από apagogeas » Τρί 21 Ιουν, 2016 13:13
Έχει να κάνει με το πως αποδίδονται τα περισσότερα CCA. Τα CCA είναι άμεση συνάρτηση της διαθέσιμης ενεργής επιφάνειας των πλακών που έρχεται σε επαφή με το διάλυμα. Σε ένα δεδομένο χώρο, αν θέλεις να αυξήσεις τα CCA η μόνη σου επιλογή είναι να κάνεις λεπτότερες τις πλάκες - για να χωρέσουν περισσότερες και πιο στριμωγμένες, το οποίο τις καθιστά πιο ευαίσθητες σε ζημιές και διάβρωση. Οπότε, για ένα δεδομένο χώρο διαθέσιμο στη μπαταρία, τα λιγότερα CCA θα έχουν πιο ανθεκτικές πλάκες (πιο χοντρές) αφού δε χρειάζεται να κάνεις "εκπτώσεις". Αυτό με τη προϋπόθεση ότι δε θα βάλει ο κατασκευαστής τις ίδιες λεπτότερες πλάκες και ας έχει λιγότερα CCA. Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι ο βασικός λόγος που οι εργοστασιακές μπαταρίες αντέχουν τόσο, έχει να κάνει με το ότι αυτές οι μπαταρίες έχουν πιο χοντρές πλάκες, φαίνεται κιόλας από τα CCA που γράφουν πάνω. Θυμάμαι χαρακτηριστικά, η δική μου GM ήταν 50Ah και μόλις 360CCA και άντεξε 6.5 χρόνια και πήγαινε και άλλο, σε αντίθεση με τις aftermarket που τέτοια μπαταρία δεν μπορείς να βρεις, τα λιγότερα CCA είναι 460+ για την ίδια διάσταση. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις το λόγο πλέον και δεν είναι καθόλου πλεονέκτημα τα πολλά CCA αν δε τα χρειάζεται το αμάξι.
Ένας βασικός οδηγός είναι, η βαρύτερη μπαταρία με τα λιγότερα CCA - βαρος = περισσότερος μόλυβδος και λιγότερα CCA -> χοντρές πλάκες και έχεις μια αθάνατη μπαταρία.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος