Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

VW Polo 6R 1.2 TSI 2010 - Prins VSI 3.0 - DI with Valve Care

VW Polo 6R 1.2 TSI 2010 - Prins VSI 3.0 - DI with Valve Care

Δημοσίευσηαπό tromaras » Παρ 22 Σεπ, 2023 11:10

Καλησπέρα στην κοινότητα, όπως λέει και ο τίτλος είμαι κάτοχος ενός Polo 1.2 TSI, και κακά τα ψέματα κάνω μπόλικα χλμ. ετήσιος (20κ ++). Επειδή δεν έχω υπομονή να πηγαίνω με 110-120 μπήκα στην διαδικασία να το κάνω αέριο μιας και πλέον το κόστος της βενζίνης είναι 2 ευρώ. Το κονσεπτ και η λογική μου λέει μιας και ταξιδεύω συνήθως σε βουνά και σε χαμηλές θερμοκρασίες, όσο είμαι εθνική να δουλεύω το αμάξι με αέριο και όταν πιάνω την ανήφορα να το γυρνάω στην βενζίνη.

Η αλήθεια είναι πως έψαχνα να βάλω κάποιο κιτ υγρού ψεκασμού και για την ακρίβεια το Vialle παρόλα αυτά η εταιρία έκλεισε το 2022 και την αγόρασε η Prinz και κατά κάποιο τρόπο φοβήθηκα για τα διαθέσιμα ανταλλακτικά συν ότι έπρεπε ο εκάστοτε εγκαταστάτης να το «ρυθμίσει» πράγμα που δεν με ενθουσίαζε διότι για να κάνεις μια πραγματική σωστή δουλειά θέλεις δυναμόμετρο και ώρες. Έτσι αποφάσισα να πάω σε ένα πιο ετοιματζιδικο κιτ όπως αυτό της Prins VSI 3.0 – DI με το Valve care διότι έρχεται έτοιμο προγραμματισμένο από την εταιρία για τον εκάστοτε κινητήρα (CBZB).

Μέχρι στιγμή έχω κάνει 250χλμ και έχω παρατηρήσει τα εξής:

- Καίμα φορά γίνεται αισθητή η αλλαγή από αέριο σε βενζίνη και ανάποδα
- Το αμάξι είναι πιο αδύναμο, βέβαια 1200cc δεν είναι ο ξηλώνει την άσφαλτο απλά από στάση όταν βάζω πρώτη και ξεκινάω έχει τύχει πολλές φορές να μου σβήσει γιατί δεν έδωσα αρκετό γκάζι
- Κατανάλωση δεν μέτρησα ακόμη διότι περιμένω να αδειάσει αυτό το ρεζερβουάρ για το ξαναγεμίσω
- Γνωρίζω πως το αυτοκίνητο μου είναι αμέσου ψεκασμού και το σκεπτικό είναι το εξής σχετικά με το Valve Care:
o Θεωρητικά τα μπεκ βενζίνης δουλεύουν παράλληλα ρίχνοντας 5-7% βενζίνη με του αεριού για να κρυώνουν και να μην μπουκώσουν από τα παράγωγα της καύσης
o Οι βαλβίδες πιάνουν μακα επειδή δεν πέφτει βενζίνη πάνω τους για είναι καθαρές και έτσι δημιουργούνται ένα καρό προβλήματα
o Με βάση τα παραπάνω έβαλα το Valve Care εξτρά για να βοηθήσω τις βαλβίδες σταδιακά να καθαρίσουν ή να παραμείνουν στην ιδιά κατάσταση και να δροσίζεται λίγο παραπάνω ο θάλαμος καύσης μιας και το αέριο ανεβάζει λίγο παραπάνω την θερμοκρασία του μπλοκ

Αυτή είναι η ιστορία μου και θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με τα όσα σκέφτηκα ή έκανα. Επιπρόσθετα δέκτες όλες οι συμβουλές και οι προτάσεις. Το μοτεράκι μου είναι σε άψογη κατάσταση με 195000χλμ και δεν καίει σχεδόν καθόλου λαδί από αλλαγή σε αλλαγή (το σχεδόν για μένα είναι max 500μλ ανά 5000χλμ και αυτό ανάλογα πως του πίνω το αίμα σε κάποια ανάβαση) και κάνω αλλαγές κάθε 7-8000χλμ.
tromaras
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 06 Σεπ, 2023 13:30

Re: VW Polo 6R 1.2 TSI 2010 - Prins VSI 3.0 - DI with Valve

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 22 Σεπ, 2023 13:57

Καλοταξιδο.
Ο εγκατάστασης δε σου είπε να συμπληρώσεις 1000-1500 χιλιόμετρα και να ξανά πας για έλεγχο τόσο του συστήματος ( σφιγκτήρες ) όσο και να το δει και στο Η/Υ ξανά μήπως χρειαστεί μικροδιορθωσεις;
Για τη εισαγωγή για τις επικαθήσεις , ψάξε και δες τη μέθοδο soda blasting , λένε ότι είναι αποτελεσματική στα άμεσου ψεκασμού .
Όσο για τη κατανάλωση κάνε μερικά γεμίσματα και μέτρησε την .

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: VW Polo 6R 1.2 TSI 2010 - Prins VSI 3.0 - DI with Valve

Δημοσίευσηαπό tromaras » Παρ 22 Σεπ, 2023 14:03

Ρωτησα αλλα μου ειπε πως δεν θα χρειαστει ειναι απολυτα αξιοπιστη η εγκατασταση, οσο για μικροδιορθωσεις θεωρτικα δεν μπορει να επεμβει στον χαρτη αλλα θα ρωτησω. Τελος για την καταναλωση αυτο σκοπευα να κανω!
tromaras
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 06 Σεπ, 2023 13:30


Επιστροφή στο Volkswagen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες