Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό maevius » Παρ 25 Μάιος, 2012 20:15

Για την μερσεντες το γραψε καποιος πιο πανω. Για τα υπολοιπα συμφωνω μαζι σου. Αρα δεν ειναι θεμα διαφοράς ποιοτητας αλλα μαρκετινγκ και κερδους........οχι ομως οτι θα δουλευουν καλυτερα τα μαμισια με το υγρου η θα καψουν βαλβίδες με τα αερίου
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 25 Μάιος, 2012 23:42

maevius έγραψε:
Δηλαδή η ΚΙΑ που βάζει το vialle είναι πιο σοβαρή από την mercndes την opel και την πεζο κτλ κτλ μήπως δεν βάζουν επειδη δεν χρειαζεται; Καλα κάνεις και υπρασπίζεσαι το συστημα που φοράς αλλά η αλήθεια ειναι καπου στην μεση.


Το κερδος και η ''σοβαροτητα'' καθε εταιριας δεν πανε μαζι παντοτε και αν δεν κανω λαθος εγω το ΚΕΡΔΟΣ ανεφερα. Η φιλοσοφία καθε εταιριας διαφερει και το παραδειγμα που δινει ο cristoi περι αναδειξης της μιας εταιριας στην αγορα με αυτον τον τροπο, ειναι πολυ καλο παραδειγμα.
Δεν υπερασπίζομαι τιποτα παραπερα απο αυτο που βρισκω απλα πρακτικο, δηλαδη την ιδεα του υγρου. Οντως η αληθεια ειναι καπου στη μεση και οχι εκει που την τοποθετεις και εσυ καποιες φορες.

maevius έγραψε:......οχι ομως οτι θα δουλευουν καλυτερα τα μαμισια με το υγρου η θα καψουν βαλβίδες με τα αερίου

Αν τυχον αναφερεσαι σε οτι προείπα, δεν ειπα ''καλυτερα'' αλλα οτι εχει προτερήματα(οπως και ελαττώματα αλλωστε). Το καλυτερα ειναι σχετικο . Εγω το κρινω ''σουπερ'', αλλος οτι υστερεί.
Στην τελικη ''ολα καλα ειναι'' με την γενικοτερη εννοια , αρκει να κανουμε οικονομια και να μην εχουμε ζημιες.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό maevius » Σάβ 26 Μάιος, 2012 07:24

Οταν μια εταιρία βαζει το κερδος πάνω από την ποιότητα και το ονομα της μονο σοβαρή δεν είναι. Επειδη εγω απάντησα και επειμενω σε συγκκριμενο ερωτημα στο 1,4 90h το υγρού το μονο παραπάνω που θα προσφερει είναι η επιμυκυνση της απόσβεσης.....αν ήταν κανα TSI FSI ναι αλλα σε αυτό όχι. Και επειδη το αεριου ή υγρου εχει χιλιοαναλυθει και χιλιοειπωθεί μενω σε αυτο και ο καθενας εχει την αποψη του.Εγω απάντησα σ αυτον που του ελεγε να παει στο υγρό πράγμα που οπως ειπες ειναι σχετικο.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό christoi » Σάβ 26 Μάιος, 2012 12:36

maevius έγραψε:Επειδη εγω απάντησα και επειμενω σε συγκκριμενο ερωτημα στο 1,4 90h το υγρού το μονο παραπάνω που θα προσφερει είναι η επιμυκυνση της απόσβεσης

Ίσως και να μην αξίζει την διαφορά τους, αλλά από ότι έχω καταλάβει, τα υγρού πρέπει να γεμίζουν βενζίνη 1 φορά / έτος, εν αντιθέσει με το δικό μου που το γεμίζω 4-5 φορές (εξαρτάται την οδήγηση). Κάποιος με υγρού θα μου λύσει την απορία.
Επίσης, δεν ξέρω αν παίζει κάποιον ρόλο το ότι τα υγρού ψεκάζουν σε πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία (καλύτερη συμπεριφορά στις βαλβίδες έναντι του αερίου :?: :?: :?: ).
Στα υγρού, υπάρχει κάποιο αντίστοιχο εξάρτημα ως πνεύμονας; Ή το υγρού έχει ένα λιγότερο (αρκετά ευαίσθητο;; ) εξάρτημα;
Πάντως, αν είχα τα € όταν έκανα την εγκατάσταση, θα πήγαινα σε υγρού.
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 26 Μάιος, 2012 16:30

christoi έγραψε:
maevius έγραψε:Επειδη εγω απάντησα και επειμενω σε συγκκριμενο ερωτημα στο 1,4 90h το υγρού το μονο παραπάνω που θα προσφερει είναι η επιμυκυνση της απόσβεσης

