Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Εγκατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Εγκατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Δημοσίευσηαπό pagalo » Σάβ 12 Μαρ, 2022 15:18

Καλησπέρα σας.

Είμαι από Θεσσαλονίκη και σκέφτομαι να περάσω αέριο στο αυτοκίνητό μου. Όντας άσχετος από αέριο, τι πρέπει να προσέξω; Διαβάζω ότι τα Avesnis είναι επίφοβα με αέριο (πρόβλημα βαλβίδες, valvematic, κλπ) και σε μια ερώτηση που είχα κάνει στην Toyota Polis Θέρμης ο τότε υπεύθυνο μου είχε πει να μην το κάνω γιατί θα έχω προβλήματα.

Ποια η εμπειρία σας μετά από όλα αυτά τα χρόνια; Συστήματα προτεινόμενα; Εγκαταστάτες γνώστες;

Πέρασα σήμερα και ρώτησα στον Γεραντίδη και μου είπαν για σύστημα BRC 32 sequential (κάπως έτσι) με 3 χρόνια εγγύηση και έλεγχο βαλβίδων κάθε 70000χλμ., νομίζω χωρίς λαδιέρα και με ψεκασμούς βενζίνης. Αν δεν κάνω λάθος μου είπε και μπεκ Hana.
pagalo
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2022 13:50

Re: Εκγατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 12 Μαρ, 2022 15:37

pagalo έγραψε:Καλησπέρα σας.

Είμαι από Θεσσαλονίκη και σκέφτομαι να περάσω αέριο στο αυτοκίνητό μου. Όντας άσχετος από αέριο, τι πρέπει να προσέξω; Διαβάζω ότι τα Avesnis είναι επίφοβα με αέριο (πρόβλημα βαλβίδες, valvematic, κλπ) και σε μια ερώτηση που είχα κάνει στην Toyota Polis Θέρμης ο τότε υπεύθυνο μου είχε πει να μην το κάνω γιατί θα έχω προβλήματα.

Ποια η εμπειρία σας μετά από όλα αυτά τα χρόνια; Συστήματα προτεινόμενα; Εγκαταστάτες γνώστες;

Πέρασα σήμερα και ρώτησα στον Γεραντίδη και μου είπαν για σύστημα BRC 32 sequential (κάπως έτσι) με 3 χρόνια εγγύηση και έλεγχο βαλβίδων κάθε 70000χλμ., νομίζω χωρίς λαδιέρα και με ψεκασμούς βενζίνης. Αν δεν κάνω λάθος μου είπε και μπεκ Hana.
Για εγκατάστατη δε γνωρίζω καθώς δε είμαι από Θεσσαλονίκη.
Ωστόσο είχα σε 2 Ιαπωνικά αμάξια (Honda Accord & Mazda 6) , γενικά έλεγαν ότι είναι ευαίσθητα στο υγραέριο. Με το καθένα έκανα 150,000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς κάποιο θέμα .
Απλώς έλεγχο διακενων βαλβίδων να γίνεται κάθε 40,000 χιλιόμετρα.
Και στα 2 σύστημα είχα βάλει να ρίχνει ποσοστό βενζίνης στα φορτία.
Το κυριότερο είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι πριν τη τοποθέτηση του συστήματος.
Τα υπόλοιπα είναι θέμα ρύθμισης να γνωρίζει ο εγκατάστατης , και να στο ρυθμισει σωστά.
Eπιπλεον μπορείς να δεις και συστήματα υγρού ψεκασμού της Vialle που έβαζε η Toyota
Κάνε μια αναζήτηση εδώ να δεις από άλλα μέλη .

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Εκγατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Δημοσίευσηαπό pagalo » Κυρ 13 Μαρ, 2022 15:19

Καλησπέρα Μελέτη, ευχαριστώ για την απάντηση.

Απ' ότι κατάλαβα, με όσα διάβασα εδώ, είναι και λίγο έως αρκετά τύχη...

Πάντως, στον Γεραντίδη μου είπαν το εξής.

Κάθε 70000χλμ ρύθμιση βαλβίδες και στα 200.000 (τώρα έχω 130000) ρεκτιφιέ μηχανής, άλλωστε είπαν όλοι οι σωστοί οδηγοί στις 200.000 πρέπει να κάνουν ένα ρεκτιφιέ... :crazy: :crazy: :crazy: =)) =)) =))
pagalo
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2022 13:50

Re: Εκγατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Δημοσίευσηαπό pagalo » Τετ 16 Μαρ, 2022 20:44

Οπότε αν κάνω ένα πρόχειρο υπολογισμό:

70000χλμ με κατανάλωση βενζίνης 8λτ/100χλμ και τιμή (με βάση μια μέση τιμή 1,8€ μια και δεν το βλέπω να κατεβαίνει τώρα γρήγορα πολύ παρακάτω) μας κάνει περίπου 11.000€
70000χλμ με κατανάλωση αερίου 10λτ/100χλμ και τιμή 1,2€ μας κάνει περίπου 8500€, βάλε και 1000€ περίπου ένα ρεκτιφιέ με άλλες βαλβίδες κλπ βάλε και 2 ρυθμίσεις βαλβίδων περίπου 200€, βάλε και την βενζίνη που χρειάζεται για τους παράλληλους ψεκασμούς πάμε στα 10000€.

Άρα το κέρδος θα είναι 1000€, το οποίο, νομίζω, δεν αντισταθμίζει την όποια ταλαιπωρία.
pagalo
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2022 13:50

Re: Εκγατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Δημοσίευσηαπό heisenberg » Παρ 18 Μαρ, 2022 16:35

Κάπου τα εχεις χασει στους υπολογισμούς, 1ον) πως υπολογίζεις 1.8 την βενζίνη και 1.2 το lpg ενώ έχουν σε καθε περίπτωση μέσο όρο διαφορά τιμής το 1 ευρώ.
2ον) καταναλωση βενζινης 8lt /100χλμ δεν συνεπάγεται σε καμια περίπτωση 10lt σε lpg. Το πολύ 9lt με σωστή πάντα ρύθμιση.
3ον) Τα περί ρεκτιφιέ και αλλαγής βαλβίδων είναι το λιγότερο αστεία και θυμίζουν θεωρίες συνωμοσίας- κανένα ρεκτιφιέ δεν θα χρειαστεί και δεν προβλέπεται σε μετατροπές υγραερίου. Αν θα χρειαστεί ο κινητήρας ρεκτιφιέ με 200.000 χλμ είναι σίγουρο ότι αυτό δεν θα έχει καμία σχέση με το (εναλλακτικο)καύσιμο αλλά με αστοχίες υλικών- κακή συντήρηση κι ένα σωρό άλλους παράγοντες.

Εν ολίγοις η οικονομία που θα έχεις στα 70.000 θα είναι χοντρικά της τάξης του 30-40% και όχι τα 5-10% που υπολόγισες γιατί υπάρχουν πολλά σφάλματα στους υπολογισμούς που έκανες.

Στάλθηκε από το Samsung Note 20 Ultra
heisenberg
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 08 Μαρ, 2019 21:21

Re: Εκγατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Δημοσίευσηαπό pagalo » Δευτ 21 Μαρ, 2022 13:31

Στην Θεσσαλονίκη δεν θυμάμαι να είχε ποτέ 1€ διαφορά. Συνήθως είναι 0,7-0,8€. Και όταν η βενζίνη ήταν στα 1,5€ το αέριο εδώ είχε περίπου 0.7€-0.8€.

Όσον αφορά το ρεκτιφιέ, σου είπα τι μου είπαν από εγκαταστάτη. "Στα 200.000 κάθε σωστός οδηγός πρέπει να κάνει ένα ρεκτιφιέ." Στα λέω όπως μου τα είπαν.

Επίσης ΟΚ έστω ότι θα κάνω μια ρύθμιση βαλίδων.

Την τιμή της βενζίνης δεν την βλέπω να πέφτει άμεσα και με βάση τα όσα λένε θα περάσει σίγουρα μια 2ετία για να επανέλθουμε σε φυσιολογικά επίπεδα

Οπότε έχουμε...

70000χλμ 8λτ/100 5600λτ 1,6€ 8960€
70000χλμ 9λτ/100 6300λτ 0,9€ 5670€

Διαφορά 3300€.

Ρεκτιφιέ, ρύθμιση κλπ 1200

Διαφορά 2000

Βάλε και την εγκατάσταση στα 1000€

Άρα είμαστε στα 1000€, άντε σου λέω και στα 1500€.

Με 15000 τον χρόνο μιλάμε για μια διαφορά 300€ ανα έτος, αξίζει την ταλαιπωρία;

Γιατί από πολλούς ακούω "μακρυά τα Toyota από το αέριο".
pagalo
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2022 13:50

Re: Εκγατάσταση αερίου σε Avensis T27 1.8 (2011)

Δημοσίευσηαπό heisenberg » Κυρ 27 Μαρ, 2022 08:31

Οι υπολογισμοί σου συνεχίζουν και είναι λάθος, τα 1200 "για ρεκτιφιέ" δεν προκύπτουν από πουθενά. ΔΕΝ κάνουμε ρεκτιφιέ σαν εργασία συντήρησης, κάνουμε σε περίπτωση που έχει σοβαρό πρόβλημα ο κινητήρας (μεγάλη κατανάλωση λαδιού κλπ).
Για να μην μπαίνουμε σε αναλύσεις των αναλύσεων, θα σου πω χονδρικά ότι μετά τις 20-25000 το πολύ θα έχεις κάνει απόσβεση το ποσό που έδωσες για την μετατροπή (που βρίσκεις και αρκετά φτηνότερα από 1000 αν ψαχτείς και μάλιστα σε καλούς εγκατάστατες) και έπειτα θα χαίρεσαι το αυτοκίνητο με σημαντικά χαμηλές καταναλώσεις σε ευρώ. Αν η μετατροπή γίνει σωστά, συντηρείται σωστά και οδηγείτε σωστά δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να σε προβληματίζει.
Από κει και πέρα αν δεν αισθάνεσαι ασφαλής με μια τέτοια μετατροπή και έχεις αμφιβολίες, μην προσπαθείς να μειώσεις τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας μετατροπής με τα συγκεκριμενα επιχειρήματα γιατί πολύ απλά δεν ισχύουν.

Στάλθηκε από το Samsung Note 20 Ultra
heisenberg
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 08 Μαρ, 2019 21:21


Επιστροφή στο Toyota

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες