tripas έγραψε:Φίλε manoliss επειδη βλέπω ότι είσαι citroenakias αυτα τα ρελε και τα ηλεκτονικά που αναφέρεις ξέρεις αν έχουν καλή συνεργασία με τα ηλεκτρονικά c4 που όπως ξερεις είναι full στα ηλεκτρονικα? Είναι απο κάποιον επωνυμο κατασκευαστή (magneti marelli , bosch) ή την ιδια την citroen?
όχι καμια σχεση εχεις ένα ηλεκτρονικο κύκλωμα χρονοδιακοπτη που όταν τροφοδοτηθεί με 12 βολτ αρχιζει μετραει χρονο για παράδειγμα 1 λεπτο και μολις περασει το 1 λεπτο δινει εντολη σε ένα ρελλε (που εχει μια επαφη σε κατασταση ηρεμιας μονιμα κλειστη)να ανοιξει την επαφη αυτή...στην συγκεκκριμενη επαφη εχεις περασει τα καλωδια που πανε στην αντλια φυσικα μετα την 10αρα ασφαλεια οποτε τοτε με ανοιχτη επαφη κοβει τα 12 βολτ στην αντλια και σταματα η λειτουργια της.....αν για οποιοδήποτε λογο το κύκλωμα του χρονοδιακοπτη χασει τα 12 βολτ τοτε η επαφη από ανοικτη γυριζει σε κλειστη που είναι η κατασταση ηρεμιας του χρονοδιακοπτη και αυτόματα τροφοδοτείτε η αντλια με 12 βολτ η μεταγωγη είναι ακαριαια.....
τωρα θα μου πεις ότι αν δεν γυρισει?
και θα σου απαντησω ότι εμενα μου καηκε η αντλια όταν δεν ειχα αεριο στο αμαξι και το κυκλοφορουσα με βενζινα στα καλα καθουμενα...
αν θες στα καλωδια ισχυος της αντλιας βαλε μια ασφαλειοθηκη και αν για καποιο λογο κολλησει το ρελλετου χρονοδιακοπτη βαζεις μια ασφαλεια 10Α και παρακάμπτεις το ηλεκτρονικο κύκλωμα και εισε οκ με τον τροπο αυτό η αντλια δουλευει μονιμα...
έναν ηλεκτρολογο θες ετσι ώστε να ξερει κατι παραπανω από το να αλλαζει λαμπες και θα εισε οκ
για τον χρονοδιακοπτη εχεις 2 επιλογες
1.ηλεκτρονικο κύκλωμα της Smart kit με κοστος περιπου στα 13 ευρω και ένα ρελλε με μονιμα κλειστη επαφη και αν θες και μια θηκη ασφαλειας
2.ενα ρελλε καθυστέρησης με χρονο κατι λιγοτερο από 15 δευτ/πτα με κοστος καπου στα 40 ευρα...
την διεγερση για τα 12 βολτ για τον χρονοδιακοπτη θα την παρεις από το πηνιο του πνευμονα εχει 2 καλωδια με +- 12 βολτ
πιο απλο δεν γινετε να σου το πω.....
με εργατικα θα σου κοστισει κατι αλλα είναι πολύ λιγοτερα από αντλια.....