Ίσως και να μην αξίζει την διαφορά τους, αλλά από ότι έχω καταλάβει, τα υγρού πρέπει να γεμίζουν βενζίνη 1 φορά / έτος, εν αντιθέσει με το δικό μου που το γεμίζω 4-5 φορές (εξαρτάται την οδήγηση). Κάποιος με υγρού θα μου λύσει την απορία.
Επίσης, δεν ξέρω αν παίζει κάποιον ρόλο το ότι τα υγρού ψεκάζουν σε πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία (καλύτερη συμπεριφορά στις βαλβίδες έναντι του αερίου :?: :?: :?: ).
Στα υγρού, υπάρχει κάποιο αντίστοιχο εξάρτημα ως πνεύμονας; Ή το υγρού έχει ένα λιγότερο (αρκετά ευαίσθητο;; ) εξάρτημα;
Πάντως, αν είχα τα € όταν έκανα την εγκατάσταση, θα πήγαινα σε υγρού.


Φιλε maevius δε διαφωνω, λεγοντας οτι ειναι souper-duper. Απλα ειναι κατι διαφορετικο που ισως καποιος θα ηθελε να εχει υπ'οψην. Αν ειναι ομως να διαλεξει ενα συστημα που θα του καει και ενα σκασμο βενζινη ''για προστασια''...αστο καλυτερα. Ενας λογος που διαλεξα υγρο ειναι αυτος. Υγραεριο σε ολο το φασμα στροφων μιας και ειναι εφικτο.

Απο την εμπειρια που εχω μεχρι τωρα με το icom (αλλα και στους περισσοτερους) λεει οτι εχει πολυ χαμηλη καταναλωση lpg περιπου + 7% παραπανω (δηλαδη με βενζινη:7 lt/100 και lpg 7,5 ), μηδενικη συντηρηση(33.000 και δεν εχω αλλαξει ακομα φιλτρο), την μικροτερη δυνατη καταναλωση σε βενζινη ( η καταναλωση βενζινης ειναι σε αντιστοιχια ΜΟΝΟ με τις εκκινησεις) και τελος προσωπικα εχω δει αυξηση στην ροπη(σε σχεση με τη βενζινη), ειδικα στις χαμηλες στροφες. Περιπου τα ιδια (πλην καταναλωσης) και η Vialle.
Φιλε cristoi, ειχα ανοιξει αντίστοιχο θεμα και ανεφερα ποσο περιπου βενζινη καταναλωνω εδω viewtopic.php?f=14&t=101 . Σε αυτο το ποστ αναφερω οτι καταναλωνω περιπου 6,8 lt ανα 1500 χλμ (δηλ. 0,45 lt/100) και αυτο με περιπου 130 εκκινησεις(μετρημενες)μιας και μονο τοτε καταναλωνει βενζινη. Το ποσο καταναλωνει ειναι σχετικο μιας και προσφατα που εκανα πολλα χλμ μονοκοπανια (περιπου 3.000) πρεπει να εκαψα λιγοτερο και απο λιτρο... Αρα, οντως η καταναλωση βενζινης παιζει πολυ σημαντικό ρολο για το συστημα υγραεριου στην αποκτηση και στην αποσβεση του.
Επειδη ομως ΠΡΕΠΕΙ να ανανεωνεται η βενζινη που εχεις στη ρεζερβα οσον το δυνατον ποιο συχνα, ΔΕΝ το φουλαρω αλλα βαζω μικρες ποσοτητες-συχνα κρατώντας παντα το ντεποζιτο στο μισο.

Εχει ειπωθει και μετρηθει (απο ιδιωτες ακομα και απο εγκαταστατες) οτι βοηθα στην καυση να υπαρξουν χαμηλοτερες θερμοκρασιες στα καυσαερια . ΔΕΝ εχει μετρηθει ομως τι θερμοκρασιες υπαρχουν στον θαλαμο καυσης και στις βαλβιδες, εκει δηλαδη που ειναι το ζητουμενο. Ουτε εγω μενω εκει γιατι απομενει να αποδειχθει στην πραξη. Αυτο που ειναι αδιαμφισβήτητο γεγονος ειναι οτι ο υγρος ψεκασμος προκαλει συμπύκνωση του εισερχομενου, απο την εισαγωγη στον κινητηρα, αερα απο την πτωση της θερμοκρασιας που επέρχεται απο τον ''βρασμο'' του υγρου lpg στην εισαγωγη. Αυτο με απλα λογια προκαλει καλυτερη-τελειότερη καυση ΑΡΑ και αποδοση. Αυτο το γεγονος σε συναρτηση με την καλυτερη διαχειρηση που μπορει να γινει διοτι το καυσιμο ειναι υγροποιημενο και οχι αεριο, ειναι το μεγαλυτερο προτερημα του.
Το αν σωζει τις βαλβιδες ουτε εγω θα εβαζα το χερι μου στη φωτια αλλα απο αυτα που ξερω ειναι οτι κανενας γνωστος που εχει βαλει δεν εχει παθει ζημια(και εχουν κανει κοντα στα -+70.000 καθε αμαξι) και οσα περιστατικα εχω ακουσει με ζημιες ειχε γινει κοινως μακακια ειτε του κατοχου(π.χ. πηγαινε και αναμενο λαμπακι καμια 100.000χλμ), ειτε του εγκαταστατη (ουδεν σχολιο...) ειτε απο αστοχια (του χαλασε μπεκ, στεγνωσε ο κύλινδρος και δεν ειχε παρει χαμπαρι..). Απομενει λοιπον να το δουμε μελλοντικα αν ισχύει.

