Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό me00891 » Τρί 03 Οκτ, 2017 14:19

Απάντηση στον τελευταίο.
Αν θέλεις 30 ευρώ για τα 500 χιλιόμετρα αυτό σημαίνει ότι σου καίει 30/500=0,06 ευρώ ανά χιλιόμετρο ή 0,06/0,75=0.08 λτ ανά χιλιόμετρο. Αν το είχες βενζίνη θα σου έκαιγε 15-25% λιγότερο (εγώ σου παίρνω το 15) δηλαδή 0,08/1,15=0,07 λτ βενζίνης ή 0,7 * 1,45 = 0,1 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει ότι στην καλύτερη περίπτωση θα είχες κάψει 500 *0,1=50 ευρώ σε βενζίνη ( και όχι 60 ευρώ όπως γράφεις). Επομένως και με αυτά τα δεδομένα στην καλύτερη περίπτωση θα γλίτωνες
(50-30)/50 *100%=40%.
Αν παίρναμε το 25% περισσότερο υγραέριο, που τελευταία εκεί το βλέπω ότι φτάνει (ίσως γιατί παρακάνουν .... λάθος..... τα πρατήρια) θα γλίτωνες - αν τα υπολογίσεις - περίπου 30%.

Η ανάλυση που έχω γράψει (αν και δεν φαίνεται καλά) δείχνει ότι το κέρδος που έχεις εξαρτάται από τα χιλιόμετρα και τον χρόνο που γίνεται εντός πόλης και δεν είναι γραμμένη στο πόδι. Προέκυψε από υπολογισμούς και παρατήρηση κατανάλωσης βενζίνης - υγραερίου για ίδιες διαδρομές και δείχνει ότι το πραγματικό κέρδος .......εκτός φυσικά του ψυχολογικού κόστος και την μείωση εμπιστοσύνης στο αυτοκίνητο - όταν θα πάθεις ζημιά (γιατί αυτό είναι σίγουρο ότι θα πάθεις ζημιά) θα καταλάβεις τι εννοώ- .........δεν ξεπερνά το 25%.

Γενικότερα, η άποψή μου είναι ότι η εγκατάσταση συστήματος υγραερίου σήμερα στα αυτοκίνητα
α) με το υγραέριο αυτό που κυκλοφορεί στην Ελλάδα (ψαχθείται λίγο ότι οι τροφοδότες έχουν ίδιο υγραέριο για κίνηση και ίδιο για θέρμανση)
β) με το ποσοστό .....λάθους των πρατηρίων (γύρω στο 6% είναι αναγκαίο γι΄αυτούς - αλλά δεν μιλάω μόνο γι αυτό π.χ πρατήριο όταν του παραπονέθηκα γιατί ενώ η δεξαμενή μου που χωράει 56 λίτρα και είχε ακόμη μέσα, την γέμισε με 62 λίτρα υγραέριο μου είπε ότι " η τιμή του υγραερίου έπρεπε να ήταν πολύ μεγαλάτερη "- γι΄αυτό και έκ....ανε λάθος),

είναι μία κίνηση που πρέπει να γίνει με πολυυυυυυυυύ σκέψη από τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.
me00891
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 05 Οκτ, 2016 08:42

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό nickL » Τετ 04 Οκτ, 2017 02:39

me00891 έγραψε:
Η ανάλυση που έχω γράψει (αν και δεν φαίνεται καλά) δείχνει ότι το κέρδος που έχεις εξαρτάται από τα χιλιόμετρα και τον χρόνο που γίνεται εντός πόλης και δεν είναι γραμμένη στο πόδι. Προέκυψε από υπολογισμούς και παρατήρηση κατανάλωσης βενζίνης - υγραερίου για ίδιες διαδρομές και δείχνει ότι το πραγματικό κέρδος .......εκτός φυσικά του ψυχολογικού κόστος και την μείωση εμπιστοσύνης στο αυτοκίνητο - όταν θα πάθεις ζημιά (γιατί αυτό είναι σίγουρο ότι θα πάθεις ζημιά) θα καταλάβεις τι εννοώ- .........δεν ξεπερνά το 25%.

