sakisTHES έγραψε:...Το ντεπόζιτο μου είναι 45 λίτρα καθαρά.
Ε ναι για πόλη και 45άρι μια χαρά είσαι.
sakisTHES έγραψε:...Το ντεπόζιτο μου είναι 45 λίτρα καθαρά.
trelogolfakias έγραψε:brc εχω σε hyundai accent 1.3 2005 απροβληματιστο 850 ευρω συν το κτεο.
Σου ανέβασε θερμοκρασία μήπως ;kkalamat έγραψε:trelogolfakias έγραψε:brc εχω σε hyundai accent 1.3 2005 απροβληματιστο 850 ευρω συν το κτεο.
εχω συστημα landi renzo σε μοντελο 2007 με εγκατασταση στην αντιπροσωπεια. 1300 ευρω πριν 7 χρονια.
για 6 χρονια και 120.000 χλμ δουλευε απροβληματιστα οταν καποια στιγμη αναψε check engine και την επομενη μερα με αφησε στον δρομο βγαζοντας καπνους και καιγοντας ολοκληρωτικα τον κινητηρα.
1) νοθευμενο αεριο?
2) τα φτυσε ο κινητηρας?
3) κατι αλλο?
δεν θα το μαθω ποτε. με 1300 ευρω , οσα μου στοιχησε τοτε η εγκατασταση, εβαλα αλλον μεταχειρισμενο κινητηρα καθως και ολα τα παρελκομενα και αλλαξα και πνευμονα, μπεκ υγραεριου. ολα καλα και παλι εδω και 1 χρονο εκτος απο το γνωστο θεμα που εχουν οι περισσοτεροι με το σβησιμο του αυτοκινητου οταν αναβω κλιματισμο. ΠΡΙΝ δεν μου το εκανε!!!
kkalamat έγραψε:trelogolfakias έγραψε:brc εχω σε hyundai accent 1.3 2005 απροβληματιστο 850 ευρω συν το κτεο.
εχω συστημα landi renzo σε μοντελο 2007 με εγκατασταση στην αντιπροσωπεια. 1300 ευρω πριν 7 χρονια.
για 6 χρονια και 120.000 χλμ δουλευε απροβληματιστα οταν καποια στιγμη αναψε check engine και την επομενη μερα με αφησε στον δρομο βγαζοντας καπνους και καιγοντας ολοκληρωτικα τον κινητηρα.
1) νοθευμενο αεριο?
2) τα φτυσε ο κινητηρας?
3) κατι αλλο?
δεν θα το μαθω ποτε. με 1300 ευρω , οσα μου στοιχησε τοτε η εγκατασταση, εβαλα αλλον μεταχειρισμενο κινητηρα καθως και ολα τα παρελκομενα και αλλαξα και πνευμονα, μπεκ υγραεριου. ολα καλα και παλι εδω και 1 χρονο εκτος απο το γνωστο θεμα που εχουν οι περισσοτεροι με το σβησιμο του αυτοκινητου οταν αναβω κλιματισμο. ΠΡΙΝ δεν μου το εκανε!!!
Το πιο πιθανό το πρόβλημα να υπάρχει και στη βενζίνη αλλά δεν το αντιλαμβάνεσαι λόγω διαφορετικής στοιχειομετριας.kkalamat έγραψε:johng έγραψε:Το check engine τι κωδικό είχε δείξει?
Ναι μου ειχε ανεβασει θερμοκρασια.....
δυστυχως δεν προλαβα να το παω σε συνεργειο να το δω. κινουμουνα τις τελευταιες 24 ωρες μονο με100αρα βενζινη και οταν πηρε φωτια δοκιμασα να κινηθω ξανα με υγραεριο.
Ξεχασα να πω οτι μεσα σε αυτον τον χρονο με αλλαγμενο κινητηρα αλλαξα και τρομπα βενζινης μια φορα που με αφησε παλι στον δρομο και γενικα εχει πλεον αλλη συμπεριφορα τωρα με το υγραεριο. Μου σβηνει με κλιματισμο π.χ. οταν παταω συμπλεκτη για να σταματησω.
Με τον αρχικο μου κινητηρα για 6 χρονια και 120.000 χλμ δεν μου εκανε το παραμικρο. Και ειχα 215.000 χλμ συνολικα. Ειχα ΜΙΑ μεγαλη ζημια και καλη!!!!!!
Εχω καθαρισει πεταλουδα γκαζιου και εχω ρυθμισει το ρελαντι. Συμπληρωσα και φρεον στον κλιματισμο. Ξανα τα ιδια.
Ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω. Σε 2 χρονια πρεπει να αλλαξω και δεξαμενη για να περασω ΚΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟς.
Σκεφτομαι πολυ σοβαρα η να το δωσω το αμαξι σε κανενα χρονο η να το κρατησω και οσο παει.
Κριμα γιατι ξερω οτι ειναι τοσο αξιοπιστο το αμαξι χωρις υγραεριο που θα με εβγαζε μπορει και 400.000 χλμ.
Θέλει σωστή ρύθμιση το υγραέριο , με το επιπλέον φορτίο του A/C.kkalamat έγραψε:Ξεκινά με το διαγνωστικό , να μάθεις τι κωδικό έχει .
Μετά δες τα μπουζί σου και το φίλτρο αέρα , πάρε μια συμπίεση στο μοτέρ σου και δες και το χάρτη υγραεριου σου.
Σύγκρινε τα fuel trims στη βενζίνη και μετά από 100 χιλιομετρα στο υγραεριο.
Το αμάξι στη βενζίνη σβήνει στο ρελαντί ;
To αμαξι μου με την καταναλωση βενζινης δεν εχει θεμα κανενα πλεον. Το αμαξι μου σβηνει οταν εχω αναμενο κλιματισμο, τρεχω π.χ. με 80 χλμ., καιω υγραεριο και παταω συμπλεκτη παρατεταμενα για να σταματησω π.χ στα φαναρια η στα διοδια (ΜΟΝΟ με αυτην την συνθηκη).
Με βενζινη δεν σβηνει οταν παταω συμπλεκτη ποτε. Επισης στην αλλαγη ταχυτητας δεν σβηνει ποτε ουτε με αεριο ουτε με βενζινη.
Επισης στο ρελαντι δεν μου σβηνει ποτε ουτε με υγραεριο ουτε με βενζινη.
ΜΟΝΟ οταν εχω αναμενο κλιματισμο, τρεχω π.χ. με 80 χλμ., καιω υγραεριο και παταω συμπλεκτη παρατεταμενα για να σταματησω!!!!
Μουζι αλλαξα πριν 10.000 χλμ.
Εχω παει σε ηλεκτρολογο, εχω βαλει διαγνωστικο και μου ειπε να καθαρισω πεταλουδα γκαζιου αφου συμπληρωσα και φρεον.
Τα εκανα και παλι τα ιδια.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει θεμα το αεριο με τον κλιματισμο.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
|
|