Ο υγρος δεν εχει πολλα λιγοτερα (π.χ γιατι ο υγρος εχει αντλια που δεν εχει ο αεριος) εξαρτηματα αλλα εχει τα αντιστοιχα(π.χ υπαρχει παλι μειωτης πιεσης αλλα δεν προσομοιάζει με τιποτα την λειτουργια του ''πνευμονα'' και δεν επηρεάζεται απο τιποτα Εικόνα). Ειναι και σαφως λιγοτερο επεμβατικος στην τοποθετηση του π.χ. δεν κοβει νερα κτλ μονο τις τρυπες στην εισαγωγη εχει στις περισσοτερες περιπτωσεις.

''Ειναι πολλα τα λεφτα...cristoi''.............. :lol: :lol: :lol: Οντως ρε συ φιλε ειναι ομως πολλα τα 1800 με 1900 ευρω για ενα συστημα. Τοτε τα ειχα και τα εβαλα. Αν ομως αποφασιζα να βαλω σημερα θα το σκεφτομουν παρα-μα παρα πολυ... Μαλλον brc θα εβαζα αν εβρισκα εγκαταστατη της προκοπης...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό kabletzas » Κυρ 27 Μάιος, 2012 12:00

Παιδια καλημερα,

διαβασα προσεκτικα ολα αυτα που γραψατε (οκ, δε τα καταλαβα και ολα). η τιμη που μου ειχε πει ο εγκατασταστης για το icom ηταν περιπου στα 1400-1500 ευρω. μου ειχε πει μαλιστα οτι αν δε θελεις να με ξαναδεις βαλε αυτο. βεβαια τα λεφτα μου φανηκαν πολλα. ενω ολα τα αλλα συστηματα οπως brc (το βρηκα απο 1000 ευρω) και landirenzo (στα 1100 ευρω) ηταν πιο φθηνα. τωρα τι να πω, εσεις ξερετε καλυτερα που εχετε διαφορους τυπους πανω στα αυτοκινητα σας και τα εχετε δοκιμασει
kabletzas
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 14 Μάιος, 2012 14:24

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 27 Μάιος, 2012 12:14

kabletzas έγραψε:...η τιμη που μου ειχε πει ο εγκατασταστης για το icom ηταν περιπου στα 1400-1500 ευρω.


Καλα τωρα με κουφανες !!!! Μονο τοσο ??? Αν δεν παιζει τιποτ'αλλο ''περιεργο'', ειναι ΠΟΛΥ καλη τιμη. Προσεξε μονο να σου βαλει γνησια εξαρτηματα και να μην ειναι κανενας ασχετος γιατι θα βλαστημησεις την ωρα και τη στιγμη. Και εννοείται να δινει εγγυηση γιατι ...ολο και κατι θα καψει το icom :lol: :lol: :lol:

Οντως ειναι πιο απλο στη λειτουργια του(δεν προγραματιζεται ο εγκεφαλος του lpg) αλλα αν δεν θελεις να δωσεις τοσα λεφτα και να μπλεξεις με αντλιες (εξοδα αν καει) βαλε ενα συστημα σαν zavoli η΄brc plug n´ drive. Αλλη τεχνολογια αλλα δοκιμασμενη. Εννοειται οτι θα στο τοποθετησει άνθρωπος που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ξερει...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό kabletzas » Δευτ 28 Μάιος, 2012 11:16

astragjtg έγραψε:
kabletzas έγραψε:...η τιμη που μου ειχε πει ο εγκατασταστης για το icom ηταν περιπου στα 1400-1500 ευρω.


