rebel έγραψε:καλοριζικο και απο μενα με πολλα και ασφαλη χλμ Σχετικα με τις αλλαγες των ταχυτητων εγω προσωπικα τα εκοψα τα 'κοκκινα' το παω μεχρι 4.500χλστρ....Αν θελω να 'παιξω' απλα το γυρναω στην βενζινη
Giannis έγραψε:rebel έγραψε:καλοριζικο και απο μενα με πολλα και ασφαλη χλμ Σχετικα με τις αλλαγες των ταχυτητων εγω προσωπικα τα εκοψα τα 'κοκκινα' το παω μεχρι 4.500χλστρ....Αν θελω να 'παιξω' απλα το γυρναω στην βενζινη
Το έκοψα και εγώ το σπορ αυτό..
Μου γέννησε όμως η τοποθέτηση του υγραερίου, τρία ερωτήματα:
1)Πόσο βάρος γενικά έχει μια εγκατάσταση? Υπολογίζω, με γεμάτη δεξαμενή(40lt), κοντά στα 50-55 κιλά.
Δεν ξέρω αν κάποιος έχει υπολογίσει κάτι πιο σαφή.
2)Όταν είσαι σε αρκετά ανηφορικό δρόμο και η δεξαμενή δεν είναι τελειως γεμάτη, η ένειξη δείχνει ότι είναι άδεια και γυρνάει σε βενζίνη???
Μετά από τόσα χιλιόμετρα που έκανα, παρατήρησα ότι από τα τρία λαμπάκια, όταν ανέβαινα πήγε στα τέσσερα και όταν κατέβαιαν, στο 1.
Λογικό δεν είναι?
3) Ποια είναι η ιδανική πίεση της αντλίας καυσίμου στο πρατήριο?
Μου γέμισε με 5,5 bar.
Giannis έγραψε:Το παρέλαβα χθες, έπειτα από μια μικρή καθυστέρηση.
Παιδευτήκανε με την πολλαπλή, όπου βγήκε έξω για να τοποθετηθούν τα μπεκ στην πίσω μεριά, γιατί μπροστά, δεν χώραγαν.
Η δεξαμενή που επιλέχθηκε, ήταν η μέγιστη χωρητικότητας, αναφορικά με τον διαθέσιμο χώρο που υπήρχε στον χώρο της ρεζέρβας, 47-48 λίτρων και ήταν ένας ακόμη λόγος που μας καθυστέρησε.
Καθαρά, είναι περίπου τα 37.
Ο χώρος δεξιά και αριστερά, καλύφθηκε από φελιζόλ, όπως είχα αρχικά ζητήσει.
Η πλήρωση του υγραερίου τοποθετήθηκε δίπλα σε αυτή της βενζίνης και έτσι, δεν φαίνεται τίποτα.
Σηκωμένο στο αναβατόριο, έκατσα και παρατήρησα όλες τις σωληνώσεις, όπου φαίνεται η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει.
Μέσα στον χώρο της μηχανής, όλα είναι τακτοποιημένα και γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από όλη την εγκατάσταση.
Πάμε τώρα στο software..
Δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ βενζίνης και υγραερίου, όση ώρα το έκανα βόλτα(30min).
Με το κουμπί sport πατημένο ή χωρίς, είναι όλα ίδια.
Από χθες, έχουμε κάνει εγώ και η γυναίκα μου περί τα 80km, και δεν υπάρχει κανένα είδους πρόβλημα, ρετάρισμα, κόψιμο ή λαμπάκι.
Η εναλλαγή από υγραέριο σε βενζίνη και αντίστροφα, δεν γίνεται αντιληπτή, παρά μόνο από το ενδεικτικό λαμπάκι.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι με το που ολοκληρώνω τον έλεγχο και την πληρωμή, πήγα και το φούλαρα βενζίνη με 51€ και υγραέριο με 24,50€!!!!
Πήρε 31,80lt, με 0,77/lt.
Επιτέλους, μου έφυγε το άγχος..
Φωτογραφίες, εντός της αυριανής ημέρας.
astragjtg έγραψε:AKLONITOS έγραψε:Μήπως για τον τρόπο οδήγησής σου θα ήταν καλύτερα να τοποθετήσεις κάποιο σύστημα που στα ψηλά ψεκάζει και λίγο βενζίνη; Διάβασα για το BIGAS ότι "Τα BIGAS είναι από τα ελάχιστα συστήματα στην αγορά με ενσωματωμένη λειτουργία αντιμετώπισης του φαινομένου πρόωρης φθοράς βαλβίδων και εδρών (valve recession). Ψεκάζοντας ταυτόχρονα μια μικρή ποσότητα βενζίνης υπό συγκεκριμένες συνθήκες, λιπαίνουν τον κινητήρα χωρίς να ανεβάζουν την κατανάλωση."
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω γι'αυτό το θέμα ας ενημερώσει και εμάς που ψαχνόμαστε...
Δεν ειναι το μονο συστημα που ψεκαζει και βενζινη ''υπο ορισμενες συνθηκες''....
Δεν αντιλεγω για το αν κανει καλο αυτο οσο για το αν ειναι ο καθενας διατεθημενος να καιει και βενζινη π.χ. 2lt/100χλμ επιπλεον του υγραεριου...εγω οχι γι'αυτο και επελεξα το συστημα που και τελικα εβαλα στο αμαξι μου.
Η αποφαση και η τελικη επιλογη ειναι προσωπικο θεμα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
|
|