Γενικότερα, η άποψή μου είναι ότι η εγκατάσταση συστήματος υγραερίου σήμερα στα αυτοκίνητα
α) με το υγραέριο αυτό που κυκλοφορεί στην Ελλάδα (ψαχθείται λίγο ότι οι τροφοδότες έχουν ίδιο υγραέριο για κίνηση και ίδιο για θέρμανση)
β) με το ποσοστό .....λάθους των πρατηρίων (γύρω στο 6% είναι αναγκαίο γι΄αυτούς - αλλά δεν μιλάω μόνο γι αυτό π.χ πρατήριο όταν του παραπονέθηκα γιατί ενώ η δεξαμενή μου που χωράει 56 λίτρα και είχε ακόμη μέσα, την γέμισε με 62 λίτρα υγραέριο μου είπε ότι " η τιμή του υγραερίου έπρεπε να ήταν πολύ μεγαλάτερη "- γι΄αυτό και έκ....ανε λάθος),

είναι μία κίνηση που πρέπει να γίνει με πολυυυυυυυυύ σκέψη από τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.


Κοίταξε. Γενικά, είναι εμφανές ότι πρόσκεισαι αρνητικά έναντι του υγραερίου και το σέβομαι απόλυτα, ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του. Τονίζω όμως τον αρνητισμό για να πω το εξής, κι εσύ, όπως οι περισσότεροι με αρνητική γνώμη η οποία στηρίζεται ως είναι λογικό σε αρνητική εμπειρία, αραδιάζετε ένα σωρό κακά χωρίς να αναγράφετε ακριβώς το τί πήγε στραβά ώστε να βγουν και τα όποια συμπεράσματα και δεν λέτε για κόσμο που έχει κάνει 100 και 200 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα και πραγματικά έχω πολλούς φίλους με τόσα χιλιόμετρα και γι' αυτό τοποθέτησα κι εγώ. Εγώ θα ήθελα για παράδειγμα πάντως να διαβάσω τι σύστημα τοποθέτησες και σε ποιον εγκαταστάτη, ώστε να δούμε τί πήγε τόσο στραβά, γιατί έχω δει πολύ κόσμο πχ να ''πηγαίνει'' με λαμπάκια γιατί σκέφτηκε ''ε και τι θα πάει τόσο στραβά;'' κλπ (τα έχω γράψει και αλλού) και μετά να τα ρίχνει στο υγραέριο. Ή πολύ κόσμο να παίρνει ένα εντελώς κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο, να του περνάει υγραέριο και μετά να αρχίζει να μετράει βλάβες. Φταίει το υγραέριο τότε τελικά; Ή κάτι άλλο;

Ως προς τα νούμερα που έγραψες σε ό,τι αφορά την κατανάλωσή μου, για να είμαι ειλικρινής δεν παρατηρώ με ακρίβεια όπως έκανα στην αρχή τί καίω, γιατί πολύ απλά δεν με ενδιαφέρει πλέον. Έχω κάνει απόσβεση, κερδίζω σταθερά, οπότε το μόνο που κοιτάζω είναι να βάζω καλό υγραέριο. Ξέρω ότι δεν είναι αμιγώς καταναλωτική συνείδηση αλλά πλέον δε μου χρησιμεύει και τόσο. Πάντως, τα έχεις συρρικνώσει προς τα κάτω, σε μένα τουλάχιστον όσο μπορώ να θυμηθώ είναι μικρότερη η διαφορά, εννοώ αυτό που κερδίζω. Δεν είναι 50% οκ, εννοείται αυτό, εξάλλου όλοι όσοι τοποθετήσαμε το ξέραμε από πριν αυτό, δεν πέσαμε από τα σύννεφα, ούτε τοποθετήσαμε επειδή θα κερδίζαμε 50%, αλλά τα 25 και 30% δεν παίζουν με την καμμία.

Ως προς τις εμπειρίες με πειραγμένα λίτρα αυτά όντως συμβαίνουν, αλλά αυτό που δεν λες είναι ότι είναι σπάνιο. Και να γίνει μια φορά, δεν ξαναπατάς και τέλος, απλό δεν είναι; Λες και με τη βενζίνη δεν παίζει κλεψιά, μόνο με το υγραέριο γίνεται; Χώρια που πολύς κόσμος πηγαίνει στο πιο φθηνό πρατήριο ελπίζοντας να ανακαλύψει την Αμερική και ω τι έκπληξη τον κλέβουν στα λίτρα. Ε εντάξει, λίγη λογική θέλει για να καταλάβει κανείς ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει φθηνό (ίσως να μην είναι όλοι έτσι). Θυμάμαι τον εγκαταστάτη μου πάντως όταν του είχα πει για μια φορά που μου είχαν βάλει πάνω από 47 λίτρα (εντελώς αδύνατο για την μπουκάλα μου) και φυσικά γελούσε και μου είπε ''δλδ πραγματικά πήγες σε έναν από τους πιο φθηνούς, τι περίμενες δηλαδή να γίνει; Σας συμπαθεί και σας το βάζει φθηνότερα; Οι υπόλοιποι δηλαδή το έχουν ακριβότερα επειδή δεν θέλουν πελάτες;''. Αλλά στην Ελλάδα, ο μέσος Έλληνας στην αρχή σκέφτεται ότι ο ακριβός τον δουλεύει και ότι ο φθηνός είναι τίμιος, ε μετά το καταλαβαίνει μια και καλή.

Τέλος, ως προς τη σιγουριά για τις ζημιές που θα πάθω, μπορεί και να πάθω, όλοι το έχουμε σκεφτεί αυτό και το έχουμε υπολογίσει, ας μας πει κάποιος όμως γιατί υπάρχουν τόσα συνεργεία που δουλεύουν κάθε μέρα τα οποία επισκευάζουν αυτοκίνητα χωρίς υγραέριο. Τί θέλω να πω. Γενικά τα αυτοκίνητα χαλάνε, αλλιώς θα είχαν κλείσει τα συνεργεία και τα εργοστάσια δεν θα κατασκεύαζαν ανταλλακτικά. Άρα, μήπως δεν είναι μόνο το υγραέριο; Ή μήπως είναι κακό σύστημα και κακή επιλογή εγκαταστάτη; Δεν ξέρω, ίσως ακουστώ αιρετικός, ίσως και να μπω κι εγώ κάποια στιγμή στο κλαμπ των δυσαρεστημένων με βλάβες, μέχρι στιγμής πάντως, έχω αρχίσει να ακούω για τις ''βλάβες από το υγραέριο'' και αρχικά να γελάω και μετά να σκέφτομαι τί λάθος έκανε ο καταναλωτής στην επιλογή εγκαταστάτη αρχικά και συστήματος (και ρύθμισης κατ' επέκταση) μετά.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό boltsis » Τετ 04 Οκτ, 2017 09:47

Δεν άκουσα να λέτε όμως την ανεβασμένη ψυχολογία που έχετε όταν πάτε ταξίδια, εκδρομές, μπανάκια ακόμη και για καφεδάκια που δε θα το κουνούσαμε ρούπι το αμάξι μας!!Δλδ ο στόχος μας είναι να κάνουμε απόσβεση τα λεφτά μας που δώσαμε για το σύστημα?Όταν αγοράζεις μια τηλεόραση καινούργια 1000-1500 ευρώ κάνεις απόσβεση κάπου χρηματικά η μόνο ψυχολογικά?Στη περίπτωσή μας που κυκλοφορούμε τα αμάξια μας χωρίς ενδοιασμό και μάλιστα έχουμε και χρηματικό κέρδος 30-35% μας φαίνονται λίγα?

Επίσης χωρίς παρεξήγηση , τα αμάξια που ανέφερε ο me00891 αν δε κάνω λάθος δεν ενδείκνυνται τόσο πολύ για υγραέριο , πόσο μάλλον αν δεν έγινε και σωστή δουλειά απο τον εγκαταστάτη.Εγώ να αναφέρω πως σε mercedes slk200 07" κλείνω αισίως 30.000 χλμ και τα μόνα μου έξοδα ήταν 50 ευρώ για φίλτρα-χαρτί ΚΤΕΟ (25.000χλμ αλλαγή) και μου είπανε να ξαναπάω σε 75.000 χλμ πάλι (προσωπικά θα το ξαναπάω πάλι στα μισά αυτού).
boltsis
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Δευτ 22 Σεπ, 2014 18:57