Καλα τωρα με κουφανες !!!! Μονο τοσο ??? Αν δεν παιζει τιποτ'αλλο ''περιεργο'', ειναι ΠΟΛΥ καλη τιμη. Προσεξε μονο να σου βαλει γνησια εξαρτηματα και να μην ειναι κανενας ασχετος γιατι θα βλαστημησεις την ωρα και τη στιγμη. Και εννοείται να δινει εγγυηση γιατι ...ολο και κατι θα καψει το icom :lol: :lol: :lol:

Οντως ειναι πιο απλο στη λειτουργια του(δεν προγραματιζεται ο εγκεφαλος του lpg) αλλα αν δεν θελεις να δωσεις τοσα λεφτα και να μπλεξεις με αντλιες (εξοδα αν καει) βαλε ενα συστημα σαν zavoli η΄brc plug n´ drive. Αλλη τεχνολογια αλλα δοκιμασμενη. Εννοειται οτι θα στο τοποθετησει άνθρωπος που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ξερει...


Ναι ετσι μου ειπε απο 1600 ευρω στα 1400 και 2 χρονια εγγυηση. τι να πω δεν ξερω

οταν λες να μη μπλεξω με αντλιες κτλ τι εννοεις? γενικα δεν εχω ιδεα με ολα αυτα για αυτο ρωταω
kabletzas
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 14 Μάιος, 2012 14:24

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό gakost » Δευτ 28 Μάιος, 2012 14:10

Εγώ πάλι να προσθέσω τα εξής:
Όπως έχω πει έχω αερίου πολωνικό με την σημερινή τιμή του κάτω από τα 1000€

@astragjtg
Γι'αυτά που είπες σχετικά με τα πλεονεκτήματα του υγρού για ένα τέτοιο αυτοκίνητο να σου πω τι ισχύει για το δικό μου αυτοκίνητο ~35000 Lpg συνολικά ~130,000 έτσι γράφει τουλάχιστον :eh:

Όπως εσύ συντήρηση 0 ούτε φίλτρα

Όπως εσύ κατανάλωση βενζίνης μόνο για την εκκίνηση συνολική με την χρήση που του κάνω ~0,3λ/100 . Οκ να πω ότι γυρνάει αποκλειστικά σε βενζίνη από τις 5500 και πάνω αλλά ο κόφτης είναι στις 6000 και ζήτημα να το έχω πάει εκεί μετρημένες φορές γιατί μόνο γιατί χρειαστηκε ούτε το στυλ μου είναι να πάω τάπα αλλά ούτε και το αυτοκίνητο , στην τελική είπαμε το υγραέριο είναι για οικονομία, οπότε δεν έχει θέμα και εκεί.

Λαδιέρα: Τι είναι αυτό;

Επιδόσεις: εγώ δεν έχω βρει διαφορά ούτε προς το καλύτερο ούτε προς το χειρότερο.

Κατανάλωση: +15%

Προβλήματα 0 βέβαια τώρα τελευταία έχω μια υποψία δυσκολίας εκκίνησης το πρωί αλλά δεν ξέρω αν φταίει το σύστημα ή κάτι άλλο το κρατάω σαν ερωτηματικό.

Πιθανές βλάβες , όπως είπες και εσύ στο Icom όλο και κάτι θα χαλάσει αν και έχει βελτιωθεί τώρα τελευταία. Μια πιθανή βλάβη εκτός εγγύησης θα στοιχίσει αρκετά.

Συμπέρασμα - Προσωπική άποψη:
Για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό στον τίτλο του θέματος με καθαρά οικονομικά κριτήρια ΔΕΝ πιστεύω ότι αξίζει τα 500+ € για τον υγρό. Στο κάτω κάτω όσο γρηγορότερα γίνει η απόσβεση τόσο καλύτερα. Εννοείτε σε καλό εγκαταστάτη να ξέρει τι του γίνετε
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό fotisly » Δευτ 28 Μάιος, 2012 15:38

εγω θα προτεινω αν δεν βαλεις υγρου ψεκασμου να συζητησεις με τον μαστορα πρωτα πως σκεφτεται να σου το προγραμματισει!!
τελευταια βαζουνε συστηματα προγραμματισμενα να ψεκαζουνε ταυτοχρονα και μικρη ποσοτητα βενζινης ή ανα χ χρονο να γυριζει βενζινη για λιγο!!
ειμαι υπερ του υγρου,οπως και γι αυτο το εβαλα.δεν εχω κανενα προβλημα με τρομπες κ.λ βλαβες,αλλα τωρα λογο κρισης κ ελειψη χρηματων,θα εβαζα κατι στα 1000 ευρω με κρυα την καρδια!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Opel

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες