν γίνεται κρύα εκκίνηση ;)
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Παρ 10 Ιουν, 2011 11:02

Σχετικά με το θέμα εκκίνησης με υγραέριο, για να μην το παρακάνουμε, το σύστημα ενδέχεται να επιτρέπει μόνο κάποιες τέτοιες εκκινήσεις (π.χ. μέχρι 5) και αν χρειαστούμε να το ξανακάνουμε πρέπει να μηδενίσουμε εσωτερικό μετρητή μέσω λογισμικού.

Ο μηδενισμός του σχετικού μετρητή γίνεται και αυτόματα (χωρίς να το ζητήσουμε) αν γίνει κάποια άλλη ρύθμιση στο λογισμικό του συστήματος, π.χ. όταν πάμε στο μάστορα για κάποια δυσλειτουργία και αυτός συνδέσει Η/Υ στο σύστημα για να ελέγξει τη λειτουργία κτλ.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 10 Ιουν, 2011 20:04

odys2008 έγραψε:Αν δεν έχει βενζίνη το ρεζερβουαρ αυτή δεν μπορεί να ψυχθεί και καιγεται, οπότε δεν πρέπει ποτέ να αφήνεις άδειο ρεζερβουάρ. Ούτε και με πολύ λίγη βενζίνη (ρεζέρβα) γιατί σε στροφές/φρεναρίσματα η αντλία πάλι δουλεύει εν κενό


Επίσης, αν δεν βάζουμε κάθε 2-3 μήνες βενζίνη το πολύ, είναι πιθανό να "ξεραθούν" τα λαστιχένια τοιχώματα του σωλήνα πλήρωσης του ρεζερβουάρ...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό ksistros2008 » Σάβ 11 Ιουν, 2011 14:49

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ!!!!!ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ,Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ HYUNTAI ΕΒΑΛΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΥΓΡΟ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΣΥΜΒΟΥΛΗ=ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΕΡΒΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ!!!!!
ksistros2008
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Δευτ 06 Ιουν, 2011 21:53

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό egweimai » Κυρ 19 Ιουν, 2011 23:32

φιλαρακι καλησπερα εχω το ιδιο hunday κ παρομοιο προβλημα ειχα πριν βαλω το γκαζι εφτεγε ο αισθητηρας του imobilaizer στο διακοπτη που μπαινει το κλειδι το γκαζι δεν εχει λογικα να κανει μιας και οταν ειναι κρυο ειναι off. εγκατασταση γκαζιου εκανα στη βουλγαρια κ οντος οι ανθρωποι εκει ειναι πολυ μπροστα στο ειδος
egweimai
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2011 16:09

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό ksistros2008 » Δευτ 27 Ιουν, 2011 21:09

ΦΙΛΕ ΘΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΠΑΝΤΩΣ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
ksistros2008
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Δευτ 06 Ιουν, 2011 21:53

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό alexmanru » Δευτ 25 Ιούλ, 2011 18:47

Το θέμα με το καθαρισμό συστήματος βενζίνης βοήθησε και μένα για ένα φεγγάρι-2-3 μήνες δηλαδή.
Όλα ξεκίνησαν με το σερβις στα 60000χλμ όπου μέσα ήταν και η ρύθμιση βαλβίδων. Ε μετά από αυτό το σέρβις άρχισα να αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα: όταν είναι κρύος ο κινητήρας, δεν παίρνει μπρος αμέσως, τώρα χειροτέρεψε μάλιστα, παίρνει μετά από 4 προσπάθειες. Είναι ακριβώς σαν να μην έχεις βάλει τσοκ. Υπάρχει κανένας να εξηγήσει πως σκατά λειτουργεί ο κινητήρας και αυτό το σύστημα χωρίς τσοκ? Όσο για το χειμώνα - δεν έχει καμία σχέση: με την 2η έπαιρνε και το καλοκαίρι και τον χειμώνα!Την πρώτη φορά που πήγα μου άλλαξαν τον αισθητήρα αέρος και έπαιρνε μπρος αμέσως για μερικούς μήνες. Την επόμενη φορά μου άλλαξαν το φίλτρο καυσίμου που βρίσκεται μέσα στο σαλόνι και κάτω από το πίσω κάθισμα - πάλι λειτουργούσε για 2-3 μήνες χωρίς πρόβλημα.Μπουζί άλλαξαν πρόσφατα(σχεδόν 1 χρόνος) ιριδίου για 100.000χλμ, φίλτρο αέρος το ίδιο. Πιστέυω πως θα είναι κάποιος αισθητήρας αέρα ή καυσίμου, που είναι υπεύθυνος για την αναλογία αέρα και καυσίμου, πάντως ο εγκέφαλος είχε περάσει όλα τα τεστ.
Έτσι όπως το καταλαβαίνω, είναι σαν όλο το σύστημα δεν έχει περιθώρια ανοχής, όπως καινούργιο λάδι, όχι τόσο καθαρό καύσιμο(σύστημα τροφοδοσίας)- με το που ζορίζεται κάπου - στο απειροελάχιστο - δεν παίρνει μπροστά.
Με το που γυρνάει η μίζα - παίρνει μπρος αλλά με το που σταματάω τη μίζα - σβήνει και αυτό.. λες και θέλει σπρώξιμο ή να τραβήξω κανένα τσοκ ή να πατήσω γκάζι.. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ? Πάντως μετά τα επίσημα σέρβις μου τα παρουσίαζε, γενικώς δεν ξαναπατάω την ρόδα μου στην αντιπροσωπεία toyota στη λάρισα - γιατί είναι άσχετοι - μου ξύλωσαν τα καπάκια της μπαταρίας αντί να τα ξεβιδώσουν και δεν μου είπαν καν τίποτα - μετά από 2-3 μήνες έμεινα από μπαταρία-αφού έφυγε όλο το υγρό!Και ήταν και επείγων να πάω το παιδί στο νοσοκομείο!Αν υπολογίσω και το πρόβλημα που αντιμετωπίζω από τα 60.000χλμ μέχρι και σήμερα(203.000χλμ=6χρόνια!), που δεν μπορούν να το λύσουν, αλλά πήραν και πόσα λεφτά για κάθε φορά που το δήθεν διόρθωναν - απορώ πόσο καλά πρέπει να είναι τα toyota για να αντέχουν τα σέρβις από άσχετους μαθητευόμενους μηχανικούς της αντιπροσωπείας?????
Συνολικά για να λύσω το πρόβλημα αυτό έχω αλλάξει: Μπαταρία, αισθητήρα αέρος, φίλτρο καυσίμου, μπουζί, έλεγχος εγκεφάλου, καθαριστικό υγρό για σύστημα, φίλτρο αέρος. Το πρόβλημα διορθωνόταν προσωρινά για μερικούς μήνες(εκτός μπαταρίας και καθαριστικού υγρού). Φανταστείτε τι θα έλεγαν αν έβαζα υγραέριο. :wtf:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.kanospiti.gr info@kanospiti.gr
alexmanru
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ, 2011 17:15

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 26 Ιούλ, 2011 12:40

alexmanru έγραψε:.. λες και θέλει σπρώξιμο ή να τραβήξω κανένα τσοκ ή να πατήσω γκάζι.. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?

Να καθαρίσεις την πεταλουδα δοκιμασες ? Μπορει να βοηθησει.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ HYUNTAI ACCENT 2003

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 27 Ιούλ, 2011 18:18

Δοκίμασε να καθαρίσεις τα μπεκ και να αλλάξεις ένα φίλτρο βενζίνης.

Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 17 επισκέπτες