Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Stag dpi 400 για hyundai ix 35 1,6 amesou

Re: Stag dpi 400 για hyundai ix 35 1,6 amesou

Δημοσίευσηαπό Vikoui » Τρί 16 Αύγ, 2016 00:17

Παιδια καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας,έλειπα εξωτερικό και δεν μπόρεσα να σας απαντήσω...
Θα ήθελα να σταθώ στ μήνυμα του φίλου tripas...
Όπως λες τωρα καίει 8lt βενζίνη ανα 100κμ δηλαδή πληρώνω στην κυπρο 8 x 1,25 = 10 €
Μετα την μετατροπή θα πληρώνω ανα 100κμ 8 χ0,62=4,96 για αεριο + 2χ1,25=2,5 για βενζίνη δηλαδή σύνολο 7,5 € μετα την μετατροπή...αν ειναι να γλιτώνω 2,5 € Ανα 100 κμ τότε δεν αξίζει τον κόπο να το κανω....είσαι σίγουρος για τα νούμερα?
Vikoui
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Δευτ 11 Μάιος, 2015 22:37

Re: Stag dpi 400 για hyundai ix 35 1,6 amesou

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 16 Αύγ, 2016 23:58

Το αρθρο είναι το ακολουθο
http://gazeo.pl/poradniki/eksploatacja/LPG-do-silnikow-z-bezposrednim-wtryskiem-benzyny-to-sie-oplaca,artykul,8726.html

Απλα στην Πολωνια η σχεση τιμής LPG προς βενζινας είναι 1/3 και όχι 1/2 όπως στην πρίστωση σου.
Αν κάνεις και καμια 10.000km το χρόνο τότε "κοντα στο νου κι η γνωση".
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Stag dpi 400 για hyundai ix 35 1,6 amesou

Δημοσίευσηαπό Vikoui » Τετ 17 Αύγ, 2016 23:10

Ευχαριστώ Tripas για το link,πράγματι κανω 15000+ κμ το χρονο,ετσι εχει κάποιο νόημα....
Vikoui
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Δευτ 11 Μάιος, 2015 22:37

Re: Stag dpi 400 για hyundai ix 35 1,6 amesou

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 27 Αύγ, 2016 22:46

tripas έγραψε:Φίλε Vikoui με το stag dpi 400 αν το όχημα σου έχει 7.9l/100 km σε βενζίνα θα έχει μετα την μετατροπή 8 l/100km LPG και 2l/100km βενζίνα. Δηλαδή θα καιει 20% βενζινα. Τα στοιχεια αυτα είναι απο review για το όχημα σου με Stag dpi 400 LPG μετατροπή. Δεν φαντάζομαι με BRC να καεί λιγοτερη βενζινα πάνω κάτω στο 20% θα είναι.

ΥΓ. Συμφωνω με τα λεγόμενα σου Qgas αλλα είμαι fan του αέριου LPG ψεκασμου δεν θέλω τα μπεκ την βενζίνας να τα επηρεάζει η οποια μετατροπή. Φυσικά υπάρχει και το γνωστο πρόβλημα την επανεκινησης του κινητηρα με το Prins DI στο συγκεκριμένο όχημα σε θερμοσκρασιες 30 κελσιου και πάνω , το οποιο η BRC δεν το έχει, δεν ξέρω αν το έχει λύσει η Prins τώρα που μιλάμε .



Και η brc εδω υγρου δινει το μοναδικο κιτ σε υγρο που εχει . Προβλημα εκινησης δεν εχει Παρατηρηθει σε prins di .. Ειτε προκειτε για αεριο η υγρο ψεκαμσο .. Σε vialle ναι υπηρχε μικρο θεμα το οποιο και λυθηκε
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Hyundai

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες