LPGas έγραψε:Τα ατμοσφαιρικά Subaru είναι ίσως από τα πιο ευαίσθητα αυτοκίνητα στη λειτουργία με υγραέριο.
Έχουν την τάση να μειώνουν τα διάκενα των βαλβίδων εξαγωγής ανεξάρτητα αν έχει τοποθετηθεί σύστημα υγρού ή αέριου ψεκασμού. Γενικά στα 35-40.000 πρέπει να κάνεις τον πρώτο έλεγχο και να διορθώσεις τα διάκενα… μετά από άλλα τόσα χλμ ξανά το ίδιο.
fokion έγραψε:του εκανες την καρδια περιβολι τωρα....
GEORGEVOLIOTIS έγραψε:Καλησπερα στην κοινότητα ομολογώ οτι έχω μπερδευτεί παρά πολύ όσον αφορά την τοποθέτηση πειτε μου σας παρακαλώ ποιό σύστημα ταιριάζει καλύτερα , αν θέλει λαδιέρα ή όχι , αν θα υπαρξει πρόβλημα με τις βαλβίδες και ένα καλό μάστορα για Θεσσαλονικη..ευχαριστω
dathens έγραψε:Οι φωτο μου θυμίζουν το δικο μου ford την ίδια βλάβη είχε και να συμβεί κανά χιλιαρικο θα είναι η ζημια αλλα η απόσβεση είναι φυσικά ανάλογα τα χιλιόμετρα πολυ μεγαλύτερη , δεν ξέρω ποσο δύσκολο είναι για να βγει το καπάκι !! Δες να βάλεις ένα σύστημα με ηλεκτρονικη λιπανση στην εισαγωγη τύπου valve care με ψεκασμο μαζι με το καυσιμο ανα κυλινδρο και να τσεκαρεις τις βαλβίδες ,αν βρεις και σύστημα με παράλληλο ψεκασμο βενζίνης και λιπανση θα σαι μια χαρα !!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|