Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,διαβάζω χρόνια το φόρουμ και έφτασε η ώρα για τα φώτα σας...
Μετά 200.000χλμ με Carina e brc sequential 32,άλλαξα αμάξι και πήρα ένα Laguna 2 1.8
Το αμάξι είχε 132.000χλμ και μετά την αγορά παρατήρησα μεγάλη κατανάλωση, σε ταξίδι 11-12 l/100,μια ανάλυση καυσαερίων επιβεβαίωσε το πρόβλημα το οποίο λύθηκε με αντικαταστάση του πρωτου λ.Η κατανάλωση έπεσε σε ταξίδι με 120χλμ/ωρα σε 8.2l.
Όπως είχα προσχεδιασμένο πήρα για εγκατάσταση αερίου, επέλεξα το zavoli bora με panjet μπεκ τύπου Hana αν δεν κάνω λάθος, με το καλημέρα πριν την εγκατάσταση μου λένε έχεις κολλημένο τον 2ο λ και ο πρώτος είναι πολύ πλούσιος, τους λέω ότι έχω αντικαταστήσει τον πρώτο και πλέον τα καυσαέρια μου είναι σχεδόν τέλεια.
Μου λέει οκ θα το δούμε μήπως είναι λίγο κρύο και στρώσει,πάω την άλλη μέρα τους λέω όλα οκ? όλα καλά αλλά έχει νεκρο τον δεύτερο λ,καλό θα ήταν να τον αλλαξεις.
Περνώ τΟ αμάξι κάνω ένα ταξίδι 400χλμ και στην αντλία βλέπω 11.5 λίτρα αέριο ενώ το τριπ μου έδινε 8
Τους περνώ τηλέφωνο μου λένε πάνε στον μηχανικό σου, πάω στον μηχανικό που είναι και κουμπάρος μου, μου λέει δουλεύει κανονικά και τα καυσαέρια είναι τέλεια.Πάω στον εγκαταστατη και μου ξανακάνει χάρτες από την αρχή λέγοντας μου ότι συνεχίζει να μην βλέπει τον δεύτερο λ.
Ερωτήσεις....
Καταρχήν τι χρειάζεται τον δεύτερο λ,Ο οποίος υπάρχει για να ελέγχει μόνο τον καταλυτη?
Είναι δυνατόν να έχω τέλεια καυσαέρια και να είναι πλούσιο?
Πλεον κοντεύω τα 3000χλμ από την εγκατάσταση, μετά τον επαναπρογραμνατισμο η διαφορά του τρίο με την αντλία έχει πέσει στο 1.5 λίτρο,πλέον σε ταξίδι καίει 9.5 l lpg /100 το οποίο πάλι μου φαίνεται πολύ.
Τσεκαροντας τα fuel trims και τους λ με το torque το μόνο αξιοπερίεργο που είδα είναι ο δεύτερος λ με βενζίνη δείχνει 0.5 με 0.8 volt ενώ με αέριο δύσκολα πάει πάνω από 0.3.
Επίσης βλέποντας τα short fuel trims βλέπω συνήθως αρκετά πιο φτωχό μίγμα με αέριο αποτι με βενζίνη,παρόλα αυτά είναι αρκετά πάνω σε κατανάλωση
Συγνώμη αν σας κούρασα,όλες οι γνώμες δεκτες