tsopirs έγραψε:Δυο ειναι βασικα...Ο ενας εχει Tartarini αλλα εχει γυρω στις 40.000 και ο αλλος BRC...Μετα της 4500 ας πουμε..η ας ψεκαζει μειγμα και απο βενζινη και υγραεριο οπως εχω εγω σε φουλ φορτιο...Κορυφη το Lpi αλλα πολλα λεφτα τα οποια θα εδεινα μονο σε περιπτωση του Mondeo με τον σπανιο 1.8 εμμεσου ψεκασμου,η οποιο αλλο αυτοκινητο εχει καποιο ειδικο μοτερ...Καλυτερα στα 50.000km να αλλαξω και ενα κεφαλαρι που λεει ο λογος...Αν και δεν νομιζω πως δεν θα αντεξει μια κατοσταρα χιλιαδες ο συγκεκριμενος..Το παλικαρι με το BRC ουτε λαδοξυδιερες εχει ουτε καιει και βενζινη...
Μην φοβασαι απλως προχωρα με συναρτηση εναν καλο εγκαταστατη και ειδικα αν εχεις ασχολειθει με το συγκεκριμενο μοτερ..Η αλλη λυση ειναι να πας σε ενα ford service και να ρωτησεις τι μπορεις να κανεις μιας και περνανε το Ολλανδεζικο συνηθως τα παιδια
εχω κανει 45000 χλμ με icom 5ης γενεας σε mondeo mk4 1.6 2008 κανενα προβλημα