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό me00891 » Τετ 04 Οκτ, 2017 14:41

Απάντηση στον τελευταίο κύριο:

αυτά τα σκεπτόμουν και εγώ (τι μεγάλη χαρά…..πριν μου προκύψει ζημιά!!!) και σκεπτώ τι μ……… μπορεί να έκανα σε σχεδόν καινούργιο αυτοκίνητο. Βέβαια με το κέρδη που εγώ υπολογίζω (περίπου 25%) συν ότι κάνεις και χιλιόμετρα που δεν τα χρειάζεσαι ..λόγω μεγάλης χαράς…..υποθέτω ότι ούτε καφέδες θα έχανα ούτε μπάνια ούτε τα άλλα που αναφέρεις (και χωρίς να μου χαλάσει η μηχανή) . Βέβαια εσύ έχεις κάνει λίγα χιλιόμετρα ..οπότε δικαιολογείσαι ως νέος !!!!!!!! .

**** . Για να μην παρεξηγηθώ έτσι ήμουν και εγώ μέχρι τα 140.000 χιλιόμετρα.


Απάντηση στον προτελευταίο κύριο: Επειδή ασχολήθηκες υπέρ αναλυτικά , θα σου απαντήσω με βάση το κείμενό σου παράγραφο – παράγραφο για να καταλάβει ακριβώς τι εννοώ.

1η. Στο αυτοκίνητο , ένα μercedes b class μοντέλο 2006, τοποθετήθηκε το 2011 το καλύτερο σύστημα εκείνης της εποχής – νομίζω και σήμερα (το είχα πληρώσει 1750 ευρώ) – στα 90.000 χιλιόμετρα. Μετά από 140.000 και αφού είχα αλλάξει δύο φορές τρόμπα βενζίνης, μπουζοκαλώδια, και πολλαπλασιαστή επιλέχθηκε ως καλύτερη λύση η αλλαγή μηχανής από το ίσης αξίας καλό ρεκτιφιέ.

2η. Για την κατανάλωσή σου, σου εξήγησα ότι ακόμη και στην εθνική οδό - που τα χιλιόμετρα είναι εύκολα - το κέρδος σου, αν το αυτοκίνητο καίει 25% παραπάνω λίτρα υγραέριο από βενζίνη, είναι της τάξης του 30%.

3η. Για τα βενζινάδικα πρέπει να σου αναφέρω: το 6% που είχα αναφέρει είναι για όλα τα καύσιμα. Απλώς στο υγραέριο δεν γίνεται κανένας έλεγχος εισροών – εκροών (οπότε φαντάσου το πάρτι που γίνεται).
Επίσης η ποιότητα του υγραερίου στην Ελλάδα είναι μέτρια. Φαντάσου ότι ακόμη και τα διυλιστήρια πουλούν το ίδιο υγραέριο για καύση και για κίνηση (είναι νόμιμο βέβαιο γιατί η σύσταση αλληλεπικαλύπτεται). Απλώς έχει λιγότερη απόδοση που σημαίνει πρακτικά λιγότερα χιλιόμετρα και επιπλέον φθορά του κινητήρα - που ήδη καταπονείται περισσότερο από την αυξημένη θερμοκρασία (20% παραπάνω) και από την έλλειψη λιπαντικού με την καύση του υγραερίου- .

4η. Όλα τα αυτοκίνητα των γνωστών μου και πιστεψέ με είναι πολλά, παρουσίασαν – όπως και το δικό μου - σταδιακά προβλήματα : στα μπουζοκαλώδια, στον πολλαπλασιαστή, στην τρόμπα βενζίνης και τελικά έκαναν ρεκτιφιέ ή άλλαξαν κινητήρα όπως εγώ (ακόμη και από τα 60.000 χιλιόμετρα ). Φυσικά για τα τόσα κοινά προβλήματα πιο πιθανό είναι να έφταιγε το καύσιμο και όχι το κακό σύστημα ή ο εγκαταστάτης.

Βέβαια , όπως έχω αναφέρει υπάρχει κέρδος. Απλώς έβαλα ένα προβληματισμό…………….

******Για να σε προλάβω εγώ χρησιμοποιώ και μετά την αλλαγή του κινητήρα το υγραέριο …..αλλά για πολύ συγκεκριμένες διαδρομές.
me00891
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 05 Οκτ, 2016 08:42

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό boltsis » Πέμ 05 Οκτ, 2017 09:12

Φίλε me00891 πάντα υπάρχει στο μυαλό μου ότι μπορεί να πάθει κάτι το μοτέρ, όμως και που το είχα στο γκαράζ δε το χαιρόμουνα και καθόλου.Τώρα θα μου πείς γιατί το πήρες , άλλα χρόνια το 2008 που το πήρα και άλλα τώρα, λίγο η καψούρα, είπα να κάνω αυτήν την ενέργεια που τουλάχιστον τώρα με αποζημιώνει ηθικά και χρηματικά.Τουλάχιστον αν γίνει κάτι λέω ότι θα έχω βγάλει τη ζημιά, βέβαια ταλαιπώρια θα μου πείς αλλά τουλάχιστον θα έχω κάνει τις βόλτες μου.

Αλήθεια ,τι συνέβη και πήγες σε αντικατάσταση μηχανής, τουλάχιστον εγώ ακούω για αλλαγή βαλβίδων-εδρών, άντε και κεφαλή.Είχε θέματα κατά τη διάρκεια που το κυκλοφορούσες με υγραέριο.Έχουμε και το ίδιο σύστημα απο ότι βλέπω :roll:
boltsis
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Δευτ 22 Σεπ, 2014 18:57

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό me00891 » Πέμ 05 Οκτ, 2017 13:04

Φίλε boltsis καλημέρα.
Άλλαξα το πάνω μέρος του κινητήρα γιατί ο τεχνικός έκρινε ότι το αυτοκίνητο είχε πολλά χιλιόμετρα (250.000) και όπως μου είπε "
και να φτιάξουμε το κινητήρα π.χ βαλβίδες κ.τ.λ στο πάνω μέρος είναι πολύ πιθανό ο κινητήρας να πάθει κατι ..δεν θυμάμαι ακριβώς στο κάτω μέρος". Οπότε , είπε," αν βρεις κανένα κινητήρα σε καλή κατάσταση είναι καλύτερη η λύση αυτή". Έτσι περίπου με το ίδιο κόστος έκανα αυτό - χωρίς φυσικά να γνωρίζω αν ήταν Η ΚΑΛΥΤΡΕΗ ΛΥΣΗ.
Βρήκα μεταχεριρισμένο κομάτι με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα (αυτό με διαβεβαίωσε ο πωλητής ..αυτό είναι προφανές,,,, και επίσης ο τεχνικός όταν την είδε- δεν ξέρω πως το κατάλαβε.


**** Δεν είναι μόνο η ταλαιπωρία που αναφέρεις. Είναι και κάπως .......σαν να μην εχεις εμπιστοσύνη πλέον στο αυτοκίνητο.

***** Αυτά που γράφω για το υγραέριο τα έγραψα γιατί τα ξέρω πολύ καλά και λόγω του ότι ψάχθηκα πολύ - αφού την έπαθα και μετά - με την καύση του υγραερίου (είμαι χημικός) και λόγω της δουλειας μου επισκεπτόμαστε διυλιστήρια......
me00891
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 05 Οκτ, 2016 08:42

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Πέμ 05 Οκτ, 2017 15:10

Για να ακουστεί και η άλλη άποψη, με ακριβή δεδομένα, κάποιου που έχει 36% κέρδος μετακίνησης, αφήνω αυτό εδώ :

Candlemass έγραψε:2ος χρόνος χρήσης LPG και ήρθε η ώρα για τα καθιερωμένα στατιστικά :

Αυτοκίνητο : VW EOS 1.4 TSi άμεσου ψεκασμού, 122hp, κωδ. κινητήρα CAXA
Σύστημα υγραερίου : LandiRenzo Omegas Direct με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης, προγραμματισμένος εγκέφαλος από εργοστάσιο
Εγκατάσταση : 18/06/2015
Κόστος εγκατάστασης : 1.350€

Χρονικό διάστημα : 2 χρόνια
Χιλιόμετρα : 43.640km
Βενζίνη : 100RON

Εικόνα

Σε 43.640km έκαψε 3.782l αέριο με μέση κατανάλωση 8,65l/100km και 819l βενζίνη με μέση κατανάλωση 1,78l/100km. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε και σύμφωνα με το trip computer, μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,9-9l/100km και ότι μερικές φορές μου είχε τελειώσει το αέριο σε ταξίδια και συνέχιζα μόνο βενζίνη.

[LPG] 43.640 km -> 3.782 l -> 2.588 € -> 0,684 €/l μέση τιμή αερίου
[GAS] 43.640 km -> 819 l -> 1.269 € -> 1,549 €/l μέση τιμή βενζίνης
Service υγραερίου στα 15.000 km = 57€
Service υγραερίου στα 30.000 km = 40€
Σύνολικό κόστος αέριο + βενζίνη για 43.640 km = 3.954€
Συνολικό κόστος καυσίμου + εγκατάστασης = 5.304€

43.640 km * 9,0 l/100km = 3.927 l * 1,549 = 6.084 € θα πλήρωνα αν το κινούσα μόνο με βενζίνη στα ίδια χιλιόμετρα.

Άρα το καθαρό κέρδος (απόσβεση εγκατάστασης + λεφτά στην τσέπη) είναι 6.084 € - 5.304 € = 780€ αυτά τα 2 χρόνια και η οικονομία στο 36%, με τιμή υγραερίου στο 44,15% της 100RON βενζίνης.

Χοντρικά, κάθε 20.000km έχω κέρδος 1.000€

Τα περσυνά στατιστικά χρήσης είναι εδώ : viewtopic.php?f=10&t=2825&start=290#p55277
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό nickL » Πέμ 05 Οκτ, 2017 22:36

Είχα γράψει και προχθές και έκλεισε ο όπερα.

Που λες φίλε με το Μερσεντές καταλαβαίνω τι λες, το θέμα είναι ότι έχω πάμπολα παραδείγματα φίλων και γνωστών που ουσιαστικά λόγω εκείνων πείστηκα να τοποθετήσω που δεν είχαν ούτε τσικ. Βέβαια, άλλο η οικονομία που τυχόν κάνεις και άλλο αν το υγραέριο προκαλεί βλάβες.

Ως προς αυτά που γράφεις να σταθώ στο 4. Έχω πολύ κόσμο με πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα που έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα και δεν είχαν ποτέ θέμα. Το πίστευα στην αρχή αυτό που είπες για τους πολλαπλασιαστές, δεν το πιστεύω πλέον. Χαλασμένος πολλαπλασιαστής = λάθος ρεύμα = λάθος ρύθμιση ή απλώς ήρθε το τέλος του που συμβαίνει κάλλιστα και χωρίς υγραέριο. Ενδεικτικά να σου πω, φίλοι μου: toyota corolla (υποτίθεται ευπαθές) 120.000 χλμ, huyndai coupe (υποτίθεται ευπαθές) 80.000 χλμ, Peugeot 206 135.000 χλμ, bmw e46 318 δύο φίλοι μου από 200.000 χλμ, Jeep 70.000 χλμ. Όλοι αυτοί που σου γράφω κανένα πρόβλημα ούτε τρόμπες ούτε τίποτα.

Ως προς το σημείο 2, τώρα που ανέβαινα πάλι, για την κατανάλωση είχα περίπου κατανάλωση βενζίνης 6,67 λίτρα/100 χλμ και υγραέριο 7,38 λτ/100 χλμ, νομίζω αυτό είναι κοντά στο 10%. Υπόψιν, χωρίς βάρος ούτε a/c με 110 χλμ μέση ταχύτητα.

Όπως και να έχει, κι εγώ νέος είμαι 31000 χλμ, μέχρι στιγμής νομίζω δεν το μετανιώνω.

Μιας και είσαι χημικός (τα λένε αυτά!!!), τι εννοείς έλλειψη λιπαντικού από την καύση; Δεν μου καίει ούτε γραμμάριο πάντως λάδι.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό me00891 » Παρ 06 Οκτ, 2017 09:07

Κοιτάχτε παιδιά για να βάλουμε τα πραγματα στην θέση τους.
Εγώ είπα να γράψω στο blog αυτό, τον προβληματισμό μου σε σχέση με την χρήση του υγραερίου.Επίσης χρησιμοποιώντας τα δεδομένα από 10 αυτοκίνητα που γνωρίζω τους ιδιοκτήτες τους έκανα μια ¨σχετική μελέτη" η οποία αφορά το κέρδος που έχει κάποιος ΣΗΜΕΡΑ από την χρήση του υγραερίου και τις ζημιές που είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι θα πάθει.
Είμαι ένας απλός υπάλληλος (χημικός όπως εξήγησα) σε τέτοια θέση όμως, που ότι έγραψα είναι βέβαιο. Δεν είμαι ούτε πρατηριούχος, ούτε μεταφορέας, ούτε εγκαταστάστης, ούτε τεχνικός βαλβίδων ούτε οτιδήποτε άλλο που να έχει σχέση με αυτό το ..........οικονομικό κομάτι (γιατί πράγματι ..."είναι πολλά τα λεφτά Αρη" που παίζονται ........και για κάποιους μπορεί να αφορά την επιβιωσή τους, οπότε καταλαβαίνω το οτιδήποτε).
Σταματώ λοιπόν την συζήτηση, αφού εγώ την άρχισα. Θα ξαναγράψω πάλι ΌΤΑΝ - και μακάρι να αργήσει πολύ αυτό- ΞΑΝΑΠΑΘΩ ΚΑΤΙ.


* Μπορώ να καταλάβω επίσης και την αγαθή σκέψη κάποιων που έχουν βάλει το οποιοδήποτε σύστημα γιατί και εγώ έτσι ήμουν μέχρι που την έπαθα (το ξανασημειώνω στα 140.000 χιλιόμετρα συνεχούς χρήσης του υγραερίου.

** Επειδή αμφισβητήθηκε η ιδιότητά μου ( και φαντάζομαι και όλα τα άλλα) όποιος θέλει μπορεί να μου στείλει στο προσωπικό μου mail - μπορεί να το βρεί από τους διαχειριστές - για να του στείλω
α) αριθμό πινακίδας τους αυτοκινήτου μου
β) προμηθευτή κινητήρα από την Αθήνα
γ) τεχνικό που μου έκανε την αλλαγή του κινητήρα
δ) εταιρία (η επίσημη) που μου άλλαξε την πρώτη τρόμπα
ε) συνεργείο που μου άλλαξε την δευτερη τρόμπα
στ) τεχνικό που μου άλλαξε τους δύο παλλαπλασιαστές και τα μπουζοκαλώδια.

*** Επίσης μπορώ να στείλω - αφου πρώτα τους ρωτήσω- τα αντίστοιχα στοιχεία των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων που έπαθαν ανάλογη ζημιά μάρκας από suzuki swift 1242 cc (ζημιά στα 60.000 χιλιόμετρα) έως και honda civic 1800 cc (ζημιά στα 280.000 χιλιόμετρα).

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ (Δες στην πρώτη παράγραφο τον λόγο) !!!!!
me00891
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 05 Οκτ, 2016 08:42

Re: Αφιερωμένο!!! σε όλους τους εγκαταστάτες που τάζουν

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 06 Οκτ, 2017 10:26

Μακαρι και εμας η ζημια να εμφανιστεί μετα απο 140.000 χλμ + ποσα αλλα ακομη μονο με βενζινη. Με τοσα χλμ και αποσβεση για το συστημα κανουμε και για την ζημια και το μεγαλυτερος μερος απο το οφελος λογω της διαφορας τιμής στα δυο καυσιμα μενει στην τσεπη μας.
Οποιος περιμενει αγοραζοντας ενα αυτοκινητο οτι αυτο θα του κρατησει για μια ζωη και εκατομυρια χιλιομετρα πλανατε πλανην οικτρά.
Παρομοιες ζημιες παθαιναν τα αυτοκινητα και πριν την εμφανιση του υγραεριου και με λιγότερα χλμ και χρησιμοποιοντας το ενδεδειγμενο καυσιμο για τον οποιο κατασκευαστηκε ο κινητήρας.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mercedes

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες