Άρα λες ότι το παραπάνω κόστος, το χρεώνει λόγω καλύτερης ενδεχομένως ρύθμισης;
Αυτό είναι υποκειμενικό, μπορεί ο φθηνός να κάνει καλύτερη ρύθμιση.
Γενικότερα δικαιολογείται ή είναι απλά "αέρας";
Για το καλυτερη ρυθμιση δεν το γνωριζω.Anotnis100 έγραψε:Άρα λες ότι το παραπάνω κόστος, το χρεώνει λόγω καλύτερης ενδεχομένως ρύθμισης;
Αυτό είναι υποκειμενικό, μπορεί ο φθηνός να κάνει καλύτερη ρύθμιση.
Γενικότερα δικαιολογείται ή είναι απλά "αέρας";
Επικοινωνησε με τη αντιπροσωπεια στο Περιστερι για να σιγουρευτεις.Σε εμενα στο Lovato ειχε με Obd ή οχι.Για αυτο σε ρωτησα.Anotnis100 έγραψε:Για το sequent 32 ρώτησα σε όλους. Όχι για το Plug n drive.
Το sequent 32 χωρίζεται σε 2 υποεκδόσεις;
Οπωσδήποτε να ρυθμιστεί στο δρόμο και βάλε να ψεκάζει και βενζίνη από τις 2500.kakaroto έγραψε:Καλημέρα!
Έχω ένα Ford Focus 1.6 Ti-Vct 2005 μοντέλο και κάνω έρευνα αγοράς για σύστημα υγραερίου.
Είχα επισκεφθεί τις προάλλες το κατάστημα της Lpgas στον Πειραιά και μίλησα με έναν υπάλληλο ο οποίος μου πρότεινε για το αμάξι μου το sequent 32 μιας και αυτό καλύπτει πλήρως κατά τα λεγόμενα του το αμάξι και ότι το plug&drive μπαίνει επίσης και αυτό αλλά προτιμάται περισσότερο σε αμάξια με περισσότερες απαιτήσεις και τούρμπο κινητήρες.
Αξίζει να κάνω την υπέρβαση για το plug&drive ή είναι περιττό λόγο παλαιότερες τεχνολογίας κινητήρα?
Ευχαριστώ πολύ!
Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες
|
|